S60 2,4 140koni --> 188koni

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#26 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

drewid píše:A tak s tím turbem by to nemusel bejt takovej problém, ne? Za 30tkč něco seženeš, práce marrovi za flašku a máš T5ku ! 8)
no kdyby to slo tak 30tkc zas by moc nebylo nevis kde by se to dalo sehnat?
jen ale aby to motor vydrzel
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#27 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

killer píše:
drewid píše:A tak s tím turbem by to nemusel bejt takovej problém, ne? Za 30tkč něco seženeš, práce marrovi za flašku a máš T5ku ! 8)
no kdyby to slo tak 30tkc zas by moc nebylo nevis kde by se to dalo sehnat?
jen ale aby to motor vydrzel
ale to ze ti odejde motor, pripadne hodne podstatnych casti v pripade ze se to prezene, s tim predse musi kazdy kto tuni pocitat ne? hlavne ze to tahne :D
jo a drewid je spis Ftipalek...
Naposledy upravil(a) koch dne 09 pro 2007 14:42, celkem upraveno 1 x.

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#28 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od drewid »

No tak tolik stojí to moje turbo, nový alespoň mi to řekli f servisu. Třeba by nějak pasovalo. Jen by to chtělo nějaký pluginy jako hadice a šroubky. Ale to by zas nemusel bejt takovej problém, ni ? 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#29 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od wickey »

no co vim z vlastnich zkusenosti - tak do roka ti i to nejvykonnejsi auto prijde nedostacujici
mel jsem 109 HP, pak 131 HP, ted mam 170 HP a chci vic..

Zaroven dodam, ze tahle 850 170 HP je skvele auto a sjem s ni plne spokojen, jen proste vyvoj nezastavis ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1057
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#30 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Sibr »

No když už by si tam dal turbo tak tam nahoď jiné brzdy, třeba z S60R. Jinak si myslím že podvozek bude dostatečně dimenzovanej.
Jo k těm brzdám jde o to kde skončíš s výkonem pokud kolem 200koní nech tam klidně původní :idea: ;-)
A jak psal Wickey na každou dávku výkonu si zvykneš, nejdřív sem byl vyplesklej jak ta T5 táhne no a teď mám pocit že při předjíždění mám nedostatek výkonu :oops: :mrgreen:
Už sem se namlsal a pokukuju po S60R (popřípadě V70R).
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 906
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od marra »

drewid píše:A tak s tím turbem by to nemusel bejt takovej problém, ne? Za 30tkč něco seženeš, práce marrovi za flašku a máš T5ku ! 8)
vono se to lehce řekne ale hůř uděla...
přestavět atmosferu v 850ce na T-5ku neni problem protože tam daš turbo motor, nasypeš komplet elektriku i s ř.j.kou ale na 60ce už ř.j. nevyměniš a pokud nebudeš mit jednotku motoru nema ti co to turbo ovladat...nemluvě o regulačnich ventilech
z toho vyplíva že bud utratiš qanta love za něco o čem nebudeš vědět dopředu že bude fungovat, nebo se smíříš s tim že maš atmosferu f plynu a nebo za ty qanta love si koupiš výkonný auto...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#32 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

marra píše:
drewid píše:A tak s tím turbem by to nemusel bejt takovej problém, ne? Za 30tkč něco seženeš, práce marrovi za flašku a máš T5ku ! 8)
vono se to lehce řekne ale hůř uděla...
přestavět atmosferu v 850ce na T-5ku neni problem protože tam daš turbo motor, nasypeš komplet elektriku i s ř.j.kou ale na 60ce už ř.j. nevyměniš a pokud nebudeš mit jednotku motoru nema ti co to turbo ovladat...nemluvě o regulačnich ventilech
z toho vyplíva že bud utratiš qanta love za něco o čem nebudeš vědět dopředu že bude fungovat, nebo se smíříš s tim že maš atmosferu f plynu a nebo za ty qanta love si koupiš výkonný auto...
jasny to uz lepsi vymenit auto :)
a co rikas Marro na ten PPC tuning kit http://en.bsrab.se/products/t518/
je to realne
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#33 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

jo a kdyz uz odpovis killerovi, jen informativne, podle tebe, je realne to co uvadeji u 2.4T?

GDPR_user

#34 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od GDPR_user »

Jirrka píše:Možná by stačilo přestat jezdit na LPG :D . Nechápu proč lidi co šetří každou korunu honí výkon. Buď chci výkon a pak si pořidím něco co ho má nebo chci šetřit a pak se holt smířim s tím, že to je línější.
No právě proto že chci šetřit mám turbo motor na LPG :palec: :palec: :palec:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#35 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od dali »

>koch: já tuning a úpravy beru jako prostředek, jak si udržovat radost z auta po delší dobu. Když jsem sednul do V70 byl jsem z toho auta naprosto odvařenej, hubu od ucha k uchu :D po čase sem to nechal načipovat a zase naprostý nadšení. Pak jsem zjistil, že motor je kapku rychlejší než zbytek auta, tak jsem koupil tlumiče Koni FSD a vyhrabal snižovací pružiny který jsem měl už nějakou dobu doma, nechal si to od Marry namontovat a výsledek: úplně jiný auto s kterým je radost a zábava jezdit. Díky drobným úpravám který dohromady nestály víc jak 30 tisíc mi auto, který mám čtyři roky dělá snad ještě větší radost než když jsem do něj sednul poprvý. :D
Navíc nevím jak vymaštěnci reagujou na tvojí S60, ale mě se kdykoli jsem někam chvátal stávalo, že hňup kterýho jsem s mým pohřebákem předjížděl se začal šponovat a já musel došlápnout až na podlahu aby to nebylo nebezpečný. Teď s čipem mám proti takovým hňupům dostatečnou výkonovou rezervu.
Další věc je že při rychlosti jakou klesaj ceny aut si normálně vydělávající člověk nemůže dovolit moc pokusů/omylů při výběru toho správnýho auta/motorizace, takže když si s autem který už máš spokojenej až na něco co jde jednoducho a levnou úpravou změnit, nemusíš kvůli tomu hned se ztrátou měnit auto.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků
Bydliště: Pardubice

#36 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Jirrka »

Jestli chces zvysovat vykon tak prodej svuj stavajici a kup neco silnejsiho. S LPG chapu, ze chces usetrit, taky patrim mezi ty "chude", ale plyn mi nejak do auta nesmi. Radsi naftu. Plyn zabira zbytecne misto. Vim proc chces zvysovat vykon. Myslis si, ze to vyjde levneji nez porizeni neceho silnejsiho. Ja si myslim, ze te to vyjde draz. Problem je, ze mas plyn kvuli spotrebe a kdyz koupis neco silnejsiho tak tam nebude a das dalsich 40 tis. za plyn. Ja byt tebou tak se na to vykaslu a jezdim tim co mam. Ja si zvolil jinou cestu. Udelal jsem si na par let radost silnym autem, i kdyz ta spotreba je sakra znat. Ale mam ho pro radost. Az najezdim mesicne 2000-3000 km tak poridim diesla. Ted jezdim 20 tis km rocne a to se da jeste spotreba T-5R utahnout.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 906
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#37 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od marra »

bohužel anglina mi moc nešla takže si toho moc nepočtu, ale marně přemejšlim co se na atmosfeře vočipovat??? nutně mi to připomína jednoho tuzingaře kterej si myslel že když na atmosfeře vykope tlumič vejfuku že ma hned ma lepší vodpich :palec:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 906
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od marra »

koch píše:jo a kdyz uz odpovis killerovi, jen informativne, podle tebe, je realne to co uvadeji u 2.4T?
moc realně to nevidim možna tak narust do 240Hp vic ne, dostaneš z toho víc, ale ne jen tim že hrabneš do jednotky nebo připojenim něčeho...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#39 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

marra píše:
koch píše:jo a kdyz uz odpovis killerovi, jen informativne, podle tebe, je realne to co uvadeji u 2.4T?
moc realně to nevidim možna tak narust do 240Hp vic ne, dostaneš z toho víc, ale ne jen tim že hrabneš do jednotky nebo připojenim něčeho...
no to jsou zhruba informace ktere bsr uvadi na svych strankach... mozna na tom neco bude...
kdyz uz pak chces jet do vyssich levelu tak tam se meni i nejake trysky, filtry nejake vyfukove casti...
kazdopadne i kdyby to melo fungovat tak proste stale nevidim duvod do toho investovat ty prachy... nevim mozna jednoho dne nastane moment kdy si reknu... ty volve dal bych ted vsechno za to abych mel tech 40 koni navic :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků
Bydliště: Pardubice

#40 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Jirrka »

Tak je to jen o tom srazet sebevedomi tem co jezdej ve vytunenejch 2jkovejch golfech. O nicem jinym to neni. Ja ted jezdim s T-5R podle predpisu. Nevim jestli to je tim, ze nechci mit spotrebu 15 litru nebo tim, ze si uzivam volvo jizdy. Nemam nejak potrebu se honit. Spis davam bacha, aby to do me nekdo nenapral. Bylo by mi moc lito tak krasnyho a ojedinelyho auta.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#41 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od drewid »

Jirrka píše:Tak je to jen o tom srazet sebevedomi tem co jezdej ve vytunenejch 2jkovejch golfech. O nicem jinym to neni. Ja ted jezdim s T-5R podle predpisu. Nevim jestli to je tim, ze nechci mit spotrebu 15 litru nebo tim, ze si uzivam volvo jizdy. Nemam nejak potrebu se honit. Spis davam bacha, aby to do me nekdo nenapral. Bylo by mi moc lito tak krasnyho a ojedinelyho auta.
Jakejch 15? Já mám za měsíc ježdění po ČB krásných 16 :mrgreen:
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků
Bydliště: Pardubice

#42 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Jirrka »

Nastesti nejezdim po meste. Mam prumer dle palubniho poc. 10,1. Je fakt, ze se snazim za to moc netahat a vyuzivam max. tempomatu. Tech 10,1 je i po dnesku, kdy jsem jel z Pce do Plzne a zpet v 5ti lidech z toho 4 chlapy.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#43 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

ja moc po meste taky nejezdim a mojich 200 koniku sporada neco mezi 7 a 8 litry... a to tomu nekdy i slapnu na krk... je pravda ze jezdim sam...

kdyz clovek racionalne uvazuje nad penezi ktere investuje a uvedomuje si jejich hodnotu tak pak mu z toho vychazi ze nakup radove desitek koni za radove desitky tisic je absolutni nesmysl...
ja si napriklad dokazu predstavit "investovat" tyto penize do sebe a zaletet si napriklad na kubu... to mi jako zbytecne vyhozene penize neprijde... nekomu mozna ano...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků
Bydliště: Pardubice

#44 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Jirrka »

mezi 7-8 to je hodne v poho. Je fakt, ze tech 10,1 l mam pri dalnicni jizde 130 km/h. Kapelnik ma 2,4T s AWD a jezdi za 11 a vic. Takze 2,4T bez AWD za 7-8 top musis jezdit porad kolem 80ti mimo mesto.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#45 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

jezdim prevazne mimo mesto a zhruba dle predpisu... neverim nikomu kolem, proto mam na ceste rad svuj klid a samotu... to znamena ze v klidku obehnu co mi stoji v ceste a kdyz nekomu stojim v ceste ja tak se mu uhnu... v obci se to dodrzovat neda, cestovni rychlost mimo obce zhruba 100... na dalnici se snazim taky zhruba predpisove a hlavne sam... nekdy to ve mne zvykne prepnout, hlavne kdyz vidim kolem sebe prasaky a jinou havet... ty pak poslu srat a pak se zase v klidku na tempomat cestovni rychlosti... o vysledni spotrebu se ani moc nesnazim... verim ze vylozene uspornou jizdou se da jezdit i za min...

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#46 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

jo a mam pocit ze awd se delalo s motorem 2,5T - 210 sobiku

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 20 roků
Bydliště: Pardubice

#47 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Jirrka »

Je mozny. Ja mam 225 sobiku a pod 10 jsem se zatim nedostal. Ale prumer je vytvoren dalnicni rychlosti 130-150 km v hodine.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#48 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

marra píše:bohužel anglina mi moc nešla takže si toho moc nepočtu, ale marně přemejšlim co se na atmosfeře vočipovat??? nutně mi to připomína jednoho tuzingaře kterej si myslel že když na atmosfeře vykope tlumič vejfuku že ma hned ma lepší vodpich :palec:
asi mas marro pravdu ale stejnak mi vrta hlavou jakej je rozdil mezi 140PS verzi a 170PS

nasel jsem na netu forum kde se tim take zajimaji http://forum.volvofan.at/topic.asp?TOPI ... hichpage=1
ale nemecky neumim tak kdyby nekdo znalejsi to prostudoval pak to tu napsal tak by to nebylo na skodu ;-)
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#49 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

no diskuse je zhruba stejna jak tady... dost se tam polemizuje o tech 10 ventilech, hodne veci ot ale jeden typek tam vyslovene rika ze to je v softwaru a ze ty softy fungujou...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#50 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od dali »

Jirrko, myslíš si opravdu, že používáním tempomatu dosáhneš minimální spotřeby?
Podle mě když máš tempomat zaplej pořád i do kopce tak to že ti začne přidávat (pozdě) plyn až v kopci ti dost zvýší spotřebu. Eště beru používat tempomat z kopce a po rovině, ale pod kopcem ho vypnout držet plyn stejně sešlápnutej a nechat auto zpomalit. Vím, je to T5R, ale každý auto do kopec o něco zpomalí.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“