TDI - komprese

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#1 TDI - komprese

Příspěvek od Rosssi »

Zdravim,

dneska jsem vymotoval vstriky, ze je dam prezkouset, popripade repasovat. No a nez je tam odnesu, rekl jsem si , ze zmerime tlaky. Vim, ze se ma pohybovat od 3 - 2,4 MPa. no a ja nameril 1,6 1,6 1,5 1,4 1,4 MPa . Je to vubec mozny, jelo by to vubec s tak nizkou kompresi. Mereni probihalo pres diru pro vstrik a pripravek jsme "jen" pritlacili pres podlozku do sedla pro vstrik rukou. Auto za studena hur startuje, za tepla v pohode. Tak porad premyslim, je to jeste ok ta komprese a nebo nema cenu investovat do novych vstrikovacu (trysek), protoze komprese je v haji a je treba hledat kde to utika. Popripade namereny hodnoty jsou o nicem diky tomu ze pripravek jsme jen drzeli rukou a nebyl nijak pritazeny ?

Poradi nekdo ?

Dik

R.
Naposledy upravil(a) Rosssi dne 15 úno 2018 21:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 TDI - komprese

Příspěvek od raolsa »

Nalej do válce trochu oleje a zkus komprese znovu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#3 TDI - komprese

Příspěvek od Rosssi »

raolsa píše:Nalej do válce trochu oleje a zkus komprese znovu.
Co je to trochu oleje ? A kdyz se zvedne komprese je to dobre nebo spatne ?

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 TDI - komprese

Příspěvek od raolsa »

Když se komprese zvednou tak máš v háji kroužky.
Množství těžko odhadnout, prostě trošku.

Ten měřák jsi držel pořádně? Neprofukovalo to okolo?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#5 TDI - komprese

Příspěvek od z-d-e-n-a »

A měl jsi to studený nebo teplý?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#6 TDI - komprese

Příspěvek od Rosssi »

raolsa píše:Když se komprese zvednou tak máš v háji kroužky.
Množství těžko odhadnout, prostě trošku.

Ten měřák jsi držel pořádně? Neprofukovalo to okolo?
Jo merak jsme se snazili drzet fest. Ja jej nedrzel, tocil jsem klickem :) Zkusim tedy zitra znovu mereni s tim olejem. Menit krouzky to je mazec.. hlava dolu, sundat vanu, ta byla dole loni kvuli tesneni a jde dolu pekne slozite.. brrrr .

No dojel jsem s autem do dilny nekdy v devet , nez sundal trubicky, vyndal vstriky, sundal viko ventilu, udelal novy zavitovy vlozky na utahovani vika ventilu dal zase viko zpet, tak tlaky se merili nekdy ve dve odpoledne, takze zchladly to bylo , ale uplne studeny jako ranni start venku asi ne....

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 TDI - komprese

Příspěvek od raolsa »

Teoreticky je tady ještě možnost, že je vadný měřák. Než bych něco rozebíral tak bych ještě zkusil jiný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#8 TDI - komprese

Příspěvek od Rosssi »

raolsa píše:Teoreticky je tady ještě možnost, že je vadný měřák. Než bych něco rozebíral tak bych ještě zkusil jiný.
Teroreticky je to mozny, ale je to cely adapter prave na mereni komprese s ruznyma nadstavcema pro ruzny diry atd. Spis me napadlo, ze preci jen nadstavec je nejaky narust objemu, cca 20 cm hadicka k meraku je taky nejaky objem vzduchu, ktery by mohl hrat vlastne, ze se tim zvetsi objem spalovaci komory a tim se snizi komprese a ve skutecnosti je vetsi tlak, kdyz se odecte tenhle pridavnej objem mezi valce a vlastnim merakem...

jen pro doplneni, nez jsem to rezbral zmeril jsem korekci davky paliva abylo to dle Vidy
cyl 1-2 .... -0.48 mg
cyl 1-3 .... -0.85 mg
cyl 1-4 .... -1,83 mg
cyl 1-5 .... -1.48 mg

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

GDPR_user

#9 TDI - komprese

Příspěvek od GDPR_user »

Problém vidím v tom,že měřák rukou udržet nejde. S uvedenými tlaky by diesel ani nenastartoval.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#10 TDI - komprese

Příspěvek od Rosssi »

martinopel píše:Problém vidím v tom,že měřák rukou udržet nejde. S uvedenými tlaky by diesel ani nenastartoval.
diky Martine, tohle jsem tak nejak potreboval slyset :) Zkusim to dneska s aretaci meraku.

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#11 TDI - komprese

Příspěvek od Rosssi »

Rosssi píše:
martinopel píše:Problém vidím v tom,že měřák rukou udržet nejde. S uvedenými tlaky by diesel ani nenastartoval.
diky Martine, tohle jsem tak nejak potreboval slyset :) Zkusim to dneska s aretaci meraku.

R.

Tak dneska bylo repete. Nakonec mereni probehlo pres diru pro zhavice. Prvni valec se nepodarilo zmerit pro malo mista , dalsi 19, 21, 21,5 21 sice lepsi cisla nez pred tim ale porad nic moc :( Tak jsem zvedavej jak dopadnou nasledne vstriky na kontrole a pak se rozhodnu co vsechno udelat....


R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 26
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Prostějov
Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW

#12 TDI - komprese

Příspěvek od Dominik Dorňák »

Pape ti auto olej ?

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#13 TDI - komprese

Příspěvek od Rosssi »

Dominik Dorňák píše:Pape ti auto olej ?
Nepozoruju, nedolivam a porad je ho dost.

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 26
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Prostějov
Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW

#14 TDI - komprese

Příspěvek od Dominik Dorňák »

Tak to bych kroužky nedělal.

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#15 TDI - komprese

Příspěvek od kubexxx »

No to jste mě docela vyděsili, já dolívám cca 1 litr na 15000, za studena horší starty(ale vždy to chytne napoprvé)....
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#16 TDI - komprese

Příspěvek od raolsa »

Litr na 15 kkm je ještě v pohodě. Zřejmě trochu papá turbo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#17 TDI - komprese

Příspěvek od kubexxx »

raolsa píše:Litr na 15 kkm je ještě v pohodě. Zřejmě trochu papá turbo.
Díky :) :good:
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“