S60 2,4 140koni --> 188koni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#1 S60 2,4 140koni --> 188koni
nema nekdo zkusenosti chiptuningem od firmy BSR?
http://en.bsrab.se/products/t518/
nabizeji zvyseni az na 188koni
coz je pomalu 20% narust coz u motoru bez turba se mi zda docela dost
http://en.bsrab.se/products/t518/
nabizeji zvyseni az na 188koni
coz je pomalu 20% narust coz u motoru bez turba se mi zda docela dost
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
#2 S60 2,4 140koni --> 188koni
No 2,4 měla ve vyšší verzi 170k, ale jestli to bylo jen softwarově netuším. Každopádně čiptuzing na atmosférách je z 95% velmi málo účinný.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#3 S60 2,4 140koni --> 188koni
ja bych do toho asi nešel... z mojeho motoru tam taky dokazou udelat poradnou lokomotivu... ale proc?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 Summum 2.5T 2008
- Bydliště: Praha/Sázava
- Kontaktovat uživatele:
#4 S60 2,4 140koni --> 188koni
Hlavně slavný chip tuning z 90% je podvod na zákazníka a u atmosféry dvojnásobně. Občas si říkám že je lepší se nemotat kolem motorsportu zvlášť když člověk zjistí jak se to všechno dělá. Pak se musím jenom smát když někde píšou že čipem se zvedne výkon třeba o 30PS. Jinak si myslím že rozdíl mezi 2.4 140PS a 2.4 170PS určitě není pouze softem Ř.J. to je už moc velký rozdíl ve výkonu.
_________________
Je S80 2.5T Summum 2008
Bylo S60 2.4i 125kW/170PS MY 2003
Je S80 2.5T Summum 2008
Bylo S60 2.4i 125kW/170PS MY 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 170
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
#5 S60 2,4 140koni --> 188koni
tim ze 140HP je 10V a tech 170 je 20V.Zaskar píše: rozdíl mezi 2.4 140PS a 2.4 170PS určitě není pouze softem Ř.J. to je už moc velký rozdíl ve výkonu.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 Summum 2.5T 2008
- Bydliště: Praha/Sázava
- Kontaktovat uživatele:
#6 S60 2,4 140koni --> 188koni
Dřív možná ale jak už jsem psal v jiném fóru v S60 jsou 2.4 obě 20VhonzAK píše:tim ze 140HP je 10V a tech 170 je 20V.Zaskar píše: rozdíl mezi 2.4 140PS a 2.4 170PS určitě není pouze softem Ř.J. to je už moc velký rozdíl ve výkonu.
_________________
Je S80 2.5T Summum 2008
Bylo S60 2.4i 125kW/170PS MY 2003
Je S80 2.5T Summum 2008
Bylo S60 2.4i 125kW/170PS MY 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#7 S60 2,4 140koni --> 188koni
no koukam ze zkusenosti nikdo nema
je jasne ze pouhym chiptuningem to nenavyssim musim myslet i treba na sportovni vzduchovy filtr ktery ma mensi odpor a par konicku navysi
a samozrejmne jeho pravidelne cisteni
jinak motory 2.4 140PS a 170PS si myslim ze jsou identicke urctie maji 20V takze bych i veril ze je to jen ridici jednotkou
pokud je to tak, je i realne z toho dostat az 180PS
je otazka ale jaky rozdil je v jizde? osobne jsem totiz v 170PS nesedel a nikoho neznam kdo by jel v obou autech
je jasne ze pouhym chiptuningem to nenavyssim musim myslet i treba na sportovni vzduchovy filtr ktery ma mensi odpor a par konicku navysi
a samozrejmne jeho pravidelne cisteni
jinak motory 2.4 140PS a 170PS si myslim ze jsou identicke urctie maji 20V takze bych i veril ze je to jen ridici jednotkou
pokud je to tak, je i realne z toho dostat az 180PS
je otazka ale jaky rozdil je v jizde? osobne jsem totiz v 170PS nesedel a nikoho neznam kdo by jel v obou autech
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#8 S60 2,4 140koni --> 188koni
140 - 170 nevim
140 - 200 rozdil dost velky
uz se to tak trosku probiralo v topicu Kdo má S60
140 - 200 rozdil dost velky
uz se to tak trosku probiralo v topicu Kdo má S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#9 S60 2,4 140koni --> 188koni
nevim jak u S60, ale u 850 (10V vs 20V - 140 vs 170 HP)
ten rozdil neni az tak velikej. Na normalni jezdeni klidne staci i tech 140 koni. Samozrejme jezdec se srdcem zavodnika (rozumej ja) chce neco silnejsiho
ten rozdil neni az tak velikej. Na normalni jezdeni klidne staci i tech 140 koni. Samozrejme jezdec se srdcem zavodnika (rozumej ja) chce neco silnejsiho
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#10 S60 2,4 140koni --> 188koni
Ten rozdíl není velkej. Lépe řečeno se pozná těch 170 koní jen ve vyšších otáčkách. V nižších jede 140 koní líp. Na normální ježdění spíše příjemnější. S tím autem to hýbe fakt dostatečně a když se kvaltuje, tak to 220 km/h umí taky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#11 S60 2,4 140koni --> 188koni
to mas turbo ne to nemuzes porovnavatkoch píše:140 - 170 nevim
140 - 200 rozdil dost velky
uz se to tak trosku probiralo v topicu Kdo má S60
ja mel predtim Volvo 440Turbo 88kW a ted mne ta S60 pripadne jak mrazak pokud to nedrzim poradne v otackach
jinak jak pise Jean tak to by mohl byt jeden z duvodu proc Volvo nabizelo 2.4 v techto dvou variantach kdyz nebudu pocitat turbo verze a diesly
ted jen vedet jestli je to opravdu jen jinak nakonfigurovanou jednotkou?
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#12 S60 2,4 140koni --> 188koni
No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#13 S60 2,4 140koni --> 188koni
amenSibr píše:No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#14 S60 2,4 140koni --> 188koni
a kdyz koupis 2.4T spotreba ti jeste klesne... amenSibr píše:No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede
#15 S60 2,4 140koni --> 188koni
Možná by stačilo přestat jezdit na LPG . Nechápu proč lidi co šetří každou korunu honí výkon. Buď chci výkon a pak si pořidím něco co ho má nebo chci šetřit a pak se holt smířim s tím, že to je línější.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#16 S60 2,4 140koni --> 188koni
ja zase nechapu lidi co si koupi auto a pak do toho rvou čipy, turba, predelavaji, bastli, meni motory, filtry, kokotiny a vyfuky...
tomuto fakt nerozumim... muzete mi to nekdo vysvetlit?
tomuto fakt nerozumim... muzete mi to nekdo vysvetlit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#17 S60 2,4 140koni --> 188koni
No jak se to vezmě :? Kdo by nechtěl auto s velkým výkonem a minimální spotřebou :?: Podívej třeba na hybrid od Mercedesu, F 700 má 258 HP a kombinovanou 5.3 l/100 km. Já s tím teda problém nemám Jinak ale chápu narážku na LPGJirrka píše:Možná by stačilo přestat jezdit na LPG . Nechápu proč lidi co šetří každou korunu honí výkon. Buď chci výkon a pak si pořidím něco co ho má nebo chci šetřit a pak se holt smířim s tím, že to je línější.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#18 S60 2,4 140koni --> 188koni
Až tě bude na dálnici (nedejbože v zatáčkách) prášit dvojkovej Golf, tak pochopíš z čeho má jeho řidič radost Je to přece odvěká touha každého závodníka (třeba jako Wickey) svůj slabší vůz vylepšit. Nejsou to jen spojlírky, ale použití lepšího podvozku, brzd, zvýšení výkonu motoru atd. Chápeš?koch píše:ja zase nechapu lidi co si koupi auto a pak do toho rvou čipy, turba, predelavaji, bastli, meni motory, filtry, kokotiny a vyfuky...
tomuto fakt nerozumim... muzete mi to nekdo vysvetlit?
Kdybych měl čas a zbytečné peníze, tak by v mé 480 dávno byl motor z Renaultu Clio 16V 124kW a radost by mi to určitě udělalo
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#19 S60 2,4 140koni --> 188koni
stale nechapu... cpat prachy do toho abych mel o par koni navic a pak to nekomu natrel na dalnici??? to je smysl zivota jak cip... toto je dost ubohy zpusob leceni posramoceneho ega...
nechci aby to vyznelo nejak radikalne, nenarazim na nikoho konkretniho, nechci se nikoho nejak dotknout ale proste to nechapu a asi ani nikdy nepochopim... proc si lidi kupuji ty auta kdyz pak s nema nejsou spokojeni?
kdyz chci sportovni vuz, koupim si sportovni vuz... kdyz chci neco extra, koupim si neco extra a nesnazim se delat neco extra z dvojkoveho golfu... to je na smich...
ja chapu ze clovek ma sny a sny se maji plnit... ja napriklad vim ze jednoho dne si udelam obrovskou radost a dovezu nadherny stary americky muscle... gto, mustang, chevelle, pripadne neco podobneho... do te doby nebudu ale delat ze muj volvik je americky muscle a cpat do nej ctyry karburatory a nablyskany chromovy vzduchovy filtr...
nechci aby to vyznelo nejak radikalne, nenarazim na nikoho konkretniho, nechci se nikoho nejak dotknout ale proste to nechapu a asi ani nikdy nepochopim... proc si lidi kupuji ty auta kdyz pak s nema nejsou spokojeni?
kdyz chci sportovni vuz, koupim si sportovni vuz... kdyz chci neco extra, koupim si neco extra a nesnazim se delat neco extra z dvojkoveho golfu... to je na smich...
ja chapu ze clovek ma sny a sny se maji plnit... ja napriklad vim ze jednoho dne si udelam obrovskou radost a dovezu nadherny stary americky muscle... gto, mustang, chevelle, pripadne neco podobneho... do te doby nebudu ale delat ze muj volvik je americky muscle a cpat do nej ctyry karburatory a nablyskany chromovy vzduchovy filtr...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#20 S60 2,4 140koni --> 188koni
no turbo by se siklo ale to by musel clovek menit celej motor a to uz by se vyplatilo koupit cele autoSibr píše:No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede
pokud by se mne za cenu prodeje sveho vozu povedlo koupit silnejsi tak bych i do toho mozna sel
ale zas o svem vozu znam kompletni minulost coz u noveho znat nebudu
jinak nevim co je spatneho ze chci ze sveho auta dostat vetsi vykon
komu to vadi tak az tu nepise ja chtel jen vedet od nekoho kdo ma s tim zkusenosti a zatim tu pisou... no radeji to nebudu komentovat
ja bohatej nejsem takze LPG mi dost penez usetri a kdyz potrebuji vykon tak neni nic jednoducheho prepnout LPG na benzinJirrka píše:Možná by stačilo přestat jezdit na LPG . Nechápu proč lidi co šetří každou korunu honí výkon. Buď chci výkon a pak si pořidím něco co ho má nebo chci šetřit a pak se holt smířim s tím, že to je línější.
proto kdyby PPC od BSR fungoval jak pisou tak si jednoduse clovek prepne na vyssi vykon a bude to podobne jak u plynu
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#21 S60 2,4 140koni --> 188koni
promin ja jsem na nikoho konkretniho nenarazel... trosku se ten topic zvrhnul a od osobnich zkusenosti se zvysovanim vykonu se to zvrhlo na osobni nazory na zvysovani vykonu...killer píše:no turbo by se siklo ale to by musel clovek menit celej motor a to uz by se vyplatilo koupit cele autoSibr píše:No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede
pokud by se mne za cenu prodeje sveho vozu povedlo koupit silnejsi tak bych i do toho mozna sel
ale zas o svem vozu znam kompletni minulost coz u noveho znat nebudu
jinak nevim co je spatneho ze chci ze sveho auta dostat vetsi vykon
komu to vadi tak az tu nepise ja chtel jen vedet od nekoho kdo ma s tim zkusenosti a zatim tu pisou... no radeji to nebudu komentovat
ja bohatej nejsem takze LPG mi dost penez usetri a kdyz potrebuji vykon tak neni nic jednoducheho prepnout LPG na benzinJirrka píše:Možná by stačilo přestat jezdit na LPG . Nechápu proč lidi co šetří každou korunu honí výkon. Buď chci výkon a pak si pořidím něco co ho má nebo chci šetřit a pak se holt smířim s tím, že to je línější.
proto kdyby PPC od BSR fungoval jak pisou tak si jednoduse clovek prepne na vyssi vykon a bude to podobne jak u plynu
muj nazor - nechapu proc...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#22 S60 2,4 140koni --> 188koni
Podívej kdyby byl každý jako ty (já) tak by vlastně tuningová auta neexistovala. Píšeš to dobře, pro někoho může být snem právě ten Golf aniž by se jednalo o něčí ego. Já vůbec nejsem zastáncem tuningu, spíše naopak, ale pokud někdo auto vylepší po technické stránce, tak proč ne.koch píše:stale nechapu... cpat prachy do toho abych mel o par koni navic a pak to nekomu natrel na dalnici??? to je smysl zivota jak cip... toto je dost ubohy zpusob leceni posramoceneho ega...
nechci aby to vyznelo nejak radikalne, nenarazim na nikoho konkretniho, nechci se nikoho nejak dotknout ale proste to nechapu a asi ani nikdy nepochopim... proc si lidi kupuji ty auta kdyz pak s nema nejsou spokojeni?
kdyz chci sportovni vuz, koupim si sportovni vuz... kdyz chci neco extra, koupim si neco extra a nesnazim se delat neco extra z dvojkoveho golfu... to je na smich...
ja chapu ze clovek ma sny a sny se maji plnit... ja napriklad vim ze jednoho dne si udelam obrovskou radost a dovezu nadherny stary americky muscle... gto, mustang, chevelle, pripadne neco podobneho... do te doby nebudu ale delat ze muj volvik je americky muscle a cpat do nej ctyry karburatory a nablyskany chromovy vzduchovy filtr...
S musclecars je to to samé..proč Shelby GT 500, nestačí snad normální Mustang, proč 911 RS? Já vím je to jiná třída, ale jde v podstatě také o tuning a dost funkční
Já nikdy ameriky nemusel a ani muscle, v poslední době jim však přicházím na chuť. No a co tedy míníš o Hot rods?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#23 S60 2,4 140koni --> 188koni
jj docela je skoda ze se to tu tak zvrhlo v osobni nazoryLukášM píše:Podívej kdyby byl každý jako ty (já) tak by vlastně tuningová auta neexistovala. Píšeš to dobře, pro někoho může být snem právě ten Golf aniž by se jednalo o něčí ego. Já vůbec nejsem zastáncem tuningu, spíše naopak, ale pokud někdo auto vylepší po technické stránce, tak proč ne.koch píše:stale nechapu... cpat prachy do toho abych mel o par koni navic a pak to nekomu natrel na dalnici??? to je smysl zivota jak cip... toto je dost ubohy zpusob leceni posramoceneho ega...
nechci aby to vyznelo nejak radikalne, nenarazim na nikoho konkretniho, nechci se nikoho nejak dotknout ale proste to nechapu a asi ani nikdy nepochopim... proc si lidi kupuji ty auta kdyz pak s nema nejsou spokojeni?
kdyz chci sportovni vuz, koupim si sportovni vuz... kdyz chci neco extra, koupim si neco extra a nesnazim se delat neco extra z dvojkoveho golfu... to je na smich...
ja chapu ze clovek ma sny a sny se maji plnit... ja napriklad vim ze jednoho dne si udelam obrovskou radost a dovezu nadherny stary americky muscle... gto, mustang, chevelle, pripadne neco podobneho... do te doby nebudu ale delat ze muj volvik je americky muscle a cpat do nej ctyry karburatory a nablyskany chromovy vzduchovy filtr...
S musclecars je to to samé..proč Shelby GT 500, nestačí snad normální Mustang, proč 911 RS? Já vím je to jiná třída, ale jde v podstatě také o tuning a dost funkční
Já nikdy ameriky nemusel a ani muscle, v poslední době jim však přicházím na chuť. No a co tedy míníš o Hot rods?
ja chtel znat jen nejake zkusenosti
nebo jsem i myslel ze by se dalo domluvit a koupit si tu PPC jednotku dohromady
to by pak stalo za pakatel a aspon by se vyzkousela v praxi
bohuzel to maj osetrene ze funguje jen na jedno vozidlo
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 548
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#24 S60 2,4 140koni --> 188koni
A tak s tím turbem by to nemusel bejt takovej problém, ne? Za 30tkč něco seženeš, práce marrovi za flašku a máš T5ku !
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#25 S60 2,4 140koni --> 188koni
to killer: jo ppc funguje jen na jeden vuz...
to lukas: amerikam jsem prisel na chut, jak jinak, v americe... ty hotrody jsou sice hezke ale na srazech americkych klasik jsem spis slintal nad tema kouskama srestaurovanyma do absolutne puvodniho stavu... je to proste nadhera... no co se tyka tech machu, shelby a podobnych, nevim jestli to je prave tuning v pravem slova smyslu... to jsou spis ikony nez tuning...
to lukas: amerikam jsem prisel na chut, jak jinak, v americe... ty hotrody jsou sice hezke ale na srazech americkych klasik jsem spis slintal nad tema kouskama srestaurovanyma do absolutne puvodniho stavu... je to proste nadhera... no co se tyka tech machu, shelby a podobnych, nevim jestli to je prave tuning v pravem slova smyslu... to jsou spis ikony nez tuning...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 720 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 56 Odpovědi
- 6792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cronicle
-
- 1 Odpovědi
- 487 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 146 Odpovědi
- 13615 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pep
-
- 9 Odpovědi
- 638 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy