Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#26 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od eLzyx »

ta v té Octávii měla štígro, že sundala Volvo. Troufám si tvrdit, že pokud by sundala třeba starou A8, dopadlo by to pro oba řidiče daleko hůř. U volva jsem si všiml, že mají poměrně dost deformovatelné čumáky (a kufr), což oboum posádkám zmírní zdravotní následky nehody.
btw ... ten šutr je v okolí předpokládám jedinej :evil:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 296
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: SK, St. Lubovna

#27 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od dod »

fuuha, tak to je sila, na to ako je tvoje auto rozbite ti fakt nic nie je...a nerozbil ti vecsinu predku ten obrovsky kamen? tiez sa ta chcem opytat ci si nemal bocne airbagy? alebo sa spustaju iba na ranu do stredneho stlpika? PS: kasli na to, kupis si inu S80
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#28 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od tnemec »

BaDDog píše: potom som sa len ocitol u spolujazdca hore nohami..
Rozumím tomu správně, že jsi nebyl připoutanej?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 384
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#29 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od BaDDog »

Ne vystrelili len predne... síce mám aj trefene zadne dvera (kupodivu su bez výstuhy nechápem) ale nejsu ani o milimetr posunute dovnutra..

No keby ona mna trefila do predného boku tiž si myslím že dopadnem daleko lepšie a ona by mala celý predok zdeformovaný.. ale nejde o to co je viac rozbite... ale že kabína, predne sklo, pedale, volant ostal neporušený... na svojem mieste....
Jeden z hasiču (muj kamarad) mi aj hovoril že fakt vydel kde čo ale že vobec..na tomto volve kabina neporušena..
Jedine štastie že som trefil akurat tu najpevnejšiu čast auta... a nie jej kabinu... myslím že by baba teraz nechodila po svojích...

No a ten kamen sem vyvalil asi o metr... byl svojou polkou v zemi zakopany.. ja sem len na nem pristál... predek mam od toho čelneho stretu.... a ten kamen mi skor doladil ten spodok... výfuky, asi motor a pod...

Ale eče nebol likvidátor na to pozriet tak neviem.. čo je všetko KO... ale myslím že obe auta su totalka... :(
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 384
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#30 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od BaDDog »

tnemec píše:
BaDDog píše: potom som sa len ocitol u spolujazdca hore nohami..
Rozumím tomu správně, že jsi nebyl připoutanej?
Presne... keby som bol asi priputany tak mi vobec nič není... aspon si myslím... ta babenka bola priputana jej nič nebolo... nejake modriny ale ma otras mozgu a stratu pameti...

Tak neviem kdo je na tom lepšie či ja s modrinama a mozolom na hlave... alebo ona..

Jednak tie pase su diskutabilne... ale myslím že ich nejaku dobu začnem používat...otazka je zvyku...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 296
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: SK, St. Lubovna

#31 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od dod »

nojo, to hej, asi z tych aut nic, neviem ci sa bude niekomu chciet tu oktafku vytahovat...mozno kupia stvrtku a spravia ju...aj tvoje volvo by sa dalo spravit ale ci to stoji za to??? uvidis co likvidator zlikviduje a rozhodnes sa...no asi je to tak ze pokial sa nezasiahne stredovy stlpik a nieje bocne pretazenie nad urcitou hodnotou tak sa nic nedeje...ten predok je deformovatelny zamerne aby aj posadka volva nemala otrasy mozgov pri strete...tak je to pomaly plynulejsi naraz..nie pecatka
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
It’s my birthday

#32 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od Honza »

BaDDog píše: Jednak tie pase su diskutabilne... ale myslím že ich nejaku dobu začnem používat...otazka je zvyku...
To je sice pravda a předpokládám že máš alespoň 185 cm když jsi takhle dopad, kdyby jsi měl jen 170 tak ti asi pytel urazil hlavu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#33 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od tnemec »

BaDDog píše:
tnemec píše:
Rozumím tomu správně, že jsi nebyl připoutanej?
Presne... keby som bol asi priputany tak mi vobec nič není... aspon si myslím... ta babenka bola priputana jej nič nebolo... nejake modriny ale ma otras mozgu a stratu pameti...

Tak neviem kdo je na tom lepšie či ja s modrinama a mozolom na hlave... alebo ona..

Jednak tie pase su diskutabilne... ale myslím že ich nejaku dobu začnem používat...otazka je zvyku...
Tak to si celkem gratuluj, protože jezdit v autě s airbagy bez pásů je něco jako balancovat na namrzlém zábradlí na mostě :-) Můžeš spadnout na chodník a trochu si natlučeš a nebo taky můžeš zahučet na druhou stranu a zabít se...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#34 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od jou81 »

Jízdu bez pásů neznám, bez pásu může jezdit jen sebevrah. A jak jsi měl vyřešenou signalizaci nezapnutých pásů, odpojeno, nebo sis snad sedal na zapnutý pás? :mrgreen:
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#35 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od petr´S »

jou81 píše:Jízdu bez pásů neznám, bez pásu může jezdit jen sebevrah. A jak jsi měl vyřešenou signalizaci nezapnutých pásů, odpojeno, nebo sis snad sedal na zapnutý pás? :mrgreen:
mno je to volovina jezdit be pásů, tudíž gratuluju dvojnásob k úspěšnému vyváznutí bez zranění.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 384
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#36 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od BaDDog »

Honza píše:
BaDDog píše: Jednak tie pase su diskutabilne... ale myslím že ich nejaku dobu začnem používat...otazka je zvyku...
To je sice pravda a předpokládám že máš alespoň 185 cm když jsi takhle dopad, kdyby jsi měl jen 170 tak ti asi pytel urazil hlavu.
Né.. mám asi 172-174cm... a pás sem mnel normalne z predu zapnutý... len som si na neho sadol...

Každý hovorí že je to strašná rana od airbagu... ale mna nebolelo nič... vobec nič... až na koleno ktore som si narozil a palec na ruke.. plus nejake modriny...

Nebyt tých airbagov tak letím von... ked budem kupovat nabuduce auto budem kukat najprv na airbagy potom na stav auta....

Pásy inak používam.. ked ideme niekde po dialnici.. do CZ, blavy a pod.. inak tu po okolí ked jazím normalne ma to nikdy nenapadlo žeby som ich potreboval...

Ale výnimka potvrdzuje pravidlo...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#37 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od tomasss »

BaDDog píše: Pásy inak používam.. ked ideme niekde po dialnici.. do CZ, blavy a pod.. inak tu po okolí ked jazím normalne ma to nikdy nenapadlo žeby som ich potreboval...
...Nechces ji radsi dat do autosedacky?
Ne, vzdyt je to jen kousek...

Jinak fakt nechapu jak nekdo muze jezdit bez pasu, ja mam v mozku blok, dokud se nepripoutam, nerozjedu se...a nezalezi jesli jedu 100m k mycce nebo 100km na chatu :roll:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 241
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobříš / Brno
Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
Bydliště: Dobříš / Brno
Kontaktovat uživatele:

#38 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od Bobes »

bez pásů jsem jel naposledy (a asi i poprvé) v autoškole při zkoušce :lol:
ale ted vážně, jezdit bez pásů je dost nepochopitelná pakárna, slušně mírně řečeno, snaží se podívat třeba na besipácká videa.
každopádně ta škodovka se zdá být jen tak lehce ťuklá.... trochu mne to překvapilo, ikdyž po letošku vim že nejsou tak křehký jak jsem si myslel. ale jak už bylo řečeno, plechy se srovnaji nebo nahraději snáze než lidské tělo. čili raději zdeformované auto, než tělo bez formy.
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#39 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od wickey »

v podstate suhlas.. ale ako to dopadne, az volvo zoberu cinania, to nechcem ani vidiet.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1057
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#40 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od Sibr »

dod píše:aj tvoje volvo by sa dalo spravit ale ci to stoji za to???
Věř že to cenu nemá :( Je to totálka
Nejcenější jsou na tom ty kola, radio, dveře, některé prvky interiéru a pár dílů ze zadku.
Bobes píše: každopádně ta škodovka se zdá být jen tak lehce ťuklá....
Trošku?? Já bych řekl že docela dost, uvědomte si jak je tato část pevná! Pro představu přidávám foto mé bývalé 480tky po tom co nový majitel nezvládl v 80-90km/h pravotočivou zatáčku vlétl do škarpy kde vzal strom, pak druhý který ho otočil o 45° a skončil u 3ho :?
Tak jsem si uvědomil jak jsou ty "polovolva" pevný!
Tady přikládám pár fotek pro představu, týpkovi se nic nestalo měl jen zlomenou levou nohu v kotníku na to co to muselo bejt za šlupku v poho, samo že byl připoutanej, jinak by asi vypochodoval čelnim oknem...
Kolo bylo narvaný v podběhu který uplně zdeformovalo, náraz urval rameno a vytrhl poloosu z ložiska...
Přílohy
Místo nehody.
Místo nehody.
DSC01245.JPG
DSC01245.JPG (56.04 KiB) Zobrazeno 820 x
DSC01249.JPG
DSC01249.JPG (33.57 KiB) Zobrazeno 820 x
DSC01251.JPG
DSC01251.JPG (35.74 KiB) Zobrazeno 823 x
DSC01257.JPG
DSC01257.JPG (33.7 KiB) Zobrazeno 827 x
DSC01258.JPG
DSC01258.JPG (51.22 KiB) Zobrazeno 822 x
DSC01260.JPG
DSC01260.JPG (41.11 KiB) Zobrazeno 818 x
Po vytažení na silnici
Po vytažení na silnici
DSC01262.JPG (31.33 KiB) Zobrazeno 819 x
Při rozborce
Při rozborce
DSC01451.JPG (50.17 KiB) Zobrazeno 824 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#41 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od eLzyx »

Sibr píše: Nejcenější jsou na tom ty kola, radio, dveře, některé prvky interiéru a pár dílů ze zadku.
to bych mu asi neměl říkat, za kolik jsem ty stejný kola koupil :mrgreen:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 241
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobříš / Brno
Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
Bydliště: Dobříš / Brno
Kontaktovat uživatele:

#42 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od Bobes »

"trošku", ale máš samozřejmě pravdu, že je nesmysl srovnávat deformační zony čumáku v přímém nárazu a v bočním nárazu. každopádně si myslím že stav obou vozidel je takový jaký bych očekával z popisu nehody a nemyslím že by měl být jiný. samozřejmě až přijde doba že auto pohltí 99 procent energie z nárazu (terminus nesmyslus, ale snad víte co chci říci) a následně se přezkládá z5 a bude pokračovat v jízdě knight rider 08 style, bude to oněčem jiném. dneska je to otom aby byl šrot z auta, ne z posádky.. což je vpořádku.
ta 480 taky pěkná... a nato jakej je to rok konstrukce, myslím že dobrý.
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#43 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od doktor »

ta holka měla otřes mozku, protože dostala šlupku od skla řidičových dveří.

Ty jsi šel čenichem do polštáře a tak si na tom byl lépe než ona. Kdybys to narval do stromu, t.j rychlá stopka, tak letíš skrz čelní sklo ani nepípneš a si K.O. I takovéto případy jsem už viděl: tento kluk vyletel po nárazu oknem spolujezdce a zemřel (osobně jsem tam nebyl):
http://www.hzskladno.cz/?det=433

Sám jsem zasahoval u tohoto a věřte či ne, řidič přežil: Ale u formana je jediná šanc na přežití být včas katapultován mimo vrak:
http://www.hzskladno.cz/?det=430
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 384
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#44 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od BaDDog »

Gemer píše:v prvom rade gratulujem k tak úspešnému ukončeniu nehody ktorá mohla byť vážna!
To, že si nedávaš pásy, respektíve ich máš zapnuté za chrbtom je tvoja vec, myslím, že už dostaneš rozum. Videl som pár nehôd a s pásmi to bolo vždy lepšie takže prosím nešírte žiadnu demagógiu... :?
Čo sa kvality jednotlivých áut týka - to naše Volvo vždy bolo synonymom bezpečnosti, avšak to čo rozprávaš o BMW a kdejaké ďalšie reči sú obyčajné drísty. Jazdím v pár autách, a aj o dosť lepších ako si popísal ty, a žial nemôžem povedať, že Volvo je ďaleko pred BMW, vlastne posledných 5 rokov sú skôr výrazne ďaleko za nimi, a všetci vieme prečo (či už sa to vývoja, technológie, kvality týka).
A tí ktorí nevieme si tu zase len niečo dokazujeme... Osobne som žial už u Lexusu, ktorý bol jediný porovnateľný so strojmi od BMW a Mercedesu... :neutral:
V každom prípade by som bol rád aby značka Volvo bola znova kdesi hore, čo však je dosť nepravdepodobné pri celkovej súčasnej politike vlastníka/vedenia značky.
Veľa zdaru!
HOWGH!
No v prvom rade som zrovnával pohodlie a celkový moj subiektívny dojem a takysto ozvučenie...
Mal som v poradí asi 5-te BMW... mal som aj mercedesa E či audi a6...
Celkovo oproti e38 či e39 ma volvo pohodlnejšie sedačky a to vieš asi aj ty... bmw ich má tvrdšie lepšie čo sa tíka sedačiek bolo dobre na tom asi medák a audi... ale už si nespomínam...
Tak porovnávam pohodlie v tom danom roku výroby... nemožeš porovnávat terajšiu E65 či E60... to je blbost...

BMW má neco do seba inak by som nemal 5te v poradí.. ale chcelo to zmenu a ta zmena ma velmo prekvapila... BMW má ten kokpit taký strohší.. a jednotvarny.. aspon sa mi už začal tak javit...
Ozvučenei ak nieje H&K (harman/kardon) tak je fakt suché... kde to u volva (mám ten základ MC + CD menic na 10cd) a hraje to dle mojho gusta daleko lepšie...
Disajn je tiež ako u BMW jednotvárny a každá rada/trieda nese v sebe charakteristické črty...
Neporovnávam jazdne vlastnosti a pod... to proste nejde...
Da sa len vytknut každého subiektívny názor... ale ten mi ja asi jazný u ostatných kedže som na VOLVO fore...

Ale ak budeš chcet mercedesa dajme tomu W211 a kupiš si ho tak bude pre teba vo všetkom na prvom mieste...
Časom som aj ja našiel nedostatky... ale nejako som si na to volvo moc navikol takže mi to až tak nevadilo...

A ked sme u tých aut... strýček mal Bentleya Arnage T (turbo) teraz ma Flyspuer-a či jak sa to píše.. vlastne ako to coupe ale sedan.. a neporovnávam to s volvom ani s BMW... to je ina trieda... a ani to nejde.. ;-)

Zrovnávat može 207 peugeota s C3 a podobne.. ;-)
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 296
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: SK, St. Lubovna

#45 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od dod »

Gemer píše:v prvom rade gratulujem k tak úspešnému ukončeniu nehody ktorá mohla byť vážna!
To, že si nedávaš pásy, respektíve ich máš zapnuté za chrbtom je tvoja vec, myslím, že už dostaneš rozum. Videl som pár nehôd a s pásmi to bolo vždy lepšie takže prosím nešírte žiadnu demagógiu... :?
Čo sa kvality jednotlivých áut týka - to naše Volvo vždy bolo synonymom bezpečnosti, avšak to čo rozprávaš o BMW a kdejaké ďalšie reči sú obyčajné drísty. Jazdím v pár autách, a aj o dosť lepších ako si popísal ty, a žial nemôžem povedať, že Volvo je ďaleko pred BMW, vlastne posledných 5 rokov sú skôr výrazne ďaleko za nimi, a všetci vieme prečo (či už sa to vývoja, technológie, kvality týka).
A tí ktorí nevieme si tu zase len niečo dokazujeme... Osobne som žial už u Lexusu, ktorý bol jediný porovnateľný so strojmi od BMW a Mercedesu... :neutral:
V každom prípade by som bol rád aby značka Volvo bola znova kdesi hore, čo však je dosť nepravdepodobné pri celkovej súčasnej politike vlastníka/vedenia značky.
Veľa zdaru!
HOWGH!
v akom volve si jazdil ty?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 296
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: SK, St. Lubovna

#46 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od dod »

ja by som svoju S80 momentalne nevymenil, citim sa v tom aute vynikajuco, maximalne pohodlie, akceleracia, brzdy, ovladacie prvky, riadenia....niet co tomu vytknut...jednoducho nemam dovod menit...jedine zeby mi niekto daroval milion na novu S80.... bracho ma 5kovy bavorak r.2003 a ked si don sadnem a niekam cestujem tak chcem byt cim skor vo svojom volve , nehovorim ze sa v tom zle vezie ale je to ine..tvrdsie sedenie, radenie, riadenie atd...proste niesom na to auto zvyknuty...uz som asi velmi rozmazleny z S80 :oops:
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 296
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: SK, St. Lubovna

#47 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od dod »

a som na tu moju karu uz citovo naviazany.... uz dvakrat ked som bol na chate a kvalitne pod parou pri case ist spat zahlasil som ze ja idem spat do volva lebo tam sa citim bezpecne a spal som vnom...hmm..je to asi uz choroba ale rano sa mi ostati stazovali ze ako horuco bolo na izbach...mne sa na prednom sedadle spalo super :lol:
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Robertissimo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 85
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Volvo V60 2.0 D3 Drive-E Momentum Automa
Bydliště: okr. Frýdek-Místek

#48 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od Robertissimo »

BaDDog píše: Chcem sa spýtat.. neviete mi povedať niekto kto robí poistky kolko je momentalna trhová hodnota tejto mojej S80?...nemám AutoTAX ani nič take.. nemyslím ceny čo su v bazaroch a na nete...

A že či niekto robí u poistovni likvidátora... lebo myslím že je to totalka... jedno aj druhe... jak to prebieha...

THX...
Pojistky nerobím!!!!!!
Já pracuji v pojišťovně, v oddělení likvidace pojistných událostí a mám na starosti prodej totálek v aukcích resp. jsem odpovědný za aukce v České pojišťovně. Tak se ptej... Na Slovensku je to podobné jako v Čechách. Kdo je viníkem? Ty nebo řidička Octavie?
_________________
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 384
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#49 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od BaDDog »

Robertissimo píše:
BaDDog píše: Chcem sa spýtat.. neviete mi povedať niekto kto robí poistky kolko je momentalna trhová hodnota tejto mojej S80?...nemám AutoTAX ani nič take.. nemyslím ceny čo su v bazaroch a na nete...

A že či niekto robí u poistovni likvidátora... lebo myslím že je to totalka... jedno aj druhe... jak to prebieha...

THX...
Pojistky nerobím!!!!!!
Já pracuji v pojišťovně, v oddělení likvidace pojistných událostí a mám na starosti prodej totálek v aukcích resp. jsem odpovědný za aukce v České pojišťovně. Tak se ptej... Na Slovensku je to podobné jako v Čechách. Kdo je viníkem? Ty nebo řidička Octavie?
Jej dík... no viník je jednoznačne ta vodička octavie... vypálila z vedlajšej cesty kde je vlastne STOP-ka.... aj policia ktorá to spisovala ju označila za viníka.

Zaujíma ma aka je odhadovana škoda na mojom aute.
Ale myslím že je to totalka, ešte som ani nepozeral na motor poriadne lebo nechcem s tím hýbat kým nepríde likvidátor na obhliatku.
A asi sa to neoplatí opravovat... ale zaujímalo by ma fakt kolko je ta trhova cena a na kolko to asi odhadne poistovna..

Je to rok 99 ostatne mám v popise (2,9i 150k - manual skoro full okrem navi, xenonu, a el.sedačky spolujezdce, šíbru a tažného.)
VIN: YV1TS97C2X1030158 ... ak by bolo treba...

Bol by som ti vdačný..

PS: a u akej poistovni robíš... ta oktavka ma PZP u generali... ja u českej..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#50 Konec príbehu: Volvo S80 - Legenda

Příspěvek od hroch32 »

Čelní náraz do pytle bez pásů... gratuluj si, žes to přežil!

Debatu ohledně pásů občas mám s jedním nejmenovaným opravářem pojízdných ledniček. Chápu jeho důvody, proč jezdí nepřipoutaný (zvlášť v MGB :mrgreen: ), ale že tak jezdil i ve Filace s pytlama, byla dle mého de*ilita první třídy. Skutečně jsou havárie, kdy je lepší nemít zapnuté pásy. Táta se taky k jedné nachomýtl (tam je ale hlavně neměl mít spolujezdec), ale to procento je tak malé, že nemá cenu ho řešit. A pokud má auto AB, tak dle mého už vůbec není co řešit.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“