Zdravím pánové,
měl bych na vás velkou prosbu.
Až do dneška 850 jezdila bez problému, dnes jsem chtěl dopojit budík na teplotu oleje.
Tak jsem odpojil baterii, ještě jsem dělal ostatní věci ohledně interieru takže mám demontovanou horní část palubní desky.
Dostal jsem se pouze k montáži sendviče pod olejový filtr a provlečení drátů k palubce, žádné pájení a zásah do drátu nebyl.
Před hodinou, říkám zítra je taky den, tak jsem vše uklidil a ještě jsem chtěl nastartovat zda je baterka ok.
Tak otočím klíčem a ejhle mrtvo (druhou baterii jsem též zkoušel)
Po otočení klíče svítí SRS a při pokusu o start slyším cvaknutí relátka někde od palubky nebo od pojistkové skříně.
Nevěděl by někdo kde by mohl být zádrhel ? Palivové čerpadlo tlačí, imobilizér v klíči není, kroužek pod volantem taky ne.
Sám už netuším co s tím, že by z ničeho nic odešel starter nebo čidlo na polohu vačky ? nebo relé k čerpadlu ale v tom případě by čerpadlo netlačilo jestli se nepletu.
Pak že by odešel z ničeho nic imobilizér ? Pak už asi zbývá demontáž motoru a směr vrakoviště.
Pojistky jsou OK.
Předem díky za radu.
850 T5 nestartuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 850 T5 nestartuje
Pokud by odešel immo ,čidlo vačky starter pujde ,takže zkontroluj startovací vodič od spinačky do konektoru starteru jestli nevypadl a jestli ti tam jde napětí při pokusu o start ,pokud ano tak starter ( a je to jen blbá shoda náhod ),že jsi něco dělal co s tím vůbec nesouvisí stát se to může.Exit325 píše:Zdravím pánové,
Sám už netuším co s tím, že by z ničeho nic odešel starter nebo čidlo na polohu vačky ? nebo relé k čerpadlu ale v tom případě by čerpadlo netlačilo jestli se nepletu.
Pak že by odešel z ničeho nic imobilizér ? Pak už asi zbývá demontáž motoru a směr vrakoviště.
Pojistky jsou OK.
Předem díky za radu.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#3 850 T5 nestartuje
dotiahnut svorky akumulatora...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek