zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#1 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Zdravím všechny. Je možno zjistit skutečný nájezd prostřednictvím diagnostiky? Nedávno jsme s kamarádkou koupili dieselového ''bratříčka'' k mé 850tce (viz. podpis). Je v excelentním stavu (až budu mít čím vyfotit, rád přidám fota do galerie), ale bohužel bylo zakoupeno s klasickou bolestí v podobě nefunkčního počítadla kilometrů. Počítadlo se otáčí velmi pomalu - ujetých 1000km pro počítadlo znamená cca 100km.
Problém je v tom, že nájezd dle počítadla je 233tkm a kousek a výměna rozvodů byla dělána na 124000 dle štítku (bylo to v autorizáku v německu). Kdyby tedy nájezd byl reálný, zbývalo by ještě cca 11000 do nutné výměny. Ale co když je počítadlo nefunkční již delší dobu, nájezd je tudíž daleko větší a třeba už přetahujeme interval výměny.
Vzhledem k super stavu auta a poctivému přístupu prodejce nečekám, že by údaje o najetých kilometrech byly přes diagnostiku nějak upravovány. Jde mi jen o to, zda je možnost vyčíst skutečné kilometry po napíchnutí na PC?
Děkuji všem za odpovědi.
Problém je v tom, že nájezd dle počítadla je 233tkm a kousek a výměna rozvodů byla dělána na 124000 dle štítku (bylo to v autorizáku v německu). Kdyby tedy nájezd byl reálný, zbývalo by ještě cca 11000 do nutné výměny. Ale co když je počítadlo nefunkční již delší dobu, nájezd je tudíž daleko větší a třeba už přetahujeme interval výměny.
Vzhledem k super stavu auta a poctivému přístupu prodejce nečekám, že by údaje o najetých kilometrech byly přes diagnostiku nějak upravovány. Jde mi jen o to, zda je možnost vyčíst skutečné kilometry po napíchnutí na PC?
Děkuji všem za odpovědi.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
To jde na 850 vysosat z jednotky ABS ne?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#3 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Nicméně v případě sebemenší pochybnosti je rozvoďák první, co se na koupeném autu měníUrvanej píše:To jde na 850 vysosat z jednotky ABS ne?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Odpovídám na dotaz, neomílám milionkrát řečené
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#5 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Díky za info. Vybavení na diagnostiku bohužel nemám, takže autorizák, nebo je nějaký Volvista s diagnostikou v okolí Trutnovska a Královehradecka?Urvanej píše:To jde na 850 vysosat z jednotky ABS ne?
Jinak souhlas, že v případě nejasnosti, či pochybnosti o nájezdu/stáří rozvodů atp. je vždy lepší je vyměnit - šlo mi jen o to, že pokud mají ještě něco před sebou, ušetřilo by nám to nemalé prostředky.
Samozřejmě jen pokud se podaří vyloučit pochyby, protože v případě potkaného motoru už by ta úspora za rozvody takový smysl neměla
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Pokud vím tak bohatě stačí z řídící jednotky motoru. Bazarník prostě vezme torxy vysápe budíky, šroubovákem přešteluje počítadlo (přitom zk*rví ozubený kolečko jeho pohonu, pokud už mrtvý nebylo) narve to tam zpátky a myslí, že má vyhráno. Jenže ouha řídící jednotka po napojení na diagnostiku (případně ta starší po vyblikání - TDI s v době vyblikávací diagnostiky ještě nevyrábělo) řekne skutečnost.Urvanej píše:To jde na 850 vysosat z jednotky ABS ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo 850 2,5 tdi
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
#7 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Mám pocit že to u 850tdi nejde. Byl jsem na diagnostice 2x a nikdo to stav km neukazuje. Taky mě to zajímalo, když jsem kupoval auto z roku 96 a podle tacho 260t km. Pro mě je rozhodující stav ne tacho, ale chtěl jsem to vědět.
_________________
Volvo 850 tdi, 1996, Nissan Terrano 2,4i lpg 31"
http://www.vesuv.cz http://www.uffc.cz
"Ačkoli grizzly na první pohled vypadá neohrabaně, dokáže na vzdálenost 50-100 metrů běžet rychlostí cválajícího koně"
Volvo 850 tdi, 1996, Nissan Terrano 2,4i lpg 31"
http://www.vesuv.cz http://www.uffc.cz
"Ačkoli grizzly na první pohled vypadá neohrabaně, dokáže na vzdálenost 50-100 metrů běžet rychlostí cválajícího koně"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#8 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Tak jsem před chvílí volal do Pardubického autorizáku (DEKOM SYSTEM) a prý se ani nedokážou s 850tkama spojit že prý tam mají dvě a diagnostika jim s nima nemluví ) Tak nevím, leda někdo např. se starší verzí...
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#9 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
To si dělaj snad prdelSGC píše:Tak jsem před chvílí volal do Pardubického autorizáku (DEKOM SYSTEM) a prý se ani nedokážou s 850tkama spojit že prý tam mají dvě a diagnostika jim s nima nemluví ) Tak nevím, leda někdo např. se starší verzí...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Esipak oni vědí, kde to má zásuvku...
Ale můžou mít starší, ještě s blikačkou (OBDI)
Ale můžou mít starší, ještě s blikačkou (OBDI)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#11 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
na 850 neni vida-dice, ale starsi typ diagnostiky, ktery treba na slovensku maji pouze v top autu bratislava. v cr to bude imho dost podobny.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#12 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
No právě, že jsem se na to pohotově zeptal a oboje to jsou '96, takže blikačka už se asi nekoná (nebo nevím, jestli v modelovém roce 1996 byl třeba ještě nějaký mezityp, co měl blikačku). Když se mě technik zeptal, co že to mám za motor a já mu odvětil D5252T v očekávání, že mu to pomůže v identifikaci lépe, než kdybych řekl 2,5 TDI, tak když pak následovala jeho otázka jestli to je benzín, nebo nafta, tak jsem se trošku zarazil a neměl jsem už ani sílu se ho ptát, jestli vůbec ví, kde najde OBDII zásuvkuUrvanej píše:Esipak oni vědí, kde to má zásuvku...
Ale můžou mít starší, ještě s blikačkou (OBDI)
Ale dost mě to zarazilo, tak nějak podvědomě jsem čekal nějakého profesionála, který mi vše vysvětlí . Např. Volvo FCR by mělo s 850kou komunikovat, ne?
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#13 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Tak jsme se rozhodli, že rozvody necháme raději udělat a to včetně vodní pumpy (a počítadlo nechat opravit ve Cvikově). Člověk nikdy neví a na začátku měsíce jedeme s Vólvikem do Itálie a byl by to odvážný na stávajicích rozvodech .
Víte někdo o nějakém dobrém Volvistovi na Královehradecku, případně Pardubicku. Raději bych udělal kšeft někomu z Vás, než autorizáku Předem dík
Víte někdo o nějakém dobrém Volvistovi na Královehradecku, případně Pardubicku. Raději bych udělal kšeft někomu z Vás, než autorizáku Předem dík
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Zkus zavolat 605711760 František Vokřínek. Je to autoelektrikář a různé diagnostiky má taky (včetně origo Volva). Třeba by ti kilometry zjistil. Je z Košťálova u Semil.
Každopádně rozhodnutí udělat rozvody ti schvaluju.
Každopádně rozhodnutí udělat rozvody ti schvaluju.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#15 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Ahoj,jsem sice kousek od Olomouce,ale pokud budes mit cestu kolem klidne ti rad tveho mazlika nactu.Stav km jde nacist z u 850 z pristrojove desky sam jsem si to zkousel.Na seklém pocitadle 227000km,ř.j.458000km.SGC píše:Tak jsme se rozhodli, že rozvody necháme raději udělat a to včetně vodní pumpy (a počítadlo nechat opravit ve Cvikově). Člověk nikdy neví a na začátku měsíce jedeme s Vólvikem do Itálie a byl by to odvážný na stávajicích rozvodech .
Víte někdo o nějakém dobrém Volvistovi na Královehradecku, případně Pardubicku. Raději bych udělal kšeft někomu z Vás, než autorizáku Předem dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: Volvo 850 TDI
#16 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Zdravím, taktéž bych chtěl zjistit skutečný nájezd u své 850 TDI. Jakým způsobem se to dá vyčíst z té přístrojové desky? Dokáže někdo poradit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#17 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Jak píše Mata, urcite to zjistit jde. Mně na osmpade zjistil 490000, na funkčním tacho klasických 160000. Vytah to z pristrojovky.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
volvo fcr
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#19 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Kde to tam.je? Nikde.sem.to nenasel
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#20 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Taky marně přemejšlim kde to tam vyšťourá.
Diagnostiku na 850 jsem viděl jen u Marry.
Diagnostiku na 850 jsem viděl jen u Marry.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#22 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
sorry splet jsem to s 940 kde to jde pres jednotku abs
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#23 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Já jsem to tenkrát špatně napsal. Jde to úplně v pohodě vyčíst z ř. j. motoru. Boschí diagnostika si i s 850 tdi hravě poradí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: Volvo 850 TDI
#24 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Hmm, to vypadá velice zajímavě to by mohlo fungovat. Píšou tam že to funguje i na jednotce MSA15.7 akorát musím sehnat tu diagnostiku ELM327 ve verzi 1.4b mám akorát verzi 1.4 a s tou to nefunguje.peter cz píše:Možná tak https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=67444
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: Volvo 850 TDI
#25 zjištění skutečného nájezdu diagnostikou 850 TDI
Tak nakonec se mi to podařilo vyčíst pomocí té aplikace 850 OBD II pro android a levné čínské diagnostiky ELM327 je to sice dost nestabilní a trvá celkem dlouho než se to načte ale svůj účel to splní a dají se s tím číst a mazat i chybové kódy.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek