Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Jen tak jsem se zkusil porozhlídnout za co se dneska dá pořídit V70II R. Pak jsem zkusil projet, jaký jsou možnosti úprav... a nějaký hodnoty před a po... a co nevidím....eRko je v sérii na pružný zrychlení úplně mrtvý Člověk by si řek, že oproti třeba D5 tam musí bejt rozdíl tříd, obzvlášť na trojku a čtyřku, viz níže...Omyl! nejenže na to pružný zrychlení jede +- stejně, dokonce si ho D5 při testu 80-140 na čtyřku dá
Pružné zrychlení: trojka 80-120km/h/ čtyřka 80-140km/h/ čtyřka 100-150 km/h
V70R 2,5 300PS 4,7s / 11,9s / 9,8s
S60 2,4T 200PS 5,1s / 11,5s / 10,9s
V70 T5 260PS 4,2s / 8,9s / 8,0s
V70 D5 185PS 3,9s*/10,5s/ 10,3s
*u D5 první měření 80-110 km/h - asi moc krátká trojka?
Zdroj BSR AB Sweden.
Moh by mi to někdo vysvětlit, kde se stala chyba? To opravdu tolik dynamiky ubere to AWD? :idea: Když se vyhodí kardan, jelo by to aspoň jako ta T5? K čemu je vůbec takový eRko dobrý, když s ním řekněme do 160ti udrží krok diesel? Eště bych pochopil, kdyby D5 byla pružnější na pětku nebo šestku Zrychlení 0-100? Nepotřebuju sprintovat ze semaforu Většinou potřebujete výkon hlavně na předjíždění a tohle srovnání pružnýho zrychlení si myslím, že dost vypovídá o tom jak si při něm daný auta povedou. To že to jede líp přes 200 asi dneska jen tak někdo nevyužije, páč si nebude chtít zahrávat s R36, který to mimochodem taky neujede....
Docela jsem si maloval, že bych si časem na chvíli, pro radost V70R II koupil, a nechal si starýho chrochta na běžný ježdění (prostě se mi ho nechce dávat pryč) ale z tohoto jsem dost rozčarovanej. Daleko líp vychází na použivání v běžným provozu ta obyč T5, jenže eRko je tak krásný, že bych tu T5 zase musel aspoň zvenku na optiku V70R předělat, a to jsem tam kde jsem byl (slušná V70 T5 facelift + kola, nárazníky, světla z R = cena za kterou by s přehledem bylo pravý eRko, taky facelift ).
Pružné zrychlení: trojka 80-120km/h/ čtyřka 80-140km/h/ čtyřka 100-150 km/h
V70R 2,5 300PS 4,7s / 11,9s / 9,8s
S60 2,4T 200PS 5,1s / 11,5s / 10,9s
V70 T5 260PS 4,2s / 8,9s / 8,0s
V70 D5 185PS 3,9s*/10,5s/ 10,3s
*u D5 první měření 80-110 km/h - asi moc krátká trojka?
Zdroj BSR AB Sweden.
Moh by mi to někdo vysvětlit, kde se stala chyba? To opravdu tolik dynamiky ubere to AWD? :idea: Když se vyhodí kardan, jelo by to aspoň jako ta T5? K čemu je vůbec takový eRko dobrý, když s ním řekněme do 160ti udrží krok diesel? Eště bych pochopil, kdyby D5 byla pružnější na pětku nebo šestku Zrychlení 0-100? Nepotřebuju sprintovat ze semaforu Většinou potřebujete výkon hlavně na předjíždění a tohle srovnání pružnýho zrychlení si myslím, že dost vypovídá o tom jak si při něm daný auta povedou. To že to jede líp přes 200 asi dneska jen tak někdo nevyužije, páč si nebude chtít zahrávat s R36, který to mimochodem taky neujede....
Docela jsem si maloval, že bych si časem na chvíli, pro radost V70R II koupil, a nechal si starýho chrochta na běžný ježdění (prostě se mi ho nechce dávat pryč) ale z tohoto jsem dost rozčarovanej. Daleko líp vychází na použivání v běžným provozu ta obyč T5, jenže eRko je tak krásný, že bych tu T5 zase musel aspoň zvenku na optiku V70R předělat, a to jsem tam kde jsem byl (slušná V70 T5 facelift + kola, nárazníky, světla z R = cena za kterou by s přehledem bylo pravý eRko, taky facelift ).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#2 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
to celkm cumim.. ve srovnani s 850R, kterej ma prave pruzne zrychleni na (na svuj vek - 1996/7) fantasticke urovni -
z testu autocaru (http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Roa ... -R/200079/):
"but between 50 and 100mph it feels supercar quick; witness a 60-80mph time of 5.5sec, which is within 0.3sec of a Honda NSX. Stab the throttle at 50mph in fifth and it again hauls strongly, 70mph coming up in 8.3sec."
celkem zklamani...
z testu autocaru (http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Roa ... -R/200079/):
"but between 50 and 100mph it feels supercar quick; witness a 60-80mph time of 5.5sec, which is within 0.3sec of a Honda NSX. Stab the throttle at 50mph in fifth and it again hauls strongly, 70mph coming up in 8.3sec."
celkem zklamani...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Jo taky mi přijde docela na pováženou u takovýho auta abys když předjíždíš dvojkovou oktávku musel přemejšlet jestli to náhodou neni čiplý TDI CR
#4 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Márra mi říkal ,že V70R je opravdu na rozjezdy pomalé...Ale když odpojil kardan tak to pak jelo jako ďas...dali píše:Jo taky mi přijde docela na pováženou u takovýho auta abys když předjíždíš dvojkovou oktávku musel přemejšlet jestli to náhodou neni čiplý TDI CR
Všichni víme ,že jsem si to eRko chtěl koupit, ale už se mi moc nechce.To ten můj načipovanej bastl s šestnáctkovým turbem naseká na rozjezdu eRku prdel
Je to , ale smutný...Kua 300 koní musí být znát ne?
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
#5 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Je to , ale smutný...Kua 300 koní musí být znát ne?[/quote]
no chlapi, toto som si myslel aj ja o obycajnom motoure 2,4 125kw. dal som porovnanie s kolegom v O2 77kw. vahovy rozdiel zhruba 100kg v neprospech volva.
prave toto zrychlenie z 80 na cca 130/140.
Na 5 octa,
na 4 octa, ke konci sa Volvo zacinalo chytat
Na 3 volvo.
od 140 do 200 to dalo vitazne volvo.
tych 50 kw rozdiel tam nie je poznat. oktaviu to da, ale chce to tocit 3 a 4 do mrte. 5 ani neradit pod 180kmh
spotreba po teste - octa 7,5 volvo 12,1
no chlapi, toto som si myslel aj ja o obycajnom motoure 2,4 125kw. dal som porovnanie s kolegom v O2 77kw. vahovy rozdiel zhruba 100kg v neprospech volva.
prave toto zrychlenie z 80 na cca 130/140.
Na 5 octa,
na 4 octa, ke konci sa Volvo zacinalo chytat
Na 3 volvo.
od 140 do 200 to dalo vitazne volvo.
tych 50 kw rozdiel tam nie je poznat. oktaviu to da, ale chce to tocit 3 a 4 do mrte. 5 ani neradit pod 180kmh
spotreba po teste - octa 7,5 volvo 12,1
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#6 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Tak to je smutné :? Takže koupit eRko jezdit dokud se nevyse_e něco na AWD a pak místo nákladné opravy z toho udělat FWD a máme vyhráno. A na názor proč rovnou nevzít T5 a neupravit jí lehce? Říkám T5 nemá oranž kůži a Four-C.
O čumáku nemluvě to se ale dá dodělat i na normal T5, ale překopat interier atd. už je moc...
Jo jinak já s Cčkem ve 180 řadim 4ku aniž by šli otáčky do červeného
O čumáku nemluvě to se ale dá dodělat i na normal T5, ale překopat interier atd. už je moc...
Jo jinak já s Cčkem ve 180 řadim 4ku aniž by šli otáčky do červeného
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#7 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
No nevím nevím. To co píšete je asi o jiném autě než V70R. Měl jsem ho půjčené, sice to není stihačka jako moje Lentilka, ale myslím že se 70tce můžete akorat
koukat do laufu, nic ve zlým. Pokud si ji chce někdo koupit tak doporučuji
koukat do laufu, nic ve zlým. Pokud si ji chce někdo koupit tak doporučuji
#8 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
no chlapi, toto som si myslel aj ja o obycajnom motoure 2,4 125kw. dal som porovnanie s kolegom v O2 77kw. vahovy rozdiel zhruba 100kg v neprospech volva.johnyS60 píše:Je to , ale smutný...Kua 300 koní musí být znát ne?
prave toto zrychlenie z 80 na cca 130/140.
Na 5 octa,
na 4 octa, ke konci sa Volvo zacinalo chytat
Na 3 volvo.
od 140 do 200 to dalo vitazne volvo.
tych 50 kw rozdiel tam nie je poznat. oktaviu to da, ale chce to tocit 3 a 4 do mrte. 5 ani neradit pod 180kmh
spotreba po teste - octa 7,5 volvo 12,1[/quote]
To si děláš prdel , viď ? , A nebo jelo Volvo se zataženou ručkou. Ne tomuhle fakt neuvěřím pokud to neuvidím Nebo je tu ještě jedna možnost, že řidič neumí jezdit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#9 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Musím povedať že mám S80 T6 krátko... a je to o neco tažší ako S60/V70 ale pokial si neda človek pozor tak ho pekne tato mrška nakope do zadku...
Má to len 4 kvalt a 272ps... ale jede to ako utrhnute z retaze... po dizkusii s jedným ser. manažerem ve volve.. mi odporučil alternatívu S80 2,5T.. ale ta sa robila od 2002/3 + a cena je tam trochu niekde inde ako u T6..
A tomu že by V70R bola nejaka leniva sa mi nechce verit...
Má to len 4 kvalt a 272ps... ale jede to ako utrhnute z retaze... po dizkusii s jedným ser. manažerem ve volve.. mi odporučil alternatívu S80 2,5T.. ale ta sa robila od 2002/3 + a cena je tam trochu niekde inde ako u T6..
A tomu že by V70R bola nejaka leniva sa mi nechce verit...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#10 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
se vyseju na R aj na V8 a koupim si htp
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#11 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Ale uplne najvacsie tajomstvo je, ze eRko neklepe, necmudi a ze ho nedobehneteS80 píše:No nevím nevím. To co píšete je asi o jiném autě než V70R. Měl jsem ho půjčené, sice to není stihačka jako moje Lentilka, ale myslím že se 70tce můžete akorat
koukat do laufu, nic ve zlým. Pokud si ji chce někdo koupit tak doporučuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#12 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Nejde kolko krat o výkon.. ja do mesta BA jazdim Puntom II 1.2i 8v (44kW ) z MA je to ekonomickejšie ako s T6koch píše:se vyseju na R aj na V8 a koupim si htp
A jak to punto je male tak je šikovne ako druhe auto si to viem predstaviť.. parkovanie pri robote no problem strčím ho všade.. a vnutri neni male... pružnost motora tak akurat..
Je to trochu síce tvrde ma to podvozek od NOVITEC-u ale zato je to jak pribite.. a myšičky skrz mestom no-problem..
T6 si chcem šanovať.. tu ma na víkendy a ine príležitosti..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Ale má, teda může mít, když si někdo koupil Inscription: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=87937224&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=184&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=3 Pak ale taky podle toho stojí. S přehledem by za to byla pravá V70R + chip od Heica + náhradní kardan a úhlová převodovka A to nepočítám cca kilo navíc za transformaci na R optiku a brzdy... Navíc když si pořádně prohlídneš ty sedačky, tak nemaj to správný boční vedení....Sibr píše:Tak to je smutné :? Takže koupit eRko jezdit dokud se nevyse_e něco na AWD a pak místo nákladné opravy z toho udělat FWD a máme vyhráno. A na názor proč rovnou nevzít T5 a neupravit jí lehce? Říkám T5 nemá oranž kůži
Hele na co jsem narazil na eBayi: RS2 ... Kruhy sice extra nemusím (z principu...bůh všech škodofkářů) ale ty pětiválcový uznávám a jestli nějaký Audi stojí za pozornost, tak je to právě tohle (+ eště Urquattro). Navíc je i za dobrý kačky.
Naposledy upravil(a) dali dne 17 úno 2009 00:23, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#14 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Asi nefukčný link.. ? :neutral: .. na tu V70 T5..Sibr píše:Ale má, teda může mít, když si někdo koupil Inscription: V70 T5 mobile.de Pak ale taky podle toho stojí. S přehledem by za to byla pravá V70R + chip od Heica + náhradní kardan a úhlová převodovka A to nepočítám cca kilo navíc za transformaci na R optiku a brzdy... Navíc když si pořádně prohlídneš ty sedačky, tak nemaj to správný boční vedení....
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#15 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
hmm, keby si videl ten autobus mhd, co presiel okolo desiatej vecer cez krizovatku bajkalska roznavska asi v 70ke na cistu cervenu (musel ju mat tak 3-5 sekund, lebo ja som sa uz rozbiehal a bol som v polke krizovatky), tak do maleho prdu uz nesadnes ani v meste...BaDDog píše:Nejde kolko krat o výkon.. ja do mesta BA jazdim Puntom II 1.2i 8v (44kW ) z MA je to ekonomickejšie ako s T6
A jak to punto je male tak je šikovne ako druhe auto si to viem predstaviť.. parkovanie pri robote no problem strčím ho všade.. a vnutri neni male... pružnost motora tak akurat..
Je to trochu síce tvrde ma to podvozek od NOVITEC-u ale zato je to jak pribite.. a myšičky skrz mestom no-problem..
T6 si chcem šanovať.. tu ma na víkendy a ine príležitosti..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#16 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Já zase nevím, proč by zrovna BSR, kterým jde o to prodat svůj soft nějak zkreslovali skutečnost... Moc možností kde si takový auto vyzkoušet asi nebude. Takže pokud bych do toho šel, budu pokusnej králík, kterej když zjistí, že mu to nic neříká, tak v tom bude za pěknej úlet a eště musí najít vosla kterej si to od něj za něco koupí.S80 píše:No nevím nevím. To co píšete je asi o jiném autě než V70R. Měl jsem ho půjčené, sice to není stihačka jako moje Lentilka, ale myslím že se 70tce můžete akorat
koukat do laufu, nic ve zlým. Pokud si ji chce někdo koupit tak doporučuji
Vycházím spíš z toho, že asi na tu pružnost to nic extra nebude, ale zajímá mě minimálně jestli když se vyndá kardan, tak to pojede aspoň jako ta poslední T5 260ps, a jestli z toho nezačne bláznit elektronika. Morální problém s tím že bych v létě jezdil jen jako 2WD nemám...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#17 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
OpravenoBaDDog píše: Asi nefukčný link.. ? :neutral: .. na tu V70 T5..
A mimochodem, ameriku jsem vůbec neobjevil... Už tu o diskutabilních výkonech R zmínka byla: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=22&t=1049
Jenom bohužel linkovaný odkazy už někam utekly.
Naposledy upravil(a) dali dne 17 úno 2009 00:42, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#18 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
selsky rozum mi rika, ze v kombinaci s Four C z toho bude pruser.dali píše:a jestli z toho nezačne bláznit elektronika. Morální problém s tím že bych v létě jezdil jen jako 2WD nemám...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#19 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Nevím ale Four-C je přeci za příplatek i v normálnich S60 T5 (asi pro všechny motorizace cena v 08 48k) jen už nemá ovládání na výdechu ale dole na té konzole, jedním jediným tlačítkem pro všechny režimy.wickey píše: selsky rozum mi rika, ze v kombinaci s Four C z toho bude pruser.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#20 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Oba režimy Mimo eRko je Four-C jenom C/S....Chybí Advanced!Sibr píše:Nevím ale Four-C je přeci za příplatek i v normálnich S60 T5 (asi pro všechny motorizace cena v 08 48k) jen už nemá ovládání na výdechu ale dole na té konzole, jedním jediným tlačítkem pro všechny režimy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#21 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Vidím... len ta T5 ma nejakú bledšiu kožu ako R-ko a nema to spravne bočné vedenie ako tu niekto už písal...dali píše:Opraveno
A mimochodem, ameriku jsem vůbec neobjevil... Už tu o diskutabilních výkonech R zmínka byla: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=22&t=1049
Jenom bohužel linkovaný odkazy už někam utekly.
A ten hl. duvod. akorat ta cena je nejaka vysoka... a za to by som si kupil asi už aj fungl novu V70... alebo jazdenu novu S80 a jazdenu S60R..
Btw: v AutoHase v Ořechu maju fakt peknučku S60R.. čiernu s oranžovím int. za dost dobru cenu..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
#22 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
no chlapi, toto som si myslel aj ja o obycajnom motoure 2,4 125kw. dal som porovnanie s kolegom v O2 77kw. vahovy rozdiel zhruba 100kg v neprospech volva.
prave toto zrychlenie z 80 na cca 130/140.
Na 5 octa,
na 4 octa, ke konci sa Volvo zacinalo chytat
Na 3 volvo.
od 140 do 200 to dalo vitazne volvo.
tych 50 kw rozdiel tam nie je poznat. oktaviu to da, ale chce to tocit 3 a 4 do mrte. 5 ani neradit pod 180kmh
spotreba po teste - octa 7,5 volvo 12,1[/quote]
To si děláš prdel , viď ? , A nebo jelo Volvo se zataženou ručkou. Ne tomuhle fakt neuvěřím pokud to neuvidím Nebo je tu ještě jedna možnost, že řidič neumí jezdit [/quote]
nene. bohuzel. mam za sebou cca 400 tisic km, neni to vodicom. moje S60 je taky okej, ma najeto poctivych 132 tis aktualne.
su tam ale 205/50/17 zimaky. na octe boli klasika 195/65/15.
slabe to je proste.
prave toto zrychlenie z 80 na cca 130/140.
Na 5 octa,
na 4 octa, ke konci sa Volvo zacinalo chytat
Na 3 volvo.
od 140 do 200 to dalo vitazne volvo.
tych 50 kw rozdiel tam nie je poznat. oktaviu to da, ale chce to tocit 3 a 4 do mrte. 5 ani neradit pod 180kmh
spotreba po teste - octa 7,5 volvo 12,1[/quote]
To si děláš prdel , viď ? , A nebo jelo Volvo se zataženou ručkou. Ne tomuhle fakt neuvěřím pokud to neuvidím Nebo je tu ještě jedna možnost, že řidič neumí jezdit [/quote]
nene. bohuzel. mam za sebou cca 400 tisic km, neni to vodicom. moje S60 je taky okej, ma najeto poctivych 132 tis aktualne.
su tam ale 205/50/17 zimaky. na octe boli klasika 195/65/15.
slabe to je proste.
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#23 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
Nevím, jak je na tom OII, já porovnával jen OI a mojí 125kW Fialku. A to je nebe a dudy! Přesed jsem z Fialky do OI.... a i kdyby tam byl nevím jakej motor, tak jen pro ten pocit bych ji za 850 nevyměnil (no dobře, možná 1.8T vs 2.0 10V by mě o tom donutili aspoň zauvažovat). Jinak tak Ochtávka byla líná, řídila se mizerně, převodovka stála za ho*no a podle palubáku si při svižnější jízdě po okreskách vzala devět litrů! Abych jen nehaněl, byla hezky červená a na svoji délku měla překvapivě příjemný rejd (cca stejný poloměr otáčení jako 850, což vůbec není špatné na předohrab).johnyS60 píše: no chlapi, toto som si myslel aj ja o obycajnom motoure 2,4 125kw. dal som porovnanie s kolegom v O2 77kw. vahovy rozdiel zhruba 100kg v neprospech volva. .....
Z toho mi vyplývá, že buď je OII o tolik lepší (což je prý minimálně podvozkem, ale zas je o poznání těžší oproti předchůdkyni) nebo s tím Volvem někdo neuměl jezdit. 2.5 20V je potřeba držet v otáčkách. 2500 je absolutní minimum, pro svižnější jízdu nemá smysl jít pod ně, pro klídeček pod 2000 (ale ne do kopce). Na svižnou jízdu je optimální točit kolem 3000-4000 ot/m. 80km/h na pětku se sice dá jet, ale nesmí to být ani trochu do kopce. A je to spíš tak na udržování, rozhodně se z toho nedá zrychlovat.... na čtyřku už je to jiná, tam by OI neměla ani tu nejmenší šanci kolem 100km/h něco oproti Volvu předvést. A ten rozdíl ve spotřebě nebude nijak dramatický, jak jsem na vlastní kůži poznal. Ono jestli jste to měřili podle počítače, tak ten na 850 třeba mně ukazuje poměrně správně, zato Okta v klidu podměří 2l. Navíc smysl udávat spotřebu má až tak po ujetí 100km.
Fakt si asi budu muset někdy tu OII zkusit, jestli je to takový zázrak.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#24 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
A ta 125kW byla S60? To už bych to možná začínal chápat, to je totiž jinak nastavený motor než 125kW u 850 - má max krouťák až v 4500ot/m oproti 3300 u 850. A ty velký kola mimochodem taky dělaj dost!johnyS60 píše:nene. bohuzel. mam za sebou cca 400 tisic km, neni to vodicom. moje S60 je taky okej, ma najeto poctivych 132 tis aktualne. su tam ale 205/50/17 zimaky. na octe boli klasika 195/65/15.
slabe to je proste.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#25 Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?
porovnavate tu s koncernem... ten si ja vychutnavam a davam jim to vzdy hezky sezrat... posledne zkusenost s nabusenym novym prasatem f chrochtu na hlinach... jako jo tahne jim ten vocpodbrutalnipyčokroutak asi takym zpusobem ze cumak na cumaku pri nizsich otackach a rychlostech, ale v momente kdyz jim s tim jejich chrochtem dojde dech tak prichazi ta sranda a ja jedu vesele porad razantneji dal... pri 160-180kmh jsou ti borci ztraceni a nez se vysplhaji na 200 jsem tri exity daleko...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 1221 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 834 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cuhan
-
- 2 Odpovědi
- 1436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Roger
-
- 52 Odpovědi
- 4435 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od berzerker
-
- 14 Odpovědi
- 980 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Roger