S60 2,4 140koni --> 188koni

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#1 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

nema nekdo zkusenosti chiptuningem od firmy BSR?
http://en.bsrab.se/products/t518/

nabizeji zvyseni az na 188koni
coz je pomalu 20% narust coz u motoru bez turba se mi zda docela dost
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#2 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Time4Tea »

No 2,4 měla ve vyšší verzi 170k, ale jestli to bylo jen softwarově netuším. Každopádně čiptuzing na atmosférách je z 95% velmi málo účinný.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#3 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

ja bych do toho asi nešel... z mojeho motoru tam taky dokazou udelat poradnou lokomotivu... ale proc?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 Summum 2.5T 2008
Bydliště: Praha/Sázava
Kontaktovat uživatele:

#4 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Zaskar »

Hlavně slavný chip tuning z 90% je podvod na zákazníka a u atmosféry dvojnásobně. Občas si říkám že je lepší se nemotat kolem motorsportu zvlášť když člověk zjistí jak se to všechno dělá. Pak se musím jenom smát když někde píšou že čipem se zvedne výkon třeba o 30PS. Jinak si myslím že rozdíl mezi 2.4 140PS a 2.4 170PS určitě není pouze softem Ř.J. to je už moc velký rozdíl ve výkonu.
_________________
Je S80 2.5T Summum 2008
Bylo S60 2.4i 125kW/170PS MY 2003

honzAK
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 170
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: byla v70 a 740gle
Bydliště: Budejice

#5 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od honzAK »

Zaskar píše: rozdíl mezi 2.4 140PS a 2.4 170PS určitě není pouze softem Ř.J. to je už moc velký rozdíl ve výkonu.
tim ze 140HP je 10V a tech 170 je 20V.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 Summum 2.5T 2008
Bydliště: Praha/Sázava
Kontaktovat uživatele:

#6 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Zaskar »

honzAK píše:
Zaskar píše: rozdíl mezi 2.4 140PS a 2.4 170PS určitě není pouze softem Ř.J. to je už moc velký rozdíl ve výkonu.
tim ze 140HP je 10V a tech 170 je 20V.
Dřív možná ale jak už jsem psal v jiném fóru v S60 jsou 2.4 obě 20V
_________________
Je S80 2.5T Summum 2008
Bylo S60 2.4i 125kW/170PS MY 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#7 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

no koukam ze zkusenosti nikdo nema :(

je jasne ze pouhym chiptuningem to nenavyssim musim myslet i treba na sportovni vzduchovy filtr ktery ma mensi odpor a par konicku navysi
a samozrejmne jeho pravidelne cisteni

jinak motory 2.4 140PS a 170PS si myslim ze jsou identicke urctie maji 20V takze bych i veril ze je to jen ridici jednotkou
pokud je to tak, je i realne z toho dostat az 180PS
je otazka ale jaky rozdil je v jizde? osobne jsem totiz v 170PS nesedel a nikoho neznam kdo by jel v obou autech
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#8 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

140 - 170 nevim
140 - 200 rozdil dost velky
uz se to tak trosku probiralo v topicu Kdo má S60

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#9 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od wickey »

nevim jak u S60, ale u 850 (10V vs 20V - 140 vs 170 HP)
ten rozdil neni az tak velikej. Na normalni jezdeni klidne staci i tech 140 koni. Samozrejme jezdec se srdcem zavodnika (rozumej ja) chce neco silnejsiho :mrgreen:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#10 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Jean »

Ten rozdíl není velkej. Lépe řečeno se pozná těch 170 koní jen ve vyšších otáčkách. V nižších jede 140 koní líp. Na normální ježdění spíše příjemnější. S tím autem to hýbe fakt dostatečně a když se kvaltuje, tak to 220 km/h umí taky.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#11 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

koch píše:140 - 170 nevim
140 - 200 rozdil dost velky
uz se to tak trosku probiralo v topicu Kdo má S60
to mas turbo ne to nemuzes porovnavat
ja mel predtim Volvo 440Turbo 88kW a ted mne ta S60 pripadne jak mrazak pokud to nedrzim poradne v otackach

jinak jak pise Jean tak to by mohl byt jeden z duvodu proc Volvo nabizelo 2.4 v techto dvou variantach kdyz nebudu pocitat turbo verze a diesly

ted jen vedet jestli je to opravdu jen jinak nakonfigurovanou jednotkou?
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#12 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Sibr »

No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede ;-)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#13 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od wickey »

Sibr píše:No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede ;-)
amen
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#14 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

Sibr píše:No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede ;-)
a kdyz koupis 2.4T spotreba ti jeste klesne... amen

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#15 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Jirrka »

Možná by stačilo přestat jezdit na LPG :D . Nechápu proč lidi co šetří každou korunu honí výkon. Buď chci výkon a pak si pořidím něco co ho má nebo chci šetřit a pak se holt smířim s tím, že to je línější.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#16 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

ja zase nechapu lidi co si koupi auto a pak do toho rvou čipy, turba, predelavaji, bastli, meni motory, filtry, kokotiny a vyfuky...
tomuto fakt nerozumim... muzete mi to nekdo vysvetlit?

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#17 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od LukášM »

Jirrka píše:Možná by stačilo přestat jezdit na LPG :D . Nechápu proč lidi co šetří každou korunu honí výkon. Buď chci výkon a pak si pořidím něco co ho má nebo chci šetřit a pak se holt smířim s tím, že to je línější.
No jak se to vezmě :? Kdo by nechtěl auto s velkým výkonem a minimální spotřebou :?: Podívej třeba na hybrid od Mercedesu, F 700 má 258 HP a kombinovanou 5.3 l/100 km. Já s tím teda problém nemám :lol: Jinak ale chápu narážku na LPG :lol:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#18 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od LukášM »

koch píše:ja zase nechapu lidi co si koupi auto a pak do toho rvou čipy, turba, predelavaji, bastli, meni motory, filtry, kokotiny a vyfuky...
tomuto fakt nerozumim... muzete mi to nekdo vysvetlit?
Až tě bude na dálnici (nedejbože v zatáčkách) prášit dvojkovej Golf, tak pochopíš z čeho má jeho řidič radost ;-) Je to přece odvěká touha každého závodníka (třeba jako Wickey) svůj slabší vůz vylepšit. Nejsou to jen spojlírky, ale použití lepšího podvozku, brzd, zvýšení výkonu motoru atd. Chápeš?
Kdybych měl čas a zbytečné peníze, tak by v mé 480 dávno byl motor z Renaultu Clio 16V 124kW a radost by mi to určitě udělalo :razz:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#19 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

stale nechapu... cpat prachy do toho abych mel o par koni navic a pak to nekomu natrel na dalnici??? to je smysl zivota jak cip... toto je dost ubohy zpusob leceni posramoceneho ega...

nechci aby to vyznelo nejak radikalne, nenarazim na nikoho konkretniho, nechci se nikoho nejak dotknout ale proste to nechapu a asi ani nikdy nepochopim... proc si lidi kupuji ty auta kdyz pak s nema nejsou spokojeni?

kdyz chci sportovni vuz, koupim si sportovni vuz... kdyz chci neco extra, koupim si neco extra a nesnazim se delat neco extra z dvojkoveho golfu... to je na smich...

ja chapu ze clovek ma sny a sny se maji plnit... ja napriklad vim ze jednoho dne si udelam obrovskou radost a dovezu nadherny stary americky muscle... gto, mustang, chevelle, pripadne neco podobneho... do te doby nebudu ale delat ze muj volvik je americky muscle a cpat do nej ctyry karburatory a nablyskany chromovy vzduchovy filtr...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#20 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

Sibr píše:No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede ;-)
no turbo by se siklo ale to by musel clovek menit celej motor a to uz by se vyplatilo koupit cele auto :-)
pokud by se mne za cenu prodeje sveho vozu povedlo koupit silnejsi tak bych i do toho mozna sel
ale zas o svem vozu znam kompletni minulost coz u noveho znat nebudu :-)

jinak nevim co je spatneho ze chci ze sveho auta dostat vetsi vykon
komu to vadi tak az tu nepise ja chtel jen vedet od nekoho kdo ma s tim zkusenosti a zatim tu pisou... no radeji to nebudu komentovat
Jirrka píše:Možná by stačilo přestat jezdit na LPG :D . Nechápu proč lidi co šetří každou korunu honí výkon. Buď chci výkon a pak si pořidím něco co ho má nebo chci šetřit a pak se holt smířim s tím, že to je línější.
ja bohatej nejsem takze LPG mi dost penez usetri a kdyz potrebuji vykon tak neni nic jednoducheho prepnout LPG na benzin
proto kdyby PPC od BSR fungoval jak pisou tak si jednoduse clovek prepne na vyssi vykon a bude to podobne jak u plynu
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#21 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

killer píše:
Sibr píše:No nevim ale buď tam dej turbo nebo to prodej a kup T5, spotřeba se ti zvedne třeba o 0.5litru ale zase to pojede ;-)
no turbo by se siklo ale to by musel clovek menit celej motor a to uz by se vyplatilo koupit cele auto :-)
pokud by se mne za cenu prodeje sveho vozu povedlo koupit silnejsi tak bych i do toho mozna sel
ale zas o svem vozu znam kompletni minulost coz u noveho znat nebudu :-)

jinak nevim co je spatneho ze chci ze sveho auta dostat vetsi vykon
komu to vadi tak az tu nepise ja chtel jen vedet od nekoho kdo ma s tim zkusenosti a zatim tu pisou... no radeji to nebudu komentovat
Jirrka píše:Možná by stačilo přestat jezdit na LPG :D . Nechápu proč lidi co šetří každou korunu honí výkon. Buď chci výkon a pak si pořidím něco co ho má nebo chci šetřit a pak se holt smířim s tím, že to je línější.
ja bohatej nejsem takze LPG mi dost penez usetri a kdyz potrebuji vykon tak neni nic jednoducheho prepnout LPG na benzin
proto kdyby PPC od BSR fungoval jak pisou tak si jednoduse clovek prepne na vyssi vykon a bude to podobne jak u plynu
promin ja jsem na nikoho konkretniho nenarazel... trosku se ten topic zvrhnul a od osobnich zkusenosti se zvysovanim vykonu se to zvrhlo na osobni nazory na zvysovani vykonu...

muj nazor - nechapu proc...

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#22 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od LukášM »

koch píše:stale nechapu... cpat prachy do toho abych mel o par koni navic a pak to nekomu natrel na dalnici??? to je smysl zivota jak cip... toto je dost ubohy zpusob leceni posramoceneho ega...

nechci aby to vyznelo nejak radikalne, nenarazim na nikoho konkretniho, nechci se nikoho nejak dotknout ale proste to nechapu a asi ani nikdy nepochopim... proc si lidi kupuji ty auta kdyz pak s nema nejsou spokojeni?

kdyz chci sportovni vuz, koupim si sportovni vuz... kdyz chci neco extra, koupim si neco extra a nesnazim se delat neco extra z dvojkoveho golfu... to je na smich...

ja chapu ze clovek ma sny a sny se maji plnit... ja napriklad vim ze jednoho dne si udelam obrovskou radost a dovezu nadherny stary americky muscle... gto, mustang, chevelle, pripadne neco podobneho... do te doby nebudu ale delat ze muj volvik je americky muscle a cpat do nej ctyry karburatory a nablyskany chromovy vzduchovy filtr...
Podívej kdyby byl každý jako ty (já) tak by vlastně tuningová auta neexistovala. Píšeš to dobře, pro někoho může být snem právě ten Golf aniž by se jednalo o něčí ego. Já vůbec nejsem zastáncem tuningu, spíše naopak, ale pokud někdo auto vylepší po technické stránce, tak proč ne.
S musclecars je to to samé..proč Shelby GT 500, nestačí snad normální Mustang, proč 911 RS? Já vím je to jiná třída, ale jde v podstatě také o tuning a dost funkční ;-)
Já nikdy ameriky nemusel a ani muscle, v poslední době jim však přicházím na chuť. No a co tedy míníš o Hot rods?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#23 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

LukášM píše:
koch píše:stale nechapu... cpat prachy do toho abych mel o par koni navic a pak to nekomu natrel na dalnici??? to je smysl zivota jak cip... toto je dost ubohy zpusob leceni posramoceneho ega...

nechci aby to vyznelo nejak radikalne, nenarazim na nikoho konkretniho, nechci se nikoho nejak dotknout ale proste to nechapu a asi ani nikdy nepochopim... proc si lidi kupuji ty auta kdyz pak s nema nejsou spokojeni?

kdyz chci sportovni vuz, koupim si sportovni vuz... kdyz chci neco extra, koupim si neco extra a nesnazim se delat neco extra z dvojkoveho golfu... to je na smich...

ja chapu ze clovek ma sny a sny se maji plnit... ja napriklad vim ze jednoho dne si udelam obrovskou radost a dovezu nadherny stary americky muscle... gto, mustang, chevelle, pripadne neco podobneho... do te doby nebudu ale delat ze muj volvik je americky muscle a cpat do nej ctyry karburatory a nablyskany chromovy vzduchovy filtr...
Podívej kdyby byl každý jako ty (já) tak by vlastně tuningová auta neexistovala. Píšeš to dobře, pro někoho může být snem právě ten Golf aniž by se jednalo o něčí ego. Já vůbec nejsem zastáncem tuningu, spíše naopak, ale pokud někdo auto vylepší po technické stránce, tak proč ne.
S musclecars je to to samé..proč Shelby GT 500, nestačí snad normální Mustang, proč 911 RS? Já vím je to jiná třída, ale jde v podstatě také o tuning a dost funkční ;-)
Já nikdy ameriky nemusel a ani muscle, v poslední době jim však přicházím na chuť. No a co tedy míníš o Hot rods?
jj docela je skoda ze se to tu tak zvrhlo v osobni nazory :(
ja chtel znat jen nejake zkusenosti
nebo jsem i myslel ze by se dalo domluvit a koupit si tu PPC jednotku dohromady
to by pak stalo za pakatel a aspon by se vyzkousela v praxi :)
bohuzel to maj osetrene ze funguje jen na jedno vozidlo :(
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#24 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od drewid »

A tak s tím turbem by to nemusel bejt takovej problém, ne? Za 30tkč něco seženeš, práce marrovi za flašku a máš T5ku ! 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#25 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

to killer: jo ppc funguje jen na jeden vuz...

to lukas: amerikam jsem prisel na chut, jak jinak, v americe... ty hotrody jsou sice hezke ale na srazech americkych klasik jsem spis slintal nad tema kouskama srestaurovanyma do absolutne puvodniho stavu... je to proste nadhera... no co se tyka tech machu, shelby a podobnych, nevim jestli to je prave tuning v pravem slova smyslu... to jsou spis ikony nez tuning...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“