v70 2.5tdi slaby tah
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Lipany
- Vůz: V70 2.5TDI
#1 v70 2.5tdi slaby tah
Zdravím Vás,
mam taky problem s mojim Volvom, ze nema tah. Ide ako by bez turba. Skusal som uz tieto veci. Druhu vahu vzduchu, druhý regulacny ventil, co reguluje turbo aj EGR. Repas turba. Teraz po zakuopeny diagnostiky volvo vida. Mi hlasi ze signal na regulacnom ventile je priliz nizky. Teraz moja otazka, tie dva kable z koncovky od regulacného ventilu turba aj EGR vedú do riadiacej jednotky? Predpokladám že jeden z nich moze byt prerusený, (alebo mozno skratovany a kostru? ak som to spravne prelozil z volvo vida). Zeleno-zlty kabel od konektora z regulacneho ventilu ma velmi nizky odpor voci kostre. Ked som to meral merakom.
Pri teste regulacneho ventilu z volvo diagnostiky nejavy ziadne znamky. a stale pise ze je otvoreny, respktive zaseknuty na 68percentach.
Alebo moze byt problem priamo v riadiacej jednotke.
Dakujem, za vsetky rady
mam taky problem s mojim Volvom, ze nema tah. Ide ako by bez turba. Skusal som uz tieto veci. Druhu vahu vzduchu, druhý regulacny ventil, co reguluje turbo aj EGR. Repas turba. Teraz po zakuopeny diagnostiky volvo vida. Mi hlasi ze signal na regulacnom ventile je priliz nizky. Teraz moja otazka, tie dva kable z koncovky od regulacného ventilu turba aj EGR vedú do riadiacej jednotky? Predpokladám že jeden z nich moze byt prerusený, (alebo mozno skratovany a kostru? ak som to spravne prelozil z volvo vida). Zeleno-zlty kabel od konektora z regulacneho ventilu ma velmi nizky odpor voci kostre. Ked som to meral merakom.
Pri teste regulacneho ventilu z volvo diagnostiky nejavy ziadne znamky. a stale pise ze je otvoreny, respktive zaseknuty na 68percentach.
Alebo moze byt problem priamo v riadiacej jednotke.
Dakujem, za vsetky rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 v70 2.5tdi slaby tah
Spíš tipuju špatnej ventil (Pierburg?).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#3 v70 2.5tdi slaby tah
Máš MSA15.8 alebo 15.7? Rok výroby auta? Máš takýto TCV a snímač tlaku?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=66818
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=66817
Na akom "regulačnom ventile" máš nízky tlak, lebo neviem čo pod pojmom regulačný ventil rozumieš. Daj presný kód chyby z VIDA.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=66818
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=66817
Na akom "regulačnom ventile" máš nízky tlak, lebo neviem čo pod pojmom regulačný ventil rozumieš. Daj presný kód chyby z VIDA.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Lipany
- Vůz: V70 2.5TDI
#4 v70 2.5tdi slaby tah
Je to r.v.2000 typ TCV je MSA 15.8 snimac tlaku asi taky ako udavas(niesom si isty zajtra pozriem).
TCV mam druhy novy oreginal pierburg ziadna zmena. V diagnostike je aktualny tlak nizsi od pozadovaneho. Aj mnozstvo nasavaneho vzduchu, neviem ci to ma s tym suvis.
TCV mam druhy novy oreginal pierburg ziadna zmena. V diagnostike je aktualny tlak nizsi od pozadovaneho. Aj mnozstvo nasavaneho vzduchu, neviem ci to ma s tym suvis.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Lipany
- Vůz: V70 2.5TDI
#5 v70 2.5tdi slaby tah
ECM-001D Turbocharger (TC) control valve - signal too low
vypisuje aj ECM 001E EGR controler - signal too low
vypisuje aj ECM 001E EGR controler - signal too low
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#6 v70 2.5tdi slaby tah
Vyzerá to na elektrickú chybu. Ak sú solenoidy ok, treba pomerať napätia a ísť po kábeláži. Ak sa pamätám správne, všetky solenoidy v motore majú spoločnú zem a ovládané sú +12V z ECM. Je preto možné, že ide o spoločnú chybu zlej kabeláže - ukostrenia, veľký prechodový odpor tohoto ukostrenia, oxidácie na kontaktoch, zatekanie atď. To chce všetko dobre pomerať podľa schémy.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#7 v70 2.5tdi slaby tah
Podtlakový hadičky opravdu všechny zapojený dobře? Hadice turbo -> intercooler -> koleno -> sání stopro v pořádku?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Lipany
- Vůz: V70 2.5TDI
#8 v70 2.5tdi slaby tah
to IgorS: cize premerat odpor kablov medzi konektorom na riadiacej jednotke a konektorom na TC ventile? alebo skor merat naptie na konektore na TC Ventile. V akom rezime ma byt 12V na TC ventile? Nemas elektricku schemu? Skusal som hladat vo VIDE, no nenasiel som (alebo nevie hladat).
Este ma napadlo ci nemoze byt zly aj novy TC ventil. Uz sa mi stalo ze som objednal novu suciastku a bola zla.
Je nejaka metoda ako vyskusat ten ventil inak, ako v druhom aute?
diky.
to z-d-e-n-a: presiel som to len tak rychlo. Myslim si ze je to elektricka chyba kedze TC ventil vobec nejavy ziadne znamky zivota.
Este ma napadlo ci nemoze byt zly aj novy TC ventil. Uz sa mi stalo ze som objednal novu suciastku a bola zla.
Je nejaka metoda ako vyskusat ten ventil inak, ako v druhom aute?
diky.
to z-d-e-n-a: presiel som to len tak rychlo. Myslim si ze je to elektricka chyba kedze TC ventil vobec nejavy ziadne znamky zivota.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#9 v70 2.5tdi slaby tah
Je to opačne ako som písal. Sorry.
Nemajú spoločnú zem ale majú spoločný plus a ECMka ich aktivuje zopnutím k nule. Sú napájané z káblového uzla 15/20:5 cez poistku 11B/11. Tak si pozri aj poistku, a tiež celú tú cestu napájania ku konektorom solenoidov a kabeláž od solenoidov ku konektoru A ECMky, piny A:13, A:2, A:38.
100% dobrý TCV ventil mám, keby niečo: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=66818
Nemajú spoločnú zem ale majú spoločný plus a ECMka ich aktivuje zopnutím k nule. Sú napájané z káblového uzla 15/20:5 cez poistku 11B/11. Tak si pozri aj poistku, a tiež celú tú cestu napájania ku konektorom solenoidov a kabeláž od solenoidov ku konektoru A ECMky, piny A:13, A:2, A:38.
100% dobrý TCV ventil mám, keby niečo: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=66818
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Lipany
- Vůz: V70 2.5TDI
#10 v70 2.5tdi slaby tah
Problem konecne vyriesený. Bola prepralena ta poistka 11B/11 ked som dal novu tak sa znovu prepalila, cize niekde skrat.
Asi po 4hodinovom hladani som nasiel roztopenu izolaciu medzi dvoma kablami.(zeleno-zltym co ide od poistky na cierny kostru) Teraz vidno vo vide ako TCV otvara. Aktualny tlak turba pri plnom zatazeni 2Bary. Akurat sa mi podarilo odpalit snimac co je v sani hned pri turbe. (3900160989;9443596).Neviete na co on vlastne sluzi? Diagnostyka ho nevypisuje.
Este jedna primitivna otazka ako vymazat servisny interval vo VIDE.
to Igor S: diky za schemu a za rady. Co pijes? nech Ti poslem nejaku flasku.
Asi po 4hodinovom hladani som nasiel roztopenu izolaciu medzi dvoma kablami.(zeleno-zltym co ide od poistky na cierny kostru) Teraz vidno vo vide ako TCV otvara. Aktualny tlak turba pri plnom zatazeni 2Bary. Akurat sa mi podarilo odpalit snimac co je v sani hned pri turbe. (3900160989;9443596).Neviete na co on vlastne sluzi? Diagnostyka ho nevypisuje.
Este jedna primitivna otazka ako vymazat servisny interval vo VIDE.
to Igor S: diky za schemu a za rady. Co pijes? nech Ti poslem nejaku flasku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#11 v70 2.5tdi slaby tah
To nie je snímač ale PTC ohrievač. Ohrieva pary z odvetrania kľukovky.
Servisný interval je pod DIM: DIM > Advanced > Resetting the SRL to zero
Servisný interval je pod DIM: DIM > Advanced > Resetting the SRL to zero
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek