Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#1 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Zdravím, rád bych se zeptal jaké jsou možnosti na zvýšení výkonu respektive vyměny turba za větší ze silnějšího modelu, mám C70 cabrio rv. 2002, motor je 2.0t 120kw s označením B 20454 T4, ostatní 2.0t verze s 132 a 166kw mají stejný typ motoru, proto předpokládám že bude rozdíl pouze ve velikosti turba a pár detailech, jaké jsou zde možnosti na výměnu? Kde zjistím přesný typ označení mého turba a požadovaného většího ze silnější verze, případně kolik snese sériový motor nebo jaké jsou zde jiné možnosti krom výměny turba za větší jako třeba regulátor tlaku atd a také jestli výměna probíhá bez úpravy svodu atd.
Děkuji za info

GDPR_user

#2 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od GDPR_user »

A proč mu jen nepřifouknout?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#3 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

No, regulátor tlaku samozřejmě přidat jde, ale dal bych právě většího šneka a toho prifouknul regulátorem, proto se i ptám kolik v pohodě snese tento motor, který ve své nejvýkonnější verzi má 166, tak jestli se dá přitlačit třeba na 180-190-200, sVolvem nemám zkusenosti tak se ptám jak tydyt

GDPR_user

#4 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od GDPR_user »

Vše je jen o poměru peníze-výkon :wink:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#5 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Neptám se na cenu, ptám se na možnosti a kompatibilitu dílů, s rozpočtem se samozřejmě počítá, nekupuji rohlíky v krámě...

GDPR_user

#6 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od GDPR_user »

osiris píše:Neptám se na cenu, ptám se na možnosti a kompatibilitu dílů, s rozpočtem se samozřejmě počítá, nekupuji rohlíky v krámě...
Umíme nechat udělat hybridní turbo. Cena cca 10k

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Chase »

Jen "prifouknutí" na na sériovém 12T turbu bude znamenat jeho velmi rychlý konec (osobně vyzkoušeno). Ideální je dát tam 16T turbo z 2,3 T5, R svody, větší intercooler + vstriky a pak udělat chip. Motor to unese. :)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#8 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Chase »

martinopel píše:
osiris píše:Neptám se na cenu, ptám se na možnosti a kompatibilitu dílů, s rozpočtem se samozřejmě počítá, nekupuji rohlíky v krámě...
Umíme nechat udělat hybridní turbo. Cena cca 10k
K čemu za 10 litru překopat 12T? To už je lepší tam hodit přímo 16T z T5.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#9 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Chase píše:Jen "prifouknutí" na na sériovém 12T turbu bude znamenat jeho velmi rychlý konec (osobně vyzkoušeno). Ideální je dát tam 16T turbo z 2,3 T5, R svody, větší intercooler + vstriky a pak udělat chip. Motor to unese. :)
Nějaký konkrétní označení toho turba? Pasuje I na původní svody od 12t? R svody z kterého modelu a motoru? Cooler z kterého modelu nebo univerzál? Výstřiky z kterého modelu?
Kolik teda snese motor se sériovým vnitřkem, případně kolik snese cerpadlo atd?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#10 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

martinopel píše: Umíme nechat udělat hybridní turbo. Cena cca 10k
Zajímá mě spíš kompabilita s originálními díly z jiných modelů, ale děkuji

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Chase »

Originál turbo na 2,3 T5 je mitsubishi td04-16t. Já ho sehnal za 2500,- + 7800,- kompletní repas. Svody můžou zůstat, ale R jsou výrazně lepší. (Navíc t, původní mají narozdil od R tendence praskat). Osobně jsem bral přímo z S60R. Vetsi cooler např. SNABB cca 8000Kč (každopádně ten co tam máš by měl být stejný jako u T5). Vstřiky jsem osobně bral z T5 191kW, ještě lepší jsou z V70R (zelené) ale na 16T turbo je asi ani nevyužiješ. Motor by měl unést v celku v klidu cca 290 až 300PS, pokud chceš jít ještě výš, tak bych řešil minimálně kované ojnice. Jinak chip od ARD cca 6000-8000 bez DPH podle množství úprav. Smozřejmě ideální je udělat i výfuk.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#12 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »


Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#13 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od majty »

ze vsech to bude pasovat. svody nejlepe z s60r / v70r jedny moje by meli mit v avdily.cz pokud je jeste neudali :D
Naposledy upravil(a) majty dne 29 bře 2017 22:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#14 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Chase »

Svody budou levnější z S60R než z toho inzerovaneho Rka... Věř mi :) Jinak nebrat turbo z té 166kW, protože je to opět pouze 12T.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#15 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od majty »

Chase píše:Svody budou levnější z S60R než z toho inzerovaneho Rka... Věř mi :) Jinak nebrat turbo z té 166kW, protože je to opět pouze 12T.
ses si jistej ? to urcite neni 12t
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#16 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Urvanej »

Je to teda z uplně jinýho motoru, ale moje zkušenost je, že uplně nejvíc pomohlo vyměnit origo léty přicpanej kat a větší vejfuk. Zbytek byly krůčky, ale tohle byl fakt skok.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#17 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Chase »

majty píše:
Chase píše:Svody budou levnější z S60R než z toho inzerovaneho Rka... Věř mi :) Jinak nebrat turbo z té 166kW, protože je to opět pouze 12T.
ses si jistej ? to urcite neni 12t
Máš pravdu, teď se dívám, že tam není td04l 12t, ale asi td04hl. Nevím proč jsem žil v tom, že je na obou 2.0 v C70 12t. Každopádně když už měnit turbo, šel bych asi do 16t a to tam není určitě. :)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#18 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od majty »

Máš pravdu, teď se dívám, že tam není td04l 12t, ale asi td04hl. Nevím proč jsem žil v tom, že je na obou 2.0 v C70 12t. Každopádně když už měnit turbo, šel bych asi do 16t a to tam není určitě. :)
italska T5 2.0 166kW ma 16T ;) ta V70R co prodava scarab by mela mit 18T (184kW)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#19 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Chase »

majty píše:
Máš pravdu, teď se dívám, že tam není td04l 12t, ale asi td04hl. Nevím proč jsem žil v tom, že je na obou 2.0 v C70 12t. Každopádně když už měnit turbo, šel bych asi do 16t a to tam není určitě. :)
italska T5 2.0 166kW ma 16T ;) ta V70R co prodava scarab by mela mit 18T (184kW)
Tou 16T u italské T5 si jsi jistý, protože to mi nesedí. Jestli je u jednickoveho Rka 18 opravdu netuším, mluvil jsem jen o té Italské T5.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#20 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od majty »

[quote="Chase"]Tou 16T u italské T5 si jsi jistý, protože to mi nesedí. Jestli je u jednickoveho Rka 18 opravdu netuším, mluvil jsem jen o té Italské T5.

pokud se bavime o motoru B5204T3 tak sem si naprosto jisty :) mam ten motor... i kdyz ted s KKK-K24

TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R
TD04HL-16T, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#21 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od peter cz »

Ještě bych to trochu poupravil:

TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R automat
TD04HL-16T, 850R manuál, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

GDPR_user

#22 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od GDPR_user »

Chase píše: K čemu za 10 litru překopat 12T? To už je lepší tam hodit přímo 16T z T5.
Pokud ho seženeš,tak ano.
Stejně tak tam můžeš dát GT28 akorát si pohraješ z výfukama olejem atd.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od Ondra. »

Myslim ze 16T se mi tu vali. Nepsal jsi mi pres bazos?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#24 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od metju »

peter cz píše:Ještě bych to trochu poupravil:

TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R automat
TD04HL-16T, 850R manuál, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
Po tolika prispevcich to konecne nekdo poradne sepsal... je to tak
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 21
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#25 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t

Příspěvek od osiris »

Ondra. píše:Myslim ze 16T se mi tu vali. Nepsal jsi mi pres bazos?
Je to možný psal jsem asi na 3 inzeraty
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“