TDI - komprese
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
- It’s my birthday
#1 TDI - komprese
Zdravim,
dneska jsem vymotoval vstriky, ze je dam prezkouset, popripade repasovat. No a nez je tam odnesu, rekl jsem si , ze zmerime tlaky. Vim, ze se ma pohybovat od 3 - 2,4 MPa. no a ja nameril 1,6 1,6 1,5 1,4 1,4 MPa . Je to vubec mozny, jelo by to vubec s tak nizkou kompresi. Mereni probihalo pres diru pro vstrik a pripravek jsme "jen" pritlacili pres podlozku do sedla pro vstrik rukou. Auto za studena hur startuje, za tepla v pohode. Tak porad premyslim, je to jeste ok ta komprese a nebo nema cenu investovat do novych vstrikovacu (trysek), protoze komprese je v haji a je treba hledat kde to utika. Popripade namereny hodnoty jsou o nicem diky tomu ze pripravek jsme jen drzeli rukou a nebyl nijak pritazeny ?
Poradi nekdo ?
Dik
R.
dneska jsem vymotoval vstriky, ze je dam prezkouset, popripade repasovat. No a nez je tam odnesu, rekl jsem si , ze zmerime tlaky. Vim, ze se ma pohybovat od 3 - 2,4 MPa. no a ja nameril 1,6 1,6 1,5 1,4 1,4 MPa . Je to vubec mozny, jelo by to vubec s tak nizkou kompresi. Mereni probihalo pres diru pro vstrik a pripravek jsme "jen" pritlacili pres podlozku do sedla pro vstrik rukou. Auto za studena hur startuje, za tepla v pohode. Tak porad premyslim, je to jeste ok ta komprese a nebo nema cenu investovat do novych vstrikovacu (trysek), protoze komprese je v haji a je treba hledat kde to utika. Popripade namereny hodnoty jsou o nicem diky tomu ze pripravek jsme jen drzeli rukou a nebyl nijak pritazeny ?
Poradi nekdo ?
Dik
R.
Naposledy upravil(a) Rosssi dne 15 úno 2018 21:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#2 TDI - komprese
Nalej do válce trochu oleje a zkus komprese znovu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
- It’s my birthday
#3 TDI - komprese
Co je to trochu oleje ? A kdyz se zvedne komprese je to dobre nebo spatne ?raolsa píše:Nalej do válce trochu oleje a zkus komprese znovu.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#4 TDI - komprese
Když se komprese zvednou tak máš v háji kroužky.
Množství těžko odhadnout, prostě trošku.
Ten měřák jsi držel pořádně? Neprofukovalo to okolo?
Množství těžko odhadnout, prostě trošku.
Ten měřák jsi držel pořádně? Neprofukovalo to okolo?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#5 TDI - komprese
A měl jsi to studený nebo teplý?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
- It’s my birthday
#6 TDI - komprese
Jo merak jsme se snazili drzet fest. Ja jej nedrzel, tocil jsem klickem Zkusim tedy zitra znovu mereni s tim olejem. Menit krouzky to je mazec.. hlava dolu, sundat vanu, ta byla dole loni kvuli tesneni a jde dolu pekne slozite.. brrrr .raolsa píše:Když se komprese zvednou tak máš v háji kroužky.
Množství těžko odhadnout, prostě trošku.
Ten měřák jsi držel pořádně? Neprofukovalo to okolo?
No dojel jsem s autem do dilny nekdy v devet , nez sundal trubicky, vyndal vstriky, sundal viko ventilu, udelal novy zavitovy vlozky na utahovani vika ventilu dal zase viko zpet, tak tlaky se merili nekdy ve dve odpoledne, takze zchladly to bylo , ale uplne studeny jako ranni start venku asi ne....
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#7 TDI - komprese
Teoreticky je tady ještě možnost, že je vadný měřák. Než bych něco rozebíral tak bych ještě zkusil jiný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
- It’s my birthday
#8 TDI - komprese
Teroreticky je to mozny, ale je to cely adapter prave na mereni komprese s ruznyma nadstavcema pro ruzny diry atd. Spis me napadlo, ze preci jen nadstavec je nejaky narust objemu, cca 20 cm hadicka k meraku je taky nejaky objem vzduchu, ktery by mohl hrat vlastne, ze se tim zvetsi objem spalovaci komory a tim se snizi komprese a ve skutecnosti je vetsi tlak, kdyz se odecte tenhle pridavnej objem mezi valce a vlastnim merakem...raolsa píše:Teoreticky je tady ještě možnost, že je vadný měřák. Než bych něco rozebíral tak bych ještě zkusil jiný.
jen pro doplneni, nez jsem to rezbral zmeril jsem korekci davky paliva abylo to dle Vidy
cyl 1-2 .... -0.48 mg
cyl 1-3 .... -0.85 mg
cyl 1-4 .... -1,83 mg
cyl 1-5 .... -1.48 mg
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
#9 TDI - komprese
Problém vidím v tom,že měřák rukou udržet nejde. S uvedenými tlaky by diesel ani nenastartoval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
- It’s my birthday
#10 TDI - komprese
diky Martine, tohle jsem tak nejak potreboval slyset Zkusim to dneska s aretaci meraku.martinopel píše:Problém vidím v tom,že měřák rukou udržet nejde. S uvedenými tlaky by diesel ani nenastartoval.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
- It’s my birthday
#11 TDI - komprese
Rosssi píše:diky Martine, tohle jsem tak nejak potreboval slyset Zkusim to dneska s aretaci meraku.martinopel píše:Problém vidím v tom,že měřák rukou udržet nejde. S uvedenými tlaky by diesel ani nenastartoval.
R.
Tak dneska bylo repete. Nakonec mereni probehlo pres diru pro zhavice. Prvni valec se nepodarilo zmerit pro malo mista , dalsi 19, 21, 21,5 21 sice lepsi cisla nez pred tim ale porad nic moc Tak jsem zvedavej jak dopadnou nasledne vstriky na kontrole a pak se rozhodnu co vsechno udelat....
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW
#12 TDI - komprese
Pape ti auto olej ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
- It’s my birthday
#13 TDI - komprese
Nepozoruju, nedolivam a porad je ho dost.Dominik Dorňák píše:Pape ti auto olej ?
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW
#14 TDI - komprese
Tak to bych kroužky nedělal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#15 TDI - komprese
No to jste mě docela vyděsili, já dolívám cca 1 litr na 15000, za studena horší starty(ale vždy to chytne napoprvé)....
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#16 TDI - komprese
Litr na 15 kkm je ještě v pohodě. Zřejmě trochu papá turbo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#17 TDI - komprese
Díkyraolsa píše:Litr na 15 kkm je ještě v pohodě. Zřejmě trochu papá turbo.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek