IPD stabilizator sada.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#1 IPD stabilizator sada.
Čaues,
mají na IPD slevy na Stabíky. Přemýšlím o objednání jelikož moje uložení předního stabíku je už dead... Pokud by se někdo přidal bude i levnější poštovný
Ještě mám otázku, jestli někdo neobjednával ať už od IPD nebo od někoho jinýho tyhle silnější stabíky tak mi sem prosím dejte info. Prohledávám fóra a net a krom IPD jsem zatím nic lepšího nenašel. Jen se bojím CLA a poštovnýho. Nevíte jestli někdo v EU nedoručuje od IPD ?
Děkuju
mají na IPD slevy na Stabíky. Přemýšlím o objednání jelikož moje uložení předního stabíku je už dead... Pokud by se někdo přidal bude i levnější poštovný
Ještě mám otázku, jestli někdo neobjednával ať už od IPD nebo od někoho jinýho tyhle silnější stabíky tak mi sem prosím dejte info. Prohledávám fóra a net a krom IPD jsem zatím nic lepšího nenašel. Jen se bojím CLA a poštovnýho. Nevíte jestli někdo v EU nedoručuje od IPD ?
Děkuju
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 IPD stabilizator sada.
Me prijde, ze maj plosnou slevu na vse, nebo jsi nasel vylozene nejakou akci/slevu na stabiky?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#3 IPD stabilizator sada.
mají asi na vybrané věci větší:) včera jí totiž ještě neměli. Jen jsem koukal po stabíku a dneska je o 1400 levnější.Zajsoft píše:Me prijde, ze maj plosnou slevu na vse, nebo jsi nasel vylozene nejakou akci/slevu na stabiky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 IPD stabilizator sada.
A nechceš jen vyměnit uložení stabilizátoru ?Tím odpadne komplet výměna je to levnější .sedli02 píše:Čaues,
mají na IPD slevy na Stabíky. Přemýšlím o objednání jelikož moje uložení předního stabíku je už dead... Pokud by se někdo přidal bude i levnější poštovný
Ještě mám otázku, jestli někdo neobjednával ať už od IPD nebo od někoho jinýho tyhle silnější stabíky tak mi sem prosím dejte info. Prohledávám fóra a net a krom IPD jsem zatím nic lepšího nenašel. Jen se bojím CLA a poštovnýho. Nevíte jestli někdo v EU nedoručuje od IPD ?
Děkuju
Jinak od IPD jsem objednával jednou sám a jednou přes jednoho uživatele měl tam kamaráda ,ale myslím ,že už je to pasé.Ještě si tam připočti myslím DPH .
Poštovný zjistíš když to hodíš do koše a zadáš dopravu než to zaplatíš už si to nepamatuju kolik to nakonec dělalo .Ani co jsem všechno bral .Clo a DPH tě budou kontaktovat až to bude u nás na celnici pokud jsi to ještě nebral šlo to přes Českou poštu ,ale už jsem tam registrovanej nastálo chtěli po mně nějaký info ohledně mojí objednávky a platby a pak ti vypočtou clo a DPH.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#5 IPD stabilizator sada.
Doufal jsem, že budou mít nějaký EU zastoupení a nebudu muset tuhle pakárnu s clem řešit, to mě pak vyjde na hnusnej peníz :/ Když teď to je v přepočtu za 8500. A co se týká výměny uložení tak se podívej na video Právě jsem uložení před 2 lety měnil a hele jak to vypadá... buď koupím origo s navulkanizovanejma a nebo jsem byl radši pro tuhle variantuPetr.Chrpa píše:A nechceš jen vyměnit uložení stabilizátoru ?Tím odpadne komplet výměna je to levnější .sedli02 píše:Čaues,
mají na IPD slevy na Stabíky. Přemýšlím o objednání jelikož moje uložení předního stabíku je už dead... Pokud by se někdo přidal bude i levnější poštovný
Ještě mám otázku, jestli někdo neobjednával ať už od IPD nebo od někoho jinýho tyhle silnější stabíky tak mi sem prosím dejte info. Prohledávám fóra a net a krom IPD jsem zatím nic lepšího nenašel. Jen se bojím CLA a poštovnýho. Nevíte jestli někdo v EU nedoručuje od IPD ?
Děkuju
Jinak od IPD jsem objednával jednou sám a jednou přes jednoho uživatele měl tam kamaráda ,ale myslím ,že už je to pasé.Ještě si tam připočti myslím DPH .
Poštovný zjistíš když to hodíš do koše a zadáš dopravu než to zaplatíš už si to nepamatuju kolik to nakonec dělalo .Ani co jsem všechno bral .Clo a DPH tě budou kontaktovat až to bude u nás na celnici pokud jsi to ještě nebral šlo to přes Českou poštu ,ale už jsem tam registrovanej nastálo chtěli po mně nějaký info ohledně mojí objednávky a platby a pak ti vypočtou clo a DPH.
Video: "
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 IPD stabilizator sada.
Toto je jedno z těchto?Myslím dole ne ty nahoře:
https://www.skandix.de/en/search/?q=stabilizer&k=1253
Jinak pěkná vůle
https://www.skandix.de/en/search/?q=stabilizer&k=1253
Jinak pěkná vůle
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#7 IPD stabilizator sada.
Ano ano, je to i v popisu videa přesně tohle to je. Doporučuju neměnit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#8 IPD stabilizator sada.
Tos mi neudělal radost mám je na všech třech vosumpadesedli02 píše:Ano ano, je to i v popisu videa přesně tohle to je. Doporučuju neměnit
Bude kontrola sedan je zvedlej uložení má najeto asi 10000km tak uvidím .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#9 IPD stabilizator sada.
U osumpade ale nebyla tyč navulkanizovaná ne ? tam to uložení bylo vyměnitelný už od výroby ? Já měl právě navulkanizovanou tyč a zbytečně jsem to z toho jak idiot dostával a následně měnil za tohle - to byla ta největší chyba jelikož podle mě za rozklad toho PU může koroze + tření. :/Petr.Chrpa píše:Tos mi neudělal radost mám je na všech třech vosumpadesedli02 píše:Ano ano, je to i v popisu videa přesně tohle to je. Doporučuju neměnit
Bude kontrola sedan je zvedlej uložení má najeto asi 10000km tak uvidím .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#10 IPD stabilizator sada.
jsou vulkanizovany akorát eRka maj 21mm stabilizační tyč a atmo 20mm .Po kolika to máš km?Jinak já to taky jak idiot dostával pryčsedli02 píše: U osumpade ale nebyla tyč navulkanizovaná ne ? tam to uložení bylo vyměnitelný už od výroby ? Já měl právě navulkanizovanou tyč a zbytečně jsem to z toho jak idiot dostával a následně měnil za tohle - to byla ta největší chyba jelikož podle mě za rozklad toho PU může koroze + tření. :/
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#11 IPD stabilizator sada.
Měnil jsem jí po 230 a teď mám 250 :/ no takže to hovno vydrželo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#12 IPD stabilizator sada.
Evropský zastoupení je pokud vím European Tuning NL, ale cenově to vychází přibližně stejně jako ze státu s poplatkama...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#13 IPD stabilizator sada.
Akorat chystam objednavku, jeste nevim, zda primo z IPD(+21% DPH, + cca 10-15%CLO) , nebo ET(sice uz ne DPH/CLO, ale zas tam maj docela slusny prirazky),sedli02 píše:Čaues,
mají na IPD slevy na Stabíky. Přemýšlím o objednání jelikož moje uložení předního stabíku je už dead... Pokud by se někdo přidal bude i levnější poštovný
Ještě mám otázku, jestli někdo neobjednával ať už od IPD nebo od někoho jinýho tyhle silnější stabíky tak mi sem prosím dejte info. Prohledávám fóra a net a krom IPD jsem zatím nic lepšího nenašel. Jen se bojím CLA a poštovnýho. Nevíte jestli někdo v EU nedoručuje od IPD ?
Děkuju
takze ve finale to asi dopadne, ze budu mozna obednavat z obojiho, zrovna to akorat pocitam...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#14 IPD stabilizator sada.
Já nakonec zvolil cestu jen předního stabíku od ultra racing :
Jelikož mám na autě origo zadní stabík 21,8 mm a rozdíl 0,2 mm bude minimální. Ale na předku to bude o víc místé 20 25mm
Výhoda je, že jsou v Česku dodavatele. Buď highperformance parts nebo ksport
http://www.auto-ksport.cz/cz3249--850-turbo-wagon-obd-2.html
Vyjde na 7 tisíc a je to i s uložením kvalitativně možná lepší než IPD je to totiž plná ocel není to trubka (nevím jestli je IPD trubka) ale ultraracing určitě není
Jelikož mám na autě origo zadní stabík 21,8 mm a rozdíl 0,2 mm bude minimální. Ale na předku to bude o víc místé 20 25mm
Výhoda je, že jsou v Česku dodavatele. Buď highperformance parts nebo ksport
http://www.auto-ksport.cz/cz3249--850-turbo-wagon-obd-2.html
Vyjde na 7 tisíc a je to i s uložením kvalitativně možná lepší než IPD je to totiž plná ocel není to trubka (nevím jestli je IPD trubka) ale ultraracing určitě není
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 IPD stabilizator sada.
Trubka to neni ani od jednoho vyrobce(staci cist), stejne jako stock... Stejne tak prumer je jedna vec, ale tuhost(uprava) materialu je vec druha, neni problem udelat pri stejnem prumeru ho treba o 40% tuzsi...sedli02 píše:Já nakonec zvolil cestu jen předního stabíku od ultra racing :
Jelikož mám na autě origo zadní stabík 21,8 mm a rozdíl 0,2 mm bude minimální. Ale na předku to bude o víc místé 20 25mm
Výhoda je, že jsou v Česku dodavatele. Buď highperformance parts nebo ksport
http://www.auto-ksport.cz/cz3249--850-turbo-wagon-obd-2.html
Vyjde na 7 tisíc a je to i s uložením kvalitativně možná lepší než IPD je to totiž plná ocel není to trubka (nevím jestli je IPD trubka) ale ultraracing určitě není
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#16 IPD stabilizator sada.
To je mi jasný ale nic o tuhosti k tomu asi nenapíšou :/ srovnání IPD x UR v tuhosti by mě zajímalo.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 IPD stabilizator sada.
BTW a UR dela i predek v 25mm...sedli02 píše:To je mi jasný ale nic o tuhosti k tomu asi nenapíšou :/ srovnání IPD x UR v tuhosti by mě zajímalo.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#18 IPD stabilizator sada.
Teď moc nevím jak to myslíš ... UR dělá jen 25 mm stejně jako IPD :O akorát ty zadní se lišej IPD má 22 a 25 verze a UR jen 23mm
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 IPD stabilizator sada.
Kterej presne sis objednal? Cislo...sedli02 píše:Teď moc nevím jak to myslíš ... UR dělá jen 25 mm stejně jako IPD :O akorát ty zadní se lišej IPD má 22 a 25 verze a UR jen 23mm
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#20 IPD stabilizator sada.
Nevím proč ale už mi nejde opravit příspěvek... ten odkaz jsem poslal jinej než jsem chtěl... očividně čili oprava
http://www.highperformanceparts.cz/predni-stabilizator-ultra-racing-na-volvo-850-na%2Bturbo-25mm.71419
P.S. Kdyby někdo chtěl objednal jsem si u nich tuhle tyč ale bohužel jsem objednávku zrušil a oni už to mají na cestě S mírnou slevou -950 Kč tak kdyby měl někdo zájem dejte vědět.
http://www.highperformanceparts.cz/predni-stabilizator-ultra-racing-na-volvo-850-na%2Bturbo-25mm.71419
P.S. Kdyby někdo chtěl objednal jsem si u nich tuhle tyč ale bohužel jsem objednávku zrušil a oni už to mají na cestě S mírnou slevou -950 Kč tak kdyby měl někdo zájem dejte vědět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#21 IPD stabilizator sada.
Tak já mám přední stabík od UltraRacing namontovanej rozdíl tam je určitě znatelnej auto se míň naklání do zatáček ale všimnul jsem si zajímavost, že mi auto sedí asi o pár cm níž, jelikož jsem nemohl vyndat hever zpod auta :O Nicméně tyč perfektně sedí s instalací nebyl žádnej problém.
Kdyby někdo chtěl taky měnit přední stabík tak postup:
Zvednout předek
Sundat kola + vyndat tyčky stabilizátoru
Podepřít motor
Povolit buď silentblok motoru zadní nebo celou tyč řízení( za mě tyč řízení protože je pak trošku lepší prostor pro manipulaci)
Povolit rám o asi 1,5 cm vpředu
Podpřít zadní část rámu a vzadu z rámu vyndat šrouby
Pomalu spouštět rám dolů
Vyndat šrouby z rámu v kterejch tyč drží
Pokud by se tyč nedala protáhnout mezi rámem a autem zkusit ještě mírně povolit dolů motor ale opatrně.
Pro nandání postupovat opačně
"
Pro lepší představu video od Roberta, ten se nesere s podepřením motoru a povolením předních šroubů rámu takže to snad taky tak půjde, nicméně mně se tolik ten rám nepovolil abych tu tyč protáhnul...
Kdyby někdo chtěl taky měnit přední stabík tak postup:
Zvednout předek
Sundat kola + vyndat tyčky stabilizátoru
Podepřít motor
Povolit buď silentblok motoru zadní nebo celou tyč řízení( za mě tyč řízení protože je pak trošku lepší prostor pro manipulaci)
Povolit rám o asi 1,5 cm vpředu
Podpřít zadní část rámu a vzadu z rámu vyndat šrouby
Pomalu spouštět rám dolů
Vyndat šrouby z rámu v kterejch tyč drží
Pokud by se tyč nedala protáhnout mezi rámem a autem zkusit ještě mírně povolit dolů motor ale opatrně.
Pro nandání postupovat opačně
"
Pro lepší představu video od Roberta, ten se nesere s podepřením motoru a povolením předních šroubů rámu takže to snad taky tak půjde, nicméně mně se tolik ten rám nepovolil abych tu tyč protáhnul...
- Přílohy
-
- 25114860_10211372659540718_233925728_n.jpg (44.67 KiB) Zobrazeno 1811 x
-
- 25114717_10211372659380714_688843259_n.jpg (40.19 KiB) Zobrazeno 1811 x
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 IPD stabilizator sada.
Pekny.
Ja se zrovna na C70 '04 rozhoduju mezi:
https://www.ipdusa.com/products/4873/109445-anti-sway-bar-kit-850-70
a
https://www.ipdusa.com/products/8015/115253-anti-sway-bar-kit-track-spec-kit-850-70
Ale uz sem na 90% rozhodnutej jit do toho Track Spec...
Nemate nekdo nahodou realnou zkusenost?
Tech 23mm vs. 25mm se nekde uvadi, ze je docela masakr, sic z toho co sem nacetl, tak kor ve variante, ze se meni jen zadni, nebo se necha predni slabsi.
Co se onehda treba Lucky jeste kdyz byl v IPD(a prisel s touhle variantou) vyjadroval, tak tech 25/25 k sobe sedi pekne...
Jinak ted do 1/2 mesice, ma IPD na vybrane Kity/stabilizatory 15% slevu...
Ja se zrovna na C70 '04 rozhoduju mezi:
https://www.ipdusa.com/products/4873/109445-anti-sway-bar-kit-850-70
a
https://www.ipdusa.com/products/8015/115253-anti-sway-bar-kit-track-spec-kit-850-70
Ale uz sem na 90% rozhodnutej jit do toho Track Spec...
Nemate nekdo nahodou realnou zkusenost?
Tech 23mm vs. 25mm se nekde uvadi, ze je docela masakr, sic z toho co sem nacetl, tak kor ve variante, ze se meni jen zadni, nebo se necha predni slabsi.
Co se onehda treba Lucky jeste kdyz byl v IPD(a prisel s touhle variantou) vyjadroval, tak tech 25/25 k sobe sedi pekne...
Jinak ted do 1/2 mesice, ma IPD na vybrane Kity/stabilizatory 15% slevu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#23 IPD stabilizator sada.
Na C70 chceš mít zadní stabilizátor tužší, než přední. Rozhodně 25/25 nebude žádná track spec, ta nedotáčivost všechno zabije.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 IPD stabilizator sada.
No pokud je to primarne na silnici, tak zbytek sveta tvrdi neco jinehoKrystof P. píše:Na C70 chceš mít zadní stabilizátor tužší, než přední. Rozhodně 25/25 nebude žádná track spec, ta nedotáčivost všechno zabije.
Pokud by to bylo na autocross, tak pak bys mel pravdu a pak se vetsinou i cpe dozadu 28mm a predni se nechava stock...
A Track Spec je oznaceni toho kitu...
A nedotacivost u FWD Volv je snad standart, ne?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#25 IPD stabilizator sada.
Ptáš se na reálnou zkušenost a já odpovídám. On totiž taky zbytek světa, nebo alespoň jeho část tvrdí, že nejlepší jsou oktávky v TDičku.
Mimochodem to s autocrossem, to máš od někoho, kdo jezdí cross s Volvem, vzadu má 28mm a přední xx dle auta ? Track spec je reklamní žvást, ano.
A nedotáčivost nevim, neřídil jsem všechny FWD Volva.
Mimochodem to s autocrossem, to máš od někoho, kdo jezdí cross s Volvem, vzadu má 28mm a přední xx dle auta ? Track spec je reklamní žvást, ano.
A nedotáčivost nevim, neřídil jsem všechny FWD Volva.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek