V 70 nováček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#176 V 70 nováček
auto vypadá hezky. Dívám se, ty máš zatmavenou tu spodní část zadních světel, kde jsou myslím couvačky? Vypadá to na fotce tmavě.
Jinak premium audio to dle mne není. Nemáš na rádiu přepínání na Dolby a ve dveřích nemáš u halvního reproduktoru ještě jeden, viz. toto foto. Ale i toto rádio ti bude hrát moc hezky.
Jinak premium audio to dle mne není. Nemáš na rádiu přepínání na Dolby a ve dveřích nemáš u halvního reproduktoru ještě jeden, viz. toto foto. Ale i toto rádio ti bude hrát moc hezky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#177 V 70 nováček
2nuna: v autě máš HU-650
Audio výbavy jsou HU-4xx (základ), HU-6xx (velmi slušný střed), HU-8xx = top, má Dolby, více repro (střeďák)
U HU-8xx je vždy externí zesilovač (pod sedačkou spolujezdce, buď 200W nebo 300W), u 6xx a 4xx je volitelný.
Dále se výbavy audio lišily osazenými repro. 4xx/6xx se typicky osazovalo spolu se základními papírovými repro (mají na sobě bílé nálepky), 8xx už obvykle s plastovou membránou (modrá nebo žlutá nálepka). Ve dveřích vpředu (dole) byl buď jeden repro anebo dvojice, nevím přesně, jak se to rozlišovalo/objednávalo.
Kromě toho mohou být ještě v předních dveřích nahoře u sloupku výškáče (tweetery), někde jsou, někde nejsou. Za pár kaček se dají doosadit, pokud chybí, příprava tam je.
K úplnému top se pak dalo každé audio doplnit ještě subwooferem (kromě S80/S60, kde se to nedávalo, ani to nemá smysl - dvě zadní repro v platu spolu s objemem kufru basují skvěle).
Audio je Volvu hraje i v základu velice dobře (za předpokladu, že je všechno v pořádku). Když to nehraje dobře, mohou být na vině už letité a sluncem/horkem opotřebované papírové repro.
Bavíme-li se o P2 (XC/V70II, S60I, S80I, XC90), tak XC90 je komplet jiná, všechno tam sedí na optice (vč. subwooferu) a audio je postavené zcela jinak.
--- Toliko fakta.
Pokud chceš vylepšovat audio - tak dle mého subjektivního názoru - bych postupoval zhruba v tomto pořádí a těmito kroky:
- pokud máš papírové repro, proveď upgrade na "modré" nebo "žluté" repro v plastovém provedení - to je, dle mého, zcela nejlepší poměr cena/výkon, zvláště u starých papíráků
- jestli chybí tweetery, doplň (pár korun)
- GROM modul pro USB (MP3/FLAC) muziku plus Bluetooth - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=95&t=38879&p=600307#p600307
- subwoofer - do V70II/XC70II se hrozně špatně shání (sháněl jsem 4 roky...) - pak je to v rozsahu nízkých frekvencí zcela jiná dimenze
- zesilovač lze doplnit k 4xx/6xx, ale - po pravdě - jsem neshledal příliš velký rozdíl (konkrétně u HU-650) nu což, už je tam
- jestli budeš mít zesilovač, můžeš upgradnout 4xx/6xx na 8xx (ve tvém případě HU-850) plus středové repro [plnou HU801 jsem zkusil v minulém autě, ale Dolby dle mého názoru taková pecka není]
Samozřejmě můžeš dotlumit vnitřky dveří a musíš vychytat všechny cvrčky a drnčáky, co tam po létech provozu nevyhnutelně vzniknou. Dveře ve Volvu jsou zatlumené už z fabriky celkem dobře (vlastně celý interiér), ale vždycky se dá něco vylepšit, myslím, že je tady na to někde vlákno.
Tož tak...
Pavel
Audio výbavy jsou HU-4xx (základ), HU-6xx (velmi slušný střed), HU-8xx = top, má Dolby, více repro (střeďák)
U HU-8xx je vždy externí zesilovač (pod sedačkou spolujezdce, buď 200W nebo 300W), u 6xx a 4xx je volitelný.
Dále se výbavy audio lišily osazenými repro. 4xx/6xx se typicky osazovalo spolu se základními papírovými repro (mají na sobě bílé nálepky), 8xx už obvykle s plastovou membránou (modrá nebo žlutá nálepka). Ve dveřích vpředu (dole) byl buď jeden repro anebo dvojice, nevím přesně, jak se to rozlišovalo/objednávalo.
Kromě toho mohou být ještě v předních dveřích nahoře u sloupku výškáče (tweetery), někde jsou, někde nejsou. Za pár kaček se dají doosadit, pokud chybí, příprava tam je.
K úplnému top se pak dalo každé audio doplnit ještě subwooferem (kromě S80/S60, kde se to nedávalo, ani to nemá smysl - dvě zadní repro v platu spolu s objemem kufru basují skvěle).
Audio je Volvu hraje i v základu velice dobře (za předpokladu, že je všechno v pořádku). Když to nehraje dobře, mohou být na vině už letité a sluncem/horkem opotřebované papírové repro.
Bavíme-li se o P2 (XC/V70II, S60I, S80I, XC90), tak XC90 je komplet jiná, všechno tam sedí na optice (vč. subwooferu) a audio je postavené zcela jinak.
--- Toliko fakta.
Pokud chceš vylepšovat audio - tak dle mého subjektivního názoru - bych postupoval zhruba v tomto pořádí a těmito kroky:
- pokud máš papírové repro, proveď upgrade na "modré" nebo "žluté" repro v plastovém provedení - to je, dle mého, zcela nejlepší poměr cena/výkon, zvláště u starých papíráků
- jestli chybí tweetery, doplň (pár korun)
- GROM modul pro USB (MP3/FLAC) muziku plus Bluetooth - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=95&t=38879&p=600307#p600307
- subwoofer - do V70II/XC70II se hrozně špatně shání (sháněl jsem 4 roky...) - pak je to v rozsahu nízkých frekvencí zcela jiná dimenze
- zesilovač lze doplnit k 4xx/6xx, ale - po pravdě - jsem neshledal příliš velký rozdíl (konkrétně u HU-650) nu což, už je tam
- jestli budeš mít zesilovač, můžeš upgradnout 4xx/6xx na 8xx (ve tvém případě HU-850) plus středové repro [plnou HU801 jsem zkusil v minulém autě, ale Dolby dle mého názoru taková pecka není]
Samozřejmě můžeš dotlumit vnitřky dveří a musíš vychytat všechny cvrčky a drnčáky, co tam po létech provozu nevyhnutelně vzniknou. Dveře ve Volvu jsou zatlumené už z fabriky celkem dobře (vlastně celý interiér), ale vždycky se dá něco vylepšit, myslím, že je tady na to někde vlákno.
Tož tak...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#178 V 70 nováček
Ahojmarekl píše:Z fotek to vypadá na pěknej kousek, nenech se hned zastrašit dramatickým prohlášením o tom, že většina lidí koupí vrak a má to za bombu to je k pousmání
Je to auto jako každý jiný - každý auto má při nějakým počtu km svoje mouchy, jde o to je umět podchytit a počítat s nima.
PS: Kdyby ses chtěl zbavit těch kol, dokázal bych ti od nich za úplatu pomoct
Na Bazoši někdo prodává volvo na díly. Má na něm stejná kola
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#179 V 70 nováček
Všem děkuji za rady a zkušenosti. Především Haben a ok2ucx za rozsáhlé informace. Uvidíme jak to bude fungovat v zimě na sněhu. Možná budu na příští zimu shánět 4x4
Děkuji
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#180 V 70 nováček
V prudkém kopci na sněhu prostě zahrabeš a končíš. Lehčí předokolky dají o trochu více. Co nejlepší zimní gumy jsou výhodou, ale ne záchranou. S AWD v pohodě odjíždíšnuna píše:Uvidíme jak to bude fungovat v zimě na sněhu. Možná budu na příští zimu shánět 4x4
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#181 V 70 nováček
tak tak, V70 2x dobrou trakci nemá, stačilo mi, když jsem vyhodil kardan na léto a zmokla tráva na chalupě. Do mírného kopečka jsem hrabal a to jsem se rozjížděl hodně s citem. AWD je na tom neporovnaetelně lépe
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#182 V 70 nováček
Ja jeste u V70 I. 2.5T (147kW) po vynani kardanu pozoruju, ze kdyz prudce akceleruju, auto je podstatne hure ovladatelne... Prijde mi ze strasne lita po silnici. s AWD jelo proste krasne tam kam melo.Haben píše:tak tak, V70 2x dobrou trakci nemá, stačilo mi, když jsem vyhodil kardan na léto a zmokla tráva na chalupě. Do mírného kopečka jsem hrabal a to jsem se rozjížděl hodně s citem. AWD je na tom neporovnaetelně lépe
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#183 V 70 nováček
Je jasný že se 2x4 a 4x4 nedají na sněhu porovnávat. Začínáme na horách stavět chalupu,příští rok bude hotová tak se asi AWD bude hodit. To se ještě uvidí. Ovšem je obrovskej nepoměr cen u nás a v německu. Včera jsem koukal na bazoš a někdo tam prodávé CROSSCounry za 85000 a v německu nejlevnější je 160000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#184 V 70 nováček
pak vidíš, jaké asi budou vraky u nás. XC70 nebo V70 AWD po faceliftu je dle mne minimálně za 160 tisíc, aby jsi tam udělal běžnou údržbu nějaký desetitisíc, okolo 200 v top stavu. Jinak v tom zahučíš za x desítek tisíc kč. Můj názor, vím, za co jsem kupoval já, v jakém byla stavu, co jsem ještě trochu doladil a za kolik bych prodával....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#185 V 70 nováček
Jaký ročník počítáš "po faceliftu"? 2006 a víše? Jiné lampy a poopravené budíky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#186 V 70 nováček
druhá polovina 2005, ještě např. se 120 kw D5 bez DPF - jiné lampy, budíky, středový tunel, rádio...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#187 V 70 nováček
On se asi ještě dělal poslední face lift koncem 2006. Má to ve světlech čočky a budíky mají nad číslicema rámeček v zrcátku je blikač co jsem si všiml. Ono toho asi bude ještě víc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#188 V 70 nováček
Zdárek
Mám dotaz..jak jinak. S autem jsem velice spokojen,ale co mě vadí je servo. U většiny aut se účinek serva z rychlostí snižuje,ale tady je stále stejný a při větších rychlostech to není moc příjemný když jde volant zlehka.
Dá se nějak to servo nastavit aby ztuhlo?
Díky za odpověd
Mám dotaz..jak jinak. S autem jsem velice spokojen,ale co mě vadí je servo. U většiny aut se účinek serva z rychlostí snižuje,ale tady je stále stejný a při větších rychlostech to není moc příjemný když jde volant zlehka.
Dá se nějak to servo nastavit aby ztuhlo?
Díky za odpověd
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#189 V 70 nováček
Od cca 2004 se daval asi na prani posilovac s promenlivym ucinkem. Pokud jej nemas, tak by se tam myslim dal dat, ale bude potreba s tim upravit dalsi komponenty. Financne tedy mimo. Aby byl jinak posilovac tuzsi, pochybuji, ze pujde.
Dopln si o aktualni auto jeste podpis, at vime co mas
Dopln si o aktualni auto jeste podpis, at vime co mas
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#190 V 70 nováček
Zkusím se poptat v servisu u Patočky. Bude mě tam dávat češtinu. Asi do toho nechci rvát moc peněz. Přes léto možná budu shánět AWD nebo XC a tohoto krasavce prodám. Stavíme chalupu na horách a potřebuji zjistit zda musím koupit 4x4 pro 50 metrů které jsou ze silnice k baráku. Snad někdo ocení nové rozvody,nové brzdy top stav a serviska s nájezdem 170tis/km ...ale uvidíme.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#191 V 70 nováček
přiživím se. potřebuji udělat spojku a když tak koukám na spojkový sady, tak jsou jakýsi dva typy. u prvního píší, že je do čísla podvozku 395001, u toho druhého je to trošku chaotické, leč nejspíš je to pro všechna čísla podvozku (tak nějak to píše i sachs v katalogu). jenže kde zjistim číslo podvozku? nebo mám rovnou vzít ten druhý, je to na všechny? koukal jsem na štítky a nikde nic takovýho podobnýho šestimístnýho jsem neobjevil. někde jsem četl, že tohle rozhraní proběhlo snad v '98, takže bych asi měl mít tu druhou, ale nevím... pro názornost dva odkazy:
http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spojkova-sada-sachs-sa-3000832001/
http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spojkova-sada-sachs-sa-3000841501/
http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spojkova-sada-sachs-sa-3000832001/
http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spojkova-sada-sachs-sa-3000841501/
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#192 V 70 nováček
Číslo podvozku je posledních 6 čísel vinu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#193 V 70 nováček
Je to podle druhu vypínacího ložiska, buď je zvenku mechanická páka a nebo je centrální hydraulické. Pozná se to podle toho jestli vede ke spojce dovnitř trubka. Já jsem objednal tu špatnou a pak jsem musel to ložisko dokupovat.Nimrod píše:když tak koukám na spojkový sady, tak jsou jakýsi dva typy
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#194 V 70 nováček
raolsa: mám tedy 657056
pepa.paur: mám hydrauliku, pokud vím
takže v obou případech to vypadá na tu druhou levnější sadu?
pepa.paur: mám hydrauliku, pokud vím
takže v obou případech to vypadá na tu druhou levnější sadu?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#195 V 70 nováček
no já jsem bral sadu LUK - LK 624223100 a byla s tím mechanickým ložiskemNimrod píše:raolsa: mám tedy 657056
pepa.paur: mám hydrauliku, pokud vím
takže v obou případech to vypadá na tu druhou levnější sadu?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#196 V 70 nováček
jo, ta by měla být do čísla podvozku 395001, takže to asi sedí
objednám tu druhou, díky, chlapi
objednám tu druhou, díky, chlapi
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#197 V 70 nováček
dovolil bych si vznést další dotaz. k čemu je ten nezapojený konektor? je na "a" sloupku, u palubky. na reprák není
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#199 V 70 nováček
Šémátko z volvowiringdiagrams.com by dle barev a umístění konektoru mělo napovědět. Poradil bych, ale nechce se mi to hledat
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#200 V 70 nováček
Nimrod píše:dovolil bych si vznést další dotaz. k čemu je ten nezapojený konektor? je na "a" sloupku, u palubky. na reprák není
Osvětlení zrcátka ve sluneční cloně
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek