Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
alpaka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 92
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#51 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od alpaka »

Já chci volvo, ne čísla :!:

Příklad: Vstávám do práce, včera sem se dostal domů po jedenácté, předevčírem taky, dnes to nebude lepší. Sednu do čehokoli od koncernu, kouknu na palubku, zjistím, že sem v krematoriu a ze zoufalství vjedu pod autobus. Nebo sednu do švédského obýváku a zjistím, že na světě je vlastně dobře.

Příklad: Otevřu kufr, strčím tam bicykl (nějaký pořádný, se součtem zdvihů přes 400 mm), pár tašek, naložím dvě děti a jedu. A je mi úplně jedno, že třeba Impreza je rychlejší - s bikem na střeše by nebyla :D

Prostě V70II je autobus (btw, dělají se sedmimístné okty?). A autobus s 300 losy pod kapotou (v sérii, jde i víc) je sexy. Na tom autě je nejlepší jeho nenápadnost. Tichá voda...
Kdybych neměl volvo, měl bych asi něco mezi Transporterem a Ivecem. Ale takhle je na světě líp :pij:

A teď zkušenosti.
Ve V70R II jsem seděl před pár dny. A přišlo mi, že na pětku to zrychluje famózně. To bylo, pravda, asi v rychlostech okolo 180. Ale při nižších si přeci můžu podřadit, ne. Vždyť se to dá točit do 7500! Krouťák OK, výkon OK, spojku to má, plynový pedál to má, řadicí páku taky, tak že by to nezrychlovalo? Co mi uniká :?:

Jiná věc je, jak funguje a co vydrží 4C. To ještě pozjišťuji a pokud to nebude vyložená katastrofa, do dvou let jezdím eRkem. (Když jsem to - seděli jsme zrovna ve švédském obýváku ze světlé kůže - naznačil manželce, odpověděla: "Já si stejně myslim, že tohle je moje!". Pak doma u internetu pohledala fotky na mobile.de a pravila: "To je krásný, to si kup!") S podvoxkem bude právě potíž, odezva od kol, vnímání jízdního povrchu, tady V70II ztrácí. Včera jsem celou cestu na Mogul Safety Cup řval: "Já chci eRko! Já chci eRko!" Pak na autodromu: "Já chci Festera, království za Festera!" (Před vypuknutím nekontrolovatelné populační exploze u nás doma jsme měli Subaru F. v turbu). Poněvadž u naší generace XC70 máte auto lehce nedotáčivé, pak se zapojí zadek a je přetáčivé - a vy musíte ten moment trefit. Je to sranda, ale není to moc moc uklidňující. No, a cestou domů "Já chci eRko!" Tak doufám, že Four-C/4C/ForeSee tak od roku 2005 na tom bude líp. Odezvu od podvozku budu muset oželet.

Shrnutí:
Za klíčové vlastnosti R považuji
- nenápadnost, vypadá jako rodinný kombík
- prostornost - je to rodinný kombík
- interface - v autě se chci cítit jako v obýváku (skořicová kůže... :palec: )
- AWD - už jsem viděl kravaťáka, jak nešťastně pobíhá kolem S-klasse s jedním hnaným kolem nad výmolem a neví co dělat. Auto mne má dovézt, kam potřebuji. V70II má zoufalý rejd - otočit se na úzké okresce je snazší, když nemusíte mít všechna kola na asfaltu.

Mínusy:
- odezva od spodu, tupost podvozku
- rejd
- na delší cesty režimen hop od pumpy k pumpě

Omlouvám se za dlouhý příspěvěk, nepíšu často, ale když už, jde o skutečný mentální výron...

Jo, a rozdíl mezi Comfort-Sport-Adv. je zřetelně cítit (na zahr. fórech se hodně řeší, že se to nepozná).
_________________
IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ!
244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS
V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#52 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od hroch32 »

alpaka: pěknej mentální výk(r)on, moc hezky jsem si počet :palec: (a to jako každý správný IŤák zpravidla nečtu nic přes pět řádků délky ;) ).
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

S80
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 70
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Jirkov

#53 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od S80 »

Moje S60R je šestikvalt manuál a chip u ERka je znát dost :)Pro daliho, ptal se :palec:

element5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 343
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

#54 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od element5 »

alpaka píše: Za klíčové vlastnosti R považuji
- nenápadnost, vypadá jako rodinný kombík
- prostornost - je to rodinný kombík
Moc hezky napsáno. :palec: A nejenom tyhle řádky.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#55 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od Roger »

Moc hezky napsáno. :palec: A nejenom tyhle řádky.
Jj, pripojuju se, a taky moc rad kombi...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: 440 Turbo
Bydliště: Bystřice

#56 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od intercool »

Tohle je hodně zajímavý téma. Pocitově se mi zdá, že 440 turbo jede hodně dobře na to, jak je slabý. Mám ještě SAAB 9000 2,0 16V Turbo a Audi 100 2.3E, ale to volvo se mi zdá opravdu nejsvižnější a přitom je nejslabší...
Sorry za OT :(
_________________
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu

a tahá je Iveco Daily 35S15

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#57 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od Dural8 »

intercool píše:Tohle je hodně zajímavý téma. Pocitově se mi zdá, že 440 turbo jede hodně dobře na to, jak je slabý. Mám ještě SAAB 9000 2,0 16V Turbo a Audi 100 2.3E, ale to volvo se mi zdá opravdu nejsvižnější a přitom je nejslabší...
Sorry za OT :(
Jó vono to nebude jenom o výkonu, nějakej vliv tam bude mít i váha a třeba u Rrrrrrrrka 4x4 který taky nějaký ztráty má. I když porovnání Rka s odlehčeným S60PSR říká, že vono taky tak pomalý nebude :mrgreen:

... 1&index=38
_________________
V60 D4
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“