Právě je 24 dub 2019 00:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 06 čer 2018 17:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2005
Příspěvky: 1021
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
Asi mi odešlo turbo. S nákupem z glóbusu už na světlech nedám M3 r.v.2007 - akorát nemám moc peněz, takže nechci originál za 20k. Ale něco co jako je tohle je to kompatibilní s mým jezdcem, nebo musím mít turbo extra pro B5204 motor? 8)

Auto je lehce zajeté, tak mu chci ještě prodloužit životnost.

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 06 čer 2018 17:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 258
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 TDI
Zkus se zeptat:
https://www.sbazar.cz/daggi1/detail/429 ... arva-cerna

_________________
.: 850 TDI '96 D5252T M56 ::: XC90 3.2 '07 B6324S :.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 07 čer 2018 22:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1737
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
drewid píše:
Asi mi odešlo turbo. S nákupem z glóbusu už na světlech nedám M3 r.v.2007 - akorát nemám moc peněz, takže nechci originál za 20k. Ale něco co jako je tohle je to kompatibilní s mým jezdcem, nebo musím mít turbo extra pro B5204 motor? 8)

Auto je lehce zajeté, tak mu chci ještě prodloužit životnost.


Předpokládám,že tam máš 16T? Co jen vyměnit CHRA:

https://www.turborebuild.co.uk/webshop/ ... -Core.html

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 00:55 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1050
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
A nebo pri repasi rovnou udelat Hybrida...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 12:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9852
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ono to je pak těžký, účinnost ti dramaticky klesá a tim roste spotřeba, pokud auto používáš na běžný ježdění. Pokud jde o honění výkonu za každou cenu, tak to je bez diskuse.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 16 črc 2018 14:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 68
Bydliště: Mořice - Kroměříž
Vůz: Volvo 850 T5-R,Saab 9-5 Aero
Ahoj,

kdyby jsi chtěl, mám tady 16T po kompletní repasy - nový kompresor, nová hřídel, ložiska.. - stav nového za 8000k, je to cena jen za repas.

_________________
Volvo 850 T5R
Porsche Boxster S
Mercedes ML 230
Volvo S70 Tdi EX
Volvo V40 1.8i 85kw 1998 EX
http://www.padosminibagry.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 13:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 770
Bydliště: Nové Zámky
Trošku to tady oživím. Na mojí italské T5-ce se odebírá turbo 13G do věčných lovišť. Jelikož mám v plánu menší upgrade, proto nechci investovat do repasu menší turbíny, ale mám tady 16T s rovnou přírubou. Můžu ho nasadit bez ostatních úprav(zatím, pak bych dal bílé vtřiky a remap ECU) abych něco nepokazil? S výměnou výfuku počítám, je nachystenej taky. Díky

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 13:29 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1050
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Muzes, akorat nevyuzijes poradne jeho potencial, ale jinak by to nicemu nemelo vadit...
Ja sem taky vesele presel z 13T na 19T a remap ECU budu resit az ted s kovanym spodkem...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 13:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 770
Bydliště: Nové Zámky
Jo, s tím počítám. :) Na to taky dojde... :wink:

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 17:43 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1372
Bydliště: Teplice
Zajsoft píše:
... remap ECU budu resit az ted s kovanym spodkem...

Předpokládám že u C70?
Co všechno na motoru měníš?
Kolik z toho chceš dostat?

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, chip Volvocesky 120 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 21:55 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1050
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Basstl píše:
Zajsoft píše:
... remap ECU budu resit az ted s kovanym spodkem...

Předpokládám že u C70?
Co všechno na motoru měníš?
Kolik z toho chceš dostat?

Jo.
Hckovy ojnice, (mozna) N/A vacka(y), na pisty asi prdim(pokud nesezenu neco levnejsiho kovanyho nez Wiseco, seriovy davaj 400HP na tuty, mozna i 500),
samozrejme slusny lagry a jinej spotrebak... Mozna jestli nedat i APR2000 srouby na hlavu... Prece jenom tahle konfigurace je na cca 320HP, vymodlit se z toho da az rekneme 350HP.
Jedinej duvod proc ted dat Wiceca, by byl, ze se pak prubezne muzou davat vetsi Sneci :-D Ale porad je to "DailyCar"...
Pokud bych chtel neco honit do nesmyslu, tak bych asi zvolil T6, pacz z ty se da pekne dostat 1000HP :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 22:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1737
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
gusto píše:
Trošku to tady oživím. Na mojí italské T5-ce se odebírá turbo 13G do věčných lovišť. Jelikož mám v plánu menší upgrade, proto nechci investovat do repasu menší turbíny, ale mám tady 16T s rovnou přírubou. Můžu ho nasadit bez ostatních úprav(zatím, pak bych dal bílé vtřiky a remap ECU) abych něco nepokazil? S výměnou výfuku počítám, je nachystenej taky. Díky

Ahoj gusto
Budeš to mít asi chudší
Podívej se na mapy turb při tlaku 0,9 bar co tlačíš asi v základu , tam 16T natlačí víc vzduchu je to absolutní tlak ten 1,9 okolní máme asi 1 bar a plus 0,9 je těch 1,9 na tom obrázku co jsem označil .
Chvilku bych na tom klidně jezdil (bude ti asi zlobit třeba volnoběh nebo při přeřazování to pude pomalejc zpět do volnoběhu ,ale pro jistotu bych tam rovnou píchnul ty větší vstřiky :wink: ,aby se to trochu srovnalo víc vzduchu a rovnou i víc paliva

Edit: pardon přehlídl jsem těch 435 tak tam bude třeba 420.
.
Příloha:
td04-13g-cfm.jpg
td04-13g-cfm.jpg [ 62.83 KiB | Zobrazeno 451 krát ]

Příloha:
td04h-16t-cfm.jpg
td04h-16t-cfm.jpg [ 60.06 KiB | Zobrazeno 451 krát ]

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 23:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 770
Bydliště: Nové Zámky
Taky jsem na to myslel, že je tam dám, jednotka asi bude dávat časy vstřiků stejné, jako s původníma vstřikama, akorát průtok bude vyšši, žejo. Snad se nic nepos.re...

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 23:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 770
Bydliště: Nové Zámky
Jo, bral už někdo CHRA od www.turborebuild.co.uk? Nějaké zkušenosti?

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 01:57 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1050
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
gusto píše:
Taky jsem na to myslel, že je tam dám, jednotka asi bude dávat časy vstřiků stejné, jako s původníma vstřikama, akorát průtok bude vyšši, žejo. Snad se nic nepos.re...

No jednotka si casy naadaptuje, jde spis o to, co Ti seriova ECU zkousne, ja daval namisto hnedych zeleny, ale je tam Chip od HEICO a ten to zkousnul :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 10:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9852
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Petr, Gusto: jednotka dávkuje podle toho, co tam teče, takže je fuk, jestli je tam turbo ze skanie, nebo originál, jednotka si s tim poradí. Akorát prostě nevyužiješ ten potenciál a bude se trochu později roztáčet, to je celý, takže to tam v klidu dej a neboj se ničeho. Kdyby si měl náhodou jinou přírubu, tak jí jen přehodíš z původního.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 12:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 770
Bydliště: Nové Zámky
U: Díky! Mám DP i lauf od Mekkyho, ještě z dob, kdy to nevypadalo tak spatně...[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 23:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1737
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
gusto píše:
Jo, bral už někdo CHRA od http://www.turborebuild.co.uk? Nějaké zkušenosti?

Jo mám od nich CHRA nový v polici 15G už asi tři roky do žlutýho a nejsem schopnej ho tam nandat snad tento rok .
Jinak někdo od nich odtud bral na diesla a byl spokojenej.Ale kdo to byl si nevzpomenu.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: T5ky kompatibilita turba
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 23:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 770
Bydliště: Nové Zámky
Dneska jsem tam strčil 13G neznámého původu a stavu. Výsledkem byl pulzující plnící tlak, a ani po cca. 200km se to nezlepšilo. Tak jsem vyměnil aktuátor WG z původního turba, a tlak normálně nastoupá a drží se.

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.067s | 21 Queries | GZIP : On ]