TDI power box (?) z R4 do R5?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2438
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#1 TDI power box (?) z R4 do R5?
Čest draci a drakyně. Známý rušil rotačkovou oktávku, do konektoru čerpadla byla vřazena tato kouzelná krabička tak jsem jí před vrakárníkem zachránil. Zkoušeli jsme jezdit bez ní a opravdu to jelo méně, takže asi opravdu jakýsi powerbox. Máte s něčím podobným někdo zkušenost? A lze tohle oblbovátko připíchnout na "volví" pětiválec? Rád bych to zkusil ale bojím se abych něco neodpálil, je to prostě z R4.
Další věc co mi není jasný, k čemu jsou ty štelovátka na šroubováček, označeny P1 a P2?
Tváří se to celý jako origo VW...
Další věc co mi není jasný, k čemu jsou ty štelovátka na šroubováček, označeny P1 a P2?
Tváří se to celý jako origo VW...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 889
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#2 TDI power box (?) z R4 do R5?
Rozebrat to asi nepůjde, což?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#3 TDI power box (?) z R4 do R5?
to bude siditko pre cerpadlo/rj motora o teplote nafty. myslim ze to mozes kludne pouzit, tie cerpadla sa lisia len v detailoch
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2438
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#4 TDI power box (?) z R4 do R5?
Tož to je jasné že to šidí. Ale na to by asi uvnitř krabičky stačil nějaký odpor. No musím to rozloupnout co je vevnitř. Nejsou mi ale jasný ty štelovátka...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#5 TDI power box (?) z R4 do R5?
Poštuduj tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5030
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5030
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#6 TDI power box (?) z R4 do R5?
Dělají se i verze power boxů, kde si můžeš sám přidávat nálož podle toho, jak se ti to hodí. Třeba tím, jak měníš odpor potenciometrů, tak to zvyšuje plnící tlak, nebo dávku paliva. Ale nevím, zda je to tento případ. Jsem v tomto poli teoretik a o power boxu jsem jenom uvažoval do firemního auta. U sebe v TDI mám na brzdě odladěný chip.z-d-e-n-a píše:Nejsou mi ale jasný ty štelovátka...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2438
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#7 TDI power box (?) z R4 do R5?
To Zeb: Já bych se na nějaký poweršidítko taky vyprd a šel bych cestou chipu jednotky, jenže tohle mi spadlo do klína, tak vymejšlim, no
Mě šlo primárně o to, zda to lze použít na pětikalíšek, když to je původně ze čtyřkalíšku
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2438
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#8 TDI power box (?) z R4 do R5?
No tak záhada hlavolamu vyřešena. Pauaboks má 10 pinďů a zásuvečky u mýho dehtu 8 pinďů. Tak ho pošlu do světa
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#9 TDI power box (?) z R4 do R5?
Ten odkaz jsem jen našel .z-d-e-n-a píše: To Petr: No prosím tě, snad jsi se nedal na dehet?
Nene Zdeňku ,ale dcera si v lednu koupila 850 dehet , dal mi teda chvilku zabrat než to aspoň trochu začalo slušně startovat a možná zase dá (až na to bude zase nějakej čas )tak až nebudu vědět tak se ozvu
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2438
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#10 TDI power box (?) z R4 do R5?
To je dcérečka! Takže větší vstřiky, turbo, chip, jo...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 2908 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 1 Odpovědi
- 298 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 22 Odpovědi
- 2297 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 2 Odpovědi
- 505 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od butcherson
-
- 1 Odpovědi
- 1164 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vany