Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM"

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#26 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od kwiko »

Ja som raz pouzil manometer s pumpou na bicykel a tiez vpohode :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#27 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od tomasss »

gusto píše:Mimochodem jednou jsem mél prasklou hadičku od WG, a jelo to docela hezky, až najednou to odělalo fuel cut, tzn. odpojilo dodávku paliva, ale naštěstí bez poškození motoru. Anebo možná dvoulitry s kratšímy ojnicema nejsou tak náchylné na zohýbání... :oops: No, radši to nechci vědět. :wink:
Joo, tak tohle jsem mel na erku taky, a jelo to jako krava...ojnice mam doted v praci jako tezitka :-D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#28 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

jj,ten pocit kdy to jede až nezdrave moc sem už taky zažil,doufám,že bez následků...
BTW-jak se pozná ohnutá ojnice? :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#29 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Tlakové hadice-nejsou zcela v kondici... Kde kdo řešil a za kolik? Má cenu brát ten set od kučery?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#30 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Ojnice poznáš podle novýho zvuku, kterej tam dřív nebyl. Z tlakových hadic nejčastějc a nejdřív odchází ta kraťounká co je na výstupu kompresoru turba.... dostává záhul tím vedrem. Tu bych vyměnil určitě. Jestli si dobře vzpomínám je to 59/51mm rovná redukce, cenově se motá tak okolo 500Kč. Rozhodně nekupuj Samco eXtreme - u mě se její selhání a vystřelení trubky při plným zatížení podílelo na smrti jedný z mých K24. Kdybys řešil jednotlivý hadice, tak neber ani ty měkký šprcky co prodávaj Highperformanceparts.cz. Slušný kusový hadice má třeba Dieselpower.cz (prodává Siliconhoses.com). Druhá nejčastějc selhává ta před klapkou s výstupem na volnoběžnej ventil, tu lze taky většinou koupit samotnou. Ten set záleží, jestli chceš v ladění pokračovat. Pokud jo, stejně ty vedení budeš chtít časem udělat jinak. Já měl sadu hadic Samco půl roku a pak jsem koupil obrácený vedení od Do88.se.

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#31 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Já nevím jak moc chci ladit... Je to auto na ježdění,není to hračka,tudíž se dostat jen co nejveš při zachování původního stroje. Hadice mi umírá ta před klapkou a ta na výstupu z cooleru... Proto řeším jestli koupit origo nebo nějakou celou sadu,oni i ty ostatní hadice už jsou takový rozblemclý...
Obrácený vedení předělávat určitě nebudu. Maximum co pro stroj udělám je nyní uvedení do stage 0 a pak max pořešit výfukovou cestu...
Co třeba toto? http://www.kvalitka.cz/index.php/silikonove-hadice/hadice-volvo/1169-hadicova-sada-turbo-volvo-s70-v70-turbo-t5-98 Cena pěkná, na venair jsem žádnou hrůzu neslyšel...
Jenormální,že mezi klapkou a kůlerem je plastová trubka? Já myslel že v plastu bylo až obrácený vedení...?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#32 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#33 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Marten »

Nechci tu být za blbce, ale co je to obrácený vedení? :)
Naposledy upravil(a) Marten dne 25 lis 2014 21:43, celkem upraveno 1 x.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#34 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od peter cz »

To vypadá jako ta levná sada co prodávaj z HK na ebayi, dával jsem to do 850, bylo to sice trochu uprav si sám (ohledně délek), ale jinak už pár let drží...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#35 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Tak třeba nemaj všechno špatný, ale od HPP jsem nouzově kupoval kousek hadice a tak měkkou stěnu v takovým průměru jsem ještě neviděl. Tuším 3 vrstvy tkaniny tam kde ostatní dělaj 4-5.
Venair si myslím že je z těch lepších. Samco, když to nejsou ty aramidový eXtreme asi taky, ale za vyšší cenu proti ostatním srovnatelným nenabízí nic navíc. Můj kůň je Do88.se. Z německých ebayových jsou dobrý turboloch.de a turbozentrum.de (turbozentrum berlin... TZB). Siliconhoses co prodává dieselpower, je zase jediná hadice, která vydržela asi 3 roky stejně modrá. Ostatní vždy zmutujou do modrohnědý. Řešení je koupit ty silikonový hadice rovnou černý, aspoň to pak i pod kapotou vypadá nenápadně :green: ... a dobově.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#36 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od gusto »

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#37 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Ještě mi nikdo neřekl,jestli je normální ta plastová trubka... :D

Jak to že mám v T5ce z 97 18T turbo? To asi nebude originál což?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#38 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Plastová trubka je normální, 18T neni originál pro T5. Jaký máš vstřiky (jakou barvu)? Jestli tam je měněný turbo, tak nebude na škodu vyndat řídící jednotku motoru, otevřít jí a kouknout, jestli neni přeletovanej šváb, případně jestli mezi švábem a tišťákem neni naletovaná patice.

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#39 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

vstřiky-takový buď světle okrový nebo špinavě bílý...
Asi takovýhle... : http://forums.swedespeed.com/showthread.php?217366-5-White-Injectors-from-1998-V70-T5-125k-60-OBO
Mělo něco tu trubku kovovou? 850 či tak? Ten plast mě irituje...
Naposledy upravil(a) Sarkasmic dne 26 lis 2014 20:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#40 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od mekky »

Tam budou tuším 350cc
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#41 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Vstřiky jsou tím pádem původní.
OT: jestli chceš, tak někam (třeba i sem do topiku, výhoda je že se to jentak samo nesmaže jako když to hodíš do SZ nebo do inzerátu) napiš seznam, co všechno na to auto sháníš. Mám totálně zakrámovanou garáž dílama na 850/70, spoustu věcí který teoreticky možná někdy použiju mám dvakrát. Tuším žes psal že máš světlej introš? Do toho mám taky spoustu všemožných plastíků a obě jedničkový auta mám s tmavým.

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#42 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

No....
Cooler-ale ten není surnej-deravej není,ale chybí mu tu boční šíny,takže visí na hadicích
Turbohadice-hlavne pred klapku a před cooler
Přední světlý sedačky kůže s alcantrou
Plasty na větší zadní opěrák-prúchod pásu a sklapění sedadla
Hydro motorový silenbloky-ale ty dám spíš nový
TCV-taky spíš nový
Filtrbox
Kombíkový zadní péra,nejlépe zátěžový
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#43 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Kouknu. Něco z toho bych měl mít. Třeba hadice jsem žádný nevyhazoval, ale obávám se že to bude bláto.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#44 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Marten »

Že jsem tak smělý, k čemu je to dobrý to obrácený vedení?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#45 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Je kratší, takže rychlejší reakce. A údajně tím že nutíš horkej vzduch proudit shora dolů (přirozená reakce horkýho vzduchu je, že se snaží stoupat vzhůru), tak se to líp chladí. Kromě toho to i celkem hezky vypadá.

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#46 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od st_Andy »

Tak to je dost dobry :good: je celkem fajn zo po tolika letech tady se clovek jeste furt dokaze dozvidat neco nove a podstatni, vcera magnet v pixli k servu, dneska obraceny vedeni, no krasa, jeste podte do mne kluci, gimme some more! :Bravo: :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#47 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Andy magnet mi uniknul. Máš odkaz, ať se i já dozvím něco novýho? Díky.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#48 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Urvanej »

Dali hýr. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#49 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

:shock: Díky Tome! :good: To potřebuju taky. Se servama a různýma vrtochama typu chčijící řízení se potýkám už delší dobu, hlavně u chrochta, ale i u 850 po letošním prvním oživení servo řvalo tak dlouho, že jsem si myslel že už je zle.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#50 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Letmým pohledem mám airboxů 4-5 :%) , musím to ale zkontrolovat, protože něco z toho je diesel a něco z toho ME7 benzín. Mezichladič z TDI, hadice ke klapce asi 2, ale musím skouknout jestli jsou k něčemu. Ty šíny z mezichladiče s prasklou vaničkou, z kterýho jsem sápal hliníkový jádro jsem asi bohužel vyhodil. Světlý zadní opěradlo mám, ale plasty na tom dobře nebyly. O víkendu se snad dostanu k podrobnějšímu shlídnutí a identifikaci.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“