IPD stabilizator sada.

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#26 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Zajsoft »

Krystof P. píše:Ptáš se na reálnou zkušenost a já odpovídám. On totiž taky zbytek světa, nebo alespoň jeho část tvrdí, že nejlepší jsou oktávky v TDičku.

Mimochodem to s autocrossem, to máš od někoho, kdo jezdí cross s Volvem, vzadu má 28mm a přední xx dle auta ? Track spec je reklamní žvást, ano.
A nedotáčivost nevim, neřídil jsem všechny FWD Volva.
Zbytkem sveta sem mel na mysli lidi, ktery to pak meli na aute, vcetne tech, co nejdriv namontovali jeden a porovnavali rozdily v chovani,
vcetne i treba kombinace ruznych prumeru. Prosel sem dost zahranicnich for, kde to lidi maj na C/S/V70 A 850kach.

Cimz nepopiram, ze ty TDI ochcavky opravdu maji :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#27 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Krystof P. »

Nechce se mi věřit, že by někdo po takovym laborování zvolil na jakýkoliv z těhle aut 25/25. Už jen proto, že půlka lidí ze zahraničních fór jezdí s těma autama amatérský závody nějakýho druhu. Podle mne by to dávalo smysl na nějaký dálnice, ale rozhodně ne naše.

Pak to teda přeformuluju a a řeknu, že já chci (a mám) vzadu tužší než ve předu, protože C70 neni od výroby nijak extrémně nedotáčivý auto, ale já mám radši techničtější úseky v menších rychlostech.
Ty si chceš udělat nedotáčivější auto :green: :beer:

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#28 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Zajsoft »

Krystof P. píše:Nechce se mi věřit, že by někdo po takovym laborování zvolil na jakýkoliv z těhle aut 25/25. Už jen proto, že půlka lidí ze zahraničních fór jezdí s těma autama amatérský závody nějakýho druhu. Podle mne by to dávalo smysl na nějaký dálnice, ale rozhodně ne naše.

Pak to teda přeformuluju a a řeknu, že já chci (a mám) vzadu tužší než ve předu, protože C70 neni od výroby nijak extrémně nedotáčivý auto, ale já mám radši techničtější úseky v menších rychlostech.
Ty si chceš udělat nedotáčivější auto :green: :beer:
Jop, nenapsal jsem, ze to mam primarne na silnici(jako vicemene vsechny auta), takze ano dalnice, a pohadkam o nasich dalnicich vs. jinde, se spis usmivam...
S Tvoji reformulaci nemuzu nez souhlasit :green: :beer:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#29 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Nevím, pocitově mi přijde, že po změně na silnější přední stabík auto v zatáčce líp sedí míň se naklání a například moc dobrej : Na starším stabíku jsem v rychlosti asi 80km/h v zatáčce (2 proudá silnice, stoupání nahoru, levotočivá) slyšel jak mi pravý kolo drhne o podběh (teď nevím jestli přední nebo zadní, ale to je jedno) a s tímhle stabíkem to prostě nedělá ve stejný rychlosti. Takže fakt netuším. Zkus prosimtě pro lajka vysvětlit v čem je nutný mít přední stabík tenčí než zadní. Přece zvednutý vnitřní kolo v zatáčce není to pravý ořechový pro projetí zatáčky ? A pokud se kouknu na auta, který jezdí na okruhu tak ty už se nenakláněj už vůbec ne ? :O
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#30 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Krystof P. »

V dlouhejch, mírnejch a táhlejch zatáčkách na rovnym a dobrym povrchu je dobrý mít zesílenej stabilizátor vpředu, protože fakt, že má auto pohon na předek, tu hraje malou roli a nepotřebuješ žádnej přenos váhy, kterej by ti pomohl k lepší stopě.
Na vyvážení nedotáčivosti auta s přednim pohonem, je dobrý mít tenčí. Samozřejmě se auto trochu víc naklání, ale díky tomu, že jde předek ochotněji tam, kam mu volantem přikážeš a zadek ho tam navíc popostrčí dosáhneš lehký přetáčivosti. Cčko už se takhle chová od výroby, naproti třeba V70, ale není to ideální.

Auta na okruhu se naklání taky, jen to možná z televize nepoznáš, protože dle disciplíny na kterou koukáš jsou třeba 6cm nad zemí. Nikdy jsi neviděl Formuli, která zvedá přední kolo v zatáčce ? Navíc podvozek osobáku a závoďáku je dost odlišnej, tam se nastavuje geometrie trochu jinak než jen sbíhavost a odklon.

Jak říkám, dávejte si tam co chcete dle vašich potřeb. My jsme zkoušeli všechno možný a tohle byla ta nejlepší varianta. Kamarád to měl taky tak "na tý osmpade, která proháněla erjedničky"

EDIT: nemluvě o případu, kdy je povrch vozovky míň než ideální, což u mne ve středních čechách rozhodně je :D

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#31 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od sedli02 »

Nicméně i tak je zajímavý, že IPD i ultraracing razí variantu silnější přední tenčí zadní (kromě trac spec) ale nikde nemaj silnější zadní :O To mi neříkej, že nevědí co dělají ?
btw jak silnej zadí stab tedy máš? 25 ? nebo se dělaj i silnější :O?
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
Bydliště: Brno

#32 IPD stabilizator sada.

Příspěvek od Miskoboss »

ja se na to tedka taky dival a treba na V70R dělaji 25/28 !
na Scandixu jsem nasel na V70 predni 25
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/axle-mounting/stabilizer-front-axle-25-mm/1043928/
pisou original VOLVO a asi to nema ani nataveny z vyroby ty silentbloky

ale zadni nepisou ani prumer

myslite, že by se dal dat na V70 AWD ty stejny co na V70R? cena stejna je...

http://europeantuning.luondo.nl/en/11203490/anti-sway-bar-kit-volvo-s60--v70n--xc70-awd
http://europeantuning.luondo.nl/en/11203484/anti-sway-bar-kit-volvo-v70n-r-awd
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“