Únik oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#1 Únik oleje
Ahoj tak po vymontování a namontování převodovky jsem samozřejmě měnil hlavní zadní těsnění za setrvákem. Jsem si jistej, že jsem ho tam dal správně a ani u toho starýho jsem neviděl, že by to kolem něj teklo... Každopádně jsem myslel, že už mám vyhráno a po týdnu se mi tu zas objevuje rosení oleje těsne mezi převodovkou a vanou. Začínám podezřívat, jestli nechčije snad vana. Vždy mám dole na vaně viz foto steklej olej... Máte někdo zkušenost, že by odtud šel olej?
Spojka neklouže, čili nepředpokládám, že by se olej dostával na lamelu - tudíž nechčije od mrkve, která je přetěsněná novým guferem.
Spojka neklouže, čili nepředpokládám, že by se olej dostával na lamelu - tudíž nechčije od mrkve, která je přetěsněná novým guferem.
- Přílohy
-
- Inkeda6cac6b1453da7a57320580d2de1_LI.jpg (69.63 KiB) Zobrazeno 971 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 Únik oleje
Přetěsnit vanu u mně to pomohlo na dvou autech třetí ne tam půjde asi ven převodovka .
A dodržet postup dotahování
A dodržet postup dotahování
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#3 Únik oleje
Než to budu dohledávat, jelikož vím, kolik máš návodů nemáš na montáž/demontáž návod společně s momentama a postupem dotahování prosíím
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Únik oleje
Není u benzínu taky ta problematická zátka jako u D5?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#5 Únik oleje
Jakou zátku máš na mysli ?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Únik oleje
Koukám do vidy a asi to tam není.
U D5 je gumová zátka, která kryje jakýsi montážní (výrobní) otvor a ta časem vytvrdne a začne téct. Je to nad simerinkem kliky a proto to vypadá jako když teče simerink a přitom teče ta zátka.
Přikládám obrázek (asi) tvého motoru s označenou zátkou a potom obrázek D5.
U D5 je gumová zátka, která kryje jakýsi montážní (výrobní) otvor a ta časem vytvrdne a začne téct. Je to nad simerinkem kliky a proto to vypadá jako když teče simerink a přitom teče ta zátka.
Přikládám obrázek (asi) tvého motoru s označenou zátkou a potom obrázek D5.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#7 Únik oleje
U mě to vypadá takhle, čili ani jedna varianta, žádná zátka je to v jednom odlitku.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Únik oleje
Hm, tak tam to opravdu vypadá na tu vanu, nebo v nejhorším případě na dělící rovinu kliky, ale to pak je na rozebrání celého motoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#9 Únik oleje
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#10 Únik oleje
Moc děkuju A jestli to bude dělící rovina kliky, tak budu mít moc velkou radost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#11 Únik oleje
Tak jsem se dostal k sundání vany, už mám vše připraveno k namontování. Trošku mě překvapilo, když jsem vanu sundal tak ty 2 černý O-kroužky které mají být na straně u řemenice, tak jsem je tam nenašel Asi to tam bylo jen na lepidle, nebo mi vypadnuli ale asi někam do časoprostoru už jsem je totiž 2x hledal Každopádně jsem měl už dlouho koupenou sadu ze skandixu(ano měl jsem jít do origo ale pozdě, každopádně origo je stejná viz příloha)ale dle fotek i dle OE čísel se jedná o stejné O-kroužy jako mají být origo(pouze zelené místo oranžových). Nicméně to co jsem vytáhnul z auta se dost liší.
Většina O-kroužků by asi šla použít, pouze spojovací trubka ve vaně co vede do vodního mezichladiče má na spodní straně vany větší O kroužek, než jsem našel v sadě. Žádný z nich tam velikostně nesedí. Horší ještě je (viz obrázek 2) že dle VIDY jsou ty okroužky se stejným číslem(19b=30637866) i když se ten spodní a vrchní od sebe velikostí jasně liší. Je to krásně vidět na videu:
fotky viz :
https://sedli02.rajce.idnes.cz/Olejova_vana_c70_t5/?utm_source=notification&utm_medium=email&utm_campaign=album-created
Zde posílám foto origo balíčku O-kroužků co jsou v origo sadě 30750783 určenou pro moje auto dle VIDY.
Za jakékoliv rady a pomoci děkuji
P.S. někdo u sacího koše doporučoval dát dva O-kroužky nad sebe (asi by se to tam snad i vešlo) horní bych dal nový spodní starší, ale nevím jestli je to rozumný spíš ne
Většina O-kroužků by asi šla použít, pouze spojovací trubka ve vaně co vede do vodního mezichladiče má na spodní straně vany větší O kroužek, než jsem našel v sadě. Žádný z nich tam velikostně nesedí. Horší ještě je (viz obrázek 2) že dle VIDY jsou ty okroužky se stejným číslem(19b=30637866) i když se ten spodní a vrchní od sebe velikostí jasně liší. Je to krásně vidět na videu:
fotky viz :
https://sedli02.rajce.idnes.cz/Olejova_vana_c70_t5/?utm_source=notification&utm_medium=email&utm_campaign=album-created
Zde posílám foto origo balíčku O-kroužků co jsou v origo sadě 30750783 určenou pro moje auto dle VIDY.
Za jakékoliv rady a pomoci děkuji
P.S. někdo u sacího koše doporučoval dát dva O-kroužky nad sebe (asi by se to tam snad i vešlo) horní bych dal nový spodní starší, ale nevím jestli je to rozumný spíš ne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#12 Únik oleje
Ahojsedli02 píše: P.S. někdo u sacího koše doporučoval dát dva O-kroužky nad sebe (asi by se to tam snad i vešlo) horní bych dal nový spodní starší, ale nevím jestli je to rozumný spíš ne
U mně není propojovací trubka ve vaně s tím ti neporadím ,jinak těsnění jsem objednával vždy po ks dle VIDY takže se sadou nemám zkušenost a u sacího koše dávám vždy jeden O-kroužek ,dva vím kdo to doporučoval ,ale asi mu to tam nešlo někdy to jde hůře nasadit i když to promázneš musí si to prostě sednout tak jak má.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#13 Únik oleje
Tak O kroužek jsem nakonec musel koupit ve speciálce za 10Kč, sice to je klasickej O kroužek, ne s ostrýma hranama jako je origo ale rozměrama je stejný + jsem to dal na trošku lepidla. Každopádně jsem zjistil proč jsem měl únik oleje. Po laborování s O kroužky a vším možným jsem včera konečně dával vanu na auto. A jakmile jsem dotahoval na finální moment vanové šrouby (17Nm). Tak se ty 3 šrouby ze 4 (viz první příspěvek-obrázek) protáčely jako na matějský. Ano někdo je buď dotáhnul moc nebo přetáhnul posledně a chyba je na světě (on i trošku pro méně chápavé Volvo návod píše 48Nm na šrouby, ale to má na mysli ty napříč do převodovky!!! Takže to možná někdo zkonil). Tím pádem tam kapal olej protože to prostě nebylo dotažený a všechny 3 šrouby jsou vedle sebe... Bohužel jsem na to přišel až při nandání vany a dotažení všech šroubů... Od oka to hned poznat nejde, že je strženo. Takže pakárna... Znovu vanu dolů, znovu očistit lepidlo a pak znovu nanést. Budu nejspíš dělat M8 závit, nyní je tam M7 strhaný. Akorát je tam trošku na prd přístup
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4929
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 Únik oleje
Na ty stržený závity v hliníku se mi osvědčily nerez vložky z AKROSU https://www.akros.cz/vlozky-zavitove-samorezne-an-9058-a1
Ale M7 tam nemají, je to určitě sedmička?
Nesnáším, když je někde jinej šroub, než který tam patří
Ale M7 tam nemají, je to určitě sedmička?
Nesnáším, když je někde jinej šroub, než který tam patří
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#15 Únik oleje
Ano 100% Je https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/din-assembly-parts/fasteners/screw-bolt-flange-screw-outer-hexagon-m7-oil-pan/1034059/ na závitový vložky jsem koukal nějaký V coil a podobně M7 dělají... Nikdy jsem s nima nedělal a nevím jestli bych měl čím je tam udělat. Uvidím jak to s místem půjde na M8 závitníkem...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4929
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#16 Únik oleje
Hm , aby ta stržená sedma měla pro M8 dost masa. Měla by tam být díra 6,5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#17 Únik oleje
6,8-7,2 podle stoupání http://www.hobbyrobot.cz/wp-content/uploads/Doporu%C4%8Den%C3%A9-p%C5%99edvrt%C3%A1n%C3%AD-otvor%C5%AF-pro-z%C3%A1vity.pdf myslím, že to půjde maso tam je, spíš jde o prostor a abych měl jak ten závitník chytit :/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#18 Únik oleje
Ahoj.
Momentálně řeším úplně ten samý problém. A v servisu mi říkali , že je to určitě gufero na klice. Jelikož vana byla opravovaná předchozím majitelem, a spojka mi neprokluzuje,předpokládám , že jsou tam taky stržené ty 3. šrouby,protože únik mám přesně tak samo , jak ukazuješ a spojka neprokluzuje.
Díky moc a hned se na to zaměřím. Každopádně nechám zkontrolovat i to gufero na klice.
Děkuji moc za super vlákno,které určitě doplním o své poznatky.
Momentálně řeším úplně ten samý problém. A v servisu mi říkali , že je to určitě gufero na klice. Jelikož vana byla opravovaná předchozím majitelem, a spojka mi neprokluzuje,předpokládám , že jsou tam taky stržené ty 3. šrouby,protože únik mám přesně tak samo , jak ukazuješ a spojka neprokluzuje.
Díky moc a hned se na to zaměřím. Každopádně nechám zkontrolovat i to gufero na klice.
Děkuji moc za super vlákno,které určitě doplním o své poznatky.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4929
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#19 Únik oleje
Hobyrobot to má ňáký divný. Před čtyřiceti lety jsme se učili - závit krát 0,8, plus jedna desetina, od osmičky dvě.sedli02 píše:6,8-7,2 podle stoupání http://www.hobbyrobot.cz/wp-content/uploads/Doporu%C4%8Den%C3%A9-p%C5%99edvrt%C3%A1n%C3%AD-otvor%C5%AF-pro-z%C3%A1vity.pdf myslím, že to půjde maso tam je, spíš jde o prostor a abych měl jak ten závitník chytit :/
Jedině, že by se změnily guidelines, protože se používají nástroje ze sračkoidních materiálů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#20 Únik oleje
Pepino může to být obojí. Já měl hlavni gufero u převodovky suchý ale stejně jsemnho měnil když už byla převodovka venku. Nejhorší na tom je, že musí převodovka dolů... A jestli podezříváš střežení šroubů, tak je po jednom ty 4 vyndej a zkus zpátky dát s lepidlem na moment 17Nm a uvidíš jestli se točí...
Romulusw hobby stranky byly prvni u ostatnich jsem vsude nasel 6.8 např https://www.kutil.cz/dilna/jak-vyrobit-vnitrni-a-vnejsi-zavit/
Ta poucka x0.8 a jedna desetina je spíš praktická než dokonale přesná. Uvidíme v praxi třeba se zas budu vztekat až se budou m8 protáčet.
Romulusw hobby stranky byly prvni u ostatnich jsem vsude nasel 6.8 např https://www.kutil.cz/dilna/jak-vyrobit-vnitrni-a-vnejsi-zavit/
Ta poucka x0.8 a jedna desetina je spíš praktická než dokonale přesná. Uvidíme v praxi třeba se zas budu vztekat až se budou m8 protáčet.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 Únik oleje
Na M8 závit vrtám díru 6,5 vrtákem. Člověku se trochu klepe ruka, vrták může být blbě nabroušený, apod. a tak výsledná díra je akorát.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#22 Únik oleje
Tak dobojováno nastartováno a zatím nekapeme M8 mělo masa vcelku dost, šrouby tam drží jak mají tak to ještě pořádně někdy projet a je to
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#23 Únik oleje
Suprsedli02 píše:Tak dobojováno nastartováno a zatím nekapeme M8 mělo masa vcelku dost, šrouby tam drží jak mají tak to ještě pořádně někdy projet a je to
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 16 Odpovědi
- 1513 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 3 Odpovědi
- 739 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 3 Odpovědi
- 774 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Koky
-
- 7 Odpovědi
- 584 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mazzlik