V 70 nováček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#1 V 70 nováček
Předem se všem moc omlouvám že tu založím vlákno které se tu již několikrát určitě omlelo...nikdy jsem neměl Volvo,ale ke dvoum psům které vlastním se mě narodil prcek a řeším velké auto. Napadlo mě V70 neb se dá koupit za rozumné peníze je velké a pěkné. Jen nevím jakou zvolit motorizaci. Co jsem se koukal do inzerce tak se mě zamlouvá 2.4D5 120kW bo ta silnější verze s manuální převodovkou. Dokáže mě někdo poradit zda to je dobrý nápad? nebo mě čeká spousty starostí?
Děkuji předem za slušnou odpověď
Tomáš
Děkuji předem za slušnou odpověď
Tomáš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 231
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Klecany
- Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual
#2 V 70 nováček
A nenapadla Te 1.generace V70 s motorem TDi?Nebo uz je to na Tebe moc stare?
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#3 V 70 nováček
Nevím připadá mě to již staré..mám 150 na auto a chci něco velké a bezpečné. žena,dítě,kočárek a 2x pes. Jak je na tom V70 D5? Koukal jsem že v německu mají najeto běžně 400tis/km a tak mě to připadá spolehlivé když mají takový nájezd. Ale jak jsem psal neznám tuto značku. Měl jsem vždy koncernová auta,ale ted je to velice špatné z kvalitou a spolehlivostí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 231
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Klecany
- Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual
#4 V 70 nováček
Jen se ptam,D5ka je dobra,ale kdyz uz,tak aspon rok 2004 a mladsi...ja jsem zaujatej,na me je V70 II uz malo hranata:)...a v nemecku je kazdopadne lepsi vyber nez tady u nas...dneska je proste problem,ze auto uz je spotrebni zbozi...a chtel bys manual nebo automat?
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 V 70 nováček
Ahoj, hlavně si dej čas a pořádně si pročti forum. Jsou tady řešený závady, které se třeba týkají nějakých ročníků - jako umírající přistrojovky, oxidující jednotky. Každopádně nic, co by se nedalo řešit.
D5 je motor se solidní spolehlivostí, když se mu dá péče (resp. dal někdo péči už před tebou). Proto samozřejmě hledat méně ojeté kusy. Ale i ty, co mají více najeto se dají poznat podle sluchu, jak na tom motor zhruba je (hydroštely, dvouhmota atd.).
Verze silnější a slabší nejsou rozlišené manuálem nebo automatem. Prostě buď chceš automat nebo manuál. U automatu opět pozor na péči předchozího majitele, máme ovšem kontakty na šikovné mechaniky, co umí automaty opravit.
Atd atd. Těch informací je více.
Jestli máš 150, hledal bych auto za 100 a za 40 mu udělal servis + 10 rezervních.
Kolik ročně najedeš? Potřebuješ naftu?
D5 je motor se solidní spolehlivostí, když se mu dá péče (resp. dal někdo péči už před tebou). Proto samozřejmě hledat méně ojeté kusy. Ale i ty, co mají více najeto se dají poznat podle sluchu, jak na tom motor zhruba je (hydroštely, dvouhmota atd.).
Verze silnější a slabší nejsou rozlišené manuálem nebo automatem. Prostě buď chceš automat nebo manuál. U automatu opět pozor na péči předchozího majitele, máme ovšem kontakty na šikovné mechaniky, co umí automaty opravit.
Atd atd. Těch informací je více.
Jestli máš 150, hledal bych auto za 100 a za 40 mu udělal servis + 10 rezervních.
Kolik ročně najedeš? Potřebuješ naftu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 V 70 nováček
Před šesti lety jsem na to byl stejně jako ty a řešil jsem stejnou otázku. Nakonec jsem pořídil V70, co mám a měla najeto 285tis km. Ještě jsem koukal na Mondea, ale tam bych si to asi nedovolil, koupit auto s tímto nájezdem. Rozhodně to není zadarmo, ale stojí to za to.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 V 70 nováček
Za 40 uděláš fakt pořádnej servis a máš na nějakou dobu vystaráno. Uložení tlumičů, čepy, silentbloky a pak se třeba může ukázat spojka, dvouhmota a je ti 40 málo
Nestraším, konstatuju.
