Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM"

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#76 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Krystof P. »

Sarkasmic píše:Wastegatem si nejsem jistej,jen před výměnou turba to jelo prostě líp... No začnu katem,ještě prubnu váhu vzduchu. Právě že moje ME4.4 jede nejen pocitově mnohem hůř než ME 7
Prošel bych všechny hadičky k TCV a jestli máš doma ještě starý turbo nebo aspoň ten wastegate, tak se podívej jak je tam nastavenej, aby ti to udělalo tak velkej rozdíl, tak by musela bejt matka uplně někde jinde a ne o půl otáčky. Jaký tam máš nový turbo ? Originál mitsubishi uplně nový ?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#77 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Určitě bych ještě vše prošel jak píše Kryštof,ale ten budík je potřeba ono sice to venku nastavíš ,ale potom to ještě potřebuješ doladit jak psal peter cz a tam je právě potřeba vidět jak to tlačí ,aby to bylo to pravé .Já tam mám tu rafičku to víš jak to maj 850ky přímo tlak tam není znázorněn ,ale vím jak je plná a kdy málo .Furt nemůžu pochopit ,že to potom přestali do těch přístrojovek dávat.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#78 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Krystof P. »

Jinak podívej se do mýho TP na poslední řádku:

[img]http://s25.postimg.org/4yb9hwpsb/TP2.jpg[/img]

je dost pravděpodobný, že máš normálně T3, jenom to nemáš napsaný na bloku motoru stejně jako já
EDIT: Abych to doplnil, jestli tam máš skutečně Tčko a ne T3, tak by to poukazovalo na motor z 850 turbo čili 225koní, to už je proti (dejme tomu že to měly všechny) 255 konim z Cčka docela rozdíl.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#79 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Krystof P. píše:Jinak podívej se do mýho TP na poslední řádku:

[img]http://s25.postimg.org/4yb9hwpsb/TP2.jpg[/img]

je dost pravděpodobný, že máš normálně T3, jenom to nemáš napsaný na bloku motoru stejně jako já
EDIT: Abych to doplnil, jestli tam máš skutečně Tčko a ne T3, tak by to poukazovalo na motor z 850 turbo čili 225koní, to už je proti (dejme tomu že to měly všechny) 255 konim z Cčka docela rozdíl.
Střeva budou stejný vše ostatní už je na ŘJ a dalších el.fičurách,plyn, a jiná hlava VVT apod. :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#80 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Fíla »

Sarkasmic píše:njn,ale co s adaptací jednotky jak mě kdysi varoval dali? Že si zvykne a pak je vymalováno? Kolik vlastně má plnit T5ka? Resp. kolik vám plní? Informace se notně rozcházejhí....


Citace z turbobricks:

"Overview: The engines in these cars (850 turbos, T5's, T5-R's, and R's, as well as all 70-series T5's [may mention early V70R's], all of which will be referred to as the HPT turbo cars as they are mechanically very similar) are 2.3 liter 20 valve DOHC designs, with a stock turbocharger and settings as follows:

All HPT 850's received TD04HL-15G turbos, with stock boost for turbo and T5 models set at 9.6 psi, and T5-R and R models at 10.5 psi (stock hp are 222 and 240, respectively). (The European 850R received a 16T turbo)

All HPT 70-series cars received 16T turbos (with the exception of the V70R's, which received 18T's in 98 and 99, and 19T's in 2000). Not sure on stock boost setting, I'd assume it's around 10 for the T5's and probably 12.5 or so for the R's."


https://turbobricks.com/showthread.php?t=10961
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#81 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Takže pakliže v mém voze je fyzicky 04 15G tak bych mel plnit 9.6 psů... Díky moc...

Kurwa že já se tu englištinu líp neučil,pochopím každou druhou větu....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#82 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Hoj! Už zase... Kdy máte plnej plnící tlak v závislosti na otáčkách? Moje auto neustále dělá to že do 3000 ot se chová jak atmosféra a vve 3,5t strašně zabere... Je to tak dobře? :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#83 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Krystof P. »

Sarkasmic píše:Hoj! Už zase... Kdy máte plnej plnící tlak v závislosti na otáčkách? Moje auto neustále dělá to že do 3000 ot se chová jak atmosféra a vve 3,5t strašně zabere... Je to tak dobře? :)
Je to takzvanej turbo boost threshold, kterej si lidi pletou s turbo lagem a u starejch benzínů je celkem běžný, že to tak dělá. Moje 16T to má dost podobně. Menší turba zravidla mívají menší (zabírají níž) větší výš.
Mám to takhle rád, protože to dejme tomu respektuje výkonovou křivku atmosferickýho benzínu, než ty novodobý napodobeniny TDIček, kdy benzínový auto tahá od 1800 do 4000 otáček. A samozřejmě plnej boost ve vyšších otáčkách je šetrnější ke komponentům v endžínu.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#84 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od tomik T5 »

mě teda T5 s 16T začne zřetelně tlačit na 2500ot....ve 3500 mi to přijde skoro pozdě,třeba delta integrale i 323 gtr se splašily na 3000ot,calibra šla celkem plynule od 2000 s výraznějším zátahem někde kolem 4000....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#85 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Krystof P. »

Pokud bych se na to podíval takhle, tak 3500 ot. je už možná upravdu lehce dost (asi opravdu táhne od nějakých 2800 ot.) ale řekl bych, že v tomto momentě turbo už dává blízko maximálnímu plnícímu tlaku. A každý to má pocitově trochu jinak.

Chtít to identifikovat jako problém, tipoval bych nějakou starou, nafukující se hadici.

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#86 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Budu muset změřit reallnej tlak přeplnovaní,ale prave že je to až hodně vysoko,ten rozdíl je tam opravdu značnej. Víceméně až na původbí výfuk už tam snad není nic,co by za to mohlo moct.... :(
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#87 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od tomik T5 »

[quote="Krystof P."]Pokud bych se na to podíval takhle, tak 3500 ot. je už možná upravdu lehce dost (asi opravdu táhne od nějakých 2800 ot.) ale řekl bych, že v tomto momentě turbo už dává blízko maximálnímu plnícímu tlaku. A každý to má pocitově trochu jinak.

jj,okolo 3500-4000 ot. přichází ztráta trakce...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#88 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Já si prostě myslím,že je to špatně.... Byl by někdo ochotnej uřčit v kolika ot. začíná turbo tlačit a v kolika je na plným tlaku? Pocitově to opravdu neplní... Do 3000 opravdu jedu jak atmosféra,pak začnej bejt cítit nárust plnění a ve 3500 naplní,zabere a jede...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#89 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Fíla »

U mého motoru v eRku (B5234T4, ME4.4) 18T turbo maximálního tlaku (1,2 Bar - ano, tlačí trochu víc, bez úprav je to 0,9 Bar) dosáhne v cca 2800 ot/min. Prudký, citelný záběr auta se ale následně koná až v 3500 - 3700 otáčkách. Vysledováno dle budíku.
Takže v podstatě tak, jak píšou ostatní...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#90 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od majkls70 »

Já na mojí C70 T5 ME7 včera konečně namontoval budík na tlak turba. tlačím 0,8 až 0,9 bar. Chip v autu údajně žádný není, ale i tak jede líp než druhá sériová T5. Jde poznat bez vyndání, jestli tam není turbo místo 16T 18T ? Jinak zkoušel někdo zvýšit plnící tlak manuálním ventilem? Dle mě by měl 1,2bar zvládnout v poměru s palivem
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12069
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#91 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Urvanej »

Cokoliv přes 1bar už je dost o hubu. O technický proveditelnosti a erroru na C70 nevím nic, ale mam pocit, že by zařval, že se mu to nelíbí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#92 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od majkls70 »

Urvanej píše:Cokoliv přes 1bar už je dost o hubu. O technický proveditelnosti a erroru na C70 nevím nic, ale mam pocit, že by zařval, že se mu to nelíbí.
No třeba na audi s3 mi tlaci skoro 2bar. Co by se.mohlo stat? Ojky to snad dají
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12069
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#93 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Urvanej »

Stanou se detonace, a pak...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3350
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#94 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dumi.cz »

to by ale mela osefovat cidla klepani ne?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#95 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od kwiko »

auto si brutalne ubere predzapal + strati vykon, zacne trhat. preto sa upravuje motor na nizsiu kompresiu, ale to zvysuje spotrebu, Audina ma EGR a 2bary na budiku znamenaju cca 1bar v skutocnosti (nezijeme vo vakuu)

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2428
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#96 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Chase »

majkls70 píše:
Urvanej píše:Cokoliv přes 1bar už je dost o hubu. O technický proveditelnosti a erroru na C70 nevím nic, ale mam pocit, že by zařval, že se mu to nelíbí.
No třeba na audi s3 mi tlaci skoro 2bar. Co by se.mohlo stat? Ojky to snad dají
ME7 je naštěstí relativně starostlivá, takže se stane to, že šlápneš na plyn a auto půjde okamžitě do nouzáku :)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12069
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#97 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Urvanej »

Tak mě nenapadlo, že 1 bar = 2 bar :-D to je pak trochu renonc.
Ale na tvoji obhajobu, peru se s tim dnes a denně, páč lidi neví, že 1 bar je všude kolem a tudíž 2 bary je vlastnně plnící přetlak 1 bar. Pozná se to podle toho, že tlak jde ve volnoběhu pod jedničku, případně do mínusu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#98 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od majkls70 »

tak.. je pravda že audi má kovaný střeva no :evil:
mám tu navíc pár věciček, tak zkusím polaborovat. Mám tu štelovatelný regulátor tlaku paliva na lištu + budík, plus manuální regulátor plnícího tlaku + budík už je v autě. Co jsem se dočetl tak snad tahle verze motoru by měla mít odolnější ojky, než starší typ.
Do toho si trochu pohraju s odstíněním toho sání. Výfuk asi až příští sezonu od turba dozadu, ale teď aspoň odkryju střeva původního a udělám plnoprůchozí, ať se sranda :)
... Pak dám echo jestli to funguje :D
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2124
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#99 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od peter cz »

Manuální regulátor s ME7 fungovat nebude, jak už bylo psáno...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“