Automat u 2.5tdi V70 I.gen

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Bydliště: Chomutov

#1 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od dykobras »

Ahoj
mám takový dotaz.
Za prvé: jaké nebo kolik typů automatických převodovek se dávalo do V70 I.gen. s motorem 2.5TDi.
Za druhé: jaká je jejich spolehlivost (v DE je jich víc než manuálů).

Díky
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#2 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od kwiko »

su dva typy, s tromi solenoidmi a so styrmi. menilo sa to okolo roku 2000

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#3 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od Hary »

Co vím, tak je hodně dostupný 4st automat, 5st je dost, dost vyjímečný (volil bych jej a málo ho vídám).

Jinak byly různě vybavené navíc řežimy, nějaký zimní, ale k tomu víc nevím.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#4 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od kwiko »

neviem o tom ze by sa na tdi daval 5stupnovy automat. inak jeden 4stupnovy stale hladam...

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#5 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od Ondra. »

Kwiko kontaktuj uhlaka ma naprodej almaru z ty stribny v70 kterou jsem od nej bral na dily
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

hinkle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: EUSSR/Praha
Vůz: V70 T5

#6 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od hinkle »

Nic mi do toho není a je to spíše plevel nebo filozofie.
Není problém, že to je jen 4stupeň vs. 5stupeň manuál a tím se ztrácí úspora ve spotřebě a je to hlučnější?
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#7 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od kwiko »

premnazamna aj 8 rychlostnu s redukciou. Avsak na 2,5tdi od audi sa montovala len 4rychlostna AW50-42le ktora presla modernizaciou (vovnutri) okolo roku 2000

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#8 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od Hary »

hinkle píše:Nic mi do toho není a je to spíše plevel nebo filozofie.
Není problém, že to je jen 4stupeň vs. 5stupeň manuál a tím se ztrácí úspora ve spotřebě a je to hlučnější?
Logicky ano. V rychlostech nad 90 bude zbytečně točit a projeví se to na spotřebě. Obšem nebude to asi nijak závratý rozdíl.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#9 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od yoby »

Hary píše: Logicky ano. V rychlostech nad 90 bude zbytečně točit a projeví se to na spotřebě. Obšem nebude to asi nijak závratý rozdíl.
No zas tak logický to nemusí bejt, on ten pětikvalt nevznikne tím že se k 4 kvaltu přidá jeden kvalt dorychla. Ve finále to může bejt taky tak, že na nejvyšší stupeň točí stejně a 5 kvat má jen husteji nasázený převody. Chtělo by to skouknout převodový poměry jednotlivých skříní.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#10 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od Hary »

To je pravda, ale ze zkušenosti vím, že ten 4 kvalt točí moc. Teda na můj vkus.
Já jen, že u Scaraba jsem potkal v V70 TDI 5kvalt, byla to už >99, tuším poslední 2000 dokonce

Natažení o 5kvalt bych tak čekal jako logický krok, nedo taky ne.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#11 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od kwiko »

Automat 5kvalt na Tdi ani Vida nepozna. od roku 1999 sa ale zacal pouzivat na niektorych benzinoch, takze asi nejaku V70R
Tipujem ze to bude ze Volvo s Tdi koncilo a malo D5 ktora ma rovnake usporiadanie ako benziny...
To podporuje ze v P2 sa robila uz len s manualom...

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#12 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od z-d-e-n-a »

S tím automatickým pětiqualtem v posledních TDíčkách to bylo prý neuservisovatelný, když se něco pos... Matně pamatuju, že tady byla na prodej někde kolem Brna bílá V70 na díly právě kvůli kixlýmu automatu protože si na tom vylámal zuby i p.Patočka. Tuším že byl největší problém s napíchnutím na diag - nic s tím nekomunikovalo a nedalo se na to nic pořádně sehnat.
Jinak klasický 4q přišel v roce 99 o jedno tlačítko u voliče - myslím režim Winter. Proč, co a jak víc nevím, jsem manuální kvedlač :green:
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#13 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od f.e.e.t »

Téma oživím dotazem k tomu 5.st.automatu - jak to tedy je? Měl bych mít možnost se v týdnu podívat na V70 TDI právě s 5.st.automatem a nevím, jestli do toho jít. Auto by mělo být pro přítelkyni, ale ani jeden nejsme seznámeni s automatem, ale toho se zas tolik nebojím.

Spíš mě zajímá spolehlivost a spotřeba/úspornost, když se má jednat o ten 5.st.automat.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#14 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od Basstl »

Na tvým místě bych se radši koukal po 4q.
Je jich hodně. Spolehlivost a servis není problém.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#15 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od kwiko »

Este raz, Vida mi tvrdi ze do tdi sa davala len AW50-42LE co je pokial viem 4 rychlostna... jedina 5rychlostna v S70/V70 bola pri R-ku AW50-51AWD. a pri C70 2001+ AW55-50/51SN co nieje TDi
Kukam ze S80 bola tiez len AW50/42 a pri V70II uz ani moznost 2.5Tdi v automate neponukali
tak teda neviem...

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#16 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od f.e.e.t »

Údajně se jedná o jedno z posledních V70 první generace z roku 2000. Wikipedie tvrdí, že se tam asi montovala, ale není uvedeno v jakém období.

Bude označení automatu, pokud se bude jednat o 5.st. (tedy AW55-50) uvedeno v TP, abych byl schopny to skutečně nějak ověřit, že to tak má být?

Celkově jsem se nikdy o automaty nezajímal do této chvíle, tak si tím nejsem jistý co a jak.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#17 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od Ondra. »

vyfoť volič automatu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#18 Automat u 2.5tdi V70 I.gen

Příspěvek od David Patočka »

Nikdy, nikdy se tam seriově nedával.
Přečti si štítek na převodovce .......50-42LE, ten pocit pátého kvaltu za jízdy, vyvolává funkce Lock Up hydroměniče.
Pokud je někde TDI s 55-50 k vidění, tak je to sběratelský kousek, který nikdy nešel do seriové výroby.
Je to to samé, jako že v roce 2001 vyráběli V70 II TDI, a ta nikdy nebyla v nabídce s automatem, protože už se vědělo,
že existuje D5, a ta dostane 55-50 :D :D :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“