V 70 nováček

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#76 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Já to neřeším abych ušetřil na spotřebě. Ale spíše pošetřit třeba ten kardan když ho v létě nepotřebuješ. Další věcí je strach že když auto má najeto 250tis/km že se to podojí v létě na dovolené a pak to nějak řešit z ukřičeným dítětem a nervozní manželkou za zády.

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 3353
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#77 V 70 nováček

Příspěvek od dumi.cz »

nuna píše:Já to neřeším abych ušetřil na spotřebě. Ale spíše pošetřit třeba ten kardan když ho v létě nepotřebuješ. Další věcí je strach že když auto má najeto 250tis/km že se to podojí v létě na dovolené a pak to nějak řešit z ukřičeným dítětem a nervozní manželkou za zády.
Rozbit se muze kazdy auto :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#78 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Já vím..v pátek jedu do německa pro FWD tak snad budu mít štastnou ruku

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: FM
Vůz: Zatim neni

#79 V 70 nováček

Příspěvek od petrfm »

Panove, se zajmem sleduji tuto diskuzi. Jsem tu dnes novy, shanim take auto pro rodinu, kombika, mam docela maly najezd, hodne po meste, do prace mestem, 5km, ale obcas bychom radi nekam na vylet, dalku, tak by to nemuselo zrat 10 na sto. Mozna bych dal LPG, ale nevim, zda je to u tak stareho auta rentabilni?

Takze chapu, ze lepsi pro mne bude benzin, asi 2.4. Vahal jsem i nad V40, tam se delaji nejake 1.6ky, to by mi mozna stacilo, ale zase v70 je proti 40tce jina liga a poradny, bezpecny kocar, takze si tech par korun za benzin radsi priplatim.

Cemu se mam vyhnout? Docetl jsem se, ze nebrat radeji automaty, 6ti kvalty a AWD. Da se auto, ktere vydrzi, sehnat v CR v cene do 100kkc? Na co se zamerit pri zkusebni jizde? Autum snad rozumim, takze bezne veci si proklepnu, ale ma to nejake slabiny? Mel jsem hodne japoncu, tam je to koroze. Hnijou i V70tky a pripadne kde nejvice?

Diky,
P.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#80 V 70 nováček

Příspěvek od Haben »

V70ky nehnijou, pokud to nekdo neposlal mimo silnici a nekdo spatne opravil.
Automatum se vyhnout, protoze se casto nemeni olej a pak repas za 70 tisic. Ale kdyz udelas, mas x stovek tisic km pokoj. 6st manual? Mam ho, neni problem ani u dalsi osoby 3M3 o problemu nevim. Mozna se jednalo o nejakou malou problemovou serii. Awd ma smysl, kdyz ho potrebujes, jinak zbytecna zatez.
Pozor na klepajici dvojhmotu, kontrolu elektroniky a rodicich jednotek, krouzek DSTC pod volantem, vstrikovace. Nejlepe napichnout na origo diagnostiku a zkontrolovat nekym, kdo Volva zna.
Cena do 100 000 kc muze byt za prvni rocniky V70 a nechat si napr 20 000 na opravy.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#81 V 70 nováček

Příspěvek od 3m3 »

Haben píše:V70ky nehnijou, pokud to nekdo neposlal mimo silnici a nekdo spatne opravil.
Automatum se vyhnout, protoze se casto nemeni olej a pak repas za 70 tisic. Ale kdyz udelas, mas x stovek tisic km pokoj. 6st manual? Mam ho, neni problem ani u dalsi osoby 3M3 o problemu nevim. Mozna se jednalo o nejakou malou problemovou serii. Awd ma smysl, kdyz ho potrebujes, jinak zbytecna zatez.
Pozor na klepajici dvojhmotu, kontrolu elektroniky a rodicich jednotek, krouzek DSTC pod volantem, vstrikovace. Nejlepe napichnout na origo diagnostiku a zkontrolovat nekym, kdo Volva zna.
Cena do 100 000 kc muze byt za prvni rocniky V70 a nechat si napr 20 000 na opravy.
Uvedene plati pro D5,u benzina konkretne 2.4 si myslim ze te dvouhmota trapit vylozene nebude.Stejne jako 6kvalt.
A k tem investicim radsi pocitat s cca 25 procenty z kupni ceny navic.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#82 V 70 nováček

Příspěvek od ok2ucx »

Automatům se nevyhýbat (!), jen pečlivěji vybírat. Automat vyžaduje pravidelnou (50-80tis. km) výměnu oleje. A ten se zanedbanou údržbou se dá vyléčit důkladným proplachem, aplikací kouzelné chemie a pak bývá poměrně často zachráněn. V horším případě se repasuje nebo mění tzv. "mozek" = hydraulický rozvaděč, který je mechanicky opotřebovaný ("obroušený") částečkami, které v oleji být nemají.

Firem, co automat umí, není tolik. Ale lehkým pohledem zde do fóra, tady najdeš dobré reference. To se týká oprav železa.
Některé jemné mechanické nedostatky budeme možná brzy umět lehce poléčit i softwarově, ale nechci předbíhat.

Tahle oprava stojí zhruba tolik, co výměna slavného dvojhmotového setrvačníku. Jenže komfort jízdy se správně fungujícím automatem je o něčem úplně jiném. A ano: najdeš tu - jako všude jinde - zaryté příznivce (já) i zaryté odpůrce automatů. Pokud chceš zkusit něco dalšího, V70 v automatu je koráb silnic. Nenápadný žrout kilometrů, parník, co tě klidně a bezpečně, bez únavy a bolavých zad odveze přes půl světa...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: FM
Vůz: Zatim neni

#83 V 70 nováček

Příspěvek od petrfm »

Perfektni, diky za tipy. Jeste se zeptam, da se nejak pri prohlidce poznat, ze je automat pred smrti? Nikdy jsem automat nemel, ridil jsem jednou Jeepa Granda, jinak nic v automatu.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#84 V 70 nováček

Příspěvek od ok2ucx »

Bez zkušeností to asi nepoznáš tak snadno, leda by to kopalo jako kůň (nebo nepoznáš všechno). Převodovka musí řadit všechny stupně hladce a bez kopání, hlavně také po zahřátí (cca. 20 minut ostré jízdy). Také v různých režimech. Až je všechno zahřáté, můžeš tomu šlápnout na krk, a mělo by to být opět hladké. Při kickdownu (podřadí o 2-3 stupně, když opravdu potřebuješ akceleraci) - tam bych snad něco lehkého toleroval. Ale celkově, co to znamená "hladce", to je poměrně subjektivní.

U 5q převodovek se jako první ozývalo řazení mezi 3. a 4. stupněm. 6q umřely na více rychlostech.

Jestli je tvé bydliště FM - Frýdek-Místek, najdi si zde uživatele martinopel, ten s tebou auto projede a to teprve něco uvidíš (v dobrém - ve špatném spíše pro podvodného prodávajícího).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#85 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Já to jedu kupovat 600 od Prahy tak snad budu mít štěstí. Nerad bych nasál nějaký vrak

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#86 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

:Yahoo!:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#87 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Poslední dotaz..přídavné topení měla jen XC 70 standart a V 70 jen na přání? bo Summum to mělo v základu?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#88 V 70 nováček

Příspěvek od ok2ucx »

To nikdy nevíš.

XC90 D5 to měly skoro v základu. Ale ne z Itálie. Obvykle.

Německý Summum je něco jiného než český Summum.

Není jednoznačná odpověď.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 13053
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#89 V 70 nováček

Příspěvek od raolsa »

Tak tak, nejlepší je ohnout se před levé přední kolo pod nárazník jestli tam kouká výfuk. :-)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#90 V 70 nováček

Příspěvek od Haben »

A kdyz tam je, tak jej nakopniut pres palubni pc (je-li fce primeho startu) nebo spustit pomoci diagnostiky. Casto je jiz totiz bufik nefunkcni a oprava je za cca 10000 kc
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#91 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Je rozdíl ve zpřevodování 6 kvaltu manualu mezi AWD a XC? Jel jsem z XC a má to nesmyslně vysoké otáčky na 6tku.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#92 V 70 nováček

Příspěvek od Haben »

To nevim, ale u 6st awd V70 je na 6ku cca 2300-2400 ot pri 130 km/h
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 13053
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#93 V 70 nováček

Příspěvek od raolsa »

Převodovky jsou stejné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#94 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Haben píše:To nevim, ale u 6st awd V70 je na 6ku cca 2300-2400 ot pri 130 km/h
Ty jsi spokojen? Já si připadám jak trubka že se nemohu rozhodnout. Ted jsem volal do německa na tohle https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V70-D5-AWD-Euro4-Navi-Xenon-Leder/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:25100,mdl:34,frn:01-2003,prx:6001,ful:diesel,ger:manual_gear,pwn:110/pg:vipcar/215327178.html bo vypadá pěkně a snad i nestandartní lak.
Já se nemohu rozhodnout zda 2x4 bo 4x4 ...spotřebu až tak neřeším a na hory se také jezdí. Ale možnost drahé opravy na kterou bych asi neměl mě děsí.
:Search:

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#95 V 70 nováček

Příspěvek od Haben »

K autu: vypada moc hezky, pozor je uz tam DPF. Ale cena mi prijde neadekvatne nizko!!!
K me spokojenosti: v celkovem pohledu jsem. Vychytal jsem par much a oprav, po chipu uz to jede akceptovatelne. Spotreba je sice o ten litr az dva vice oproti FWD, ale zase s tim vyjedu jakykoli kopec, je to neco vyssi, takze i polni cesta neni problem.
Doporucuji se rozhodnout mezi FWd a AWD na zaklade nutne potreby / nepotreby AWD
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#96 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

=@

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#97 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Zdárek
Mám další,tak trošku hloupý dotaz. Všiml jsem si že některé vozy mají kolem řadicí páky klasický kožený pytlík a některé vozy to mají zakryté plechem. Kdy se to do vozů dávalo? Nebo to bylo vždy jen z nejlepší výbavou Summum?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#98 V 70 nováček

Příspěvek od hajnej »

To je plast. Mam doma. Chces?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#99 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Ne,díky. Já jen jak ted stále v německu hledám auto tak jsem si všiml že některá auta to mají jinak řešené. Jen mě zajímalo do kterých vozů se to dávalo. Zda to patří jen k nějakému stupni výbavy...?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#100 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

To auto bylo prodáno v den kdy se tam objevilo. Já to sledoval a obvolaval každý den.
Každopádně dnes jsem si v Německu koupil svůj vysněný vůz, v plné výbavě z motorem 120kW bez PDF interier jak když vylelo z fabriky,serviska a pravidelný servis,nové rozvody a oleje,ale až při zakoupení jsem zjistil že je to jen 5kvalt. A můžu vám říci že jsem pěkně na sebe nasranej. Při 140km točí 3000.
Schválně tu čtu forum abych neudělal chybu při nákupu a ted tohle. Někdo tu psal že jen 96kW je 5kvalt a ostatní 6kvalt.
Naposledy upravil(a) nuna dne 22 zář 2015 22:45, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“