Vodni pumpa?
- Autor
- Zpráva
#1 Vodni pumpa?
Tak mam problem. Vymenil jsem vodu v chladici a auto mi prestalo topit, teplotu motoru drzelo. Ujel jsem mozna 20km ve snaze, ze se to odvzdusni ale auto na druhy den prestalo drzet i teplotu motoru. Letelo to do cerveneho, vetrak bezel na plne kule. Takze jsem zastavil a od te doby se to bojim nastartovat. Voda neubyla. Nejak me napada, ze se rozpadla vodni pumpa, podobne priznaky jsem mel aj kdysi na Puntu. Nejlepe asi vodni pumpu vytahnout a podivat se co.
Vrchni hadice chladice horka, spodni studena. Chladic nebyl nejak extra teply, spis studeny. Neucpalo se mi neco nebo vodni pumpa zkratka a vodu neviri? Dekuji
Vrchni hadice chladice horka, spodni studena. Chladic nebyl nejak extra teply, spis studeny. Neucpalo se mi neco nebo vodni pumpa zkratka a vodu neviri? Dekuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#2 Vodni pumpa?
Napadá mě: Teče z výpušťáku chladiče kapalina (kdyby si chtěl zase upustit) a ubývá v nádržce? Je tam správná kapalina? Jaký si měl postup pří vypouštění a následně napouštění?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#3 Vodni pumpa?
Co termostat? Nemohl se nejak zaseknout, když Ti teplota letí do červeného pole?
#4 Vodni pumpa?
Vypoustel jsem to dvakrat a pokazde krasna kapalina bez nejakyho bordelu ci oleje. Kdyz vypoustim tak v nadrzce ubyva jinak se neztracela. Kapalina origo Volvo.labanos píše:Napadá mě: Teče z výpušťáku chladiče kapalina (kdyby si chtěl zase upustit) a ubývá v nádržce? Je tam správná kapalina? Jaký si měl postup pří vypouštění a následně napouštění?
Povolil jsem vypustak a sundal vicko z nadrzky. Pak jsem dolil, nastartoval a dolival. U tohoto auta jsem to uz delal a bylo to OK.
#5 Vodni pumpa?
Termostat asi zkusim koupit, je to nejjednodussi a bylo by dobre kdyby to byl on. Ale ze zacatku byla teplota na normalu, ale netopilo. Pak uz teplota letela do cerveneho.honzs píše:Co termostat? Nemohl se nejak zaseknout, když Ti teplota letí do červeného pole?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 Vodni pumpa?
Ahoj cicocico píše:Tak mam problem. Vymenil jsem vodu v chladici a auto mi prestalo topit, teplotu motoru drzelo. Neucpalo se mi neco nebo vodni pumpa zkratka a vodu neviri? Dekuji
Ještě ucpanej radiator zkus odpojit hadice co jdou k němu a propoj to mezi sebou ,prostě ho vyřadit na zkoušku
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#7 Vodni pumpa?
Bud zdrav Peto, o radiatoru jsem neco cetl. Jen ja nevim kde se nachazi
Aj jsem ho hledal, jen nevim jestli nasel. Je zezadu motoru plus minus naproti svodum? Jakoby z druhe strany?
Zrovna potrebuju jet ve ctvrtek do Prahy a Hradce Kralove šajze
Samozrejme se bavim o V70 1999 T5.
Aj jsem ho hledal, jen nevim jestli nasel. Je zezadu motoru plus minus naproti svodum? Jakoby z druhe strany?
Zrovna potrebuju jet ve ctvrtek do Prahy a Hradce Kralove šajze
Samozrejme se bavim o V70 1999 T5.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#8 Vodni pumpa?
Jestli radiátor na topení v autě, tak k němu vedou dvě hadice někde poblíž umisteni pedálů. Takový dvě hadice u sebe. Na přepážce motorový prostor / kabina je taková plastová spojka, do které jsou napojený. Ta ráda praská, no.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#9 Vodni pumpa?
4:44 jsou vidět trubky v motorovým prostoru "
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#10 Vodni pumpa?
Odpoj ty dvě hadice u motoru vem jinou a propoj to co si odpojil na motoru , hadice jdoucí do auta nech jen tak ,právě kvůli těm plastovejm baznekum.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#11 Vodni pumpa?
Tak to co jsem myslel ja je asi neco jineho
No jestli me ceka vytahovani toho radiatoru, tak to radsi prodam
Takze treba nachystat hadici na propojeni a nejake objimky bo asi nebudou v top stavu. Jaky prumer jsou ty hadice? At vim jakou mam shanet. A pak co, nastartovat a cekat jestli teplota motoru bude dobra? Kdyby byla, tak je ucpane topeni? Je tam velky tlak nebo bude stacit ty hadice drzet u sebe rukou?
Ze jsem se do toho poustel. Vsak ta kapalina byla stara dva roky
No jestli me ceka vytahovani toho radiatoru, tak to radsi prodam
Takze treba nachystat hadici na propojeni a nejake objimky bo asi nebudou v top stavu. Jaky prumer jsou ty hadice? At vim jakou mam shanet. A pak co, nastartovat a cekat jestli teplota motoru bude dobra? Kdyby byla, tak je ucpane topeni? Je tam velky tlak nebo bude stacit ty hadice drzet u sebe rukou?
Ze jsem se do toho poustel. Vsak ta kapalina byla stara dva roky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#12 Vodni pumpa?
Ahoj Cico,
já měl stejný problém u V40. Oddělal jsem hadice jak radí Peťa Ch. a napojil zahradní hadici s vodou a propláchl radiátor. Nebyl ucpaný, ale po opětovném smontování už bylo vše ok. Prostě byly někde v okruhu vzduchové bubliny a bylo zavzdušněno. Ještě si vzpomínám, že když to netopilo a vytočil jsem motor za jízdy do červeného, v autě bublalo jako v hrnci. Chvilku začalo topit a zase nic. Hodně zdaru. Martin
já měl stejný problém u V40. Oddělal jsem hadice jak radí Peťa Ch. a napojil zahradní hadici s vodou a propláchl radiátor. Nebyl ucpaný, ale po opětovném smontování už bylo vše ok. Prostě byly někde v okruhu vzduchové bubliny a bylo zavzdušněno. Ještě si vzpomínám, že když to netopilo a vytočil jsem motor za jízdy do červeného, v autě bublalo jako v hrnci. Chvilku začalo topit a zase nic. Hodně zdaru. Martin
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#13 Vodni pumpa?
Mne praskla ta plastova spojka, hadici na propojeni jsem bral tuhle https://www.gumex.cz/fkd-r-hadice-pro-chladici-kapaliny-47991.html rozmer 16/23. Ale na vyzkouseni ti staci jakakoliv hadice s vnitrnim prumerem 16mm.
Kdyby ti blbnul radiator, tak bych rovnou menil za novy. Drahe nejsou. Opravy jsem se bal, ale nakonec na ni rad vzpominam, protoze to tak tezky nebylo. Mne se teda rozsypala ta plastova spojka. Takze jsem pak musel trochu zkratit hlinikovy trubicky, co jdou od spojky k radiatoru, aby se na ne dala nasadit ta hadice a tot vse.
Tady jsem to vyfotil po oprave.
Kdyby ti blbnul radiator, tak bych rovnou menil za novy. Drahe nejsou. Opravy jsem se bal, ale nakonec na ni rad vzpominam, protoze to tak tezky nebylo. Mne se teda rozsypala ta plastova spojka. Takze jsem pak musel trochu zkratit hlinikovy trubicky, co jdou od spojky k radiatoru, aby se na ne dala nasadit ta hadice a tot vse.
Tady jsem to vyfotil po oprave.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
#14 Vodni pumpa?
Tak dalsi poznatek. Ty hadice k topeni jsem neoddelaval bo to by byl asi muj konec.Vyndal jsem termostat a zadelal to zpatky. Zkousel jsem to bez termostatu. Auto teplotu drzelo na volnobeh. Projel jsem to a teplota sla po chvilce do cerveneho. Vypnul jsem motor a z vrchni hadice co vede do chladice slo slyset cukani, trhani a bublani vody. Jakoby to ta hadice tu vodu nechtela pustit dale do chladice. Chladic studeny a spodni hadice od chladice tez.
Zebych mel ucpany chladic? Ten musi byt teply kdyby v nem proudila voda ne?
Zebych mel ucpany chladic? Ten musi byt teply kdyby v nem proudila voda ne?
#15 Vodni pumpa?
Jak jsem za volnobehu povoloval vicko expanzky, tak se voda tlacila nahoru. Vicko je v pohode bo bylo slyset jak upousti tlak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#16 Vodni pumpa?
ked si vytiahol termostat a ajtak sla teplota hore to znamena ze bol otvoreny velky orkuh do chladica ajtak sa prehrievalo. mas len dve moznosti. bud mas bodnu pumpu bez lopatiek alebo ucpany chladic. ja to vidim na pumpu.
#17 Vodni pumpa?
Jo, aj bez termostatu sla teplota hore do cerveneho za jizdy. Na volnobeh to teplotu drzelo. Velky okruh byl otevreny, ale nedostala se do nej voda dle me. Bud tim, ze ta pumpa je kaput nebo ucpany chladic.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#18 Vodni pumpa?
Tipuju ucpanej. Kdyby byla oryc pumpa samotizne by tam neco slo...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#19 Vodni pumpa?
To jde snadno overit..odpojit horni hadici od termostatu a spadni z chladice a nalejt do horni vodu..musi protect...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Vodni pumpa?
Já spíš tipuju tu pumpu. Buď volná nebo už neexistující vrtulka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#21 Vodni pumpa?
mne sa to stalo na s80 2.9. teplota sla hore az tak ze z expanzky vyvierala ked som ju otvoril. do najblizsieho servisu cca 5km som siel 2h. prejst 500m zastavit pockat nez vychladne. pumpa bola len oska bez jednej lopatky.
#22 Vodni pumpa?
To je dobry napad. Jak jednoduche, zkusim.dumi.cz píše:To jde snadno overit..odpojit horni hadici od termostatu a spadni z chladice a nalejt do horni vodu..musi protect...
#23 Vodni pumpa?
Takze nove rozvody. Na tyto bylo najeto asi 50 tisic km. Jen nevim jestli se menila i pumpa.raolsa píše:Já spíš tipuju tu pumpu. Buď volná nebo už neexistující vrtulka.
Vedel bys mi prosim poradit co vsechno pripadne koupit? Trosku jsem se na to dival, ale jsem z toho trosku v pasti. Sada, kladky, s pumpou, bez pumpy...
Vymenim vse co je potreba, kladky, remeny, pomocne remeny atd. Nic neo*jebat.
#24 Vodni pumpa?
A tez ti to netopilo?Arkaz píše:mne sa to stalo na s80 2.9. teplota sla hore az tak ze z expanzky vyvierala ked som ju otvoril. do najblizsieho servisu cca 5km som siel 2h. prejst 500m zastavit pockat nez vychladne. pumpa bola len oska bez jednej lopatky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 Vodni pumpa?
Pokud máš najeto na rozvodech tak málo, tak bych vyměnil jen tu pumpu. Ale záleží na stavu všech komponentů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 19 Odpovědi
- 2462 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 5 Odpovědi
- 927 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 15 Odpovědi
- 1792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 2 Odpovědi
- 154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od subarus