Nestraším, konstatuju.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 V 70 nováček
Ale zase tady je karelvolvo, kterej jenom tankuje. Takhle to na mě působí...
Jako V70 v naftě bude prostě mít nalítáno a ty musíš počítat s tím, že něco budeš dělat. Po dovozu do auta nasypal hodně peněz. Dvouhomota, spojka, rozvody, těsnění pod hlavou, žhaviče, olej v převodovce, něco na podvozku.....a za nedlouho pokračuješ třeba brzdama, atd.
I přesto mám tohle auto hrozně rád.
Jako V70 v naftě bude prostě mít nalítáno a ty musíš počítat s tím, že něco budeš dělat. Po dovozu do auta nasypal hodně peněz. Dvouhomota, spojka, rozvody, těsnění pod hlavou, žhaviče, olej v převodovce, něco na podvozku.....a za nedlouho pokračuješ třeba brzdama, atd.
I přesto mám tohle auto hrozně rád.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 V 70 nováček
Každopádně takovej servis můžeš dělat na kterékoliv značce...to není nic chronického, co by se týkalo jen Volva.
Co mě ještě napadá, zaměřit se na poloosy, jestli nejsou volné. Poznáš podle křupání, při rozjezdu na zpátečku, nebo dopředu.
Co mě ještě napadá, zaměřit se na poloosy, jestli nejsou volné. Poznáš podle křupání, při rozjezdu na zpátečku, nebo dopředu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#10 V 70 nováček
Lepší být připraven na nejhorší a být překvapen lepším než naopak
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 V 70 nováček
Jestli skočí na špek českým bazarníkům, může se stát....spiloun píše:Ja vim, ale to by musel koupit hodne vyjetpo mrdu z Italie, aby do toho tolik nasypal...
Každopáně nechci strašit, jenže všeobecné povědomí o Volvu je DRŽÁK. Ano, je to držák, když se o auto staráš. Třeba kolega z práce koupil "držáka" a ignoroval kontrolku oleje. Věřil, že prodávající olej měnil. Houbeles, zadřel to. A samozřejmě Volvo není držák, je to krám....no máme v práci pěkné diskuze
Nedávno jsem pořídil další vůz (viz podpis) a pomalu lovíme nějakou náhradu ve stejných vodách.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 V 70 nováček
Auto jezdím od 285 tis km. Mám aktuálně najeto 424 tis km. Výše uvedené možné problémy jsou vesměs z mé vlastní zkušenosti. Auto z Německa, udržované.spiloun píše:Tak rezervu je urcite potreba mit.... to kazdopadne, ale pokud koupi auto aspon s nejakou trosku prokazatelnou historii, tak je to straseni...
A V70, pokud mela trosku servis, tak bez nejakych problemu najede 300-400 tis km, aniz by odchazely zakladni casti, menis vetsinou ptakoviny...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#13 V 70 nováček
Nenajedu mnoho km,ale celej život jezdím ropu a jsem na to zvyklej. Každopádně manuál neb tam není co se může pohnojit. Dovoz Italie neřeším..tam je vše stočeno. Kouknul bych se tady bo Německo s nájezdem do cca 250tis/km. Koukal jsem že jsou 3 výkonové verze. Je tam nějaký rozdíl ve spolehlivosti?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#14 V 70 nováček
V drtivé většině netankuji ale naftu nalévám ! (s kanistrů) Žhaviče jsem nikdy žhavit neviděl, stále mi funguje bufík. Rozvody jsem ještě nedělal, ale koupil jsem auto po rozvodech i když už je tomu skoro devět let. ale loni jsem do toho nasypal zhruba dvacet tkč , origo vodní pumpa, po letech jsem taky koupil nový horní silentblok motoru (i když žádný rozdíl jsem nepozoroval) jen byl prostě pár roků utržený, silentbloky předních ramen vše origo (3500 + 2000 + 4000 kč) plus neorigo tlumiče Sachs na cely auto cca 7000kč plus spojka s dvouhmotou to ale nepočítám to jsem koupil kdysy z bouračky celý motor tak jsem ji tam dal a pohoda, práce k nezaplacení !! Třeba uložení tlumičů, kulové a závěsné čepy, tyčky stabíků za mně neměněny. Brzdy jsem dělal hned po koupy auta před devíti lety a po 110tkm jsou v půlce. Takže se investuje do zbytečností pegasusy + goodyear 20000kč, Zadní křídlo 3000, přemýšlím třeba o fungl nových vstřikách ! Co nevidět nahodím chromovy kliky + zrcátka pofacehajnej píše:Ale zase tady je karelvolvo, kterej jenom tankuje. Takhle to na mě působí...
Jako V70 v naftě bude prostě mít nalítáno a ty musíš počítat s tím, že něco budeš dělat. Po dovozu do auta nasypal hodně peněz. Dvouhomota, spojka, rozvody, těsnění pod hlavou, žhaviče, olej v převodovce, něco na podvozku.....a za nedlouho pokračuješ třeba brzdama, atd.
I přesto mám tohle auto hrozně rád.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 V 70 nováček
Ty budeš ta lepší sorta a navíc člověk, co mi doveze V70 s nájezdem do 150 tis km...spiloun píše:HAjnej.... a co sem ja?
myslis, ze me taky skacou lidi na spek?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#16 V 70 nováček
Jedině benzín! A jestli nemáš trvalý pobyt v centru, tak se do něj brzy s tou petrolejkou nedostaneš.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 V 70 nováček
A nebude to problem i s pobytem?Romulusw píše:Jedině benzín! A jestli nemáš trvalý pobyt v centru, tak se do něj brzy s tou petrolejkou nedostaneš.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#18 V 70 nováček
Ne, kdo bude bydlet uvnitř zony, ten bude mít výjimku. No, to už by teda byl vrchol
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#19 V 70 nováček
Benzin určitě nechci,nejen že mám levnější naftu,ale hlavně z benzínem neumím jezdit. Nedávno jsem měl půjčené benzínové auto a při rozjezdu mě 2x chcíplo. Jde mě o to zda vyhledávat určitý motor (myslím výkonově,neb u VW třeba 125kW je průser) bo je to jedno,ale třeba si dát pozor na jiné věci kterým se vyhnout. Chtěl bych třeba střešní okno..ale třeba je problematické a zatéká tam. Bo klimatizace. Zda je vícero druhů...manual,automat,dual. Dnes si zajedu do AAA na zkušební jízdu. Nikdy jsem v tom ani neseděl a už mě to auto nadchlo.
Kupovat ho tam 100% nebudu.
Díky
Kupovat ho tam 100% nebudu.
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#20 V 70 nováček
Další co mě napadlo zda jdou dodatečně dodělat střešní hagusy. Občas se dají koupit auta bez nich,ale pro mě jsou podstatné jak na kola tak na lyže.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#21 V 70 nováček
tak o tom by ti pověděl Solniak, který koupil auto s dobastelnými neoriginály a dal je raději pryč. Ano dají se hagusy dodělat, když si seženeš z vrakoviště originály. Já bych hledal již auto s hagusy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#22 V 70 nováček
Jj, neorigo hagusy jsou pecka! Firmu Neumann, ktera tu debilitu vyrabi, bych snad nechal zavrit... Viz muj boj s flexou , https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=49043
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#23 V 70 nováček
Tak to mě nenapadlo tam dávat neorigo. Sehnat je na vraku a dodělat.ale nevim zda to jde..Další věc je zda jde vyhodit to zastaralé radio a koupit rámeček a dát tam nějaké novější co má vstup USB. Hudbu už jinde nemám a CD shánět nechci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#24 V 70 nováček
Radio jde vymenit, sice se tam dle mne jine moc nehodi, ale funkcemi bude dale. Potreba koupit 2 DIN radio, ramecek a konektory. To bych radeji volil cestu Yatour - najdes zde na foru. Napojis to misto CD menice a prehravas z flashky mp3. Radio zustava puvodni, cena kolem 2000 kc
Naposledy upravil(a) Haben dne 29 črc 2015 21:19, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#25 V 70 nováček
Za kolik ti jezdí 4x4?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek