Brzdy - jak zlepšit účinnost?

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#1 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Zeb »

Včera jsem se trochu honil s jedním Pažoutem a když jsem velmi intenzivně brzdil z cca 190 na 80, tak mi hodně zvadly brzdy. Zpočátku se krásně chytly, zakuckalo abs, auto na fleku zpomalilo, ale pak se nějak brzdový pedál více povolil a brzdilo to o dost vlažněji - bez kopání abs, kontinuálně, ale zdálo se mi že dost pozvolně. Při rychlosti cca 100 km/h opět abs začalo kuckat, při 80 jsem brzdu pustil a jal se zatáčet, pak zase brzdy a ty už byly s abs až do zastavení.
V autě jsem byl sám a bylo prázdné. Kdybych takhle potřeboval třeba ze 170 zabrzdit v Německu při cestě na dovolenou s plným autem, asi bych měl dost hoňku.
Opakované brždění z rychlostí kolem 100-120 co jsem zkoušel několikrát není problém, vždy v pohodě. Poprvé jsem z takto vysoké rychlosti intenzivně brzdil včera.
Kotouče a destičky ATE, najeto cca 25.000 km, v dobrém stavu - kotouče nejsou sklovité, mají zdravý povrch i barvu. Po razantnějším brzdění na křižovatce si nechávám pár metrů na dojezd pomalounku, abych okamžitě nestál na brzdě s rozpáleným kotoučem, ale dal mu aspoň pár vteřin na ochlazení. Kapalina měněna před dvěma lety, brzdové hadičky normální, měněny, nepopraskané. Celkově mi nynější kombinace vše ATE přijde horší, než předchozí kotouč Brembo a desky Textar.
Jde nějak tento problém vyřešit? Šlo by nějak zvýšit výkon posilovače brzd?
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Romulusw »

Nemám povědomí o těchto autech, jaké to jsou kotouče - chlazené/nechlazené, tloušťkla - aktuální/ výrobní?

Pokud jsou to chlazené s tloušťkou do -1mm, tak bych změnil výrobce destiček (asi ferodo)

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#3 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od f.e.e.t »

Tak to si mě nepotěšil. Chystám se ba komplet výměnu brzd a všechno mám již nakoupené od ATE (kotouče+destičky).
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#4 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Romulusw »

Když nebudeš dělat takový kraviny, jak jsi popisoval nahoře, tak tím nic nezkazíš :D já jsem přesně takhle kotouče zkroutil.

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#5 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Mattyfu »

No hele asi tak, z zkušenostma od saabu a i z volva, vím že tahle auta moc ze série nebrzdí. Po pravdě byl jsem až překvapený jak aero nebo turbo tupě brzdilo. Proto jsem měl na poslední 9000 děrovaný zimmermany vpředu i v zadu keramický desky vyměněnou brzdovku a efekt byl značně lepší nicméně na výkon motoru pořád žádná sláva. Osobně pakliže chceš brzdy posunout o level výše, tak asi překopat kotouče a brzdiče z t5, r, nebo xc90. Takže buď zvolni a jezdi jako s rodiným dostavníkem a nebo holt investuj.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#6 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Mám naprosto stejný problém. Na "běžný" ježdění ok, ale když je krizovka (=hodně rychle zaťápnout), brzdy naprosto nedostačující. A to se bavímeo rychlosti třeba jen 100km/h.
Od doby co auto mám, jsou vepředu ATE kotouče i desky, vzadu orezlý nevim co. Zadek budu řešit teď, už mám nakoupíno vše ATE, ale chci dokoupit i komplet hadičky dozadu ať je to sakumprdum.
Až smetu předek, jdu rozhodně do 302mm brzd. Holt ale člověk musí oželet 15" kola a i některý 16".
Upřímně jsem na to zvědav
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#7 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Zeb »

Je pravda, že jsem si už jednou říkal, že se možná kotouče zkřivily - když lehce dobržďuju, občas cítím cukání ve volantu, tak by to mohlo být ono. jak poznám že je kotouč křivý? Sundat a něčím změřit?
Větší brzdy nechci, protože na zimu chci zachovat 15" kola. Ale připadá mi, že velikost brzd nemůže mít až takový vliv. Co jsem měl třeba megane v kombi, r.v. 2012, tak měl stejný průměr brzd a oproti V70I brzdil mnohem agresivněji. A s ním jsem párkrát takto z větší rychlosti na německé dálnici brzdil a vždy v pohodě. Byl trochu lehčí, ale ne zase nějak moc, aby to udělalo takový rozdíl.
Bylo by možné nějak poladit brzdový systém? Vyměnit brzdový válec za větší, zvýšit tlak v posilovači, nebo něco jiného?
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#8 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Zeb »

Mně hlavně zarazilo to, že po povolení brzdového pedálu a následném dalším sešlápnutí (rychlost pod 100) už to zase brzdilo jak má, takže brzdy nemohly být přehřáté.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#9 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Romulusw »

No, to se nesmíte pánové bát na ten pedál šlápnout, protože dokud vás nezačne fackovat pedál, tak na to prostě šlapete málo.
Zkuste si na pár kiláků odpojit vývěvu a jezdit. nejdříve opatrně, abyste někoho nezbořili a pak přidávejte. Až jí zase připojíte, tak uvidíte, jak vám to pěkně brzdí :D

GDPR_user

#10 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od GDPR_user »

Doporučuji vytáhnout pojistku ABS pumpy a pak uvidíte,jestli to brzdí,nebo ne. :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 65
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'

#11 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Mildas »

Drive jsem jezdil s 850 R ktera mela 280mm kotouce a bylo to docela peklo, brzdy vadly fest a ani okamzity ucinek nic moc. Po prechodu na Brembo desky a Brembo Max kotouce se uz vadnuti moc neobjevovalo nicmene brzdy byly porad tupe. Je to fakt ze 280tky kotouce jsou zoufale nedostatecne na auto ktere vazi pres 1.5 tuny. Momentalne na V70II jsem s brzdama nikdy problem nemel, jednak to tak nejede :D a 302mm uz je poznat.

Doporucuju prechod na vetsi brzdy, 205/55 R16 pneumatiky sou taky levny.
_________________
Je: V70 III 2.4D 120kW '08', aut, stříbrná - Wolverin
Je: V40 1.9D 85kW '03', man, žlutá a stříbrná - Volvík (pracant)
Máma: S80 2.4i 125kW '99', man, stříbrná - Osmdesátka

Bylo: V70 2.4, 103kW, man., černá met. Budeš mi chybět Obrázek,
Bylo: V40 2.0, 103kW, man., tmavě modrá

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#12 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Jó kamaráde, o 55 profilu si můžeme nechat zdát. Alespoň teda my, FWDčkaři
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

GDPR_user

#13 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od GDPR_user »

Zeb píše:Včera jsem se trochu honil s jedním Pažoutem a když jsem velmi intenzivně brzdil z cca 190 na 80, tak mi hodně zvadly brzdy.
Čemu říkáš intenzivně brzdit?? :lol:

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#14 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od z-d-e-n-a »

martinopel píše:
Zeb píše:Včera jsem se trochu honil s jedním Pažoutem a když jsem velmi intenzivně brzdil z cca 190 na 80, tak mi hodně zvadly brzdy.
Čemu říkáš intenzivně brzdit?? :lol:
Martin má určitě nějaký brzdící eso v rukávu, že jo? :green:
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

GDPR_user

#15 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od GDPR_user »

z-d-e-n-a píše: Martin má určitě nějaký brzdící eso v rukávu, že jo? :green:
O intenzivním brždění má každý úplně jinou představu.Za celou dobu co Volva dělám jsem fading brzd zažil jen jednou jedinkrát na 740turbo a jsem ochoten se vsadit,že 90% lidí zde se o jízdě kterou jsem tenkrát jel ani nezdálo.

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#16 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Zeb »

martinopel píše: Čemu říkáš intenzivně brzdit?? :lol:
Tak jak popisuju. Nebylo to zvadnutí brzd, to by pak nebrzdily vůbec ani při nízké rychlosti a mně se pod rychlost 100 km/h ty brzdy zase chytly. Problém prostě byl v rozmezí zpomalení z cca 170 na 120, kdy to bylo jako když šlapu do lejna a ne na brzdu. Prostě ze 190 na 170 to bylo téměř okamžitě, na 120 to bylo utrpení, na 100 začaly fungovat, pod 100 brzdily zase jak víno. Kdyby klasicky zvadly, tak nebudou brzdit až do konce a nestane se to, že by se zase chytly.
Kdyby normálně zvadly, tak to neřeším, poněvadž příčina bude jasná - vyměnit kotouče, poněvadž budou sjetý, za nový, popř. za větší. Ale já prostě nechápu to co popisuju. Pak jsem za 30 vteřin už při menší rychlosti okolo 80 brzdil opakovaně a bez problémů a kdyby se mi ty brzdy přehřály tak, že by začaly vadnout, tak by za tak krátkou chvíli nevychladly tak, že by zase mohly podávat 100% výkon...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 65
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'

#17 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Mildas »

Zeb píše: Kdyby normálně zvadly, tak to neřeším, poněvadž příčina bude jasná - vyměnit kotouče, poněvadž budou sjetý, za nový, popř. za větší. Ale já prostě nechápu to co popisuju. Pak jsem za 30 vteřin už při menší rychlosti okolo 80 brzdil opakovaně a bez problémů a kdyby se mi ty brzdy přehřály tak, že by začaly vadnout, tak by za tak krátkou chvíli nevychladly tak, že by zase mohly podávat 100% výkon...
Ale brzdy nevadnou jen kvuli prehratym kotoucum (na normalnich autech vetsinou nedosahuji extremnich teplot), casto je vina spise na strane desek kde se hromadi pod deskou plyny kdyz je stycna plocha prehrata.

Rozhodne neni mozne aby se brzdy zlikvidovali pri jednom brzdeni z 180 - 100, to sem zazil jedine na Felicii.

Mozna zkusit nejaky sportovnejsi desky, ale kdovi co to udela s kotoucema.
_________________
Je: V70 III 2.4D 120kW '08', aut, stříbrná - Wolverin
Je: V40 1.9D 85kW '03', man, žlutá a stříbrná - Volvík (pracant)
Máma: S80 2.4i 125kW '99', man, stříbrná - Osmdesátka

Bylo: V70 2.4, 103kW, man., černá met. Budeš mi chybět Obrázek,
Bylo: V40 2.0, 103kW, man., tmavě modrá

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#18 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Zeb »

Jo, desky a plyn pod nima je druhá možnost a ta je bližší tomu, co se dělo. Jak jsem brzdu lehce povolil, měl plyn možnost se odfouknout. Takže začnu přemýšlet nad děrovanými, nebo drážkovanými kotouči.
Jak jsem ale psal výše, tak je mi divné, že jsem to na jiném autě nezažil. Budu muset takhle projet i V70 III, abych zjistil co to udělá. Tam jsou originál brzdy.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 65
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'

#19 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Mildas »

Zeb píše:Jo, desky a plyn pod nima je druhá možnost a ta je bližší tomu, co se dělo. Jak jsem brzdu lehce povolil, měl plyn možnost se odfouknout. Takže začnu přemýšlet nad děrovanými, nebo drážkovanými kotouči.
Jak jsem ale psal výše, tak je mi divné, že jsem to na jiném autě nezažil. Budu muset takhle projet i V70 III, abych zjistil co to udělá. Tam jsou originál brzdy.
Myslim si ze na V70 III jsou brzdy dostatecne dimenzovane, stejne tak na V70 II. Kdyz uz budes premyslet o tech derovanych nebo drazkovanych, maj i svoje nevyhody. Treba derovane od zimmermanu rady popraskaji, celkove derovane kotouce nejsou tak pevne jako plne a ani jako drazkovane. Po zkusenostech znamych jsem sel nakonec do tech drazkovanych Brembo max a ted uz je davam vsude. Ovsem desky kapanek vic prasi a kdyz to zaslapnes tak citis v pedalu vrneni od drazek. Mi to nevadi, nekomu mozna jo. V nekterych pripadech muzou piskat.

Co se ucinku brzd tyka, nevim to podle me kotouce moc nezmeni, tady de spis o desky, celkove prumer brzd a posilovac. I tak bych rekl ze se to vzdy trochu zlepsilo. Fading uz jsem od te doby skoro nepoznal a i kdyz to zeslablo tak to porad brzdilo dostatecne. Muzes to zkusit, ty bremba stoji malinko vic nez klasika ate, ale zadna hruza. Jake desky na to nevim, ja davam brembo.
_________________
Je: V70 III 2.4D 120kW '08', aut, stříbrná - Wolverin
Je: V40 1.9D 85kW '03', man, žlutá a stříbrná - Volvík (pracant)
Máma: S80 2.4i 125kW '99', man, stříbrná - Osmdesátka

Bylo: V70 2.4, 103kW, man., černá met. Budeš mi chybět Obrázek,
Bylo: V40 2.0, 103kW, man., tmavě modrá

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#20 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Zeb »

Mně přišla minulá kombinace Brembo kotouče a Textar desky perfektní. Akorát ve chvíli kdy se měnili přední brzdy jsem byl v zahraničí, auto vezla do servisu manželka a tam jí osadili komplet ATE, ze kterých fakt nadšený nejsem. Takže půjdu zase do té původní kombinace.
Mildasi, zmiňuješ posilovač brzd - jde nějak upravit na vyšší účinnost? Co kdyby se přehodil z nějakého jiného auta? V 70 II TDI?
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#21 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Romulusw »

No, rozhodně nic nezkazíš, když změříš hodnotu podtlaku na připraveném (vysátém) posilovači. Třeba ti odchází vývěva a podtlak není dostatečný.
Dále posledovat hodnoty podtlaku při opakovaném šlapání a rychlost návratu podtlaku na pohotovostní hodnotu.

Nevím, jak v těchto autech, ale staré plečky z Togliatti měly v posilovači takovou štelovací tyčku na vymezování vůle a ta to poměrně dosti ovlivňovala.

Jnak větší sílu pro mačkání hlavního brzdového válce docílíš pouze zvětšením průměru posilovače.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#22 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Basstl »

Kombinace děrovaných Zimmermanů a destiček Brembo mi funguje parádně. Je ale fakt, že mi ke konci životnosti popraskaly.
Teď zrovna se chystám na výměnu a zvažuju možnosti.
Co všechno kromě kotoučů je potřeba vyměnit při přechodu na větší průměr 302mm?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#23 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Basstl píše:Kombinace děrovaných Zimmermanů a destiček Brembo mi funguje parádně. Je ale fakt, že mi ke konci životnosti popraskaly.
Teď zrovna se chystám na výměnu a zvažuju možnosti.
Co všechno kromě kotoučů je potřeba vyměnit při přechodu na větší průměr 302mm?
Pouze podkovy ke třmenům a delší hadičky (prý ale i ty původní dosáhnou, ale je to mit chlup).
A jak už kdysi říkával DALI - koupit větší brzdy je to nejmenší, nejdražší je přechod na větší kola, pokud hobluješ 15". Včetně rezervy...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 950
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#24 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od ms231 »

Rezervu muzes mit sestnactku, ale musis pocitat, ze kdyz pichnes predek, prehodis kolo zezadu na predek a rezervu dozadu.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#25 Brzdy - jak zlepšit účinnost?

Příspěvek od Zeb »

Basstl píše:Kombinace děrovaných Zimmermanů a destiček Brembo mi funguje parádně. Je ale fakt, že mi ke konci životnosti popraskaly.
Teď zrovna se chystám na výměnu a zvažuju možnosti.
Co všechno kromě kotoučů je potřeba vyměnit při přechodu na větší průměr 302mm?
Kotouč prasknul :shock: ? Ty kráso... No tak to Ziemermanny rozhodně ne...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“