IPD stabilizator sada.

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#1 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Čaues,
mají na IPD slevy na Stabíky. Přemýšlím o objednání jelikož moje uložení předního stabíku je už dead... Pokud by se někdo přidal bude i levnější poštovný :)

Ještě mám otázku, jestli někdo neobjednával ať už od IPD nebo od někoho jinýho tyhle silnější stabíky tak mi sem prosím dejte info. Prohledávám fóra a net a krom IPD jsem zatím nic lepšího nenašel. Jen se bojím CLA a poštovnýho. Nevíte jestli někdo v EU nedoručuje od IPD ?
Děkuju :)
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Zajsoft »

Me prijde, ze maj plosnou slevu na vse, nebo jsi nasel vylozene nejakou akci/slevu na stabiky?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#3 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Zajsoft píše:Me prijde, ze maj plosnou slevu na vse, nebo jsi nasel vylozene nejakou akci/slevu na stabiky?
mají asi na vybrané věci větší:) včera jí totiž ještě neměli. Jen jsem koukal po stabíku a dneska je o 1400 levnější.
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Petr.Chrpa »

sedli02 píše:Čaues,
mají na IPD slevy na Stabíky. Přemýšlím o objednání jelikož moje uložení předního stabíku je už dead... Pokud by se někdo přidal bude i levnější poštovný :)

Ještě mám otázku, jestli někdo neobjednával ať už od IPD nebo od někoho jinýho tyhle silnější stabíky tak mi sem prosím dejte info. Prohledávám fóra a net a krom IPD jsem zatím nic lepšího nenašel. Jen se bojím CLA a poštovnýho. Nevíte jestli někdo v EU nedoručuje od IPD ?
Děkuju :)
A nechceš jen vyměnit uložení stabilizátoru ?Tím odpadne komplet výměna je to levnější .
Jinak od IPD jsem objednával jednou sám a jednou přes jednoho uživatele měl tam kamaráda ,ale myslím ,že už je to pasé.Ještě si tam připočti myslím DPH .
Poštovný zjistíš když to hodíš do koše a zadáš dopravu než to zaplatíš už si to nepamatuju kolik to nakonec dělalo .Ani co jsem všechno bral .Clo a DPH tě budou kontaktovat až to bude u nás na celnici pokud jsi to ještě nebral šlo to přes Českou poštu ,ale už jsem tam registrovanej nastálo chtěli po mně nějaký info ohledně mojí objednávky a platby a pak ti vypočtou clo a DPH.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#5 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Petr.Chrpa píše:
sedli02 píše:Čaues,
mají na IPD slevy na Stabíky. Přemýšlím o objednání jelikož moje uložení předního stabíku je už dead... Pokud by se někdo přidal bude i levnější poštovný :)

Ještě mám otázku, jestli někdo neobjednával ať už od IPD nebo od někoho jinýho tyhle silnější stabíky tak mi sem prosím dejte info. Prohledávám fóra a net a krom IPD jsem zatím nic lepšího nenašel. Jen se bojím CLA a poštovnýho. Nevíte jestli někdo v EU nedoručuje od IPD ?
Děkuju :)
A nechceš jen vyměnit uložení stabilizátoru ?Tím odpadne komplet výměna je to levnější .
Jinak od IPD jsem objednával jednou sám a jednou přes jednoho uživatele měl tam kamaráda ,ale myslím ,že už je to pasé.Ještě si tam připočti myslím DPH .
Poštovný zjistíš když to hodíš do koše a zadáš dopravu než to zaplatíš už si to nepamatuju kolik to nakonec dělalo .Ani co jsem všechno bral .Clo a DPH tě budou kontaktovat až to bude u nás na celnici pokud jsi to ještě nebral šlo to přes Českou poštu ,ale už jsem tam registrovanej nastálo chtěli po mně nějaký info ohledně mojí objednávky a platby a pak ti vypočtou clo a DPH.
Doufal jsem, že budou mít nějaký EU zastoupení a nebudu muset tuhle pakárnu s clem řešit, to mě pak vyjde na hnusnej peníz :/ Když teď to je v přepočtu za 8500. A co se týká výměny uložení :) tak se podívej na video :D Právě jsem uložení před 2 lety měnil a hele jak to vypadá... buď koupím origo s navulkanizovanejma a nebo jsem byl radši pro tuhle variantu :)

Video: "
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Toto je jedno z těchto?Myslím dole ne ty nahoře:
https://www.skandix.de/en/search/?q=stabilizer&k=1253
Jinak pěkná vůle
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#7 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Ano ano, je to i v popisu videa :) přesně tohle to je. Doporučuju neměnit :D
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#8 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Petr.Chrpa »

sedli02 píše:Ano ano, je to i v popisu videa :) přesně tohle to je. Doporučuju neměnit :D
Tos mi neudělal radost mám je na všech třech vosumpade :cry:
Bude kontrola sedan je zvedlej uložení má najeto asi 10000km tak uvidím .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#9 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Petr.Chrpa píše:
sedli02 píše:Ano ano, je to i v popisu videa :) přesně tohle to je. Doporučuju neměnit :D
Tos mi neudělal radost mám je na všech třech vosumpade :cry:
Bude kontrola sedan je zvedlej uložení má najeto asi 10000km tak uvidím .
U osumpade ale nebyla tyč navulkanizovaná ne ? :) tam to uložení bylo vyměnitelný už od výroby ? Já měl právě navulkanizovanou tyč a zbytečně jsem to z toho jak idiot dostával a následně měnil za tohle - to byla ta největší chyba jelikož podle mě za rozklad toho PU může koroze + tření. :/
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#10 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Petr.Chrpa »

sedli02 píše: U osumpade ale nebyla tyč navulkanizovaná ne ? :) tam to uložení bylo vyměnitelný už od výroby ? Já měl právě navulkanizovanou tyč a zbytečně jsem to z toho jak idiot dostával a následně měnil za tohle - to byla ta největší chyba jelikož podle mě za rozklad toho PU může koroze + tření. :/
jsou vulkanizovany akorát eRka maj 21mm stabilizační tyč a atmo 20mm .Po kolika to máš km?Jinak já to taky jak idiot dostával pryč :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#11 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Měnil jsem jí po 230 a teď mám 250 :/ no takže to hovno vydrželo.
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#12 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od peter cz »

Evropský zastoupení je pokud vím European Tuning NL, ale cenově to vychází přibližně stejně jako ze státu s poplatkama...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#13 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Zajsoft »

sedli02 píše:Čaues,
mají na IPD slevy na Stabíky. Přemýšlím o objednání jelikož moje uložení předního stabíku je už dead... Pokud by se někdo přidal bude i levnější poštovný :)

Ještě mám otázku, jestli někdo neobjednával ať už od IPD nebo od někoho jinýho tyhle silnější stabíky tak mi sem prosím dejte info. Prohledávám fóra a net a krom IPD jsem zatím nic lepšího nenašel. Jen se bojím CLA a poštovnýho. Nevíte jestli někdo v EU nedoručuje od IPD ?
Děkuju :)
Akorat chystam objednavku, jeste nevim, zda primo z IPD(+21% DPH, + cca 10-15%CLO) , nebo ET(sice uz ne DPH/CLO, ale zas tam maj docela slusny prirazky),
takze ve finale to asi dopadne, ze budu mozna obednavat z obojiho, zrovna to akorat pocitam...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#14 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Já nakonec zvolil cestu jen předního stabíku od ultra racing :
Jelikož mám na autě origo zadní stabík 21,8 mm a rozdíl 0,2 mm bude minimální. Ale na předku to bude o víc místé 20 25mm :)

Výhoda je, že jsou v Česku dodavatele. Buď highperformance parts nebo ksport
http://www.auto-ksport.cz/cz3249--850-turbo-wagon-obd-2.html

Vyjde na 7 tisíc a je to i s uložením kvalitativně možná lepší než IPD je to totiž plná ocel není to trubka (nevím jestli je IPD trubka) ale ultraracing určitě není :)
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#15 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Zajsoft »

sedli02 píše:Já nakonec zvolil cestu jen předního stabíku od ultra racing :
Jelikož mám na autě origo zadní stabík 21,8 mm a rozdíl 0,2 mm bude minimální. Ale na předku to bude o víc místé 20 25mm :)

Výhoda je, že jsou v Česku dodavatele. Buď highperformance parts nebo ksport
http://www.auto-ksport.cz/cz3249--850-turbo-wagon-obd-2.html

Vyjde na 7 tisíc a je to i s uložením kvalitativně možná lepší než IPD je to totiž plná ocel není to trubka (nevím jestli je IPD trubka) ale ultraracing určitě není :)
Trubka to neni ani od jednoho vyrobce(staci cist), stejne jako stock... Stejne tak prumer je jedna vec, ale tuhost(uprava) materialu je vec druha, neni problem udelat pri stejnem prumeru ho treba o 40% tuzsi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#16 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

To je mi jasný :) ale nic o tuhosti k tomu asi nenapíšou :/ srovnání IPD x UR v tuhosti by mě zajímalo.
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#17 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Zajsoft »

sedli02 píše:To je mi jasný :) ale nic o tuhosti k tomu asi nenapíšou :/ srovnání IPD x UR v tuhosti by mě zajímalo.
BTW a UR dela i predek v 25mm...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#18 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Teď moc nevím jak to myslíš ... UR dělá jen 25 mm stejně jako IPD :O akorát ty zadní se lišej IPD má 22 a 25 verze a UR jen 23mm
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#19 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Zajsoft »

sedli02 píše:Teď moc nevím jak to myslíš ... UR dělá jen 25 mm stejně jako IPD :O akorát ty zadní se lišej IPD má 22 a 25 verze a UR jen 23mm
Kterej presne sis objednal? Cislo...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#20 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Nevím proč ale už mi nejde opravit příspěvek... ten odkaz jsem poslal jinej než jsem chtěl... očividně :D čili oprava
http://www.highperformanceparts.cz/predni-stabilizator-ultra-racing-na-volvo-850-na%2Bturbo-25mm.71419

P.S. Kdyby někdo chtěl objednal jsem si u nich tuhle tyč ale bohužel jsem objednávku zrušil a oni už to mají na cestě :( S mírnou slevou -950 Kč tak kdyby měl někdo zájem dejte vědět.
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#21 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Tak já mám přední stabík od UltraRacing namontovanej :) rozdíl tam je určitě znatelnej auto se míň naklání do zatáček ale všimnul jsem si zajímavost, že mi auto sedí asi o pár cm níž, jelikož jsem nemohl vyndat hever zpod auta :O Nicméně tyč perfektně sedí :) s instalací nebyl žádnej problém.

Kdyby někdo chtěl taky měnit přední stabík tak postup:

Zvednout předek
Sundat kola + vyndat tyčky stabilizátoru
Podepřít motor
Povolit buď silentblok motoru zadní nebo celou tyč řízení( za mě tyč řízení protože je pak trošku lepší prostor pro manipulaci)
Povolit rám o asi 1,5 cm vpředu
Podpřít zadní část rámu a vzadu z rámu vyndat šrouby
Pomalu spouštět rám dolů
Vyndat šrouby z rámu v kterejch tyč drží
Pokud by se tyč nedala protáhnout mezi rámem a autem zkusit ještě mírně povolit dolů motor ale opatrně.

Pro nandání postupovat opačně :)

"
Pro lepší představu video od Roberta, ten se nesere s podepřením motoru a povolením předních šroubů rámu takže to snad taky tak půjde, nicméně mně se tolik ten rám nepovolil abych tu tyč protáhnul...
Přílohy
25114860_10211372659540718_233925728_n.jpg
25114860_10211372659540718_233925728_n.jpg (44.67 KiB) Zobrazeno 1782 x
25114717_10211372659380714_688843259_n.jpg
25114717_10211372659380714_688843259_n.jpg (40.19 KiB) Zobrazeno 1782 x
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#22 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Zajsoft »

Pekny.
Ja se zrovna na C70 '04 rozhoduju mezi:
https://www.ipdusa.com/products/4873/109445-anti-sway-bar-kit-850-70
a
https://www.ipdusa.com/products/8015/115253-anti-sway-bar-kit-track-spec-kit-850-70
Ale uz sem na 90% rozhodnutej jit do toho Track Spec...

Nemate nekdo nahodou realnou zkusenost?
Tech 23mm vs. 25mm se nekde uvadi, ze je docela masakr, sic z toho co sem nacetl, tak kor ve variante, ze se meni jen zadni, nebo se necha predni slabsi.
Co se onehda treba Lucky jeste kdyz byl v IPD(a prisel s touhle variantou) vyjadroval, tak tech 25/25 k sobe sedi pekne...

Jinak ted do 1/2 mesice, ma IPD na vybrane Kity/stabilizatory 15% slevu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#23 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Krystof P. »

Na C70 chceš mít zadní stabilizátor tužší, než přední. Rozhodně 25/25 nebude žádná track spec, ta nedotáčivost všechno zabije.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#24 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Zajsoft »

Krystof P. píše:Na C70 chceš mít zadní stabilizátor tužší, než přední. Rozhodně 25/25 nebude žádná track spec, ta nedotáčivost všechno zabije.
No pokud je to primarne na silnici, tak zbytek sveta tvrdi neco jineho :-D
Pokud by to bylo na autocross, tak pak bys mel pravdu a pak se vetsinou i cpe dozadu 28mm a predni se nechava stock...
A Track Spec je oznaceni toho kitu...
A nedotacivost u FWD Volv je snad standart, ne? ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#25 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Krystof P. »

Ptáš se na reálnou zkušenost a já odpovídám. On totiž taky zbytek světa, nebo alespoň jeho část tvrdí, že nejlepší jsou oktávky v TDičku.

Mimochodem to s autocrossem, to máš od někoho, kdo jezdí cross s Volvem, vzadu má 28mm a přední xx dle auta ? Track spec je reklamní žvást, ano.
A nedotáčivost nevim, neřídil jsem všechny FWD Volva.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“