C70 koupě
- Autor
- Zpráva
#1 C70 koupě
Cabrio s dýzlem?
Má-li to bejt auto pro radost, tak není jiná volba než T5.
Já bych šel tedy ještě dál a koukal bych po C70 I, tedy do roku 2005.
Jestli manuál, nebo automat záleží na preferencích...
Má-li to bejt auto pro radost, tak není jiná volba než T5.
Já bych šel tedy ještě dál a koukal bych po C70 I, tedy do roku 2005.
Jestli manuál, nebo automat záleží na preferencích...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#2 C70 koupě
Nic ve zlým, vím že koukáš po C70 na P80. Ale podvozek v C70II je o parník lepší než v předchozí generaci C70I a to stejné platí i pro skořepinovou CC střechu.Basstl píše:Cabrio s dýzlem?
Má-li to bejt auto pro radost, tak není jiná volba než T5.
Já bych šel tedy ještě dál a koukal bych po C70 I, tedy do roku 2005.
Jestli manuál, nebo automat záleží na preferencích...
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#3 C70 koupě
Zase na zadních sedadlech bude pravděpodobně víc místa ve C70I. Docela by mě zajímalo porovnání.
#4 C70 koupě
Nic ve zlým, ale mám na to jinej názor.Michl píše: Nic ve zlým, vím že koukáš po C70 na P80. Ale podvozek v C70II je o parník lepší než v předchozí generaci C70I a to stejné platí i pro skořepinovou CC střechu.
C70 na P80 podvozku je skutečně 4místný auto. Je hezčí, poctivější, pohodlnější, má silnější motor a mnohem větší koule. Kabrio má mít plátěnou střechu. A je to Volvo, ne polovolvo.
C70II u mě taková hračka pro dámičky a ještě k tomu když je v dýzlu... fakt ne.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 910
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#5 C70 koupě
Podle toho, co jsem teď viděl, tak za mě P80 Ten Ford tam napáchal strašný prasárny
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#6 C70 koupě
Proti gustu...
Za mne ale za design, zpracování a hlavně jízdní vlastnosti C70II
https://www.tipcars.com/magazin/testy/volvo-c70-d5-je-libo-kupe-nebo-kabrio.html
Pár mušek to pochopitelně má, třeba ta rádioanténa u starších verzí
Za mne ale za design, zpracování a hlavně jízdní vlastnosti C70II
https://www.tipcars.com/magazin/testy/volvo-c70-d5-je-libo-kupe-nebo-kabrio.html
Pár mušek to pochopitelně má, třeba ta rádioanténa u starších verzí
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#7 C70 koupě
Jediná výhoda je, že ta skládací střecha je použitelná i v zimě.
Jinak tam fakt žádný pozitiva nevidím... a dát diesel do kabria je zhovadilost.
Už se vidím jak s větrem ve vlasech čuchám smrad nafty.
Jinak tam fakt žádný pozitiva nevidím... a dát diesel do kabria je zhovadilost.
Už se vidím jak s větrem ve vlasech čuchám smrad nafty.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#8 C70 koupě
Když jsem vybíral kábro, tak jsem chtěl automat.
V kábru se člověk prostě jen tak vozí a jenom se kochá okolím - to není sportovní auto.
Já bych šel do benzínu (bez střechy slyšíš opravdu všechno), ale pokud ti zvuk dieselu nevadí, tak proč ne...
Technicky je to podle mě ale tak nějak jedno. C70 II podle mě nemá nějaké zásadní problémy (ve smyslu nevhodných/poruchových motorů či převodovek). Snad jen u 2.0D bych přemýšlel, to je myslím Ford motor
V kábru se člověk prostě jen tak vozí a jenom se kochá okolím - to není sportovní auto.
Já bych šel do benzínu (bez střechy slyšíš opravdu všechno), ale pokud ti zvuk dieselu nevadí, tak proč ne...
Technicky je to podle mě ale tak nějak jedno. C70 II podle mě nemá nějaké zásadní problémy (ve smyslu nevhodných/poruchových motorů či převodovek). Snad jen u 2.0D bych přemýšlel, to je myslím Ford motor
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 C70 koupě
A proc by hadrova nebyla pouzitelna v zime?Basstl píše:Jediná výhoda je, že ta skládací střecha je použitelná i v zimě.
Jinak tam fakt žádný pozitiva nevidím... a dát diesel do kabria je zhovadilost.
Už se vidím jak s větrem ve vlasech čuchám smrad nafty.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#10 C70 koupě
Jasně že je, ale na rozdíl od pevný skládací se ničí.
Za pár let poroste lišejníkem...
Za pár let poroste lišejníkem...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 C70 koupě
Njn, proto je treba si sehnat jednu znicenou a vyrobit si z ni HardTopBasstl píše:Jasně že je, ale na rozdíl od pevný skládací se ničí.
Za pár let poroste lišejníkem...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Svidník
- Vůz: volvo V70 I 2.5 LPi 1998
- Bydliště: Svidník
#13 C70 koupě
Basstl ti radi dobre. Ak cabrio tak jedine benzín a plátno na strechu, takže za mna C70 I. Vlastná skúsenosť
_________________
volvo XC60 D5, Rdesign, 2012, aut.
volvo c70 2.0T cabrio 2003 aut.
volvo S60 2.5 T 2008 aut.
ex: volvo s40 2.0D, 2004
volvo V70 I 2.5 LPi(LPG), 1998
VOLVO V70 II D5, 2006, geartronic
VOLVO V50 2.O D, 2008, 6-manuál
volvo XC90 D5, 2008, geartronic
vovlo V70 III D5 Rdesign, aut., 2011
volvo XC60 D5, Rdesign, 2012, aut.
volvo c70 2.0T cabrio 2003 aut.
volvo S60 2.5 T 2008 aut.
ex: volvo s40 2.0D, 2004
volvo V70 I 2.5 LPi(LPG), 1998
VOLVO V70 II D5, 2006, geartronic
VOLVO V50 2.O D, 2008, 6-manuál
volvo XC90 D5, 2008, geartronic
vovlo V70 III D5 Rdesign, aut., 2011
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#14 C70 koupě
Já dal na svou C70I podvozek bilstein B6 s pružinami Eibach, do motou 2.0T5 přidal chip od ARD na 195kw (snad), nerez výfuk od Simonse a požitek z jízdy se zlepšil o 100%. Ty pružiny jsou nižší o 3cm, dal jsem tam navíc čirou optiku, US blinkry, XC masku, zadní křídlo, 17" Titany v antracitu a auto díky tomu vypadá tak, že se za ním každý otočí. Kdyby byl čas, tak nechám udělat profi rozleštění laku a garantuji, že C70II nemá v žádném ohledu šanci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#15 C70 koupě
Kamarád má C70 II 2.4 atmo a neřekl bych, že je u toho auta na co si stěžovat. Vzadu je to spíše nouzovka, to je pravda, ale zase je to novější auto a spousta lidí na to kouká. Rok co rok musí promazávat tu střechu, aby nevrzala, ale okrem toho... jo a moje citlivá prdel má pocit, že se to auto trošku klepe i s tím benzínem, s naftou si to vůbec nedokážu představit.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek