V70 5T

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T5

#1 V70 5T

Příspěvek od Brdakster »

Zdravím, potřebuji prosím poradit. Mám možnost koupit od kamaráda mechanika V70 5T, r.v 2000, 2.4l, 186kW v automatu.Najeto má cca 226.000km a je tam vše udělané včetně automatu. Bylo by to mé první Volvo tak jsem si chtěl zeptat, zda auto i v takovém věku může ještě nějakou dobu dobře sloužit. Jako spotřebu to má ale je to stará dobrá práce a první jízda byla vynikající takže jízdní vlastnosti super Díky předem za rady. Tomáš

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#2 V70 5T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak jestli máš garantováno, že je převodovka po repasi, určitě to může ještě dál sloužit. Automat ale sráží dynamické možnosti toho
motoru. Jinak tyhle první V70II T5 2000-2001 stojí v zahraničí pár šušní, většinou od 1 000 do 4 000 franků max.

Osobně bych do toho nešel, první ročníky II. generace měly spoustu much, je to v automatu, tak nač potom T5 verzi. Nájezd 22x xxxkm
to řekl bych mělo před 5 lety, když to někdo přitáhl do ČR, ale můžu se mýlit a je to super udržovaný kus, s poctivym nájezdem,
prostě švédskej, opečovávanej ingot.....to si pak ale radší každej nechá před domem, pokud nesmrdí korunou, nebo nemá
kde parkovat.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#3 V70 5T

Příspěvek od doktor »

266 tis pro tento motor neni zadny probllem, vydrzi urcite i 2x tolik. Prevodovka je asi vyresena, jak jsi psal. Bude to papat tech 11 litru a vic. Samozrejme se tu a tam neco podela, s ohledem na vek, ale to auto je obecne spolehlive, rychle, na svou dobu velmi bezpecne, velke, u volvistu pomerne oblibene.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 V70 5T

Příspěvek od Zajsoft »

No pro rozumne posouzeni, by bylo dobre uvest za kolik Ti to kamarad nabizi...

Stari ani najezdu bych se nebal. Automat je za me osobne plus a i s timhle vykonem bude litat az az...
Komu by to nestacilo, tak to staci naCHIPovat od D5T5 a bude to hned jeste zase jinde...
P2 je podvozkove vynikajici, jak do pohodli, tak do odezvy.

Maximalne bych tak resil, pokud na automatu uz neni vyresene, vymenu vicka B4.
A v autorizaku nechat nahrat Servis 2.0, pripadne Total CAN Reload, at mas ve vsech jednotkach posledni verze SW.
Nejvetsi pruser na tomhle aute je asi el. klapka Magneti Marelli, ale fin. taky zadna vrazda...
Kilometrum bych nevidel duvod neverit, ale neznam samozrejme historii auta...
Jinak tyhle motory se dobre chovaj na LPG(pokud to montuje a serizuje nekdo kdo vi co dela...), velmi dobre, s minimalni ztratou vykonu
a spotrebou kolem 11-13l LPG na 100km. Sam mam doma vsechny auta na denni jezdeni v LPG...

Dilu na tohle sezenes stale dost jak origo, tak prvovyrobu pro AfterMarket, stejne je tak dost vrakovist, etc...
Jak uz zminoval doktor, V70II je dost oblibena a rozsirena, takze neni problem s lecims poradit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#5 V70 5T

Příspěvek od Nosound89 »

Zajsoft píše:...Nejvetsi pruser na tomhle aute je asi el. klapka Magneti Marelli, ale fin. taky zadna vrazda...
Nebyly problémy jen u atmo 2,4?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#6 V70 5T

Příspěvek od yoby »

Ne, do nějakýho roku 2002 ? byl magnet na malery ve všech benzínech
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 V70 5T

Příspěvek od Zajsoft »

yoby píše:Ne, do nějakýho roku 2002 ? byl magnet na malery ve všech benzínech
Tak tak, od 2003 byla BOSHka.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T5

#8 V70 5T

Příspěvek od Brdakster »

Díky všem za rady, cena za V70 je 100.000.-
Olej je dělaný a rozvody až za ca 70000km
Brzdy taky ok a technická až za 2 roky.
Nevím ale jak je na tom čerpadlo..

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#9 V70 5T

Příspěvek od Zajsoft »

Brdakster píše:Díky všem za rady, cena za V70 je 100.000.-
Olej je dělaný a rozvody až za ca 70000km
Brzdy taky ok a technická až za 2 roky.
Nevím ale jak je na tom čerpadlo..
Kilo za udrzovanej kus, pokud tam neni zadna znama vada je dobra cena.
Vic, nez olej v motoru, Te zajima olej v automatu(max. kazdych 60kkm, pokud se jezdi prevazne mesto, nebo taha vlek/vozejk, tak po 40kkm).
Jaky cerpadlo? Je to prece benzin, pokud myslis, vstrikovaci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T5

#10 V70 5T

Příspěvek od Brdakster »

To byl překlep. Předchozí auto jezdilo na naftu takže zase po dlouhé době benzín..

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#11 V70 5T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

za 100 000kč bych v případě prodeje od kamaráda čekal, že bude auto v udržovaném stavu a nebude to šrot. Jináč se ti jich za hranicema válí za +- 2 000franků/eur
dalších několik desítek. Stejně bych na tvym místě vzal radši jednu z posledních, odlazenejch sérií 850/V70I z konce tisíciletí než prakticky první, nedolazenou sérii
V70II ze začátku milenia...a ještě T5 v automatu, kterej u P2 platformy nemá dvakrát "sportovní" projev. Ale tak každej má jiný žebříček toho, čemu říká "to fakt jede"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#12 V70 5T

Příspěvek od yoby »

Ejdou, co je tam nedoladěno proti pozdějším ?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#13 V70 5T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

mě osobně štval interiér, u kterého mi subjektivně přišlo, že vrže jak starý vrata od stodoly (svezl jsem se jako řidič, či spolujezdec minimálně v 30ks S60I/S80I/V70II
a ty ze začátku produkce mi přišly takový rozvrzanější, kvalita plastů (hůře odolávají nevhodné autochemii a poškrábání) a bohužel autům nerozumím po technické stránce,
ale technik by určitě vylovil i nějaký komponent, okruh? :unknown:

V ostatních technologických odvětvích je běžné, že produkty z konce výroby, bývají odlazenější - díky implementaci poznatků z reálného používání, než produkty,
které sice po vývoji prošly fází testování, ale chybí zkušenosti z reálného, dlouhodobějšího použití.
Tak si jako lajk říkám, že u V70II to bude stejné :pardon:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#14 V70 5T

Příspěvek od yoby »

Takže zas hromada nepodložených řečí
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#15 V70 5T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

víš jak dlouho sem tu vyhejbavou odpověď smolil??!! dobrejch 5 minut!! :ROFL: a mezitim mi hlavou probleskly skleněný světlomety, HU-803.....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#16 V70 5T

Příspěvek od yoby »

A co je se skleněnýma světlama, kromě toho že vydrží dýl jak plastový šmejdy? . A co je v radiu špatně?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#17 V70 5T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

no právě, že to bylo lepší :good: tímto sem své předchozí polotrollení dehonestoval na samotné dno :evil:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#18 V70 5T

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:bohužel autům nerozumím po technické stránce
To jsme si vsimli, kdyz na jednu stranu brecis "ze jsi chudej statni zamestnanec" a pak vyhazujes v BSR prachy za preprodej veci :-D
Ale chapu, ze uz jen napis BSR znamena neco, taky mam na aute HEICO, i kdyz tam zachvili zbydou od HEICO asi jen zamackavatka na dverich :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#19 V70 5T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

já ale nemám nikde nápis BSR :wink: na vejfuku je ferrita a na cooleru do88 - ani jeden nápis není běžným pohledem prakticky vidět.
"Boháče" ze mě udělala banka a láska k Volvu, volve :kuchta:

EDIT: a taky krapet jiné ceny, než na ofiko e-shopu, tož se to ani pořádně nevyplatilo. Nemysli, že neznám magickou stránku do88.se,
nemám paypal a nemám zkušenosti s posíláním zboží ze zahraničí. To je o osobním kontaktu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#20 V70 5T

Příspěvek od yoby »

Jj, na osobní řečičky jsou v českym zastoupení BSR machři
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#21 V70 5T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

to je klidně možný, ale mě jako koncového zákazníka zajímalo na kolik mě vyjde do88 Big Pack + pošta ze Švédska a
na kolik mi to nacení BSR i s prací, no....nepřeplatil jsem :) minimálně z pohledu maloobchodních cen na do88.se,
termínu dodání vč. zástavby.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#22 V70 5T

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:to je klidně možný, ale mě jako koncového zákazníka zajímalo na kolik mě vyjde do88 Big Pack + pošta ze Švédska a
na kolik mi to nacení BSR i s prací, no....nepřeplatil jsem :) minimálně z pohledu maloobchodních cen na do88.se,
termínu dodání vč. zástavby.
No kdyz to srovnas takhle, tak pak mozna jo... I kdyz se mi to uplne nezda, pacz zkusenost je, ze BSR to ma fest prepaleny a
vetsinou neni levnejsi, ani kdyz ma zrovna 20-30-40% slevy...

A na kolik Te to teda prislo? :-P
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#23 V70 5T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

nevim přesně, faktura je v autě v AV. Asi 23 500. Big Pack myslim 18 590, Plnění klimatizace, práce, nějaký hadice...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“