Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 1998?

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#1 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 1998?

Příspěvek od yareq »

Zdravím,
můj dotaz je v nadpisu. Potřebuji ověřit správné chování ventilátoru chladiče, protože se mi zdá že celkem dost běží.

Před časem jsem měnil termostat a po té jsem auto trochu víc hlídal, abych si byl jistý, že chladící okruh funguje jak má a zjistil jsem že po zahřátí a ujetí cca 10 km (při současných teplotách) jede sahara na poloviční výkon a vypne se spolu s motorem. Po ujetí delší trasy (třeba 30 km) zůstává pár minut běžet i po vypnutí motoru. Když je velké horko, dochlazuje na plný výkon.
Co je mi divné, je to že se sahara takto chovala i třeba při -5. Myslel jsem, že je špatné čidlo, tak jsem koupil nové (hella) a pořád stejné. Na jaře jsem sundal chladiče, vyfoukal, vyčistil (vodní byl dost zánovní, lesklý jak psí kulky a uvnitř také jak nový)- trochu se to zlepšilo, ale nic zásadního.
Protože jsem předtím sahaře nevěnoval pozornost, navíc propouštěl termostat, tak nevím zda je to normální, nebo je někde chyba. Přece jen je chladič od motoru celý zakrytý s dírou jen pro vrtulí, takže samovolně přes něj moc vzduchu neprojde. Zkuste poradit při jakých teplotách má vrtule spouštět. Popřípadě jestli má někdo stejné auto v automatu jestli to funguje stejně.
Ještě podotknu, že po ohřátí je ručička teploty skálopevně přibitá ve vodorovné poloze a na diagnostice (Vida) žádná chyba.
Jarda
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#2 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od karelvolvo »

No pokud máš zapnutou klimu tak bude sahara běžet celkem pravidelně
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#3 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

Nemám :lol:
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#4 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od kwiko »

napriklad vybrat vodny chladic a vyvapkovat od bordelu... a bolo po probleme

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#5 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

Jak jsem psal, to mám již za sebou. Spíš potřebuji zjistit teploty spínání sahary.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

anonym_user

#6 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od anonym_user »

Ja jsem si podobnych priznaku vsimnul, kdyz mi odesla vodni pumpa. Tez mi vetrak bezel casto nez jsem byl zvykly, dochlazovalo po jizde a to bylo v zime.
Tez moznost dle me.

anonym_user

#7 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od anonym_user »

Jinak teplotu by ti mela ukazovat Vida a dle sluchu pak uslysis v kolikati vetrak spina. Ja mam benzin a tusim, ze mi spinala pri 93 stupnich, ale ty mas naftu a muze to byt trosku jine.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#8 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

cico píše:Ja jsem si podobnych priznaku vsimnul, kdyz mi odesla vodni pumpa. Tez mi vetrak bezel casto nez jsem byl zvykly, dochlazovalo po jizde a to bylo v zime.
Tez moznost dle me.
Toto mě taky napadlo, ale nepřehřívá se, ani když jedu s vozíkem. Nějaké teploty jsem na Viděnou viděl, byli jsme to i projet, ale nemám ji doma. Rád bych znal nějaká oficiální čísla než to pojedu znovu napíchnout.
Ještě mě napadlo, že diagnostika při stojícím autě když jsem přijel ukazovala 94stupňů a ventilátor jel na půl výkonu. A během jízdy byla teplota 95-99 stupňů, při dojezdu 95st. Co mi ale bylo divné, že několikrát diagnostika ukázala tak na 3 sekundy 78 stupňů a pak zase lusknutim prstu 95. Možná špatný kontakt nebo kabeláž?
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#9 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To cico: 93°C se otvírá termostat u benzínu, u nafty tuším 87°C (pokavaď si to dobře pamatuju). Sahara bude něco kolem 100° C (?).
Možná bych se zaměřil na ten kabel od teplotního čidla do ř.j., nebo kam to vůbec vede, jestli není třeba někde švihlej.
EDIT: vlastně to by dělalo i za studena, beru zpět.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#10 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

Když odpojíš čidlo, tak si motor mysli, ze je studenej- žhaví, takže na saharu nemá vliv.
Dá se nějak prověřit ta vodní pumpa jak říkal Cico? Myslím jinak než demontáží? Třeba přes díru pro termostat?
Na druhou stranu si říkám, že za těchto podmínek už jsem najel pomalu 20000, kdyby se pumpa rozpadala tak by už bylo asi po ní.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

anonym_user

#11 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od anonym_user »

Me se to tez ze startu neprehrivalo. V klidu jsem jezdil, ale nenajel jsem teda dvacet tisic jako ty. To uz by ta pumpa mela byt fakt po smrti. Hadice od chladice teple? Pumpu fakt asi jedine sundat a podivat se, ale to nechej az naposled.
Na ty hadice hod oko jestli jsou stejne teple...

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#12 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Když odpojíš čidlo teploty, bude ti maximální dobu žhavit a sahara poběží naplno (motor nezná svou teplotu, proto se chová jako při brutálním mrazu - žhaví, tak zároveň perverzním horku - sahara). Navíc zřejmě i jednotka dává větší množství nafty při startu, což už ale nesouvisí s tvým problémem.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#13 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od pepa.paur »

Podobně se mi na S70 projevoval vadný termostat, jinak teploměr na přístrojovce ber jen orientačně, zůstává na středu stupnice tak do 100 stupňů.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#14 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

pepa.paur píše:Podobně se mi na S70 projevoval vadný termostat, jinak teploměr na přístrojovce ber jen orientačně, zůstává na středu stupnice tak do 100 stupňů.
Ten bych mohl zkusit vyměnit, naposled jsem dával wahler, v domění že jde o kvalitu. Nějaké doporučení výrobce?
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#15 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od pepa.paur »

No popravdě je k tomu trochu příběh. Když jsem koupil v70 v roce 2006, tak se mi zdálo, že se pomalu ohřívá. Koupil jsem nový termostat a zkusil oba spolu ohřát v hrnci ve vodě. Otvíraly skoro stejně, namontoval jsem nový a starý uložil do regálu.
Když jsem poté v roce 2013 koupil s70, měl jsem stejný problém jako ty. Auto jezdilo normálně, teploměr na středu stupnice, ale skoro pořád běžela sahara. Jezdil jsem různě po diagnostikách a každý měl hodně dobrých rad a nápadů.
Zlom nastal, když jsem sáhnutím na spodní hadici od chladiče zjistil, že je zcela studená a sahara běží. Prostě se sekal termostat, tak jsem na zkoušku namontoval ten starý z regálu a od té doby jezdím bez problému. :)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#16 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

To by asi tak odpovídalo, spodní hadice je spíš studená, nebo jen lehce vlažná. Starý termostat už není použitelný, po těch 19 letech nešel moc lehce vytáhnout, musel jsem ho vypáčit, tak se zkřivil ten můstek.
Tak tedy nevím zda zase kupovat wahlera za 400, když asi zklamal, nebo vzít něco za 150.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#17 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od pepa.paur »

No pokud si ten termostat měníš sám, tak bys to mohl zkusit projet bez něj. Prověřila by se tím průchodnost chladiče a případně i vodní pumpa, ale ta bude asi ok, jinak by to netopilo.
Jinak tomu wahleru bych taky věřil, těžko říct.

Edit: https://www.autodily-cardo.cz/termostaty/termostat-wahler-wh-4116-87d1/
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#18 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

Tak je to vyřešeno. Koupil jsem druhý termostat, tentokrát Calorstat, vymontoval stávající z motoru a dal je vařit :kuchta: . S wahlerem jsem měl asi smůlu na špatný kus, oproti druhému otvíral tak na 1/3. Po smontování a projížďce se zdá konečně všechno v pořádku.

Jinak přes domek termostatu jde s přeraženým zápěstím a zlomeným předloktím nahmatat vodní pumpa :crazy: . Ta se zdá po hmatu taky v pořádku.

Všem děkuji za nápady a postřehy. Jarda
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#19 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

Tak po ¾ roce opět oživuji téma.
Zase jsem si v lednu všiml, že sahara po příjezdu běží na půl výkonu a vypne se společně s motorem. Třeba i v mínus 10. Opakuje se pravidelně. Dnes, kdy bylo 19 stupňů běžela i po zastavení motoru a dochlazovala. Jako loni. Je možné, že to auto žere termostaty? Zdá se mi zvláštní, že bych 2x po sobě trefil na vadný kus, záměrně nekupuji nejlevnější. Ne, že by mě tyhle drobné opravy nějak ruinovaly, ale nechce se mi měnit termostaty každý rok.
Jinak loni jsem měl chladič dole vše jsem zvenku vyčistil -je krásně průchozí, vnitřek je čistý, skoro jako nový. Měl jsem ho i na zemi a zalil horkou vodou, hřál krásně po celé ploše, takže není zacpaný. A při výměně termostatu jsem šmátral po lopatkách vodní pumpy a lopatky byly všechny a neprotáčí se. Takže co teď?
Ještě bych dodal, že jezdím trasu 2km obec-26km dálnice 110-140-1,5km obec. Ke konci auto spíš šetřím aby se dochladilo.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#20 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Voda se neztrácí? Zkusil bych těsnost víčka nádobky při zahřátém motoru a pomalu pootevřít jestli drží tlak. Že je potřeba se u toho neopařit je snad zřejmý.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#21 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

Vodu jsem od poslední výměny termostatu (¾ roku) dolít nemusel, tlak víčko drží řekl bych tak akorát, při povolení si odfoukne, hadice nejsou betonové.
Ještě jsem zapomněl, že i čidlo teploty je nové (Hella).
Asi zkusím ještě koupit termostat ve volvu a pak už fakt nevím.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#22 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Když odpojíš čidlo a budeš chtít nastartovat, měla by žhavit na max. (tuším 15-20s) a po nastartování by měla frčet sahara. Tím bych vyloučil cestu čidlo -> ř.j.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#23 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

Přesně tak to je. Ještě k tomu se rozsvítí grilovaný kuře, které po čase zase zhasne, když vše funguje. To by podle mě vyloučilo i problém se špatným kontaktem, nebo předřenými dráty, protože se mi kontrolka motoru nikdy nerozsvítila.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#24 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jak je ovládaná sahara?
Přes relé ?
Nebo už nějaká jednotka?
Podíval bych ještě se na tohle :wink:
Na 850 TDI šla jen jedna rychlost byl to vadný (zlomený drát pro druhou rychlost sahary),ale házelo to chybu při diagnostice nefunkční vyšší otáčky sahary.
A u atmošky byla nefunkční druhá rychlost přímo v sahaře asi vynutí nebo nefunkční nějakej kondík nebo co to tam bylo po výměně sahary za jinou jede vše bez problémů.Ale tady to žádné chyby neházelo pro změnu mizela tenkrát pomalu voda přes víčko ,protože se to neuchladilo při delším stání v koloně , potom bez problémů.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 128
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Skalice
Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25

#25 Při jaké teplotě zapíná sahara na V70 2.5 tdi automat 19

Příspěvek od yareq »

Mi obě rychlosti fungují, spíš jde o to, že si nemyslím že by měla sahara spustit. Vysledoval jsem, že když se v noci vracím z práce tak po cca 12-14 km mi pohasnou světla a ventilátor jede. A to na dálnici kde jedu cca 110 a nevypne dokud nevypnu motor. Na 90% to vidím opět na vadný termostat, tentokrát asi koupím přímo ve Volvu, ale nechápu proč odcházejí. To se dnes vyrábějí takové šmejdy?
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“