Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#26 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Tak zatím mám nabídku z

V70 T5 176kw:
Svody 2.000 kč
Turbo 16t - 6.000 kč
Turbo 18t - 8.000 kč
Vstřiky konzole - 3.000 kč

850 2.0 T5 asi 155kw?
16t ale cenu ještě neřekl

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#27 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

O kolik je větší 18t ? Nebo to už nepasuje kus za kus bez úprav?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#28 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Petr.Chrpa »

osiris píše:Zdravím, rád bych se zeptal jaké jsou možnosti na zvýšení výkonu respektive vyměny turba za větší ze silnějšího modelu, mám C70 cabrio rv. 2002, motor je 2.0t 120kw s označením B 20454 T4, ostatní 2.0t verze s 132 a 166kw mají stejný typ motoru, proto předpokládám že bude rozdíl pouze ve velikosti turba a pár detailech, jaké jsou zde jiné možnosti krom výměny turba za větší jako třeba regulátor tlaku atd a také jestli výměna probíhá bez úpravy svodu atd.
Děkuji za info
Většinu info jsi tu dostal ,ale nejdříve bych začal těmi věcmi jako motor v kondici alespoň těsný (aby ti tam netekly kýble oleje :D ) ,výměna svodů samozřejmost,kat zrušit nebo nějakej sportovní (jak si to vyřešíš potom je na tobě ,ale dá se to odstíněním máš totiž nevýhodu druhé lambdy což někteří ne :D )výfuk v kondici nebo výměna za nějaký lepšejší ,kterej se ti po nějakém hraní neroztrhne a stejně ho budeš muset nakonec řešit ,IC také (stále mám ještě origo ) ,těsnost hadic ,podtlakové hadičky ,TCV možno udělat manualní nastavování to by si i užil chvilku srandy ,aspoň ze začátku než začneš bejt náročnější :D ,funkční lambda,váha,jinak co se týče nějakých detailů ,tak vyměnit můžeš a nastavovat jak chceš skoro vše ,ale ber to tak máš nevýhodu ECU ME7(nejsem si jistej motronic 4.4 už asi bude na tohle starej) což podle mně znamená ,že co teď uděláš nastavíš přifoukneš podfoukneš vždy ti bude do toho kecat asi jednotka(která je chytřejší a dělaná na těch tvých koníků) a budeš to muset pořešit i mapováním s někým koho si najdeš ,aby to fungovalo tak jak budeš chtít tzn., musíš vědět co chceš dělat kam až jít ,jinak kovaný ojnice neřeš máš výhodu oproti 2,3 kratší výškou zdvihu kliky takže tím bych se nestresoval , ne jako ty co maj motory 2,3 a chtěj 400 a více :green:
Hodně pohledáš a nasosáš na Google kam až můžou jít tyhle dvoulitry nevím ,ale doufám,že založíš galerku a o něco se společně i podělíš držím palce při úpravách a ladění :good: Dá se docela užít srandy ,ale i někdy horké chvilky a nervy :D .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#29 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Český vrakoviště jsou komplet vyprodaný :-D
Pak je tu pár těch aut co jsem posílal ale naštěstí tu máme ještě naše polské sousedy:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5182490459
Tyhle vstřiky by měli být ok že?
Pak jsem je ještě obepsal co se týče 16t turba a R svodu


Svody mám prý použít jedine s60r/v70r z roku 2004-2007 jinak to prý nemá význam protože jsou stejně jako ty co mám

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#30 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Dal by mě ještě zajímala kompabilita výfuku, bude pasovat třeba koncovka z s60r/v70r ? Předpokládám že by měla být pruchodnejsi než z klasické verze a hlasitost by byla v "normě" nechci tam dávat žádný uřvaný trubky,. Z toho už jsem vyrostl a v cabriu je všechno hodně slyšet proto bych se držel originální "sportovní" verze všeho

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#31 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Tak zatím nezajímavejsi nabídka je turbo z v70 T5 kde je ta 16t turbína, údajne má najeto jen 50tis km za 6000

Pak můžu mít 16t z s60 2.0t najeto 148 za 4000

A 18t z V70R, najeto 230 za 8000

Uvidím co mi jeste napíšou ty Poláci

Pak ty v70r vstřiky za 2500 z Polska
Pak mi někdo v SZ nabízel v70r svody za 4000
Naposledy upravil(a) osiris dne 30 bře 2017 14:20, celkem upraveno 1 x.

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#32 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od sedli02 »

Na některých zahraničních fórech jsem četl, že dokonce T5 svody nemají nijakou velkou nevýhodu oproti R svodům. Nevím co je na tom pravdy nicméně teď mám T5 svody a samotnýho by mě zajímalo jestli někdo odměřil výkon s T5 svodama pak s R, jestli tam vůbec šel znát rozdíl ... Naopak jsem četl, že mírně bublavej zvuk je znát míň protože svody jsou dělaný válce u R 3-1-1 a u T5 2-2-1... Pokud tady ale je někdo kdo to opravdu viděl odměřený, rád se na to podívám... byl to jeden z důvodů proč jsem zatím do R svodů nešel.

Co se týká vstříků, možná by i modré stačily :O

Stock 850 Turbo (orange) - 315cc/min

Stock S/V70 1998 (white) - 350cc/min

Stock S/V70 1999 (blue) - 395cc/min

Stock V70R 2000, 2004 and S60 (green) - 468cc/min

ale šel bych cestou Turbo+silikon hadice>Vstřiky>výfuk>ECU třešničkou bych pak viděl cooler ale je to na tobě a financích jestli do toho jít... Přeci jen Cabrio váží dost ono i coupe ale cabrio s těma výztužema je tlusťoška.
Přílohy
manifolds.jpg
manifolds.jpg (112.11 KiB) Zobrazeno 1352 x
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#33 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

No ty svody nejsou ani tak o výkonu jako spíš o materiálu a jeho vydrží při určitým výkonu, takže na výkonu jako takovým se to moc nepozná, rozdíl je pak právě v tom uspořádání 4-2-1 nebo 4-1 ... 4-2-1 by měla přidávat výkon a 4-1 kroutící moment, respektive tak to bylo u atmosférických motoru, doteď jsem ladil jen Hondu, tam mám u atmosféry 150hp z původních 115 v 1.6 čtyřválci co ma 850kg ale u turba je všechno úplně jinak :-D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#34 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Stalin »

Jestli se nepletu tak stejný svody jako S 60R má taky S60, V70 na motoru 2,5T 210kw
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#35 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Nosound89 »

Stalin píše:Jestli se nepletu tak stejný svody jako S 60R má taky S60, V70 na motoru 2,5T 210kw
154kW= 210PS :)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

anonym_user

#36 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od anonym_user »

Stalin píše:Jestli se nepletu tak stejný svody jako S 60R má taky S60, V70 na motoru 2,5T 210kw
Nekde se to tu psalo

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#37 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Krystof P. »

osiris píše:No ty svody nejsou ani tak o výkonu jako spíš o materiálu a jeho vydrží při určitým výkonu, takže na výkonu jako takovým se to moc nepozná, rozdíl je pak právě v tom uspořádání 4-2-1 nebo 4-1 ... 4-2-1 by měla přidávat výkon a 4-1 kroutící moment, respektive tak to bylo u atmosférických motoru, doteď jsem ladil jen Hondu, tam mám u atmosféry 150hp z původních 115 v 1.6 čtyřválci co ma 850kg ale u turba je všechno úplně jinak :-D
No to si kur.va piš, že 4-2-1 přidává výkon, když ti ke čtyřválci přidá další tři cylindry a je to uplně jinej motor, než ten se svodama 4-1, i když ten má taky o válec víc :D

1) Rkový svody praskaj uplně stejně jako T5 a neni pravda, že potřebuješ z Rka, ani z roku 04-07. Co pravda je, je ta změna zvuku. Na brzdě bude rozdíl neměřitelnej proti T5

2) ME7 jak nakousnul Petr, si dokáže hodnoty plnícího tlaku uhlídat sama, prostě tě nenechá ty ojnice ohnout.

3) Sežeň si mapu, na kterou budeš poté ladit hardware. NIKDO ti tu nikdy neudělá opravdu dobrej chip namíru, protože to v čechách nikdo neumí a ty na to nemáš prachy.

4) Zlí jazykové tvrdí, že blok je dobrej do ~800 koní podle štěstí.

5) Cčko je tlustý, cabrio zvlášť a až budeš mít 320-330 koní, tak zjistíš, že to neni žádná sranda, protože se to kroutí, je to moc těžký a má blbej podvozek.

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#38 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od sedli02 »

Krystof P. píše:No to si kur.va piš, že 4-2-1 přidává výkon
Třeba to byl odpočet a zapoměl na číslo 3
A aspoň jsi mě trošku potěšil, že s těma svodama nekecám :D A co se týká kroutícího céčka je to znát vždy a všude, v cabriu jsem sice ještě neseděl, ale už takhle je to těžká kur*a... Ale abych shrnul svojí myšlenku-> ano těch 120kW v základu musí bejt děs, ale zase bych to nehrotil nějakým honěním výkonu 250+koní je super, sám bych se chtěl dostat na 280 - 300 a budu spokojen :) A to dosáhneš pomocí turba a chipu hravě pokud je motor zdravej
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#39 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Cabrio se kroutí silene, váha je relativně ok, víc než 300k stejně v předokolce nemá smysl. Ono i těch 120kw je příjemne zivejch, ale není to ani žádnej odvar, jsem zvyklej na silnější auta, a vzhledem k těm všem možnostem toho auta za tu cenu to neřeším a prifouknu to někam k 200-250, potom se uvidí co dál protože na 300+ už to chce náročnější díly a rozsáhlejší seznam :-)
Naposledy upravil(a) osiris dne 30 bře 2017 22:26, celkem upraveno 1 x.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#40 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Krystof P. »

sedli02 píše:Kryštofe aspoň jsi mě trošku potěšil, že s těma svodama nekecám :D A co se týká kroutícího céčka je to znát vždy a všude, v cabriu jsem sice ještě neseděl, ale už takhle je to těžká kur*a... Ale abych shrnul svojí myšlenku-> ano těch 120kW v základu musí bejt děs, ale zase bych to nehrotil nějakým honěním výkonu 250+koní je super, sám bych se chtěl dostat na 280 - 300 a budu spokojen :)
Ono to coupé není nijak závratně těžký auto, na to jak pevný je. Kdyby měl člověk koule na to, vyházet nepotřebný krámy, jako je klimatizace, rádio s repráky, zadní sedačky a další sračky, jako koberce a stropnice atd. tak by to bylo velice zajímavý svezení (se slušnym podvozkem), protože rozložení hmotnosti je nadmíru dobrý. Řídí se to úplně jinak, než S/V70.

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#41 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od sedli02 »

Jo ale stavět z toho "závodní speciál" mi přijde rouhání :D Bejt to zadokolka se samosvorem, bylo by to asi oblíbený auto na drifty :O Takhle se to auto dá krásně užít ve vší svý kráse, však to znáš...
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

GDPR_user

#42 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od GDPR_user »

sedli02 píše:Jo ale stavět z toho "závodní speciál" mi přijde rouhání :D Bejt to zadokolka se samosvorem, bylo by to asi oblíbený auto na drifty :O Takhle se to auto dá krásně užít ve vší svý kráse, však to znáš...
Konečně někdo normální!!! :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#43 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od gusto »

No to si kur.va piš, že 4-2-1 přidává výkon, když ti ke čtyřválci přidá další tři cylindry a je to uplně jinej motor, než ten se svodama 4-1, i když ten má taky o válec víc :D

Svody 4-2-1 (nebo jinak 4do2do1) nepřidají žádné cylindry, ani 4-1 svody nejsou na pětiválec, jde o uspořádání spojení jednotlivých výfukových kanálů čtyřválcového motoru. To první je spojení první válec se čtvrtým válcem do jedné trubky, druhý válec se třetím do druhé trubky, pak se spojí tyhle do jedné. To druhé je všechny čtyřy do jedné trubky najednou. :)
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#44 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Tak 16t turbo už je objednané a zítra přijde, k tomu se tento týden bude měnit ještě spojka, přední uložení, čepy, všechny náplně a filtry a aby to bylo i hezky tak jsem to trošku rozlestil :-)
Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#45 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Včera dorazil Forge regulátor tlaku se závodní minulostí, z drift speciálu mého souseda :-D
Obrázek

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#46 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Krystof P. »

Jestli opravdu dobře nevíš co děláš (a já se nepletu a ty máš auto 99+), tak bych se manuálnímu boost controlleru na ME7 autě véélikym obloukem vyhnul. Hádám, že kolega měl nějaký subaru, nebo nissana / toyotu, kde byl motor management založenej na plnícím tlaku, no Volvo to má trošku jinak...

Toho samýho výsledku, jako s MBC se na ME7 dosahuje úpravou WG aktuátoru. Pokud to tam přeci jen frkneš a nebudeš si pozorně hlídat boost a AFR nějakejma slušnejma měřičema, stanou se nejspíš 2 věci - nebude se ti plně otvírat WG a ME7 pozná, že má víc plnícího tlaku a padne do nouzáku, případně zařízne plyn / upraví dávku paliva a upraví předstih, nebo ohneš ojnice.
A pokud jsi mazanější, ECU se nechá ochcat a MBC zapojit tak, aby ten tlak řídící jednotka nedokázala ohlídat (bude si myslet, že je standardní) a pak pojedeš neustále na chudou směs.

Obě možnosti mi smrdí, když ne velikym průserem, tak minimálně autem, který se dost blbě chová.

Jinými slovy, povol si půl-jednu otáčku na aktuátoru a MBC si vystav na poličku, nebo se ho zbav ve prospěch někoho, kdo má blbější řídící jednotku.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#47 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od majty »

Krystof P. píše:Jestli opravdu dobře nevíš co děláš (a já se nepletu a ty máš auto 99+), tak bych se manuálnímu boost controlleru na ME7 autě véélikym obloukem vyhnul. Hádám, že kolega měl nějaký subaru, nebo nissana / toyotu, kde byl motor management založenej na plnícím tlaku, no Volvo to má trošku jinak...

Toho samýho výsledku, jako s MBC se na ME7 dosahuje úpravou WG aktuátoru. Pokud to tam přeci jen frkneš a nebudeš si pozorně hlídat boost a AFR nějakejma slušnejma měřičema, stanou se nejspíš 2 věci - nebude se ti plně otvírat WG a ME7 pozná, že má víc plnícího tlaku a padne do nouzáku, případně zařízne plyn / upraví dávku paliva a upraví předstih, nebo ohneš ojnice.
A pokud jsi mazanější, ECU se nechá ochcat a MBC zapojit tak, aby ten tlak řídící jednotka nedokázala ohlídat (bude si myslet, že je standardní) a pak pojedeš neustále na chudou směs.

Obě možnosti mi smrdí, když ne velikym průserem, tak minimálně autem, který se dost blbě chová.

Jinými slovy, povol si půl-jednu otáčku na aktuátoru a MBC si vystav na poličku, nebo se ho zbav ve prospěch někoho, kdo má blbější řídící jednotku.
Blbejsi ridici jednotkou je i me 4.4 ? Nebo ani tam neni dobrej napad pouzit MBC ?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#48 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

No podle všemožných amerických fór co jsem pročetl by s mbc Nemel být problém a mám to nastavit na 16psi což bude cca 1.5baru a všem to tam funguje...

Aktuátor otočit o 0.5 nebo 1.5 otáčky?

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#49 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Krystof P. »

ME4.4 by neměla dělat problémy, jelikož manuální plyn.

Nevim, co jsi kde četl a klidně si tam dej třeba oxid dusnej, já jen upozorňuju na úskalí nepřemapovaný řídící jednotky. Je taky dost pravděpodobný, že určitej tlak bude naprosto v pohodě, ale třeba taky ne. Proto jsem mlel o těch měřičích.

O půl, nebo celou by to mělo bejt naprosto bezpečný i bez budíku, ale stejně by bylo dobrý mít ten WG nastavenej v první řadě správně a na to budík potřebuješ, aspoň v tu chvíli.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#50 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Budík nepotřebuju, napíchne se to přes jednotku přímo na čidla, tudíž měření je opravdu přesný
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“