V70 TDI horší starty

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#1 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Od koupi nám V70 startuje hůře a hůře.
Padala nafta - vyměnil jsem některé hadičky, vyčistil sítko v nádrži, vyměnil O kroužky kolem filtru a některé spony + ostatní dotáhl.
Nežhavilo to - nainstaloval jsem nový svazek žhavení a dal nové žhavící svíčky.
Byl rozhozený předvstřik cca 10tis po výměně rozvodů - seřízeno u Radka na diagnostice. Stejně ale hodnoty celkem dost skáčou.

Po výše zmíněných opravách to tak 50/50 chytí naprosto luxusně, na drc, bez jakékoliv námahy a točení. 4 dny to auto stálo, a pak to chytilo naprosto okamžitě. Druhý den jsem zase točil asi 20-30 sekund.
Před seřízením předvstřiku to točilo 5 sekund až minutu, podle nálady. Za tepla pak 1-5 sekund.
Po seřízení to občas chytí nádherně za studena, za tepla je to horší.

Okolní teplota na to nemá žádný vliv. Startuje to uplně stejně blbě když je -10° jako když je 25°.

Za studena má auto projev rozespalého zetoru. Jak se ohřeje tak jede celkem luxusně.

Nemyslím si že bude něco s motorem jako takovým, protože byly dny kdy to v -10° bez funkčního žhavení chytlo okamžitě.

Mám už připravené repasované vstřiky a zřejmě dobře funkční čerpadlo.

Mám zkusit ještě něco jiného ? Vzhledem k projevu závady mě napadá třeba zlobivý imobilizér.

Díky.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 260
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

#2 V70 TDI horší starty

Příspěvek od *dědek* »

Ahoj, brácha na stejnym motoru měl zarostlou hadici od nádrže.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1137
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#3 V70 TDI horší starty

Příspěvek od Tarkin »

Predvstrik máš určitě v pořádku? Co dávka nafty?
Kouří to? Případně jakou barvou?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#4 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Tarkin píše:Predvstrik máš určitě v pořádku? Co dávka nafty?
Kouří to? Případně jakou barvou?
Podle diag. ano - dávku nafty jsme nekontrolovali. Ale kdyby byla blbě, tak to startuje furt blbě, ne?

Když to chytne hned, tak to ani moc nezačoudí, když točím, tak nejdřív bílý oblak a pak černý obláček.

Při jízdě to trochu čoudí černě v zápřahu (ve vyšších otáčkách), ale viděl jsem horší. Navíc možná budu muset znovu přeměřit váhu vzduchu, kterou jsem kalibroval v zimě.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#5 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

*dědek* píše:Ahoj, brácha na stejnym motoru měl zarostlou hadici od nádrže.
A jak to zjistil?
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#6 V70 TDI horší starty

Příspěvek od Zeb »

Nesmrdí ti nafta okolo motoru? Mně nešly dotáhnout trubičky od čerpadla. Vždy se povolili a padal mi jimi nafta. Až teď naposledy jsem je vzal hulvátsky co to šlo a od té doby pohoda.
Osobně to ale tipuju spíš na to čerpadlo...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#7 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Zeb píše:Nesmrdí ti nafta okolo motoru? Mně nešly dotáhnout trubičky od čerpadla. Vždy se povolili a padal mi jimi nafta. Až teď naposledy jsem je vzal hulvátsky co to šlo a od té doby pohoda.
Osobně to ale tipuju spíš na to čerpadlo...

Nafta tam nijak zvlášt nesmrdí, ta smrdí v kufru, protože tam leží nové čerpadlo :crazy:

Trubičky jsou fest dotažené, nicméně si myslím že nafta teď už nepadá, a nebo minimálně.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2145
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#8 V70 TDI horší starty

Příspěvek od jirka87 »

Můj tip odvozený od 1.9Tdi, což je de facto stejný motor, rozdíly jsou marginální. Pointa zůstává

1) "Padala nafta - vyměnil jsem některé hadičky" - vyměň vracečky od vstřikovačů = přepady. Mě to způsobovalo dost bublin v systému, zvýšenou spotřebu paliva "dle palubáku" (reálná asi zůstávala stejná), horší starty
2) Poté, co mi v nejmenovaném Bosch servisu dělali rozvody jsem zjistil posunuté hadice na čerpadle. Jak IN, tak OUT, takže tam to pořádně zkontrolovat a případně ty origo spony na "roztažení" nahradit šroubovacíma
3) Při výměně žhavičů mi to šlo tak blbě, že žhavící lištu jsem musel obmotat kusem hadru a ze žhaviček doslova vytrhnout rázem, jak to tam bylo přirostlý. Žhaviče jsem vyměnil a stejně je to nic moc-jeden válec horší=dýmí to po startu. Mám podezření na zoxidované špičky výstupu objímky toho žhaviče přímo v liště. Čištění asi nemožné, nové to stojí sice asi jen 800Kč, ale není to na konektro, musíš rozmotat kus svazku a na hulváta to přecvaknout a nově napájet.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13057
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#9 V70 TDI horší starty

Příspěvek od raolsa »

Přepady jsou nové a kabeláž i s žhavičkama taky.
S hadicema se při rozvodech nehýbalo.
Když jsem koukal na dávku nafty při rozvodech tak byla v normě, ale už nevím kolik to bylo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#10 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Tak tak. Žhavení navíc teď při 20°C nemá vliv.
Přepady jsou skutečně nové a dotažené, ...

Tak snad to vyřeší repasované čerpadlo a vstřiky z výborně funkčního auta (po bouračce)
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 260
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

#11 V70 TDI horší starty

Příspěvek od *dědek* »

imrija píše:
*dědek* píše:Ahoj, brácha na stejnym motoru měl zarostlou hadici od nádrže.
A jak to zjistil?
Blbě mu to chytalo, už nevěděl po cem jít, tak koukl na přívod a hadice úplně zanesena.
Myslim že na to koukal pod sedačkama u nádrže.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#12 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Tak auto je po výměně vstřiků a čerpadla za před časem repasované.
Obecně je to asi lepší, ale stále to není 100%.

Včera jsme provizorně nahradili hadičku mezi čerpadlem a filtrem jinou, průhlednou, aby se dalo pozorovat padání nafty, které je snad už opět jediné možné vysvětlení toho, že to občas chytí naprosto učebnicově, a občas se musí několik sekund točit.

Po chvíli utahování to přestalo zcela přisávat bubliny samovolně, až na situaci, kdy hadičku přiškrtím, a zase ji pustím. Pak to od někud vzniklým podtlakem bubliny vytáhne. Asi to není z daleka, musí to být někde kolem filtru, už ale vážně nevím kde. Dělá to i mnohokrát opakovaně, takže se nejedná nejspíše jen o bublinu v systému, která zmizí po čase. Nafta samovolně nikde nerosí, všechno jsem rozebral, zkontroloval, složil...

https://photos.app.goo.gl/GEWvLRfoGRPp4vHM8

Nějaké nápady?
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#13 V70 TDI horší starty

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Co si koupit pumpovací balónek na naftu a před každým startem zkusit pumpnout? Pak by se nechalo řešit jestli padá či nepadá nafta...
Mě v mrazech zlobil ten průhledný kousek hadičky těsně před čerpadlem - když byl krut, ztvrdla a přestala těsnit => padala nafta.
Pak mě ještě napadá - co zkusit vyměnit a přetěsnit ten bílý plastový ventilek na hlavě filtru? Co ty veškerý "slepý" šroubky na tom hliníkovém odlitku? Těsní? Já preventivně celý to těleso filtru vyměnil za novější z 99+, je tam tak o 427 spojů a těsněníček méně :green:
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 76
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: 850 TDI manuál, černá
Bydliště: Praha, Jihlava

#14 V70 TDI horší starty

Příspěvek od zzabak »

z-d-e-n-a píše:Co si koupit pumpovací balónek na naftu a před každým startem zkusit pumpnout? Pak by se nechalo řešit jestli padá či nepadá nafta...
Mě v mrazech zlobil ten průhledný kousek hadičky těsně před čerpadlem - když byl krut, ztvrdla a přestala těsnit => padala nafta.
Pak mě ještě napadá - co zkusit vyměnit a přetěsnit ten bílý plastový ventilek na hlavě filtru? Co ty veškerý "slepý" šroubky na tom hliníkovém odlitku? Těsní? Já preventivně celý to těleso filtru vyměnil za novější z 99+, je tam tak o 427 spojů a těsněníček méně :green:
Hele když mi naposledy měnili palivový filtr, tak to bylo podobné. Muselo se vyměnit nějaké těsnění, jaké netuším a pak cajk. Ještě jedna věc, pokud auto parkuje čumákem z kopce, startuje OK a pokud čumákem do kopce musíš dlouho točit?
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#15 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

zzabak píše:. Ještě jedna věc, pokud auto parkuje čumákem z kopce, startuje OK a pokud čumákem do kopce musíš dlouho točit?
Myslím, že něco takového Káťa, která teď s autem jezdí převážně, říkala.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#16 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Tak si znovu myslím, že to padající naftou není. Protože jsem v motorovém prostoru natáhl novou průhlednou silikonovou hadičku od čerpadla až k filtru. Táhl jsem to vrškem, aby případné bubliny šly nahoru a byly vidět. Přijdu k autu, kouknu na hadičku a v ní dvě malé, naprosto nepatrné bublinky. Zkusím to natočit a točím +- 5 sekund. Když to chytne, tak to jede (teda teď po výměně vstřikování je z toho totální lemra), nečoudí, nežere...

Druhý den scénář uplně stejný.

Ty dvě malé bublinky předpokládám ovlivnit startování nemůžou.

Co to kurník může být ?

Váha vzduchu na to předpokládám během startování vliv nemá, na diagnostice je akorát chyba egr solenoidu, brzdového a spojkového pedálu.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#17 V70 TDI horší starty

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Tak už mě napadá "jen":
- váznoucí stop ventil na čerpadle
- ucpané sítko na přívodu nafty v čerpadle
- utahanej startér v kombinaci s horší kompresí
- vylítaný klínek na řemenici čerpadla
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#18 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

To čerpadlo je tam čerstvě přendaný z perfektně startujícího i běžícího motoru motoru, stejně tak i vstřiky.

Takže stop ventilem to snad nebude, to je ta věc s banjem a převlečnou maticí, do které se připojují přepady?
Sítko v nádrži jsem čistil, a není potřeba téměř žádný podtlak na to abych i ústy vytáhl naftu skrz filtr (což jsem při pokusech s hadičkama několikráit absolvoval).

Utahanej startér může být, celkem dost i kabely k němu. Můžeš mi prosím příležitostně natočit jak rychle to má motorem točit, když je to zdravé? Doufal jsem že tomu pomůže nová kvalitní baterka a repase alternátoru, ale moc to nepomohlo.

Update: Komprese můžou být horší, ale občas to auto chytne naprosto vzorově, a je uplně jedno jestli sněží, mrzne, nebo svítí sluníčko. A ani vynucené žhavení tomu nepomůže. Z toho soudím že to nebude kompresema.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#19 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Update: další poznatek:
- když jsme s tím točili, tak v průhledné hadičce byly drobné bublinky, ale během točení se v podstatě nehnuly
- pak se bublinky utrhly, bylo vidět že se hodně zvedl průtok hadičkou a auto krásně nastartovalo
- soudím tedy že je problém v odpojovači paliva, který se teď ale i s čerpadlem dával z perfektně funkčního vozu
- kabeláž k němu je ale na kaši, doufám že jsem odhalil problém

Další argument, proč si myslím, že to kompresema nebude:
- motor nijak zvlášt evidentně nefouká do spodku a olej nedolévám vůbec (nyní najeto 9500 od poslední výměny)
- během startování je slyšet, že se na každé kompresi startér nadře zhruba stejně, měl jsem motor se špatnými kompresemi na dvou válcích a na startéru to bylo slyšet

Tak si zde poznamenám, co ještě zkusím zkusit:
- zkontrolovat podivnou kabeláž ke stop ventilu u čerpadla
- zkontrolovat kabeláž čidla kliky
- zkontrolovat kabeláž čerpadla
- vytahat a očistit všechny pojistky, relátka, a konektory
- zkusit startovat až po tom, co zhasne SRS
- vyměnit stop ventil
- vyměnit čidlo kliky
- vyměnit kabely ke startéru
- prý může čerpadlo dost rozházet přidřená vakuovka, hluk z ní příliš neregistruji, ale střídavě zhoršený účinek brzd ano - zkusit vyměnit za jinou jetou
- vyměnit startér
- vyměnit auto (nemá někdo 740 nebo 940 kombi v LPG výměnou za zainvestovanou, ale nevděčnou V70? :-D )
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#20 V70 TDI horší starty

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Odpojovač paliva = stop ventil. Ta věc na vrchu čerpadla ke kterému vede kabelové očko. Zkus vyměnit za jiný.
Teď jak píšeš o tom startování až po srs kontrolce - zkus opak. Startuj ihned "na hulváta".
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13057
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#21 V70 TDI horší starty

Příspěvek od raolsa »

Stop ventil je jiný včetně jiného čerpadla, ale vypadá to, že závada je nalezena.
Tohle vypadá hodně špatně.Obrázek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#22 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Jojo, myslím že závada jest odhalena. Zítra to opravím.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#23 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Update, rozkuchal jsem kvůli tomu půlku auta a rozmotal hlavní svazek. Už mám připravený opravený konektor s půlmetrem nových drátů.

Nemáte někdo schéma, abych proměřil případné přechodové odpory u ostatních vodičů, když už to mám takhle pěkně rozdělané?

Další update: je to zapájené a cvaká to hezky. Ale jak jsem se kolem toho motal, tak jsem zjistil že vratka od čerpadla je jako mokrý hadr, konzistencí i vzhledem. Když jsem tam montoval, tak jsem to asi dorazil a začala šíleně padat nafta. Takže nevím jestli oprava kabeláže pomohla, nebo ne.

Rozhodl jsem se tedy shodit vakuovku a na stávající kovové trubičky vedoucí pod rozvody nandat kompletně nové hadice.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#24 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Tak si zde poznamenám, co ještě zkusím zkusit:
- zkontrolovat podivnou kabeláž ke stop ventilu u čerpadla kabeláž propájena
- zkontrolovat kabeláž čidla kliky vypadá OK
- zkontrolovat kabeláž čerpadla vypadá OK, ale neměřil jsem, nemám schéma
- vytahat a očistit všechny pojistky, relátka, a konektory vytaháno, zastrkáno
- zkusit startovat až po tom, co zhasne SRS bez efektu, i druhý přístup, startovat na prasáka hned a okamžitě
- kompletně udělat znovu palivové hadičky mezi filtrem a čerpadlem
- hodit tam starou jednotku bez efektu
- vyměnit stop ventil ten jsem již ověřil, že funguje zcela normálně
- vyměnit čidlo kliky dle měření se zdá OK
- vyměnit kabely ke startéru
- prý může čerpadlo dost rozházet přidřená vakuovka, hluk z ní příliš neregistruji, ale střídavě zhoršený účinek brzd ano - zkusit vyměnit za jinou jetou Prý je to blbost, a vakuovku sjundáno kvůli výměně hadiček, vypadá v pohodě
- vyměnit startér
- vyměnit auto (nemá někdo 740 nebo 940 kombi v LPG výměnou za zainvestovanou, ale nevděčnou V70? :-D )
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#25 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Update: slevuju ze svých nároků, nemusí to být 2/7/9 v LPG, ale stačí bez něj.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“