Vymena motoru 2.5 TDI

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#1 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od Rosssi »

Zdravim mam dotaz,

mohu vzit bezproblemu motor 2.5 TDI rok 97 a namontovat jej misto 99 rocniku, s tim, ze ponecham elektroniku, ridici jednotku rocniku 99 ? Proste jen chci vymenit zelezo. Bude to slapat ? Stavajici 99 rocnik ma horsi tlaky a 97 je na tom mnohem lip..... Tlaky uz jsou zmereny a jasne ukazuji viteze na rocnik 97.

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#2 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Pokud je mi známo, mělo by to pasovat. Rozdílný je akorát sací paroží - je jiná dirka na vývodu MAP
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#3 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od Rosssi »

z-d-e-n-a píše:Pokud je mi známo, mělo by to pasovat. Rozdílný je akorát sací paroží - je jiná dirka na vývodu MAP
tak to bych tedy pouzil z 97 a bylo by to.. to zni nadejne diky....

r.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#4 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od IgorS »

MSA 15.7 a 15.8 komunikujú s autom úplne totožne? Napríklad s CEM = akceleračným pedálom, tempomatom, palubákom atď?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#5 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od Rosssi »

IgorS píše:MSA 15.7 a 15.8 komunikujú s autom úplne totožne? Napríklad s CEM = akceleračným pedálom, tempomatom, palubákom atď?
to ja ale vsechno necham stejny rocnik 99, jen vlastni fyzicky motor prohodim za 97, neboli auto 99 cely zustane a do nej namontuju motor z 97

r.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#6 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od IgorS »

To chápem ale RJ na motore bude o dva roky staršia ako zvyšok auta. V tom prípade musí staršia aj novšia voči zvyšku auta komunikovať úplne totožne. A na to sa pýtam.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#7 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od kwiko »

Elekronika + zotrvacnik + sanie su samozrejme ine...

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#8 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od Rosssi »

kwiko píše:Elekronika + zotrvacnik + sanie su samozrejme ine...
IgorS píše:To chápem ale RJ na motore bude o dva roky staršia ako zvyšok auta. V tom prípade musí staršia aj novšia voči zvyšku auta komunikovať úplne totožne. A na to sa pýtam.
takze potom tedy kdyz dam motor spolu s prevodovkou 97 do auta 99 kde zustane i ridici jednotka z 99 bude vse ok ?

motorem s prevodovkou myslim proste jen mechaniku blok, hlava, prevodovka, vstrikovaci cerpadlo, vse ostatni bude 99 ridici jednotka je preci mimo motor v kastliku pred expanzkou a do ni jdou signaly z cidel na motoru a ty by mely byt jak na 97 tak i na 99 stejny ne ?

r.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#9 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od IgorS »

A váha vzduchu bude aká? TCV... atď... či chceš použiť len blok motora starý no všetky ostatné motorové komponenty budú novšie?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od raolsa »

Já to pochopil tak, že chce použít pouze holý blok s hlavou a vanou a vše ostatní zachovat původní.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#11 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To kwiko: Co je jiného na setrváku?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#12 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od IgorS »

raolsa píše:Já to pochopil tak, že chce použít pouze holý blok s hlavou a vanou a vše ostatní zachovat původní.
Tak by to mohlo ešte fungovať.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#13 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od yoby »

Vždyť to píše hned v prvním příspěvku
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#14 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od Rosssi »

IgorS píše:
raolsa píše:Já to pochopil tak, že chce použít pouze holý blok s hlavou a vanou a vše ostatní zachovat původní.
Tak by to mohlo ešte fungovať.

Ano, situace je takova ze moje V70 rocnik 99 modelovy rok 2000 uz ma spatny tlaky ale je plne funkcni a normalne to je daily car a mam k dispozici V70 97 rok, ktera je motoricky plne funkcni taky, ale uz je castecne rozebrana. Takze uvaha je , ze chci vymontovat blok motoru s vanou, hlavou, klidne i s prevodovkou a tuhle mechanickou cast dat do myho auta a na tuhle mechanickou starou cast 97 rok pripojit vsechno ze stavajiciho auta, takze vaha vzduchu 99, ridici jednotka 99 atd atd. Takze si myslim ze by to melo vse slapat, protoze ruzny cidla jsou stejny vsude jak motor 97 tak i 99 a jen budou vlastne zasazeny ve starsim zeleze. No ale nez se do toho pustim chci vedet , zda vsechny pripojny body, rozhrani jako jsou ruzny kolena na hadice, svody atd jsou stejny a vse tedy pujde pripojit, napr. me napada poloosy, ikdyz porad mam i poloosy z te 97.

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#15 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od IgorS »

yoby píše:Vždyť to píše hned v prvním příspěvku
Tam písal, že ponechá elektroniku a RJ. Z toho mi vtedy nevyplynulo, že len blok a prevodovku, resp. čo všetko zahŕňa pod elektroniku.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#16 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od Rosssi »

dobrej motor je venku, ted jeste vyndat ten spatnej a tenhle dobrej dat na jeho misto..skatulate hejbejte se...
Přílohy
IMG_20190904_190653.jpg
IMG_20190904_184154.jpg
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#17 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Mě napadá akorát to sání jiný a taky je startér (záměnný - 2,2kw vs.menší 99+ 2kw) a altík jinačí ( 115A vs. 120A ale s jiným konektorem). A taky spojka jinak ovládaná.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#18 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od Rosssi »

z-d-e-n-a píše:Mě napadá akorát to sání jiný a taky je startér (záměnný - 2,2kw vs.menší 99+ 2kw) a altík jinačí ( 115A vs. 120A ale s jiným konektorem). A taky spojka jinak ovládaná.
sani jsme u starsiho lehce ohli jak je na boku ten nautek na hadicku, takze na starsi blok a hlavu pujde novejsi sani... altik se bude prehazovat, mas pravdu ze na 99 je silnejsi...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

#19 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od 0ndro »

Ahoj, ako táto operácia dopadla?
Mne vŕta hlavou použiť motor 2,5 TDI z 850, do V70 druhej generácie. Takže predpokladám že je to veľmi podobné tvojej situácií.
Inak vstrekovacie čerpadlo z 850, bez problémov komunikuje s elektronikou V70 rok 2001 ?

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#20 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od Rosssi »

0ndro píše:Ahoj, ako táto operácia dopadla?
Mne vŕta hlavou použiť motor 2,5 TDI z 850, do V70 druhej generácie. Takže predpokladám že je to veľmi podobné tvojej situácií.
Inak vstrekovacie čerpadlo z 850, bez problémov komunikuje s elektronikou V70 rok 2001 ?
ahoj,

dopadlo to dobre. Vysledek je ze auto vrci. Vysledek je sasi, elektronika, RJ vse 99 modelovy rok 00 plne funguje s mechanikou motor 97 r.v. vcetne na motoru zustalo starsi vstrikovaci cerpadlo se vstrikama...Ruzne se davaly veci ktere byly lepsi, alternartor, kompresor atd.

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

#21 Vymena motoru 2.5 TDI

Příspěvek od 0ndro »

Moja situácia je taká, že kôli rodine a tak hlavne bezpečnosti, zohnať nejakú V70 II generácie. A veškeré moje investície do mojej 850 ako zotrvačník a spojka, guferá, vákuovka atď. Takýmto spôsobom preniesť do V70 II aby som bol čo najmenej stratový.
Ale ako tak zisťujem, zohnať V70 II s motorom po smrti, ktorá by bola na moje plány ideálna, je takmer nemožné. Tie motory proste furt držia.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“