S80 uz je doma!

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 4

#1 S80 uz je doma!

Příspěvek od medlis »

Ahoj,
tak jsem si udelal pod stromecek radost a koupil si volvozidlo svych snu. Zatim se seznamujeme, takze objevuju co, kde, ktera packa a ucim se s nim parkovat :lol:
Jsem rad ze mam toto uzasne AUTO a ze muzu sdilet prostor s touhle fajn partou tady na foru.
Prvni skoro-foto prikladam at se muzou ostatni kochnout, neco kvalitnejsiho snad casem. Omluvte prosim kvalitu, tohle fotila zenska tak tam kus auta chybi, zato je tam navic kus parku :palec:
Přílohy
25122008522.jpg
25122008522.jpg (97.88 KiB) Zobrazeno 1087 x
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc

honza_S60
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 192
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
Bydliště: Praha 4

#2 S80 uz je doma!

Příspěvek od honza_S60 »

Gratuluju ke splněnému snu! Vytvoř si profil v galerii uživatelů a dej tam o tom nějaké údaje a více fotek. Podle slunce dopadajícího na fotce to vyfotila zrovna takhle, protože by to jinak bylo přesvětlený, to by si jinak musela popojít o několik mentrů dozadu po chodníku :-)
Podle stáří vozového parku v té ulici to typuju na nějakou statickou pražskou parkovací zónu (rozuměj vrakáč) :-)
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#3 S80 uz je doma!

Příspěvek od BaDDog »

Tvoje pocity su mi moooc dobre zname... cez leto som si tiež poriadil S80... povidla by som skro taku istu.. tmavo modru... aj na takých kolesách... ;-)

Hodne štastných km a bez nehody!

Hod nejaké fotky ešte sem.. aj popis... co to vlastne za s80 je.. 8)
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 4

#4 S80 uz je doma!

Příspěvek od medlis »

dekuji za reakce,
soude dle BadDogova podpisu se jedna o kratky a smutny pribeh ovsem se stastnym koncem, tak doufam ze ja zvladnu najet vic km 8)
Nejake fotky hodlam poridit az bude fotogenictejsi pocasi. Zatim sepisuju seznam drobnych nedostatku, ktery po vyplate hodlam predat spolecne s autem vyhlasenemu doktoru Marrovi :)
Co se popisu tyce, tak vozidlo je puvodem z italie, jak uz naznacuje na S80tku dost neobvykla motorizace. Koupil jsem ho od uzivatele sefi na zdejsim volvo-forum-bazaru. Motoricky a podvozkove se zda byt ve velmi dobre kondici, dost veci je tam v posledni dobe meneno (tlumice, brzdy, silentbloky) snad kdyz otevru kapotu jsou jen vic slyset ventily ale to pri najetych 360 tis. nepovazuju za zavadu. Zatim jsem najezdil asi dva tisice km a nezaznamenal jsem ani prodavajicim avizovanou spotrebu oleje, ktera je timpadem jeste hluboko pod volvo "normou". Auti je asi v te nejzakladnejsi vybave ale oproti tomu cim jsem jezdil driv je to porad svezeni z rise snu.
Jedine co mi stale vrta hlavou je motorizace. Informace na netu se dost rozchazeji, v TP mam zapsan motor B5204T a 120 kW ale nejsem si jist vykonem. Vzhledem k tomu jaky v technicacich zvlast u dovezenych aut panuje zmatek se teoreticky muze jednat o B5204T, B5204T2, nebo taky B5204T4. 155kW motor to skoro urcite nebude, ty se davaly co vim do 850tek, zbyvaji varianty 120 kW nebo 132 kW. Presnou informaci by mel skryvat VIN ale co jsem zkousel ruzne dekodery na netu, tak si na nem povetsinou vvylamaly zuby. VIN je YV1TS48C2X1------ najde se odbornik, ktery to se 100% jistotou zdekoduje? Na brzdu kvuli takove blbine jezdit nebudu. Nebo existuje nejake jine misto, kde bych tuto info ziskal? Treba nejaky stitek na motoru, nebo na turbu?
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#5 S80 uz je doma!

Příspěvek od Tom85 »

YV1TS48C2X1

48 - B5204T4

viz. : http://www.volvoclub.org.uk/vin_80.shtml
Naposledy upravil(a) Tom85 dne 01 led 2009 21:17, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#6 S80 uz je doma!

Příspěvek od BaDDog »

Dle Vadisu je to B5204T4 a je to rok 1999... ;-)
Ale v pohode...

Ja sem mal auto z AUTOHASE...čiže bylo kupovane rovno v CZ.. žadny dovoz.. prímo od dealera (1.majitel) ktery ho tam nechal jako protiučet... a byl to rok výroby 23.12.1998... a motor B6294S..

Lenže když sem dal VINko vyhledat ve VADISi.. tak je to 1999 a kod motoru B6304S3...

Takže aj asi ve Volvu možu mat chaos.. :roll: :mrgreen:
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 4

#7 S80 uz je doma!

Příspěvek od medlis »

Dik za vypomoc, ted uz v tom mam poradek. Typ upraven v podpisu. Pro uplnost k danemu motoru se uvadeji tyto parametry: B5204T4 120kW/ 163hp @ 5100rpm, 230Nm @ 1800-5000rpm
Jeste mam dalsi dotaz. Pri nastartovanem motoru je vně auta slyset stabilni piskani o pomerne vysoke frekvenci. Je to normalni? Co ho zpusobuje? Vevnitr to neslysim...
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#8 S80 uz je doma!

Příspěvek od jarek.krizan »

BaDDog píše:Dle Vadisu je to B5204T4 a je to rok 1999... ;-)
Ale v pohode...

Ja sem mal auto z AUTOHASE...čiže bylo kupovane rovno v CZ.. žadny dovoz.. prímo od dealera (1.majitel) ktery ho tam nechal jako protiučet... a byl to rok výroby 23.12.1998... a motor B6294S..

Lenže když sem dal VINko vyhledat ve VADISi.. tak je to 1999 a kod motoru B6304S3...

Takže aj asi ve Volvu možu mat chaos.. :roll: :mrgreen:
Pozor, vadis uvádí modelový ročník, kvůli objednávání ND, resp. podle něj se máš řídit pokud něco objednáváš. Ovšem i některých kopiích Vadisu jsou zrady.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Rychvald
Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04

#9 S80 uz je doma!

Příspěvek od smarkus »

BaDDog-tohle znam a už to nechci znova apsolvovat. v TP zapsan B6294S ale ve voze opravdu motor s označenim B6304S3 vuz po prvnim majitely a ten jej zakoupil v AUTOHASE. Nikdo si toho za nějakych 8roku nevšiml až unas když jsem to šel přihlasit,a problem byl na světě pač mi to nechtěly přihlasit.nastalo asi 14 dni nervu litani,telefonovani,meilovani,atd... ale dospělo to ke zdarnemu konci.
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#10 S80 uz je doma!

Příspěvek od eLzyx »

medlis píše:Dik za vypomoc, ted uz v tom mam poradek. Typ upraven v podpisu. Pro uplnost k danemu motoru se uvadeji tyto parametry: B5204T4 120kW/ 163hp @ 5100rpm, 230Nm @ 1800-5000rpm
Jeste mam dalsi dotaz. Pri nastartovanem motoru je vně auta slyset stabilni piskani o pomerne vysoke frekvenci. Je to normalni? Co ho zpusobuje? Vevnitr to neslysim...
to bude asi benzínové čerpadlo, mě piští taky
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 297
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

#11 S80 uz je doma!

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

eLzyx píše:
medlis píše:Dik za vypomoc, ted uz v tom mam poradek. Typ upraven v podpisu. Pro uplnost k danemu motoru se uvadeji tyto parametry: B5204T4 120kW/ 163hp @ 5100rpm, 230Nm @ 1800-5000rpm
Jeste mam dalsi dotaz. Pri nastartovanem motoru je vně auta slyset stabilni piskani o pomerne vysoke frekvenci. Je to normalni? Co ho zpusobuje? Vevnitr to neslysim...
to bude asi benzínové čerpadlo, mě piští taky
nebo mužou prokluzovat řemeny .třeba na altík . klouže a píska muže bejt povolenej . u BMW se mi to stavalo .teda jednou stalo když sem tuknul do altíku tak se mi tam klepal :lol:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 4

#12 S80 uz je doma!

Příspěvek od medlis »

Kdepak, z motoru to nejde a to cerpadlo me uz taky napadlo jste to obejdu s nastrazenym uchem a uvidime odkud se to line. Nijak mi to ale nevadi, kdyz nekam prijedu a vystoupim dodava mi to pocit ze jsem prave pristal tryskacem :D
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc

honza_S60
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 192
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
Bydliště: Praha 4

#13 S80 uz je doma!

Příspěvek od honza_S60 »

Moje auto taky píská. Zatím jsem takhle slyšel pískat všechny benzínové S60, které znám. Je to takové zdravé pískání, pochybuju, že cokoliv prokluzuje.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 4

#14 S80 uz je doma!

Příspěvek od medlis »

Tak to piskani jde zezadu, pravdepodobne to teda bude zminovane palivove cerpado. Me se ten zvuk zda taky "zdravy" no co aspon to mam s jet efektem :D
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#15 S80 uz je doma!

Příspěvek od dod »

jj, bude to benzinove cerpadlo....i mne to piska a dodava to futuristicky zvuk :lol:
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“