Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3301 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Tohle je pokaždé sázka do loterie. Buď investuješ - já nevím - 3-5 tis. za službu potenciálně s touto hodnotou:
- buď ti dotyčný rozmluví koupi něčeho, kde bys do toho zjevně zahučel za další klidně 50tis. (ale ty to třeba nepoznáš)
- nebo ti vyjedná adekvátní slevu za věci, které to auto nepochybně čekají, "jsou tam", ty to nevidíš a prodávající to buď také neví, nebo se jen tváří (zcela obecně - tím nemyslím tento konkrétní inzerát ani nic jiného) - ale sám bys podobnou slevu sám neuhádal
- v nejhorším možném případě se nic nenajde, sleva skoro žádná a ty do toho zahučíš těch 50tis. stejně, protože do ojetých aut, melounů a ženských není zkrátka vidět.

Jenže to poslední riziko máš pokaždé, pár tisícovek tě nezabije (když už kupuješ Volvo), na ponákupní servis stejně budeš nějaké nemalé kačky potřebovat.

Pavel

P.S. Jo a zapomněl jsem jen dodat, že 120kW D5 motor je na 2.3 tuny XC90 zoufale slabý. Teda - jako jezdí s tím mnoho lidí, jen abys nebyl zklamán...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 24
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Sedlčany
Vůz: Volvo XC90

#3302 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nodi »

Vůbec nepochybuju o tom že je třeba dohled, sám nějaký znalosti mám, stoprocentně vím o dvou lidech který bych bral sebou a který se v tom vyznaj a dokážou ledacos odhalit a oba maj přístup k diagnostice na VW, ale ne Volvo tam je ten problém.
Nečekám od toho žádnýho spurtera na to mám buď druhé auto nebo mašinu, je to pro mě volba rozumu (rozumna) a bezpečnosti pro rodinu.
Do ženských vidíš, jsou na to hned dva typy doktorů.
Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3303 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Nodi píše:Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák)
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR
- vyčistit PCV
- propláchnout hřeben řízení (servo)
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy

No to je vlastně taková Stage 0, se teď koukám...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 3209
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3304 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

To mě teď čeká taky :( vím, že se to špatně počítá, ale kolik zhruba +- 30% výše zmíněný ponákupní servis koštuje?

- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák)
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR
- vyčistit PCV
- propláchnout hřeben řízení (servo)
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy

řekněme v případě, že se budou pouze měnit provozní kapaliny a nastane ideální stav, kdy nebude vyloženě nutné měnit jednotlivé komponenty. (nepočítám filtry a jinou drobotinu)

Předem díky za odborný, hrubý nástřel
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3305 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Zdravím, som tu nový, pravdepodobne buduci majitel Volva. Prosim majte so mnou trpezlivost.
Hladam bud S60, alebo S80. Rok cca 2002 -2004. Do 3.000e. A prosim o radu:
Mam na ruke celkom podla mna zachovalu S60 rv2002 manual 2,4 D5 300.000km. Má údajne občas problem s turbom ktoré vraj pri 130km/h moze vynechat. Pri skusobnej jazde sa toto neprejavilo. Spojka zaberala podla mna vysoko. Otazka : znamena ze je opotrebená? Inac auto islo OK. Nic nehucalo, neklepalo, motor isiel pekne. Udajne je po vymene rozvodov.
ALE taktiež mam na ruke S80 rv2004 2,4 D5 ale automat 300.000km. Teraz otázka na tu s80: Ist do rizika a pozret aj ten automat /este som sa na nom neviezol/ a keby bolo v dobrom stave tak ho kupit? Nie je riziko kupovat automat vačšie ako manual? Viem ze zalezi od predchadzajuceho majitela ako sa k tomu choval a od vymen oleja.
Ide mi o to eliminovat riziko s tym aby sa z auta nestala kasička na peniaze.
Prosim o radu. Pripadne ak je tu nejaky slovák co ma S60 resp. S80 na predaj tak mi moze ponuknut svoje. VDAKA.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13028
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3306 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Osobně bych šel do S80 v automatu, ale chce to pořádně proklepnout.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3307 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Musim prejst toto fórum a prečítať aké si automaty u tohto auta spolahlive, pripadne ich životnosť. Za zvezenie samozrejme nič nedám, ale v prípade, že by sa mi viac páčilo ako ten manuál, tak bz to chcelo samozrejme dôkladnú kontrolu. ALE stav automatickej prevodovky sa moc skontrolovať nedá. NEZNAMENÁ totiž, že keď dnes radí a ide OK za pol roka to bude to isté...
Mám totiž osobnú skúsenosť s automatom JATCO od Nissanu a ten ma tiež dobre vytrápil.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3308 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Nodi píše:Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?

POČÍTEJ ZHRUBA:

- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák) - 5000
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR - viz PCV
- vyčistit PCV - současně se sáním apod minimálně den práce mechanika, takže záleží, jak máš schopného/levného/dobrého - třeba 2-3000
- propláchnout hřeben řízení (servo) 2000 v případě BG kůry a provedeno mašinou
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky - rozvody komplet s plochým řemenem a kladkami cca 10.000 ostatní ca 3-4000,-
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy 8000

sumička třeba ca 30.000,-
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3309 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

milan209 píše:Zdravím, som tu nový, pravdepodobne buduci majitel Volva. Prosim majte so mnou trpezlivost.
Hladam bud S60, alebo S80. Rok cca 2002 -2004. Do 3.000e. A prosim o radu:
Mam na ruke celkom podla mna zachovalu S60 rv2002 manual 2,4 D5 300.000km. Má údajne občas problem s turbom ktoré vraj pri 130km/h moze vynechat. Pri skusobnej jazde sa toto neprejavilo. Spojka zaberala podla mna vysoko. Otazka : znamena ze je opotrebená? Inac auto islo OK. Nic nehucalo, neklepalo, motor isiel pekne. Udajne je po vymene rozvodov.
ALE taktiež mam na ruke S80 rv2004 2,4 D5 ale automat 300.000km. Teraz otázka na tu s80: Ist do rizika a pozret aj ten automat /este som sa na nom neviezol/ a keby bolo v dobrom stave tak ho kupit? Nie je riziko kupovat automat vačšie ako manual? Viem ze zalezi od predchadzajuceho majitela ako sa k tomu choval a od vymen oleja.
Ide mi o to eliminovat riziko s tym aby sa z auta nestala kasička na peniaze.
Prosim o radu. Pripadne ak je tu nejaky slovák co ma S60 resp. S80 na predaj tak mi moze ponuknut svoje. VDAKA.
Ahoj. Počítej s tím, že obě auta hrozí větším výdajem do pohonu. Když budeš dělat spojku, rovnou uděláš i dvouhmotu. Po 300k na hrbu taky nebude v super stavu a ta práce s výměnou spojky je dost velká. Automat hrozí opravou. Takže jsi tak nastejno. Ve finále spíš bude subjektivně záležet na reálném stavu každého z vozů, opět 300k na krku se projevuje různě. Kolik peněz máš na servis?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3310 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Tak cca 1000e. Ale nerád by som hneď po kúpe začal živiť servis. Nejaké peniaze stále sú ale radšej ich prežerem ako zbytočne vyhodiť lebo sa zanedbala obhliadka.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3311 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

milan209 píše:Tak cca 1000e. Ale nerád by som hneď po kúpe začal živiť servis. Nejaké peniaze stále sú ale radšej ich prežerem ako zbytočne vyhodiť lebo sa zanedbala obhliadka.
To je docela slušný základ. To auto může třeba ještě dalších 50-100tkm jezdit bez velké investice do pohonu. Záleží, jak jsi náročný uživatel.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3312 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Takto. Auto bude 90% používané na jazdu v meste. Nebude sa s ním robiť preteky. Po meste samé križovatky 40-50km/h. Však to poznáme.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2941
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3313 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

ve městě s naftovou šede nebo osmdesátkou??? do města si kup punto... :wink:
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3314 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

milan209 píše:Takto. Auto bude 90% používané na jazdu v meste. Nebude sa s ním robiť preteky. Po meste samé križovatky 40-50km/h. Však to poznáme.
D5 do města???????
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3315 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Ja si chcem kúpiť auto . Nie nejaku káričku s kolesami.
A D5 sa mi ako motor páči.
Alebo mi radíte kľudne benzín? Nežere to potom jak prasa??

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13028
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3316 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Tak to se na D5 zrovna vykašli, nebo budeš řešit samé problémy.
Kup si atmosférický benzín.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 25 říj 2017 11:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3317 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

No a koľko ti zere v meste ten benzín?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13028
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3318 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

https://www.spritmonitor.de tady si naklikej požadované auto a uvidíš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3319 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Bez plynu je to drahé vozenie. Pozrel som tu stranku. Tipujem že mesto sa jazdí za 10l.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3320 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

milan209 píše:Bez plynu je to drahé vozenie. Pozrel som tu stranku. Tipujem že mesto sa jazdí za 10l.
Mohl bys přiblížit, jak bude ve městě jezdit? Jako taxi celý den, nebo do práce z práce atd?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#3321 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od yoby »

Za 10 v tom lepším případě :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3322 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Na camrání po městě se volva v naftě rozhodně moc nehodí a nedělá jim to dobře. Zbytečně si zaděláváš na problém. Hrkací auta do města jsou benzíny. A pokud je tvým primárním pohledem na kup auta spotřeba a neumíš se podívat pravdě do tváře se servisními náklady, kup si polo nebo fobii f SDi. Volva jsou stavěný na polykání kilometrů, a kor v době DPF, EGR a podobných ekofičur.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3323 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Nehledě na to, že z města Tě v dohledné době s naftou bez DPF vyženou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#3324 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od milan209 »

Nebude to behat po meste stale ako taxi. Skor do prace a späť. Nákupy a podobné presúvačky. Viem že dízel je ideálny na cestovanie. A fabiu ani polo, ani yaris, punto atd atd ani podobne nechcem, lebo S60 rsp. S80 sa mi páči dizajnovo, ale aj prevedením, že nehrdzavejú ako bežné autá.
Ešte som uvažoval ako alternatívu Ford Mondeo, ale Volvo je krajšie. Škoda že ich je v ponuke tak málo.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3325 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

milan209 píše:Nebude to behat po meste stale ako taxi. Skor do prace a späť. Nákupy a podobné presúvačky. Viem že dízel je ideálny na cestovanie. A fabiu ani polo, ani yaris, punto atd atd ani podobne nechcem, lebo S60 rsp. S80 sa mi páči dizajnovo, ale aj prevedením, že nehrdzavejú ako bežné autá.
Ešte som uvažoval ako alternatívu Ford Mondeo, ale Volvo je krajšie. Škoda že ich je v ponuke tak málo.
Jaký máš vlastně roční nájezd km?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“