Poloosy C70 1999 +
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#1 Poloosy C70 1999 +
Už několik obchodníků jsem kontaktoval ohledně poloos z druhovýroby a mám strach, že prostě nejsou. Nejradši bych někoho jako SKF, Meyle, Spidan, Lobro. Nicméně nemůžu je dohledat. Jedná se o poloosy na MT Předokolku, která má už poloosu na šroub. Nevíte jestli například poloosy z S60 nebo S80 I/II, V70 II gen nejsou totožný ? Chápu je to jiná platforma ale délka a uložení by třeba mohla odpovídat. Třeba už to tu někdo hledal a řešil :/ Ale jestli prostě jsou jen origo:
Cena levé poloosy 10571,- pravé poloosy 11829,- tak je to celkem bolestivá cena :O
Ještě mě napadlo "sestavit" z nové poloosy ze staršího typu do 99 https://iolej.cz/hnaci-hridel-skf-vkjc1372 a vzít vnitřní homokineťák odsud a dát na něj nový vnější kloub, který se dá pro 99+ koupit viz např : https://autodilos.cz/autodily/volvo/c70-i-kupe/2.0-t-166kw/pohon-kol/kloub-sada?productId=180653&sort=price
Další možností je repase, takže pokud máte i s ní někdo zkušenosti prosím podělte se o ně a napište i kde jste jí dělali.
Mockrát díky za jakýkoliv nápady a názory
Cena levé poloosy 10571,- pravé poloosy 11829,- tak je to celkem bolestivá cena :O
Ještě mě napadlo "sestavit" z nové poloosy ze staršího typu do 99 https://iolej.cz/hnaci-hridel-skf-vkjc1372 a vzít vnitřní homokineťák odsud a dát na něj nový vnější kloub, který se dá pro 99+ koupit viz např : https://autodilos.cz/autodily/volvo/c70-i-kupe/2.0-t-166kw/pohon-kol/kloub-sada?productId=180653&sort=price
Další možností je repase, takže pokud máte i s ní někdo zkušenosti prosím podělte se o ně a napište i kde jste jí dělali.
Mockrát díky za jakýkoliv nápady a názory
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#2 Poloosy C70 1999 +
ano da sa pouzit z s60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#3 Poloosy C70 1999 +
Super a věděl by jsi třeba čísla SKF nebo případně jakých motorizací se držet ? Turbomotry FWD budou mít všechny stejnou poloosu ?kwiko píše:ano da sa pouzit z s60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#4 Poloosy C70 1999 +
Mám poloosu od řidiče origo, ale má zničenej ten vnitřní homokineťák, je jakoby odtrženej od sebe, nevim jestli to jde spravit, ale pokud jo, tak ti jí nechám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#5 Poloosy C70 1999 +
Děkuju to jsi hodnej já mám ale 2 sady poloos ale oboje z použitých aut a už je to prostě mírně "vymačkaný" tak přemýšlím jestli nevyzkoušet nový
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#6 Poloosy C70 1999 +
Jasně, neni zač Poloosy bych kupoval nový a origo, přeci jen tam ten točivej moment nějakej je...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#7 Poloosy C70 1999 +
Zrovna třeba těhle Löbro bych se nebál, tahle značka dodává do prvovýrob automobilů. https://www.automobilovedily24.cz/lobro/7428141
A vyjdou 2x levněji než origo. Jen si potřebuju ty poloosy vyndat a porovnat. Ale doufám, že to bude prostě stejný
A vyjdou 2x levněji než origo. Jen si potřebuju ty poloosy vyndat a porovnat. Ale doufám, že to bude prostě stejný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#8 Poloosy C70 1999 +
Upozorňuji, že je to německý e-shop.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#9 Poloosy C70 1999 +
Jen jsem našel první pořádnej odkaz ještě jsem je nehledal kde budu kupovat. Ale děkuju za upozorněníms231 píše:Upozorňuji, že je to německý e-shop.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#10 Poloosy C70 1999 +
Tak upozorňuji všechny, že poloosy z S60 se zdají být použitelné ale nejsou !!! Mají o 2,1 cm víc (mezi vnitřním a vnější kloubem) 996 vs 975 je rozdíl v mm v celkové délce poloosy a nedá se pak chytit horní šroub na tlumiči z těhlice. Respektive dá, když si pomůžete heverem, přizvednete si kolo a pak ho tam dáte. Ale tím si pomůžete jenom k vibracím od motoru - přenášejí se do celého auta. Jelikož se ve vnějším kloubu opírá korunka středové tyčky o misku poloosy. Abych vysvětlil co je korunka a miska udělal jsem nádherný obrázek
Nicméně pro fajnšmejkry je tu řešení Musíte ale rozebrat starou i novou poloosu a použít z ní středovou tyč s tísicihrany. Na tuto tyč se nasazuje vnější homokinetický kloub a korunka vnitřního kloubu. Musí se tedy obě poloosy rozebrat (ano velmi čistotná práce).
Návod: Sundat stahovací pásky poloosy, stáhnout manžety (doprostředka středové tyčky). Pak vytáhnout vnější kloub se středovou tyčkou z vnitřního kloubu(to je ta delší část s miskou a ložiskem co vede do převodovky), roztáhnout pojistný kroužek na korunce a stáhnout jí-mělo by jít lehce rukou. Následně se dájí stáhnout manžety pryč. Dát si tyčku s vnějším kloubem do svěráku a opatrně zklepat vnější homokinetický kloub v celku. Nejlepší je vnější homokinetický kloub lehce dokola poťukat co nejblíže ke středu. Následně montáž v opačném pořadí. Naklepat tyčku do vnějšího dokud nezajede pojistný kroužek do zářezu, natáhnout manžety. Nasunout a naklepat korunku dokud neskočí pojistný kroužek do zářezu, nasadit manžety a tadá.
Tady zasílám názorně rozdíl S60 vs C70 středová tyčka. Tyčka je pro obě strany stejná (levá i pravá poloosa) čili se dají zaměnit kupodivu.
Jinak doporučuju napsat tady :
https://www.apm.cz/
Velmi mě překvapil přístup. Nejdříve jsem kontaktoval GKN kvůli tomu, že nemají tyto poloosy (pro S60) nikde skladem a ti mě odkázali na APM. Zde jsem vykomunikoval doručení do 14 dní na sklad (v ostatních eshopech mi řekli, že nemají a nebudou mít) a ještě se mi dostali cenou na tu, kterou nabízel nejlevnější z eshopů. Vratná záloha za poloosu je 484 kč a mně starou poloosu uznali a peníze vrátili bez problémů. (poloosa byla dost okousaná viz fotky s popiskama)
Případně kdo chce může poloosy od GKN hledat přímo na jejich katalogu : http://ows-cdn.tecdoc.net/gkn/home.jsp?server=7&time=28/4/2019-22:28:14#9f0a7faf39ddd73a2e22f14a94f205fa
A pro tohle téma rovnou teda napíšu, že:
delší poloosa (pravá) S60 = GKN číslo 25337
kratší poloosa (levá) S60 = GKN číslo 25336
samozřejmě manuální převodovka M56
Nicméně pro fajnšmejkry je tu řešení Musíte ale rozebrat starou i novou poloosu a použít z ní středovou tyč s tísicihrany. Na tuto tyč se nasazuje vnější homokinetický kloub a korunka vnitřního kloubu. Musí se tedy obě poloosy rozebrat (ano velmi čistotná práce).
Návod: Sundat stahovací pásky poloosy, stáhnout manžety (doprostředka středové tyčky). Pak vytáhnout vnější kloub se středovou tyčkou z vnitřního kloubu(to je ta delší část s miskou a ložiskem co vede do převodovky), roztáhnout pojistný kroužek na korunce a stáhnout jí-mělo by jít lehce rukou. Následně se dájí stáhnout manžety pryč. Dát si tyčku s vnějším kloubem do svěráku a opatrně zklepat vnější homokinetický kloub v celku. Nejlepší je vnější homokinetický kloub lehce dokola poťukat co nejblíže ke středu. Následně montáž v opačném pořadí. Naklepat tyčku do vnějšího dokud nezajede pojistný kroužek do zářezu, natáhnout manžety. Nasunout a naklepat korunku dokud neskočí pojistný kroužek do zářezu, nasadit manžety a tadá.
Tady zasílám názorně rozdíl S60 vs C70 středová tyčka. Tyčka je pro obě strany stejná (levá i pravá poloosa) čili se dají zaměnit kupodivu.
Jinak doporučuju napsat tady :
https://www.apm.cz/
Velmi mě překvapil přístup. Nejdříve jsem kontaktoval GKN kvůli tomu, že nemají tyto poloosy (pro S60) nikde skladem a ti mě odkázali na APM. Zde jsem vykomunikoval doručení do 14 dní na sklad (v ostatních eshopech mi řekli, že nemají a nebudou mít) a ještě se mi dostali cenou na tu, kterou nabízel nejlevnější z eshopů. Vratná záloha za poloosu je 484 kč a mně starou poloosu uznali a peníze vrátili bez problémů. (poloosa byla dost okousaná viz fotky s popiskama)
Případně kdo chce může poloosy od GKN hledat přímo na jejich katalogu : http://ows-cdn.tecdoc.net/gkn/home.jsp?server=7&time=28/4/2019-22:28:14#9f0a7faf39ddd73a2e22f14a94f205fa
A pro tohle téma rovnou teda napíšu, že:
delší poloosa (pravá) S60 = GKN číslo 25337
kratší poloosa (levá) S60 = GKN číslo 25336
samozřejmě manuální převodovka M56
- Přílohy
-
- 20170302_183913 – kopie.jpg (65.23 KiB) Zobrazeno 753 x
-
- IMG_20190428_181439_resized_20190428_100735619.jpg (46.17 KiB) Zobrazeno 753 x
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Poloosy C70 1999 +
No a neni to, ze jsou S60 poloosy o 21mm sirsi vlastne dobra zprava?
Pacz by sly v tu chvili vypalit pod naboj 20mm podlozky, stejne jako na zadni napravu...
Pacz by sly v tu chvili vypalit pod naboj 20mm podlozky, stejne jako na zadni napravu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#12 Poloosy C70 1999 +
Jo koukal jsem nápad dobrej ale jak už někdo psal, co brzdy asi by bylo potřeba udělat jinej držák třmene ... No víc práce než úžitku pak ještě mít správný ET kola aby to nedřelo ... lepší snad jen přeházet poloosu a dát podložky pod kola
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek