Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#1 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM"
U mě T5ky-jezdila dobře,až moc vostře,ale stále ukazovala nízkou teplotu,pak si budík začal žít svůj život a začlavypisovat teplotní čidlo a velkou bohatost směsi-měl jsem za to že bohatost souvisí s čidlem,inu osadil jsem nové čidlo a termostat-rafička ted hrdě trůní ve středu budíku a ani se nehne. Ale vozidlo netáhne tak brutálně jak předtím. Jede stále hezky ale ne tak moc. Pokud dostává čočku tak dobrý,ale při ekojízdě stále vyhazuje velkou bohatost-a ještě k tomu na druhý lambádě... Što to? Pravda údaje jsou to z texy,vidu nemám...
V autě je udajně nalitá nějaká neodzkoušená brutalitka,ale až do umření teplotní čidla se nedělo nic.Motor jde pěkně,necuká,volnoběh nekolísá....
V autě je udajně nalitá nějaká neodzkoušená brutalitka,ale až do umření teplotní čidla se nedělo nic.Motor jde pěkně,necuká,volnoběh nekolísá....
Naposledy upravil(a) Sarkasmic dne 24 lis 2014 17:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Problém s bohatostí V70 T5
pokud to háže lambáda za katem tak bych to tipoval na nemocnej kat, popř načatou první lambdu? Regulátor na liště?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 Problém s bohatostí V70 T5
Já už nemám STD regulátor na liště ale pod autem,nad načatým katem se mi ani nechce přemejšlet. V hodnotách se obě lambády zdají bejt živý-otázka je-má druhá lambáda taky chodit,nebo má držet stále stejnou hodnotu?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#4 Problém s bohatostí V70 T5
Co mi nejvíc irituje,že to auto zlenivělo... O celý 2.5 vteřiny....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Problém s bohatostí V70 T5
Muj měsíční slib vypršel...
Nevim co bych ti mohl říct jinýho než co sám dobře víš, ale třeba jinej pohled na věc...
Vepředu máš širokopásmovou, která ukazuje spojitý hodnoty a celkem se podle ní nechá poznat aktuální stav směsi. Vzadu je úzkopásmová, která má poletovat. Obě časem zleniví a pak poletují pomalu, nebo si umí i vymejšlet.
Nevim, jak se řj chová, pokud zjistí, že je kat KO (srovnává obě lambády). Mohla by se rozhodnout držet přesnej poměr za všech okolností.
Řešení na prase je 0.5-1kOhm připínatelnej rezistor do serie k teplotnímu čidlu
Pokud teda je skutečně problém v bohatosti směsi...
Nevim co bych ti mohl říct jinýho než co sám dobře víš, ale třeba jinej pohled na věc...
Vepředu máš širokopásmovou, která ukazuje spojitý hodnoty a celkem se podle ní nechá poznat aktuální stav směsi. Vzadu je úzkopásmová, která má poletovat. Obě časem zleniví a pak poletují pomalu, nebo si umí i vymejšlet.
Nevim, jak se řj chová, pokud zjistí, že je kat KO (srovnává obě lambády). Mohla by se rozhodnout držet přesnej poměr za všech okolností.
Řešení na prase je 0.5-1kOhm připínatelnej rezistor do serie k teplotnímu čidlu
Pokud teda je skutečně problém v bohatosti směsi...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#6 Problém s bohatostí V70 T5
Právě že texa mi toho moc nepoví,tak to řeším virtuálně,do tedka jsem nepotreboval s volvem komunikovat na vyšší úrovni ale budu se muset aktualizovat...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#7 Problém s bohatostí V70 T5
Jo-co nechápu je proč ta druhá lambda není za katem,ale na začátku katu....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Problém s bohatostí V70 T5
Jako že tam máš 2 lambdy a obě před katem?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 Problém s bohatostí V70 T5
Já tě sleduju už dlouhoUrvanej píše:Muj měsíční slib vypršel...
Naposledy upravil(a) dali dne 18 lis 2014 19:38, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#10 Problém s bohatostí V70 T5
kat je dvojdielny a v medzere medzi vlozkami je kontrolna sonda
rychlejsie sa zohreje
rychlejsie sa zohreje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#11 Problém s bohatostí V70 T5
Tož hej,to by odpovídalo... V grafu mají obě sondy vykazovat stejnou křivku? Ta zelná je v katu a ta místa kde se fláká uprostřed je volnoběh...
- Přílohy
-
- graf.png (57.86 KiB) Zobrazeno 3551 x
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Problém s bohatostí V70 T5
Bych skoro nesouhlasil. Zelená se chová spíš jak WB, kdežto červená smrdí NB.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#13 Problém s bohatostí V70 T5
Njn,ale texa,atal,delphi i vag tvrdí,že ta zelená je druhá...
Jo-zapojil jsem všechny podtlaky dle diagramu a už to zase jede,ale pro změnu nějak moc... Je nermální že T5ka hrabe na trojku??? Nebo jsem něco pokonil???
Jo-zapojil jsem všechny podtlaky dle diagramu a už to zase jede,ale pro změnu nějak moc... Je nermální že T5ka hrabe na trojku??? Nebo jsem něco pokonil???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#14 Problém s bohatostí V70 T5
Škoda, že 70-ky už nemaj tlakoměr turba - mohl bys vidět plnící tlak. Občas to pomůže při diagnostice. Jinak hrabat to může, záleží na přilnavosti a pneumatikách.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#15 Problém s bohatostí V70 T5
Myslím že u vás dneska nemohlo bejt o moc jinak než tady u nás... takový vlhko, slizká silnice. Dneska mi na trojku hrábla i 850, která hlavně díky gumám jinak naposledy hrábne při přeřazení na dvojku a pak už dá pokoj. Moje V70 T5 hrabe na trojku celkem často, protože má nicmoc trakci, dnešek nebyl výjimkou. Obojí na 17" kolech. Jestli tam náhodou máš třeba 15" a 195 nebo 185 šířku, tak na těch by na trojku hrabal i diesel. Jak píše Gusto, je to relativní, chtělo by to budík na tlak turba... třeba jenom nějakej provizorní vytaženej za stěrač (trochu blbý když teď furt chčije, celkem honička na něj nezapomenout a nesetřít).Sarkasmic píše:Njn,ale texa,atal,delphi i vag tvrdí,že ta zelená je druhá...
Jo-zapojil jsem všechny podtlaky dle diagramu a už to zase jede,ale pro změnu nějak moc... Je nermální že T5ka hrabe na trojku??? Nebo jsem něco pokonil???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#16 Problém s bohatostí V70 T5
Ok,takže je to normální... Krabice s FTčkem když zahrabala na trojku,tak jenom dvakrát. Pak dostala nový ojnice...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#17 Problém s bohatostí V70 T5
Takže problém s bohatostí odstraněn instalcí komplet novýho podtlakovýho vedení čímž se dostávám k tomu,ž eregulace turba funguje tak jak to v továrně vymysleli,tudíž to opět nejede... Jak T5ku naučit jezdit svižněji? Snažil jsem se tu najít co kdo s T5kou dělal,je tu spousta ladičů co to maj vylděný vcelku vysoko,ale vlastně nikdo nepíše jak. Vždycky je to útržek v nějakým vlákně o něčem jiným....
Jo-má T5ka z 97ýho snímač plnícího tlaku,nebo vychází jen z váhy vzduchu?
Jo-má T5ka z 97ýho snímač plnícího tlaku,nebo vychází jen z váhy vzduchu?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#18 Problém s bohatostí V70 T5
Nejspíš nemá, jede podle MAF a TPS. Asi bys měl dát 3" downpipe a 2,5" zbytek výfuku. Doktor by ti řekl (a asi i řekne) co to udělalo s eRkem.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#19 Problém s bohatostí V70 T5
Dej výfuk ,sikmej housing, a eR svody
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#20 Problém s bohatostí V70 T5
A zapoměl bych, výměn TCV to taky udělá hodně!
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#21 Problém s bohatostí V70 T5
Takže abych si to sesumíroval z toho co jsem tu vyčetl- osadit downpipe,vyhodit kat,2.5" dozadu,bílý vstřiky,TCV nový,nastavit WG,ověřit stav bypassu a přemapovat... Vzhledem k tomu že v deutchlandu někdo měnil svody a turbo za fungláč,tak tam zatím nepůjdu...
Kdo tu umí nejlíp mapu? Kluci z D5T5 a ARD?
Kdo tu umí nejlíp mapu? Kluci z D5T5 a ARD?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#22 Problém s bohatostí V70 T5
co se TCV a wastegate týká-čím nejlépe to osadit?
Ad plnící tlak-je řízen jednotkou,tudíž zvednout softvérově? Nebo mu normálně osadit stavitelnej ventil?
Ad plnící tlak-je řízen jednotkou,tudíž zvednout softvérově? Nebo mu normálně osadit stavitelnej ventil?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Aktuátor WG asi jedině Forge, ale do toho bych prachy nerval. Vyjde mezi 4-5tisícema a nic moc navíc oproti správně fungujícímu aktuátoru dělat neumí.
Laborovat s délkou tyčky aktuátoru bez něčeho čím můžeš nastavit otvírací tlak znamená, že budeš brzo shánět ojnice (jednu sadu mám kdybys chtěl, ale nestojí to za to). Nejzráděnší je že pokud to nastavuješ jen podle tlaku v sání, tak to nastavíš na nějakej tlak, kdy si řekneš, že už to stačí, jenže pak najedeš s autem pár desítek km, řídící jednotka se naadaptuje a začne to jet jako kráva, samozřejmě s vyšším tlakem a většinou je zle.
Já mám ojnice kovaný, ale podobný pokusy mě stály minimálně jedno turbo (K24), druhý zařvalo po osazení Forge aktuátoru... slepě jsem uvěřil jednomu internetovýmu tlučhubovi, kterej Forge vynášel do nebes a tvrdil že s ním dokázala S60R držet 1,4baru do 7000 otáček... což dneska vím, že je technicky nemožný.
Takže pokud se chceš hrabat v tyčce, sežeň si mityvac nebo něco na ten způsob, a nastav tím otvírací tlak podle týhle "tabulky"
a nic dalšího neřeš.
TCV buď novej origo, nebo AC Delco.
Za předpokladu, že na autě nemáš nic unavenýho (dopručuje se takzvaná stage 0 - to znamená vyměnit veškerej spotřebák týkající se zapalování, zkontrolovat a případně vyřešit úniky tlaku atd.) tak z hardwaru zdaleka největší přírůstek dosáhneš pomocí 3" výfuku od turba dozadu bez katu a bez přepážek. Od půlky auta dozadu stačí 2,5".
Nejlepší poměr dodatečnýho výkonu/ vložených peněz dosáhneš pomocí toho výfuku a dobrýho softwaru v řídící jednotce. Cokoli navíc bude znamenat že náklady na jednoho dalšího koně se budou zvyšovat a přírůstky snižovat.
Z běžně dostupných zdrojů umí auta s plynovým lankem nejlíp Portugalec Rui Reis. Koukni na videa mekkyho, jak mu krásně valí céčko s 16T turbem jako máš ty.....
Laborovat s délkou tyčky aktuátoru bez něčeho čím můžeš nastavit otvírací tlak znamená, že budeš brzo shánět ojnice (jednu sadu mám kdybys chtěl, ale nestojí to za to). Nejzráděnší je že pokud to nastavuješ jen podle tlaku v sání, tak to nastavíš na nějakej tlak, kdy si řekneš, že už to stačí, jenže pak najedeš s autem pár desítek km, řídící jednotka se naadaptuje a začne to jet jako kráva, samozřejmě s vyšším tlakem a většinou je zle.
Já mám ojnice kovaný, ale podobný pokusy mě stály minimálně jedno turbo (K24), druhý zařvalo po osazení Forge aktuátoru... slepě jsem uvěřil jednomu internetovýmu tlučhubovi, kterej Forge vynášel do nebes a tvrdil že s ním dokázala S60R držet 1,4baru do 7000 otáček... což dneska vím, že je technicky nemožný.
Takže pokud se chceš hrabat v tyčce, sežeň si mityvac nebo něco na ten způsob, a nastav tím otvírací tlak podle týhle "tabulky"
a nic dalšího neřeš.
TCV buď novej origo, nebo AC Delco.
Za předpokladu, že na autě nemáš nic unavenýho (dopručuje se takzvaná stage 0 - to znamená vyměnit veškerej spotřebák týkající se zapalování, zkontrolovat a případně vyřešit úniky tlaku atd.) tak z hardwaru zdaleka největší přírůstek dosáhneš pomocí 3" výfuku od turba dozadu bez katu a bez přepážek. Od půlky auta dozadu stačí 2,5".
Nejlepší poměr dodatečnýho výkonu/ vložených peněz dosáhneš pomocí toho výfuku a dobrýho softwaru v řídící jednotce. Cokoli navíc bude znamenat že náklady na jednoho dalšího koně se budou zvyšovat a přírůstky snižovat.
Z běžně dostupných zdrojů umí auta s plynovým lankem nejlíp Portugalec Rui Reis. Koukni na videa mekkyho, jak mu krásně valí céčko s 16T turbem jako máš ty.....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#24 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Na nastavení aktuátoru jsem použil rtuťový krevní tklamoměr, jen si musíš převést jednotky tlaku z psi na mmHg.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#25 Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM
Mimochodem jednou jsem mél prasklou hadičku ov WG, a jelo to docela hezky, až najednou to odělalo fuel cut, tzn. odpojilo dodávku paliva, ale naštěstí bez poškození motoru. Anebo možná dvoulitry s kratšímy ojnicema nejsou tak náchylné na zohýbání... No, radši to nechci vědět.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 733 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Miroslav1556
-
- 27 Odpovědi
- 4383 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lachtan
-
- 4 Odpovědi
- 405 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 3 Odpovědi
- 317 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Punkexploited
-
- 1 Odpovědi
- 331 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy