Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
- Autor
- Zpráva
#1 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Zdravím, rád bych se zeptal jaké jsou možnosti na zvýšení výkonu respektive vyměny turba za větší ze silnějšího modelu, mám C70 cabrio rv. 2002, motor je 2.0t 120kw s označením B 20454 T4, ostatní 2.0t verze s 132 a 166kw mají stejný typ motoru, proto předpokládám že bude rozdíl pouze ve velikosti turba a pár detailech, jaké jsou zde možnosti na výměnu? Kde zjistím přesný typ označení mého turba a požadovaného většího ze silnější verze, případně kolik snese sériový motor nebo jaké jsou zde jiné možnosti krom výměny turba za větší jako třeba regulátor tlaku atd a také jestli výměna probíhá bez úpravy svodu atd.
Děkuji za info
Děkuji za info
#3 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
No, regulátor tlaku samozřejmě přidat jde, ale dal bych právě většího šneka a toho prifouknul regulátorem, proto se i ptám kolik v pohodě snese tento motor, který ve své nejvýkonnější verzi má 166, tak jestli se dá přitlačit třeba na 180-190-200, sVolvem nemám zkusenosti tak se ptám jak tydyt
#5 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Neptám se na cenu, ptám se na možnosti a kompatibilitu dílů, s rozpočtem se samozřejmě počítá, nekupuji rohlíky v krámě...
#6 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Umíme nechat udělat hybridní turbo. Cena cca 10kosiris píše:Neptám se na cenu, ptám se na možnosti a kompatibilitu dílů, s rozpočtem se samozřejmě počítá, nekupuji rohlíky v krámě...
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Jen "prifouknutí" na na sériovém 12T turbu bude znamenat jeho velmi rychlý konec (osobně vyzkoušeno). Ideální je dát tam 16T turbo z 2,3 T5, R svody, větší intercooler + vstriky a pak udělat chip. Motor to unese.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
K čemu za 10 litru překopat 12T? To už je lepší tam hodit přímo 16T z T5.martinopel píše:Umíme nechat udělat hybridní turbo. Cena cca 10kosiris píše:Neptám se na cenu, ptám se na možnosti a kompatibilitu dílů, s rozpočtem se samozřejmě počítá, nekupuji rohlíky v krámě...
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
#9 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Nějaký konkrétní označení toho turba? Pasuje I na původní svody od 12t? R svody z kterého modelu a motoru? Cooler z kterého modelu nebo univerzál? Výstřiky z kterého modelu?Chase píše:Jen "prifouknutí" na na sériovém 12T turbu bude znamenat jeho velmi rychlý konec (osobně vyzkoušeno). Ideální je dát tam 16T turbo z 2,3 T5, R svody, větší intercooler + vstriky a pak udělat chip. Motor to unese.
Kolik teda snese motor se sériovým vnitřkem, případně kolik snese cerpadlo atd?
#10 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Zajímá mě spíš kompabilita s originálními díly z jiných modelů, ale děkujimartinopel píše: Umíme nechat udělat hybridní turbo. Cena cca 10k
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Originál turbo na 2,3 T5 je mitsubishi td04-16t. Já ho sehnal za 2500,- + 7800,- kompletní repas. Svody můžou zůstat, ale R jsou výrazně lepší. (Navíc t, původní mají narozdil od R tendence praskat). Osobně jsem bral přímo z S60R. Vetsi cooler např. SNABB cca 8000Kč (každopádně ten co tam máš by měl být stejný jako u T5). Vstřiky jsem osobně bral z T5 191kW, ještě lepší jsou z V70R (zelené) ale na 16T turbo je asi ani nevyužiješ. Motor by měl unést v celku v klidu cca 290 až 300PS, pokud chceš jít ještě výš, tak bych řešil minimálně kované ojnice. Jinak chip od ARD cca 6000-8000 bez DPH podle množství úprav. Smozřejmě ideální je udělat i výfuk.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
#12 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Takže, turbo, svody a vstřiky se dají použít například z tohohle - https://auto.bazos.cz/inzerat/72762208/Volvo-V70R-AWD-184kW-1197-naj-230tkm-pouze-ND.php nebo musím koukat po novějším modelu? Nebo jsem našel například toto https://auto.bazos.cz/inzerat/72100650/Volvo-C70-1998-23-T5-176kw-ND.php a toto
https://auto.bazos.cz/inzerat/72763004/Volvo-V70-T5-176kW-240-koni-rv-98-ND-Dovoz-Svycarsko.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/72763004/Volvo-V70-T5-176kW-240-koni-rv-98-ND-Dovoz-Svycarsko.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#13 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
ze vsech to bude pasovat. svody nejlepe z s60r / v70r jedny moje by meli mit v avdily.cz pokud je jeste neudali
Naposledy upravil(a) majty dne 29 bře 2017 22:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Svody budou levnější z S60R než z toho inzerovaneho Rka... Věř mi Jinak nebrat turbo z té 166kW, protože je to opět pouze 12T.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#15 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
ses si jistej ? to urcite neni 12tChase píše:Svody budou levnější z S60R než z toho inzerovaneho Rka... Věř mi Jinak nebrat turbo z té 166kW, protože je to opět pouze 12T.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Je to teda z uplně jinýho motoru, ale moje zkušenost je, že uplně nejvíc pomohlo vyměnit origo léty přicpanej kat a větší vejfuk. Zbytek byly krůčky, ale tohle byl fakt skok.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Máš pravdu, teď se dívám, že tam není td04l 12t, ale asi td04hl. Nevím proč jsem žil v tom, že je na obou 2.0 v C70 12t. Každopádně když už měnit turbo, šel bych asi do 16t a to tam není určitě.majty píše:ses si jistej ? to urcite neni 12tChase píše:Svody budou levnější z S60R než z toho inzerovaneho Rka... Věř mi Jinak nebrat turbo z té 166kW, protože je to opět pouze 12T.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#18 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
italska T5 2.0 166kW ma 16T ta V70R co prodava scarab by mela mit 18T (184kW)Máš pravdu, teď se dívám, že tam není td04l 12t, ale asi td04hl. Nevím proč jsem žil v tom, že je na obou 2.0 v C70 12t. Každopádně když už měnit turbo, šel bych asi do 16t a to tam není určitě.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Tou 16T u italské T5 si jsi jistý, protože to mi nesedí. Jestli je u jednickoveho Rka 18 opravdu netuším, mluvil jsem jen o té Italské T5.majty píše:italska T5 2.0 166kW ma 16T ta V70R co prodava scarab by mela mit 18T (184kW)Máš pravdu, teď se dívám, že tam není td04l 12t, ale asi td04hl. Nevím proč jsem žil v tom, že je na obou 2.0 v C70 12t. Každopádně když už měnit turbo, šel bych asi do 16t a to tam není určitě.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#20 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
[quote="Chase"]Tou 16T u italské T5 si jsi jistý, protože to mi nesedí. Jestli je u jednickoveho Rka 18 opravdu netuším, mluvil jsem jen o té Italské T5.
pokud se bavime o motoru B5204T3 tak sem si naprosto jisty mam ten motor... i kdyz ted s KKK-K24
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R
TD04HL-16T, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
pokud se bavime o motoru B5204T3 tak sem si naprosto jisty mam ten motor... i kdyz ted s KKK-K24
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R
TD04HL-16T, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Ještě bych to trochu poupravil:
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R automat
TD04HL-16T, 850R manuál, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R automat
TD04HL-16T, 850R manuál, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
#22 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Pokud ho seženeš,tak ano.Chase píše: K čemu za 10 litru překopat 12T? To už je lepší tam hodit přímo 16T z T5.
Stejně tak tam můžeš dát GT28 akorát si pohraješ z výfukama olejem atd.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#23 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Myslim ze 16T se mi tu vali. Nepsal jsi mi pres bazos?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#24 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Po tolika prispevcich to konecne nekdo poradne sepsal... je to takpeter cz píše:Ještě bych to trochu poupravil:
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R automat
TD04HL-16T, 850R manuál, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
#25 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Je to možný psal jsem asi na 3 inzeratyOndra. píše:Myslim ze 16T se mi tu vali. Nepsal jsi mi pres bazos?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek