downpipe z R itala na B5234T3?

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#1 downpipe z R itala na B5234T3?

Příspěvek od tomik T5 »

prosím znalejší o radu,má italský erko V70 stejný turbo,respektive přírubu,jako klasická T5? erko je 98,T5 99...je na obou šikmá příruba? jo,tak na erku prej je 16T se šikmou,potvrdí mi někdo prosím kompatibilitu? díky,docela to spěchá.....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 downpipe z R itala na B5234T3?

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj koukni zde :
http://www.swededemon.com/wp/?page_id=241
Seznam aplikací Volvo turbo
Motory a turbodmychadla
12T - B4204T 160hk 1998-1999, S / V / 40 twin scroll
12T - B4204T5 165hk 2000-, S / V / 40 twin scroll
12T - B5204T3 225hk ?? - ?? C70
12T - B5204T4 163hk? - ?? C70
12T _ B5204T5 180hk? - ?? S60
14T - B4194T 200hk 1998-1999 S / V / 40
14T - B4204T3 200hk 2000 - S / V / 40 dvojitý posuv

14T - B5254T2 200hk? - ?? S60 / V70
13G - B5204T2 180hk 1997-1998, S / V70, přímý vývod z turbíny
13G - B5254T 193hk 1996-1998, přímý vývod z turbíny
13G - B5244T 193hk 1999-2000, úhlová výtok z turbíny
13G - B5244T 200hk 2001, vývod z turbíny
15G - B5234T 225hk / B5234T5 240hk 1994-1995, kuželový vývod z turbíny
15G - B5234T 225hk / B5234T5 240hk 1996, přímý vývod z turbíny
16T - B5234T4 250hp 1996 850R člověk, přímý vývod z turbíny
16T - B5234T3 240hp 1997-1998 S / V / C70 T5, přímý pohon z turbíny
16T - B5234T3 240hp 1999-2000 S / V / C70 T5, šikmý vývod z turbíny
16T - B5234T3 250hp 2001- 2009 S60 / V70N T5,
18T - B5234T4 250hp 1997-1998 S / V70R muž FWD / AWD, 275/60 ​​odpadní vrata a přímý vývod z turbíny
18T - B5234RT 250hp 1999 V70R AWD, 4-spd aut, 300/70 odpouštědlová zástrčka a úhlová vývodka z turbíny
19T - B5244RT 265hp 2000 V70R AWD, 5-spd aut, 300/70 odpadní brán a šikmý vývod z turbíny

Motor
Typ Turbo
Wastegate
Revize ECU
Číslo dílu Volvo
4 válce
B4204T TD04L-12T - / - EMS2000 ---
B4204T5 TD04L-12T - / - EMS2000 9447272
B4194T TD04L-14T - / - EMS2000 ---
B4204T3 TD04L-14T - / - EMS2000 ---
5 válců
B5204T TD04HL-13G 150/40 Bosch M4.3 6842745
B5204T2 TD04HL-13G 120/30 Bosch M4.4 9125610
B5244T3 TD04HL-13G - / - Bosch ME7x ---
B5254T TD04HL-13G 150/30 Bosch M4.4 8601227 (Exch)
B5254T2 TD04L-14T - / - Bosch ME7x 8692518
B5234FT TD04HL-15G 150/40 Bosch M4.3 5003910 (Exch)
B5234FT TD04HL-15G 150/40 Bosch M4.3 8601070 (Exch)
B5234FT TD04HL-15G 150/40 Bosch M4.4 8601238 (Exch)
B5234T5 TD04HL-15G 150/40 Bosch M4.3 9146785
B5234T3 TD04HL-16T 218/60 Bosch ME7x 9471655
B5234T3 TD04HL-16T 275/60 Bosch ME7x 8601691 (Exch)
B5234T3 TD04HL-16T 275/60 Bosch M4.3 (??) 8601691 (Exch)
B5234T4 TD04HL-16T 216/60 Bosch M4.3 1275663
B5234T4 TD04HL-16T 216/60 Bosch M4.3 8601239 (Exch)
B5234T4 TD04HL-16T 216/60 Bosch M4.3 8601226 (Exch)
B5234T4 TD04HL-18T 275/60 Bosch M4.4 9185628
B5234T4 TD04HL-18T 275/60 Bosch M4.4 8601456 (Exch)
B5234T8 TD04HL-18T 300/70 Bosch ME7x 9454563
B5234T8 TD04HL-18T 300/70 Bosch ME7x 8601461 (Exch)
B5244RT TD04HL-19T 300/70 Bosch ME7x 9471657
B5244RT TD04HL-19T 300/70 Bosch ME7x 8601693 (Exch)
B5254T4 KKK-K24 - Bosch ME7x 8602805
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#3 downpipe z R itala na B5234T3?

Příspěvek od tomik T5 »

tady právě není italský erko,tedy dvoulitr s 16T...prodejce tvrdí,že tam má šikmou přírubu,poznám na první pohled,že je šikmá,nebo se to ukáže až při usazení k turbu?
měl jsem zato,že lankovej plyn má rovnou,etm šikmou?
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 downpipe z R itala na B5234T3?

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj jsem na stavbě večer ti vyfotím s rovnou mám tady totiž 16T s rovnou a šikmou ti vyfotím na autě poznat bys to mel.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#5 downpipe z R itala na B5234T3?

Příspěvek od tomik T5 »

tak prej to bylo předtím na 850 T5,ale tam je rovná,ne? je to pořád na autě,bouranym na čumák,motor se hnul,tak tam prej není moc vidět....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#6 downpipe z R itala na B5234T3?

Příspěvek od tomik T5 »

když to po sobě čtu,asi nebylo úplně jasný,že mi šlo o použitelnost downpipe z italský V70R rok 98 na klasiku T5 rok 99 s etm… 98 má jednu lambdu,99 dvě,nebo se pletu?
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#7 downpipe z R itala na B5234T3?

Příspěvek od Fíla »

Bohužel to nejde takhle říct. Všeobecně auta s ME4.4, což byly všechny S/V/C70 s plynovým lankem, by měla mít 2 lambdy. Ale například moje eRko je MY98, výroba druhá polovina roku ´97 a mám jen jednu lambdu před katem. Takže je tam určitě nějaké zlomové číslo motoru nebo chassi, do kdy je jen jedna lambda. Ale nikdy jsem to číslo nenašel. A na 100% tam ještě budou rozdíly v autech pro Evropu a autech pro Ameriku.

Každopádně počet lambda sond nemá vliv na zaměnitelnost downpipe. Na ní je vždy pouze jen přední lambda, zadní je až za katem.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#8 downpipe z R itala na B5234T3?

Příspěvek od doktor »

Nahore je 850 T5/R

Dole S/V 70 T5/R
40188A2B-A3A8-4761-815B-09315A909213.jpeg
40188A2B-A3A8-4761-815B-09315A909213.jpeg (56.35 KiB) Zobrazeno 568 x
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#9 downpipe z R itala na B5234T3?

Příspěvek od Petr.Chrpa »

doktor píše:Nahore je 850 T5/R
Ušetřil jsi mi focení :good:
tomik T5 píše:tak prej to bylo předtím na 850 T5,ale tam je rovná,ne? je to pořád na autě,bouranym na čumák,motor se hnul,tak tam prej není moc vidět....
Pokud to bylo na 850 T5 tak je tam originalně TD04HL 13G u Italu motory 2,0 turbo
A TD04HL 15G u 2,3 takže rovná a ještě je tu možnost kuželový vývod ,ale 16T jedině ,že by ho tam někdo dodělal a stejně 16T je s rovnou i šikmou takže potřebuješ fyzicky vidět prostor co ti vyfotil doktor.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“