V70 B5254T AWD unik oleje.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#51 V70 B5254T AWD unik oleje.
No, za předpokladu, že zadní diferák je vpořádku, tak to smrdí generálkou úhlovky, nebo přinejmenším tisícihranu, jak psal Martin.
Je možné, že s kardanem, při plném rejdu byl rozdíl otáček předku a zadku tak rozdílný, že tam něco povolilo. Ale co, to poznáš, až to rozebereš.
Je možné, že s kardanem, při plném rejdu byl rozdíl otáček předku a zadku tak rozdílný, že tam něco povolilo. Ale co, to poznáš, až to rozebereš.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#52 V70 B5254T AWD unik oleje.
Zkusim.dneska povolit ten sroub na dolejvani uhlovky a zkontroluju hladinu. Pak.ji kdyz tak.sundam.
Je klidne.mozny ze to.huceni s tim.unikem nijak nesouvisi. Jeste me napadlo treba lozisko kola ze by to mohlo bejt.
Je klidne.mozny ze to.huceni s tim.unikem nijak nesouvisi. Jeste me napadlo treba lozisko kola ze by to mohlo bejt.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#53 V70 B5254T AWD unik oleje.
Pokud se ozvala rána,pak tipuji zaseklou volnoběžku na zadním diferenciálu respektive viskospojce.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#54 V70 B5254T AWD unik oleje.
Tak v uhlovce olej je. A je podstatne cernejsi nez ten z prevodovky. Takze bude je to prevodovej nebo motorovej. Nedokazu je rozpoznat.
Teoreticky to huceni by mohlo bejt gufero na prevodovce?
Teoreticky to huceni by mohlo bejt gufero na prevodovce?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#55 V70 B5254T AWD unik oleje.
Gufero nehučídumi.cz píše:Tak v uhlovce olej je. A je podstatne cernejsi nez ten z prevodovky. Takze bude je to prevodovej nebo motorovej. Nedokazu je rozpoznat.
Teoreticky to huceni by mohlo bejt gufero na prevodovce?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#56 V70 B5254T AWD unik oleje.
Jak to mohu overit? Jde nejak zjistit stav visco spojky?martinopel píše:Pokud se ozvala rána,pak tipuji zaseklou volnoběžku na zadním diferenciálu respektive viskospojce.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#57 V70 B5254T AWD unik oleje.
Když budeš točit přírubou viskospojky doprava, mělo by to točit kolama. Při točení doleva by to mělo jít volně (snad jsem ty směry nespletl )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#58 V70 B5254T AWD unik oleje.
To auto je M97, ve viskospojce ještě nebude volnoběžka. Ta je až M99+.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#59 V70 B5254T AWD unik oleje.
Jj rv je 97 takze.to nepoznam?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#60 V70 B5254T AWD unik oleje.
Podle toho, co tvrdí Fíla, a není důvod mu nevěřit, tam volnoběžka není, tedy nemůže se zaseknout a na obě strany točení by se měly hladkým chodem točit obě zadní kola, nebo jen jedno a po jeho zastavení rukou by se mělo točit to druhé.
Chod by měl být hladký, bez zadrhávání a jiných nežádoucích projevů.
Ono to vypadá, že prvotní problém začal a je stále v té úhlovce.
Chod by měl být hladký, bez zadrhávání a jiných nežádoucích projevů.
Ono to vypadá, že prvotní problém začal a je stále v té úhlovce.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#61 V70 B5254T AWD unik oleje.
Jak jsem psal. ten olej co tece nebude z uhlovky. Pac v ty je ho dost a je podstatne tmavsi nez to co tece ven. Zbyva motorovej nebo prevodovej. Odkud by tam.mohl tect motorovej olej? Ze shora mi to prijde cisty. :-/
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#62 V70 B5254T AWD unik oleje.
Tak vyškubni úhlovku a budeš mít jasno, akorát se ti znepojízdní auto, protože bez úhlovky se jezdit nedá - nebude tam držet mezikus.
Motorový olej by mohl téci ze zátky v bloku, ale to by teklo trochu jinady.
Motorový olej by mohl téci ze zátky v bloku, ale to by teklo trochu jinady.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#63 V70 B5254T AWD unik oleje.
Je jen pár míst odkud takhle vzadu může téct motorový olej:
Přepad turba
Dělící rovina bloku
Víko ventilů
Zátka ostřiku pístů
Víc míst snad už není, ale to bys podle mě viděl na zadní straně motoru, jak je to tam poblitý. Takže zbývá, a to se mi stalo a vypadalo to podobně, gufero pod čidlem výfukové vačky. Podívej se z boku motoru ze strany od filtrboxu, jak je černý držák horního závěsu. Tam v těch místech u vačky najdeš snímač krytý plechovým víčkem. Když mi odtamtud tekl olej, tak stékal po motoru na převodovku a pak po ní až na zem.
No a pak ještě zbývá mrazová zátka na bloku nebo gufero na klice, ale to už bude muset převodovka ven.
Přeji hodně štěstí v hledání
Edit: když mám auto na zvedáku a všechna čtyři kola ve vzduchu (mám kardan ), tak když točím přírubou viskospojky/kardanem na jakoukoli stranu, tak se otáčí bez zadrhávání a zadní kola se otáčí jedno dopředu a druhé dozadu. Pokud bys měl kardan na autě a pohon všech kol byl v pořádku, a měl bys všechna kola ve vzduchu, nastartoval bys a zařadil nějakou rychlost, tak by se ti měla točit všechna kola. Pokud bys zařadil zpátečku, opět by se točila všechna kola, ale zadní výrazně pomaleji. U novějších viskospojek by se při "couvání" netočila vůbec nebo se jen tak líně protáčela.
Přepad turba
Dělící rovina bloku
Víko ventilů
Zátka ostřiku pístů
Víc míst snad už není, ale to bys podle mě viděl na zadní straně motoru, jak je to tam poblitý. Takže zbývá, a to se mi stalo a vypadalo to podobně, gufero pod čidlem výfukové vačky. Podívej se z boku motoru ze strany od filtrboxu, jak je černý držák horního závěsu. Tam v těch místech u vačky najdeš snímač krytý plechovým víčkem. Když mi odtamtud tekl olej, tak stékal po motoru na převodovku a pak po ní až na zem.
No a pak ještě zbývá mrazová zátka na bloku nebo gufero na klice, ale to už bude muset převodovka ven.
Přeji hodně štěstí v hledání
Edit: když mám auto na zvedáku a všechna čtyři kola ve vzduchu (mám kardan ), tak když točím přírubou viskospojky/kardanem na jakoukoli stranu, tak se otáčí bez zadrhávání a zadní kola se otáčí jedno dopředu a druhé dozadu. Pokud bys měl kardan na autě a pohon všech kol byl v pořádku, a měl bys všechna kola ve vzduchu, nastartoval bys a zařadil nějakou rychlost, tak by se ti měla točit všechna kola. Pokud bys zařadil zpátečku, opět by se točila všechna kola, ale zadní výrazně pomaleji. U novějších viskospojek by se při "couvání" netočila vůbec nebo se jen tak líně protáčela.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#64 V70 B5254T AWD unik oleje.
Tak já měl o noční trochu klid, zapojil jsem tedy šedou kůru mozkovou
Přemýšlel jsem na variantě, jak vyhodit úhlovku a jezdit bez ní.
1. nechat tisícihran a na poloosu přišroubovat domeček s ložiskem, které by axiálně bránilo jeho vypadnutí a zároveň eliminovalo rozdíly otáček tisícihranu a poloosy. Zřejmě by to šlo a i fungovalo, ale....
2. protože heslo "v jednoduchosti je krása" stále platí, tak jsem to přivedl k dokonalosti tím, že bych úplně vyhodil tisícihran a jeho vnější simering nahradil simeringem o stejném velkém průměru a malém průměru jako má poloosa a jeto!
Normálně by to jezdilo a nic by z toho neteklo. Jen nevím ty rozměry.
Možná někdo, kdo to běžně dělá, by to mohl změřit a ty míry hodit do placu. Jsem přesvědčen, že takové gufero existuje a v techsealu hu budou mít.
A protože to zase tak jednoduché být nemůže (zjistil jsem z fotek, že protikus tisícihranu leze z převodovky ven a to gufero by se tam nevešlo)
tak to bude chtít vyrobit jednoduchý nástavec z duralu, schematicky na náčrtu, který to gufero vynese ven z převodovky, ale do stejného místa na poloose, jako by to bylo v tisícihranu.
Ale fungovat to bude stejně.
[img]http://xc90.xf.cz/adaptergufero.jpg[/img]
Přemýšlel jsem na variantě, jak vyhodit úhlovku a jezdit bez ní.
1. nechat tisícihran a na poloosu přišroubovat domeček s ložiskem, které by axiálně bránilo jeho vypadnutí a zároveň eliminovalo rozdíly otáček tisícihranu a poloosy. Zřejmě by to šlo a i fungovalo, ale....
2. protože heslo "v jednoduchosti je krása" stále platí, tak jsem to přivedl k dokonalosti tím, že bych úplně vyhodil tisícihran a jeho vnější simering nahradil simeringem o stejném velkém průměru a malém průměru jako má poloosa a jeto!
Normálně by to jezdilo a nic by z toho neteklo. Jen nevím ty rozměry.
Možná někdo, kdo to běžně dělá, by to mohl změřit a ty míry hodit do placu. Jsem přesvědčen, že takové gufero existuje a v techsealu hu budou mít.
A protože to zase tak jednoduché být nemůže (zjistil jsem z fotek, že protikus tisícihranu leze z převodovky ven a to gufero by se tam nevešlo)
tak to bude chtít vyrobit jednoduchý nástavec z duralu, schematicky na náčrtu, který to gufero vynese ven z převodovky, ale do stejného místa na poloose, jako by to bylo v tisícihranu.
Ale fungovat to bude stejně.
[img]http://xc90.xf.cz/adaptergufero.jpg[/img]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#65 V70 B5254T AWD unik oleje.
peknej rozbot a nakres diky
Fila hledam hledam a nic nevidim alw nasel sem neco nezapojenyho. Netusite kam s tik? Viz video
Fila hledam hledam a nic nevidim alw nasel sem neco nezapojenyho. Netusite kam s tik? Viz video
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#66 V70 B5254T AWD unik oleje.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#67 V70 B5254T AWD unik oleje.
Ta třetí hadička přijde do té hadice co jde od váhy k turbu ze spoda je náustek.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#68 V70 B5254T AWD unik oleje.
Super. Vidim. Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#69 V70 B5254T AWD unik oleje.
Ještě je potřeba neopomenout jeden poměrně zásadní faktor.
Auta s AWD jsou o dost těžší, než origo FWD. Tím, že to začnete tahat jen předkem, zlikvidujete tisícihran na poloose v diferenciálu. Následná oprava je podstatně dražší, než oprava úhlovky.
Jen letos jsme řešili 3 tyto případy! Oprava se prodraží o: novou poloosu, demontáž převodovky, rozebrání převodovky, výměna kol diferenciálu(my naštěstí měli kola s vadné převodovky) sada těsnění převodovky.
Auta s AWD jsou o dost těžší, než origo FWD. Tím, že to začnete tahat jen předkem, zlikvidujete tisícihran na poloose v diferenciálu. Následná oprava je podstatně dražší, než oprava úhlovky.
Jen letos jsme řešili 3 tyto případy! Oprava se prodraží o: novou poloosu, demontáž převodovky, rozebrání převodovky, výměna kol diferenciálu(my naštěstí měli kola s vadné převodovky) sada těsnění převodovky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#70 V70 B5254T AWD unik oleje.
Martine, mluvil sem.o tom s p. Patockou, rikal, ze to nevadi. Auto je tezsi co vim asi o 180= 3 lidi. Kdyz budu trvale jezdit s predokolkoi z vyroby ve trech lidech znicim poloosu? Nebo je to jinak? Diky za objasneni.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#71 V70 B5254T AWD unik oleje.
Jak jsem již psal,řešili jsme několik případů,kdy ježdění s nefunkčním AWD způsobilo protočení přední poloosy v převodovce a její následné poškození.dumi.cz píše:Martine, mluvil sem.o tom s p. Patockou, rikal, ze to nevadi. Auto je tezsi co vim asi o 180= 3 lidi. Kdyz budu trvale jezdit s predokolkoi z vyroby ve trech lidech znicim poloosu? Nebo je to jinak? Diky za objasneni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#72 V70 B5254T AWD unik oleje.
otazne je jak s tym majitel jazdi. mozno ked sa clovek vyvaruje prudkym akceleraciam a vyssiemu zatazeniu auta tak to zvladne. no su to len dohady.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#73 V70 B5254T AWD unik oleje.
Takze auto videl martinopel a projel se. huceni jsou s nejvetsi pravdepodobnoati loziska kol. Z-d-e-n-a pamatujes co.jsi rikal pri vymene manzety?
Takze unik oleje s tim nesouvisi. Ten je 100% z prevodovky. Dle martina ho tam mize byt i moc a proto tece ven. Takze by se to casem melo samo spravit
Uvidime budu jezdit, hlidat hladinu a uvidime co to udela.
Diky vsem za rady.
Takze unik oleje s tim nesouvisi. Ten je 100% z prevodovky. Dle martina ho tam mize byt i moc a proto tece ven. Takze by se to casem melo samo spravit
Uvidime budu jezdit, hlidat hladinu a uvidime co to udela.
Diky vsem za rady.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 17 Odpovědi
- 935 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SlavomirSK
-
- 8 Odpovědi
- 701 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 29 Odpovědi
- 855 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od honzakubel
-
- 13 Odpovědi
- 793 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Chase
-
- 5 Odpovědi
- 551 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majty