Autobaterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: volvo v850
#1 Autobaterie
Prosim o radu. Mám v850, 1996, 2,5 nafta, špatně startuje, motor dělaný, nebere olej, jede neuveritelne
Jen prostě nejde natočit v létě když se velmi ohřeje a v zimě při mrazech. Čerpadlo, vše seSřízené,
Ve volvu, tak nevím co s nim dál. Chci alespoň teď na zimu koupit pořádnou baterii. Dokáže alternátor
Dobít kdybych koupil 77ah. Nebo to je moc? Děkuji za radu.
Jen prostě nejde natočit v létě když se velmi ohřeje a v zimě při mrazech. Čerpadlo, vše seSřízené,
Ve volvu, tak nevím co s nim dál. Chci alespoň teď na zimu koupit pořádnou baterii. Dokáže alternátor
Dobít kdybych koupil 77ah. Nebo to je moc? Děkuji za radu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 Autobaterie
Klidně kup i víc ah
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Autobaterie
muj typ je startér
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Autobaterie
pokud tedy je čerpadlo nastavené dobře, popř. teplotní čidlo
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#5 Autobaterie
Pokojne kúp akumulátor s najväčšou kapacitou, ktorý tam ešte rozmerovo vojde, ale to nie je riešenie príčiny zlých štartov ale len dôsledku. Lebo akumulátor nie je príčinou toho, čo opisuješ.bassator píše:Jen prostě nejde natočit v létě když se velmi ohřeje a v zimě při mrazech.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 Autobaterie
Pokud je dávka nafty a předvstřik cajk, taky bych to viděl na starter. Žhavičky a kabel k ním ok?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#7 Autobaterie
Žhaviče môžu byť už nanič, ak neboli ešte menené a to isté platí o kabeláži. Úbytok napätia na zhnitej kabeláži býva značný. Ale toto všetko nehrá rolu v lete pri poriadne zohriatom motore. Podľa opisu by som vôbec nedôveroval až tak tomu predvstreku, ako píšeš, a dávke paliva. Doporučil by som to dať pozrieť niekomu inému a až potom ísť ďalej, napríklad tým snímačom teploty alebo čerpadlom samotným.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#8 Autobaterie
Ono někdy stačí pořádně očistit oba hlavní kabely na obou koncích.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#9 Autobaterie
typicka zavada rotacneho cerpadla, inak v 850 mam 100Ah (kvoli bufiku) a spokojne sa dobije
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: volvo v850
#10 Autobaterie
Díky za rady. Takže mužů baterií jakoukoliv jen aby se vešla. Ano jasný je ze to není baterii, ale alespoň trochu pomoci tomu ze to nestartuje. Jezdim volvem 50tisic ročně a jediné co je nahovno to startování. Me sem u člověka co dela jen volva a dokazal čerpado seřídit tak ze se to.velmi zlepšilo. , ale jen na krátkou dobu. Tři dny si s nim hrál a po desetinkach mm hybal tak ze chytali ráno za mrazu i po ohřátí. A lenza pul roku zase špatně... Rada byla na část motoru někde polit vodou aby schladlo. Boha ... Pak se také čidlo u svíček odpojovalo to také někdy pomohlo ze to chYtlo ale zase řešení nanic. Je nové dělány motor, po rupnuti rozvodaku a i před tím a potom stále ten stejný problém ken starty. Svíčky nové. Na diagnostice vše jak ma.byt. V lete nechavam běžet když někam jdu a zamknu druhým klíčem abych nemusel chcipat... Mám druhé volno 850 po havárii na díly mohu nechat přehodit čerpadlo? Myslíte ze to je řešení? Jak složitá operace to je? Jsem amatér proto se blbe ptám. Díky všem za rady. !!?!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: volvo v850
#11 Autobaterie
Startér delany loni, to také není příčina ....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#12 Autobaterie
Tak to čerpadlo nechej někoho přehodit, stejně se bude muset znova nastavit. Takže to chce někoho kdo alespoň trochu ví.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#13 Autobaterie
volva znalý mechanik v tomhle případě není řešení, chce to nějakýho koncerňáka
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#14 Autobaterie
Ještě tu nepadlo kolik to má nakvedláno.
Začal bych tim nejlevnějším, skleničkovej test, komprese, svíčky ven a vyzkoušet, kabely ke svíčkám.
Začal bych tim nejlevnějším, skleničkovej test, komprese, svíčky ven a vyzkoušet, kabely ke svíčkám.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#15 Autobaterie
Jak se dela sklenickovej test komprese, to me zajima. Jinak mam stejnej problem. Chci prave zmerit tlaky a pak udelat starter a cerpadlo se vstrikama. Uvidime.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#16 Autobaterie
Nezkusíš - nevíš. To jsou tři slova oddělená jednou čárkou.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#17 Autobaterie
Cerpadlo ma vybehany obal piestu. a ziadne nastavenie to neriesi korektne = dlhodobo. Jedine repas, ale tam je otazka kto to vie a ako to vie spravit. prehodit cerpadlo je praca na niekoho kto to robil. treba nastavit rovinu (aby remen nesiel sikmo) a samozrejme nastavit casovanie vstrekovania podla tabulky dynamickeho predvstreku
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#18 Autobaterie
V cem tedy spociva ten sklenickovy test?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#19 Autobaterie
V kontrole těsnosti vstřiků.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#20 Autobaterie
Mna len zaujima aky to ma vplyv na startovanie v systeme rotacneho cerpadla...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#21 Autobaterie
Jako množení komárů na úrodu brambor.
Jestli neznáte základní nejlevnější test u dízla tak se nedá nic dělat.
Jestli neznáte základní nejlevnější test u dízla tak se nedá nic dělat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#22 Autobaterie
Ak myslíš toto:
tak to som kedysi dávno skúšal
tak to som kedysi dávno skúšal
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#23 Autobaterie
Pěkně udělaný. A stačí to.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#24 Autobaterie
Igor, a co jsi zjistil?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek