V 70 nováček

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#176 V 70 nováček

Příspěvek od Haben »

auto vypadá hezky. Dívám se, ty máš zatmavenou tu spodní část zadních světel, kde jsou myslím couvačky? Vypadá to na fotce tmavě.
Jinak premium audio to dle mne není. Nemáš na rádiu přepínání na Dolby a ve dveřích nemáš u halvního reproduktoru ještě jeden, viz. toto foto. Ale i toto rádio ti bude hrát moc hezky.
Přílohy
8.jpg
8.jpg (85.27 KiB) Zobrazeno 3109 x
Image00016.jpg
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#177 V 70 nováček

Příspěvek od ok2ucx »

2nuna: v autě máš HU-650

Audio výbavy jsou HU-4xx (základ), HU-6xx (velmi slušný střed), HU-8xx = top, má Dolby, více repro (střeďák)
U HU-8xx je vždy externí zesilovač (pod sedačkou spolujezdce, buď 200W nebo 300W), u 6xx a 4xx je volitelný.

Dále se výbavy audio lišily osazenými repro. 4xx/6xx se typicky osazovalo spolu se základními papírovými repro (mají na sobě bílé nálepky), 8xx už obvykle s plastovou membránou (modrá nebo žlutá nálepka). Ve dveřích vpředu (dole) byl buď jeden repro anebo dvojice, nevím přesně, jak se to rozlišovalo/objednávalo.

Kromě toho mohou být ještě v předních dveřích nahoře u sloupku výškáče (tweetery), někde jsou, někde nejsou. Za pár kaček se dají doosadit, pokud chybí, příprava tam je.

K úplnému top se pak dalo každé audio doplnit ještě subwooferem (kromě S80/S60, kde se to nedávalo, ani to nemá smysl - dvě zadní repro v platu spolu s objemem kufru basují skvěle).

Audio je Volvu hraje i v základu velice dobře (za předpokladu, že je všechno v pořádku). Když to nehraje dobře, mohou být na vině už letité a sluncem/horkem opotřebované papírové repro.

Bavíme-li se o P2 (XC/V70II, S60I, S80I, XC90), tak XC90 je komplet jiná, všechno tam sedí na optice (vč. subwooferu) a audio je postavené zcela jinak.

--- Toliko fakta.

Pokud chceš vylepšovat audio - tak dle mého subjektivního názoru - bych postupoval zhruba v tomto pořádí a těmito kroky:

- pokud máš papírové repro, proveď upgrade na "modré" nebo "žluté" repro v plastovém provedení - to je, dle mého, zcela nejlepší poměr cena/výkon, zvláště u starých papíráků
- jestli chybí tweetery, doplň (pár korun)
- GROM modul pro USB (MP3/FLAC) muziku plus Bluetooth - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=95&t=38879&p=600307#p600307
- subwoofer - do V70II/XC70II se hrozně špatně shání (sháněl jsem 4 roky...) - pak je to v rozsahu nízkých frekvencí zcela jiná dimenze
- zesilovač lze doplnit k 4xx/6xx, ale - po pravdě - jsem neshledal příliš velký rozdíl (konkrétně u HU-650) nu což, už je tam
- jestli budeš mít zesilovač, můžeš upgradnout 4xx/6xx na 8xx (ve tvém případě HU-850) plus středové repro [plnou HU801 jsem zkusil v minulém autě, ale Dolby dle mého názoru taková pecka není]

Samozřejmě můžeš dotlumit vnitřky dveří a musíš vychytat všechny cvrčky a drnčáky, co tam po létech provozu nevyhnutelně vzniknou. Dveře ve Volvu jsou zatlumené už z fabriky celkem dobře (vlastně celý interiér), ale vždycky se dá něco vylepšit, myslím, že je tady na to někde vlákno.

Tož tak...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#178 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

marekl píše:Z fotek to vypadá na pěknej kousek, nenech se hned zastrašit dramatickým prohlášením o tom, že většina lidí koupí vrak a má to za bombu :) to je k pousmání

Je to auto jako každý jiný - každý auto má při nějakým počtu km svoje mouchy, jde o to je umět podchytit a počítat s nima. ;)

PS: Kdyby ses chtěl zbavit těch kol, dokázal bych ti od nich za úplatu pomoct :lol:
Ahoj
Na Bazoši někdo prodává volvo na díly. Má na něm stejná kola

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#179 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Všem děkuji za rady a zkušenosti. Především Haben a ok2ucx za rozsáhlé informace. Uvidíme jak to bude fungovat v zimě na sněhu. Možná budu na příští zimu shánět 4x4
Děkuji

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#180 V 70 nováček

Příspěvek od ok2ucx »

nuna píše:Uvidíme jak to bude fungovat v zimě na sněhu. Možná budu na příští zimu shánět 4x4
V prudkém kopci na sněhu prostě zahrabeš a končíš. Lehčí předokolky dají o trochu více. Co nejlepší zimní gumy jsou výhodou, ale ne záchranou. S AWD v pohodě odjíždíš :x

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#181 V 70 nováček

Příspěvek od Haben »

tak tak, V70 2x dobrou trakci nemá, stačilo mi, když jsem vyhodil kardan na léto a zmokla tráva na chalupě. Do mírného kopečka jsem hrabal a to jsem se rozjížděl hodně s citem. AWD je na tom neporovnaetelně lépe :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#182 V 70 nováček

Příspěvek od dumi.cz »

Haben píše:tak tak, V70 2x dobrou trakci nemá, stačilo mi, když jsem vyhodil kardan na léto a zmokla tráva na chalupě. Do mírného kopečka jsem hrabal a to jsem se rozjížděl hodně s citem. AWD je na tom neporovnaetelně lépe :-)
Ja jeste u V70 I. 2.5T (147kW) po vynani kardanu pozoruju, ze kdyz prudce akceleruju, auto je podstatne hure ovladatelne... Prijde mi ze strasne lita po silnici. s AWD jelo proste krasne tam kam melo.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#183 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Je jasný že se 2x4 a 4x4 nedají na sněhu porovnávat. Začínáme na horách stavět chalupu,příští rok bude hotová tak se asi AWD bude hodit. To se ještě uvidí. Ovšem je obrovskej nepoměr cen u nás a v německu. Včera jsem koukal na bazoš a někdo tam prodávé CROSSCounry za 85000 a v německu nejlevnější je 160000

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#184 V 70 nováček

Příspěvek od Haben »

pak vidíš, jaké asi budou vraky u nás. XC70 nebo V70 AWD po faceliftu je dle mne minimálně za 160 tisíc, aby jsi tam udělal běžnou údržbu nějaký desetitisíc, okolo 200 v top stavu. Jinak v tom zahučíš za x desítek tisíc kč. Můj názor, vím, za co jsem kupoval já, v jakém byla stavu, co jsem ještě trochu doladil a za kolik bych prodával....
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#185 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Jaký ročník počítáš "po faceliftu"? 2006 a víše? Jiné lampy a poopravené budíky?

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#186 V 70 nováček

Příspěvek od Haben »

druhá polovina 2005, ještě např. se 120 kw D5 bez DPF - jiné lampy, budíky, středový tunel, rádio...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#187 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

On se asi ještě dělal poslední face lift koncem 2006. Má to ve světlech čočky a budíky mají nad číslicema rámeček v zrcátku je blikač co jsem si všiml. Ono toho asi bude ještě víc.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#188 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Zdárek
Mám dotaz..jak jinak. S autem jsem velice spokojen,ale co mě vadí je servo. U většiny aut se účinek serva z rychlostí snižuje,ale tady je stále stejný a při větších rychlostech to není moc příjemný když jde volant zlehka.
Dá se nějak to servo nastavit aby ztuhlo?
Díky za odpověd

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#189 V 70 nováček

Příspěvek od Haben »

Od cca 2004 se daval asi na prani posilovac s promenlivym ucinkem. Pokud jej nemas, tak by se tam myslim dal dat, ale bude potreba s tim upravit dalsi komponenty. Financne tedy mimo. Aby byl jinak posilovac tuzsi, pochybuji, ze pujde.
Dopln si o aktualni auto jeste podpis, at vime co mas :)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 72
Příspěvky: 78
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006

#190 V 70 nováček

Příspěvek od nuna »

Zkusím se poptat v servisu u Patočky. Bude mě tam dávat češtinu. Asi do toho nechci rvát moc peněz. Přes léto možná budu shánět AWD nebo XC a tohoto krasavce prodám. Stavíme chalupu na horách a potřebuji zjistit zda musím koupit 4x4 pro 50 metrů které jsou ze silnice k baráku. Snad někdo ocení nové rozvody,nové brzdy top stav a serviska s nájezdem 170tis/km :) ...ale uvidíme.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#191 V 70 nováček

Příspěvek od Nimrod »

přiživím se. potřebuji udělat spojku a když tak koukám na spojkový sady, tak jsou jakýsi dva typy. u prvního píší, že je do čísla podvozku 395001, u toho druhého je to trošku chaotické, leč nejspíš je to pro všechna čísla podvozku (tak nějak to píše i sachs v katalogu). jenže kde zjistim číslo podvozku? nebo mám rovnou vzít ten druhý, je to na všechny? koukal jsem na štítky a nikde nic takovýho podobnýho šestimístnýho jsem neobjevil. někde jsem četl, že tohle rozhraní proběhlo snad v '98, takže bych asi měl mít tu druhou, ale nevím... pro názornost dva odkazy:
http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spojkova-sada-sachs-sa-3000832001/
http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spojkova-sada-sachs-sa-3000841501/
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12977
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#192 V 70 nováček

Příspěvek od raolsa »

Číslo podvozku je posledních 6 čísel vinu. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#193 V 70 nováček

Příspěvek od pepa.paur »

Nimrod píše:když tak koukám na spojkový sady, tak jsou jakýsi dva typy
Je to podle druhu vypínacího ložiska, buď je zvenku mechanická páka a nebo je centrální hydraulické. Pozná se to podle toho jestli vede ke spojce dovnitř trubka. Já jsem objednal tu špatnou a pak jsem musel to ložisko dokupovat.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#194 V 70 nováček

Příspěvek od Nimrod »

raolsa: mám tedy 657056
pepa.paur: mám hydrauliku, pokud vím
takže v obou případech to vypadá na tu druhou levnější sadu?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#195 V 70 nováček

Příspěvek od pepa.paur »

Nimrod píše:raolsa: mám tedy 657056
pepa.paur: mám hydrauliku, pokud vím
takže v obou případech to vypadá na tu druhou levnější sadu?
no já jsem bral sadu LUK - LK 624223100 a byla s tím mechanickým ložiskem :unknown:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#196 V 70 nováček

Příspěvek od Nimrod »

jo, ta by měla být do čísla podvozku 395001, takže to asi sedí :-)
objednám tu druhou, díky, chlapi
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#197 V 70 nováček

Příspěvek od Nimrod »

dovolil bych si vznést další dotaz. k čemu je ten nezapojený konektor? je na "a" sloupku, u palubky. na reprák není
Přílohy
DSC03360.jpg
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#198 V 70 nováček

Příspěvek od Nimrod »

nemohl by to být šíbr?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#199 V 70 nováček

Příspěvek od Urvanej »

Šémátko z volvowiringdiagrams.com by dle barev a umístění konektoru mělo napovědět. Poradil bych, ale nechce se mi to hledat :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#200 V 70 nováček

Příspěvek od Fíla »

Nimrod píše:dovolil bych si vznést další dotaz. k čemu je ten nezapojený konektor? je na "a" sloupku, u palubky. na reprák není


Osvětlení zrcátka ve sluneční cloně
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“