Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3451 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vyhřívání sedaček a bufík se u těchto ročníků v naftě dávalo všude krom italů (tam je teplo )
něco by se asi najít dalo, ale ne za konečnou cenu, vždycky do toho nasypeš další prachy, protože bude potřeba to a to, ideálně mít navíc tak 30k ke každé koupi...
něco by se asi najít dalo, ale ne za konečnou cenu, vždycky do toho nasypeš další prachy, protože bude potřeba to a to, ideálně mít navíc tak 30k ke každé koupi...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3452 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mno tak na 20km do prace si kup radsi za 70k benzin, 30k vraz do oprav a budes mit klid...Mara83 píše:Zdravim,
shanim auto pro kazdodenni jezdeni do prace 20+20 km? Se druhym, rodinnym autem jezdi zena, takze nezalezi na velikosti kufru, mista na zadnich sedackach apod.
Jednim z favoritu je S60 D5 120kw bez DPF. Jezdil jsem s nim par tydnu cca pred deseti lety a byl jsem z nej nadseny.
Otazka je, jestli za muj limit 100tis Kc jsem schopny koupit auto, ktere nebude tesne pred smrti.
V nabidce jsem nasel dva kousky, bohuzel jde v obou pripadech o dovoz. Nemate zkusenosti z dovozenym volvem? Je u nich stejne jako u ostatnich znacek velka pravdepodobnost stoceni nebo jsou na tom Volva lepe?
https://auto.bazos.cz/inzerat/84384660/volvo-s60-120kw-super-stav-i-cena.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/86223028/volvo-s60-d5.php
Diky za nazory
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#3453 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mara83 píše:Zdravim, shanim auto ................Diky za nazory
Vyhřívání a bufík nemusí být zase až taková tragedie. Záleží na okolnostech. S výjimkou posledních dvou roků jsem tyto radovánky 40 let na autě postrádal a přežil jsem to. Je fakt, že teď je to lepší, ale šlo s tím žít. Možná taky proto, že auto mám v garáži, v zimě nelezu do auta v kraťasech a triku a Jižní Morava je skoro jako severní Itálie.Tod2 píše:oba italové, tzn. bez bufíku, bez vyhřívání sedaček, v zimě v tom zmrzneš
Jiná věc jsou investice do budoucího auta. To se tu probírá stále. Stačí trochu polistovat. Asi neexistuje patnáctiletý auto: Bez investic. Jenom sednout a jezdit. Vždycky je dobrý mít alespoň "dvacítku" v rezervě. Záleží (jako u toho vyhřívání) na nátuře, ale koupit auto a nenechat ho řádně proklepat a nevyměnit všechny náplně, hraničí s hazardérstvím. I když se žádná závada nenajde, tak se blížíš té "dvacítce". Další investice jsou o "pocitu". To bych chtěl, to bych radějii zrepasoval, to by se mi líbilo, to taky a rázem seš na sto tisících.
Narazit v bazaru na "stočenku" není nic mimořádného, spíš je to pravidlo. Auta se kterýma jezdila starší paní jednou týdně po dálnici 200 km na návštěvu vnoučat jsou už prodaná jinde. Je potřeba dívat se na celkové viditelné opotřebení. Na to neviditelné někoho, kdo pozná, když něco "vrže", klepe, neřadí a pod.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3454 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jako dá se bez toho docela přežít. Na zimu se třeba nechá osadit kryt na spodní otvor v nárazníku a tím se dost tepla ušetří. Na druhou stranu proč se o tuhle vymoženost dobrovolně připravit, když se navíc nechá přehrát software a příhřev (o kterém dost lidí ani neví, protože se zablokuje a nic na palubce nehlásí) může fungovat jako nezávislé topení s časováním?Tod2 píše:vyhřívání sedaček a bufík se u těchto ročníků v naftě dávalo všude krom italů (tam je teplo )
Takže závěr: s italem bez příhřevu se dá žít, ale lepší život je s výhřevem sedaček a bufíkem resp. nez. topením. A takhle staré vozy budou pořád chtít nějaké investice.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3455 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
bez bufíku se nedá žít.... ne a ne a ne....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3456 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak samozřejmě, kdo jednou zkusí, je chycenej.Tod2 píše:bez bufíku se nedá žít.... ne a ne a ne....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#3457 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jedna S60 D5 136kw je tady v inzerci za 120, je to sice taky ital ale aspoň nemá kožený sedačky
A vypisuje tam, že je to po rozvodech a výměně všech olejů včetně automatu, servis T6R a autorizak takže by se mělo dát vše nějak dohledat a mohlo by to ještě dlouho posloužit
Jen to už má dpf, ale pokud by to nejezdilo nic kratšího jak 20+20 a občas by se to protáhlo někam dál, tak by podle mojí zkušenosti neměl být problém
A vypisuje tam, že je to po rozvodech a výměně všech olejů včetně automatu, servis T6R a autorizak takže by se mělo dát vše nějak dohledat a mohlo by to ještě dlouho posloužit
Jen to už má dpf, ale pokud by to nejezdilo nic kratšího jak 20+20 a občas by se to protáhlo někam dál, tak by podle mojí zkušenosti neměl být problém
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3458 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pro představu reality doporučuju nahlédnout do servisní knihy podobného kousku koupeného za 80tis kč zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=64104Mara83 píše:Jinak teda myslite, ze ma za tuhle castku sance najit slusnejsi kousek?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#3459 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
sakrys
Dobre dobre, asi zustanu pri zemi a radsi kouknu po nejaky tuctovy Fabii. I kdyz se mi zdaji predrazene na to, co nabizeji. Jedina vyhoda tech lenych dilu.
Kazdopadne diky za rady vsem. Zatim ze me asi radny clen nebude
Dobre dobre, asi zustanu pri zemi a radsi kouknu po nejaky tuctovy Fabii. I kdyz se mi zdaji predrazene na to, co nabizeji. Jedina vyhoda tech lenych dilu.
Kazdopadne diky za rady vsem. Zatim ze me asi radny clen nebude
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 261
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#3460 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo.Mara83 píše:sakrys
Dobre dobre, asi zustanu pri zemi a radsi kouknu po nejaky tuctovy Fabii. I kdyz se mi zdaji predrazene na to, co nabizeji. Jedina vyhoda tech lenych dilu.
Kazdopadne diky za rady vsem. Zatim ze me asi radny clen nebude
Né, dělam si srandu
Hlavně si radši nekupuj fabii a na levný díly u fabie zapomeň, poslední levná byla felicie.
Něco vybereš, neboj.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3461 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak rovnou kup tu V70 z odkazu, což?Mara83 píše:sakrys
Dobre dobre, asi zustanu pri zemi a radsi kouknu po nejaky tuctovy Fabii. I kdyz se mi zdaji predrazene na to, co nabizeji. Jedina vyhoda tech lenych dilu.
Kazdopadne diky za rady vsem. Zatim ze me asi radny clen nebude
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3462 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Potom ten kupec, co mu v uších hraje mantra "Volvo je držák", bude nadávat, že musí kupovat nějaké náhradní díly.*dědek* píše:
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3463 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A proto se Volva prodavaj s najezdem 200-300tis a ne kolem 50tis jako Fabiehajnej píše:Potom ten kupec, co mu v uších hraje mantra "Volvo je držák", bude nadávat, že musí kupovat nějaké náhradní díly.*dědek* píše:
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3464 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
I volvo se da v klidu provozovat. Nechtit super vybavene a hezke, ale radeji starsi a trochu otlucene, cemuz bude ofpovidat cena a pujde to. Ja bych sel kvuli minimu investic do v70 I. Pokud naftu tak 2,5D 103 kw, pokud benzin, tak nejakou atmosferu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3465 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jasně, že se dá volvo v klidu provozovat. Ale podle zkušeností, co mám, jsem na každém vozidle musel řešit třeba přední nápravu. Tam jsi rázem kolem desítky a to neměníš i náboje a brzdy. Potom nemluvím o tlumičích s uložením.
Hlavně, že v inzerátech všichni zmiňují, že jsou hotové rozvody. To je v ponákupním servisu vozu, řekl bych, minimální položka.
Hlavně, že v inzerátech všichni zmiňují, že jsou hotové rozvody. To je v ponákupním servisu vozu, řekl bych, minimální položka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3466 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak rozvody stojej to same co oba naboje
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3467 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na D5, co maník hledá, to dělá 2300 na Auto Cardo https://www.autodily-cardo.cz/_nove/sada-rozvodoveho-remene-s-vodni-pumpou-gates-gt-kp15580xs/Zajsoft píše:Tak rozvody stojej to same co oba naboje
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3468 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tome, to je nahradni dil. Ja ted budu delat rozvody na c30 a cena je minimalne 9 tkc. Vcetne prace a vseho okolo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#3469 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rozvody D5 MY 04 loni v květnu v autorizáku 11870Kč
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3470 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haben, však jasné, ale ta náprava se taky neudělá sama. Pro zajímavost - máš v té ceně i plochý řemen a kladky?
Jarda: Ano, v autorizáku je tahle parádní cena v akci včetně plochého řemene, kladek a chladící kapaliny. Pochybuju však, že se když se zeptáš inzerenta, který dělal rozvody, udělal i zbytek.
Chci jen poukázat na to, že je to další mantra, která se dokola omílá a lidi slepě věří tomu, jak šikovně koupili auto po rozvodech.
Jarda: Ano, v autorizáku je tahle parádní cena v akci včetně plochého řemene, kladek a chladící kapaliny. Pochybuju však, že se když se zeptáš inzerenta, který dělal rozvody, udělal i zbytek.
Chci jen poukázat na to, že je to další mantra, která se dokola omílá a lidi slepě věří tomu, jak šikovně koupili auto po rozvodech.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 16 bře 2018 14:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3471 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano mam + veci kolem altiku
#3472 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3473 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Otazkou je, zda uz byl od te doby vymenenej olej... Byla menena za novou/jetou/repas?Ondra K píše:Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
Ono klidne muze stacit udelat adaptaci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#3474 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To jsem se snazil zjistit, a dostal jsem univerzalni odpoved "jezdim do volva nebo do kobylnic a tam se mi to staraji, kdyz je neco potreba, tak se to meni, kapaliny urcite." Nic jisteho to rozhodne neni, na papire vubec. Pri telefonickem rozhovoru menena za novou, ale podle me to byl repas. Jeste jsem zkousel na miste parkrat preradit mezi D a R, a to probehlo bez problemu.Zajsoft píše:Otazkou je, zda uz byl od te doby vymenenej olej... Byla menena za novou/jetou/repas?Ondra K píše:Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
Ono klidne muze stacit udelat adaptaci...
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#3475 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
My měli podobný problém u pětikvaltovýho aisina ve V70 D5. Při koupi to kopalo při zpomalování do klidu ze 2 na 1 lehce, pak se to zhoršovalo a cca po 30k km šla převodovka do kytek a dávala se nová.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1541 Odpovědi
- 135409 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 14 Odpovědi
- 1178 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2901 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1557 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous