Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 286
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5 147kW 2011
- Bydliště: Praha, Č.B.
#1 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
Zdravím Volvopartu, někde to tu už problesklo, ale raději znova: při nasazení řetězů a nedejbože zapadnutí je lepší pro vyhrabání mít STC zapnuté nebo vypnuté? Hlavně mě zajímá osobní zkušenost
dík
dík
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#2 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
no nechapu proc by si vubec STC vypinal :?:
ja jsem zatim retezi na S60 nikdy davat nemusel zatim vzdy si STC s kopcem poradilo
prave pred tydnem jsem v pohode vyjel az na Jested je pravda ze cesta tam byla v celku oka
ale cestou zpatky do Nove Vsi nad Nisou jsem zle odbocil a jel jsem pres nejakou
vesnici Radlo kde bylo pekne naledi
kontrolka STC blikala jak o zivot ale volvik se vysplhal na jednicku
cestou sem objizdel tri auta, ktere museli davat retezy
jinak STC vypinat max. kdyz ti to bude dusit motor
ja jsem zatim retezi na S60 nikdy davat nemusel zatim vzdy si STC s kopcem poradilo
prave pred tydnem jsem v pohode vyjel az na Jested je pravda ze cesta tam byla v celku oka
ale cestou zpatky do Nove Vsi nad Nisou jsem zle odbocil a jel jsem pres nejakou
vesnici Radlo kde bylo pekne naledi
kontrolka STC blikala jak o zivot ale volvik se vysplhal na jednicku
cestou sem objizdel tri auta, ktere museli davat retezy
jinak STC vypinat max. kdyz ti to bude dusit motor
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#3 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
ja ja... ja se s tim stveram bez nejakych retezu u nas po horach jen taky fukot...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 286
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5 147kW 2011
- Bydliště: Praha, Č.B.
#4 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
proč? no protože bez něj se ti asi nestane, že po proklouznutí kola auto ubere výkon a točí kola pomalu... jsou potřeba pořádný točky, ne? :idea: (myslím tím opravdu když někde zapadnu do hlubokýho a auto nejede)killer píše:no nechapu proc by si vubec STC vypinal :?:
Jinak samozřejmě STÁLE zapnuté!...
Rád slyším tyhle dobré zprávy o tom, jak Švédi jezděj do kopců
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#5 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
no kdyby si poradne tocil kola s retezi tak si myslim ze by ti zachvili uleteli
zatim jsem teda nevidel borce co by gumaval s retezi
zatim jsem teda nevidel borce co by gumaval s retezi
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#6 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
Hlavně dát pořádný točky na kola tak se v hlubokým sněhu pěkně zahrabeš
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 286
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5 147kW 2011
- Bydliště: Praha, Č.B.
#7 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
No když myslíte... takže STC stále zapnutý?...
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#8 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
mno a když nevyjedeš, tah ho vypneš a zkusíš to bez něj nolookass_V70 píše:No když myslíte... takže STC stále zapnutý?...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#9 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
ad vysoké otáčky kol na vyjetí... nejsem si úplně jistej jestli to je dobrej nápad, ztoho co vím z fyziky bych spíš řekl že jak začneš klouzat, musíš spomalit nebo zastavit. jakmile překonáš totiž valivý odpor a přejdeš do smýkání už se zpátky hned tak nedostaneš (pokud nezvolníš, nebo se nedostaneš na jiný povrch)
vzásadě máš myslím jedno, jestli se rozjíždíš na asfaltu, nebo na ledu... při rozjíždění DSTC zabraňuje prokluzu kol tím že sníží rychlost (výkon), případně něco přibrzdí.
dodáním řetězů přidáváš trakci... tzn že ta hranice pro prokluz se posune někam jinam.
ještě mne napadá že by jsi třeba zůstal viset na jednom z předních, pak by DSTC teoreticky tohle kolo mělo přibrzdit, a druhé by tím pádem mělo zabrat. ale jak je to řízení postavené nevím.. jen spekuluji
každopádně budu ted auto vybavovat lopatou na sníh
vzásadě máš myslím jedno, jestli se rozjíždíš na asfaltu, nebo na ledu... při rozjíždění DSTC zabraňuje prokluzu kol tím že sníží rychlost (výkon), případně něco přibrzdí.
dodáním řetězů přidáváš trakci... tzn že ta hranice pro prokluz se posune někam jinam.
ještě mne napadá že by jsi třeba zůstal viset na jednom z předních, pak by DSTC teoreticky tohle kolo mělo přibrzdit, a druhé by tím pádem mělo zabrat. ale jak je to řízení postavené nevím.. jen spekuluji
každopádně budu ted auto vybavovat lopatou na sníh
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
#10 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
No ja se priznam. Ne zebych to udelal umyslne ale byla to prace diferencialu ci ceho, zkratka jsem zapadl, nandal retezy a jedno kolo stalo a druhy se protacelo celkem slusnou rychlosti. Od retezu litaly dle prihlizejiciho spolujezdce jiskry, jak kolo hrabalo ve zmrzle hline a po par vterinach doslo k jeho roztrzeni. Ted uz vim ze retezy rozhodne nejsou na hrabanikiller píše:no kdyby si poradne tocil kola s retezi tak si myslim ze by ti zachvili uleteli
zatim jsem teda nevidel borce co by gumaval s retezi
howgh
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#11 Jízda s řetězy: STC je lepší na ON nebo OFF:
tak to musel byt mazec kdyz to ruplo
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 1183 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 14 Odpovědi
- 451 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od skulda
-
- 35 Odpovědi
- 1921 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 7 Odpovědi
- 954 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AldaAlan