850 zatekanie cez kúrenie

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 90
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: 850 t5, V70 2.4d

#1 850 zatekanie cez kúrenie

Příspěvek od 850t5 »

Zdravím, riešil niekto zatekanie do kúrenie na 850 alebo na v70? Už som to mal tak 10x rozobraté a tečie to z lišty čo je medzi sklom a krytom pod sklom a kvapká voda priamo do kúrenia k ventilátoru pritom lišta ktorá spája čelné sklo a ten plast čo kryje mechanizmus stieračov je nepoškodený a zasunutý dobre. Už neviem či mám lištu nejak prilepiť alebo či vyrobiť nejaký kryt na nasávanie do kúrenia. Inak je to 1994 t5 bez kabínového filtra.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 90
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: 850 t5, V70 2.4d

#2 850 zatekanie cez kúrenie

Příspěvek od 850t5 »

Poprípade ak by niekto mal kód dielu na tú lištu čo je medzi krytom mechanizmu stieračov a čelným sklom skúsim ešte to vymeniť možno

pospak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 218
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště

#3 850 zatekanie cez kúrenie

Příspěvek od pospak »

Měl jsem to samé. U kabinoveho fitru, popřípadě pokud je to model bez, je na straně k motoru hadice, která vodu pri desti odvádí pod auto. Měl jsem to zasrane bahnem, a voda tekla kolem gumového těsnění na ventilátor a dál na koberec pod nohy...od té doby mám klid
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 90
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: 850 t5, V70 2.4d

#4 850 zatekanie cez kúrenie

Příspěvek od 850t5 »

Lenže to som čistil.. skúsim tú lištu vymeniť ešte lebo sa mi zdá že cez to to kvapká do vnútra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“