Právě je 19 čer 2018 18:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 led 2018 08:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2921
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
yareq píše:
V 70tdi automat - včera nechtěně vyzkoušeno - při dojezdu 60 km došla ropa. Nicméně teď aspoň vím, že tam vejde 75 litrů.

To mi připomnělo - tuhle jsem zachraňoval paní s V70I Tdi s dojezdem na palubáku též 60km. Paní se řídila pávě dojezdovou vzdáleností a hrozně se divila že to už nejede. :D
Rafička nádrže by snad byla i v mínusu, kdyby to uměla :green: , tak jsem jí vysvětlil jak to u P80 je s tím palubákem (sedmilhářem/optimistou).

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2012
Příspěvky: 32
Bydliště: Brno, občas Kyjov
Vůz: Volvo 850 TDI 96'
z-d-e-n-a píše:
yareq píše:
V 70tdi automat - včera nechtěně vyzkoušeno - při dojezdu 60 km došla ropa. Nicméně teď aspoň vím, že tam vejde 75 litrů.

To mi připomnělo - tuhle jsem zachraňoval paní s V70I Tdi s dojezdem na palubáku též 60km. Paní se řídila pávě dojezdovou vzdáleností a hrozně se divila že to už nejede. :D
Rafička nádrže by snad byla i v mínusu, kdyby to uměla :green: , tak jsem jí vysvětlil jak to u P80 je s tím palubákem (sedmilhářem/optimistou).


850 TDI mi tohle udělala taky. Při dojezdu 60 km se zastavila a i ručička byla v mínusu :D Od té doby počítám dojezd -100 km, protože předpokládám, že to mělo už dávno ukázat 0 km :D
Ale zajímavé, že průměr podle palubáku mi sedí s tím, co si spočítám

_________________
Volvo 850 TDI, '96, D5252T


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 23:01 
Offline

Registrován: prosinec 2014
Příspěvky: 445
Bydliště: Vranov nad Toplou
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Mne uz pri 120 km vypne motor, ale to nefunguje palivove cerpadlo v nadrzi :D odvtedy tankujem ked mam 20 l v nadrzi

_________________
S70 2,5 D, 442 000 km
V70 D5 2004, 263 000 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2018 06:38 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2008
Příspěvky: 281
Bydliště: Benešovsko
Vůz: S80 II D5 08 Willow Green Pearl
Moje predesla s80 jela i když palubák už ukazoval jen dvě čárky misto čísla, tenkrát sem se docela bál, ale klaplo to.

_________________
bylo: S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 19:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 613
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
uf.....nikdy víc. Dneska jsem po práci se sevřenou prdelí sedl do auta.... nastartovalo a dojelo ještě dolů do Holešovic k benzínce :Yahoo!: do V70 jsem poprve tankoval 69 litrů. Ranní cesta do práce byl neskutečnej adrenalin. Posledních 17 kilometrů ukazoval palubní počítač dojezd "--" km a představa, že to chcípne ve Strahovskym tunelu nebo Blance :bad: :ROFL:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 20:06 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1023
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
No, sranda je, když auto ukazuje dojezd 60 a najednou tam skočí dvě čárky a pak natankuju 75l... :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 613
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
S80 má taky nádrž na 70 litrů ne? kam se tam vlezlo dalších 5 litrů? :shock: spíš lehce "upravenej" stojan na pumpě ne? :wink:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 00:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13619
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Sem to nechtěně nedavno vyzkoušel. Skočim v práci do Bertíka a drandim, domu to mam 65. Jen co nasednu, hladový voko, OK, dojezd 120, cajk.
No a asi 20km před barákem mi tam skočila 0, půlky sevřený, a to sem jel na pohodu. No sjel jsem a mastil ke svý oblíbený benzínce. Dojezd poskakoval mezi 0 - 40, podle toho jesi zkopec nebo dokopec. Nakonec sem dojel a vzal 77l až po víčko pěkně vervičky. Si to musim pamatovat, že je to takovej lump lhářská a dojezd 100 už je skoro 0.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 07:15 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1023
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
70 litrů plus rezerva...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 07:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2015
Příspěvky: 331
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Zjevně o nic nepřicházím, když palubní počítač nemám. Myslím že odhadnout dojezd s přesností ± 100 km umím taky :-)

_________________
V70 2.4T 147kW MY2001


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 09:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2284
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
robili sa 70l a aj 80l nadrze podla motorizacie

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 09:06 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1023
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
nafty mají 70l
benzíny 70 i 80 - podle motoru a taky awd má menší

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 09:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3963
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
Zrovna jsem chtěl napsat, že jen srabi nejezdí na čtyři čárky :evil:

Ale jen s mírnou nadsázkou - liší se od sebe jednotlivé platformy, velikosti nádrží pro různé motorizace (ale také AWD auta mají jiný tvar nádrže od FWD). No a samozřejmě každý plovák (nebo dva - podle typu nádrže) dává jiné hodnoty.

Na mém první Volvu - V70 2002 D5 FWD byla výrobcem deklarovaná nádrž 70l, ale standardně jsem načerpal 72l paliva - ale auto nikdy nezůstalo stát. [Podvody na standardních pumpách bych zde vyloučil - pumpy jsou metrologická zařízení - takové koumáky by rychle vyhmátli - to je moc okaté a hlavně průkazné].

Druhé Volvo - S60 2002 T5 FWD - má nádrž patrně stejnou (výrobce říká 70l) - taky jsem běžně brával i přes 72l. Tohle auto mi však několikrát zůstalo stát v zdánlivě nečekané situaci - kdy v nádrži bylo třeba 10l, ale zůstalo zaparkované čumákem lehce dolů - na ploše před garáží - na 7m klesání možná 30cm. Ale pumpa už asi byla na suchu, musel jsem dolít z kanystru pro sekačku.

Navíc se do celého "výpočtu" vmíchává ještě způsob, jak DIM dopočítává dojezd. Hraje tam roli spotřeba za posledních X km (možná 30?km), verze softwaru a jánevímcoještě.

Shrnul bych to asi takto: pokud si to na vašem konkrétním voze neprověříte (za opakovatelných podmínek) sami, tak info "Volvo auto ujede tolik-a-tolik km na ----" nevypovídá obecně vůbec nic. Výrobce dává relativně bohatou rezervu - obvykle něco kolem 3-7l paliva. Ale spoléhejte na to :-)
Kromě toho i nádrž samotná je větší než deklarovaná velikost.

Nu což - v nejhorším prostě zůstanete stát... (stačí zajet k jižním či západním sousedům v sobotu večer, kdy v okruhu 100km není otevřená pumpa nebo zavzpomínat na dřevní doby motorismu před 30 lety - pak se o srandu postaráno).

Celou diskusi bych, s dovolením, možná spíše posunul do oblasti - co se (technicky) může stát špatného, když v nádrži dojde palivo? Krátkodobě asi nic - dlouhodobě - palivové pumpy v nádrži (pokud tam jsou) maže palivo samotné - jízda na sucho jim asi dvakrát nesvědčí.

Auta bez nízkotlaké palivové pumpy v nádrži si mohou zavzdušnit přívod paliva - což asi není úplný med - někde v dešti, mraze či v tunelu řešit.

/PL

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 11:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 857
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
ok2ucx píše:
Navíc se do celého "výpočtu" vmíchává ještě způsob, jak DIM dopočítává dojezd. Hraje tam roli spotřeba za posledních X km (možná 30?km), verze softwaru a jánevímcoještě.

Tohle me prijemne prekvapilo u C70, ze pres VIDU jde upravovat odchylka l/100km, posunovat, kdy se ma rozsvitit rezerva a dalsi drobnosti, takze po par tankovanich by se to melo dat nastavit, ze to bude ukazovat relativne presne...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 16:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1283
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Bral jsem ty údaje z palubáku z rezervou, ale že mi u V70II dojde na dálnici nafta s indikovaným dojezdem 210Km mě opravdu překvapilo. Podle dotankování 61 litrů do plné asi selhalo přečerpávání mezi polovinami nádrže :unknown:

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 16:14 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 298
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
ano to je dost pravdepodobny... ale myslel jsem ze ji ma jen AWD? aspon teda u P80

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1283
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Jo, u P80 jo, ale u V70II už je nádrž dělená a i ve Vidě jsou údaje ze dvou hladinoměrů

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 02:19 
Offline

Registrován: leden 2018
Příspěvky: 17
Bydliště: Nová Paka
Vůz: V70 2.4B
Minulý tyden jsem přihlašoval V70 II kombi 2.4B. Koukal jsem do protokolu a nádrž je na 80L paliva. Snad tím nějak přispěji do diskuze. Osobně sem si myslel že nádrž je na 70L


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.085s | 18 Queries | GZIP : Off ]