Motory 850, S/V70

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice

#26 Motory 850, S/V70

Příspěvek od RadoKE »

Nazdar ALL, všimol som si jednu zaujímavú vec vo viacerých online katalógoch náhradných dielov a to že motor B5252S je značený v dvoch výkonových verziách, do r.v. 94 je to 103kw a od 95 je to 106kw. V čom je rozdiel, v riadiacej jednotke alebo sú tie ročníky bezproblému zameniteľné ?
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#27 Motory 850, S/V70

Příspěvek od dumi.cz »

Motor B5254T V70 AWD

se spotřebou pod dvanáct litrů nesouhlasím. To co je v TP celkem sedí. Dlouhodobou kombinovanou mám cca 11 ale jezdím hodně město, krátké trasy. Rozhodně nejezdím eko rally. Spíš opak. dost tomu šlapu.

Když jedu eko nechá se jet kolem 8-9 l/100km, ale je fakt, že je to už taková šněčí jízda hodná fabie s HTP :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#28 Motory 850, S/V70

Příspěvek od kamov »

Zdravim, motor D 5252 T/2,5Tdi ake s nim mate skusenosti, cca po kolko km menite rozvody, je spolahlivy?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#29 Motory 850, S/V70

Příspěvek od kwiko »

je doost spolahlivy. ale potrebuje schopneho mechanika so skusenostami.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: VK
Vůz: C70 '99

#30 Motory 850, S/V70

Příspěvek od rainero »

Zdravím

Chcel by som sa opýtať aký je rozdiel medzi benzínovými motormi 2,4 a 2,5 pri S/V 70? Nikde som to tu nenašiel.
Prípadné zmeny sa odrážajú aj v LPT verziách?

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 435
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#31 Motory 850, S/V70

Příspěvek od Pepino33 »

Ahojte.
Pročítám to tu,tam a zpět,ale nemůžu najít nic o motorizaci B 5204 T3-popis,problémy atd.
Znáte někdo??Napíše o ní někdo něco??
Díky moc. :good: :good:
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#32 Motory 850, S/V70

Příspěvek od Krumpl »

Zdravim, snazim se dopatrat jak je to s AWD u 850R. mely vsechny 850Rka AWD s VISCO spojkou a nebo se s tim zacalo az u 70R? zatim se mi nikde nepodarilo dopatrat jednoznacne odpovedi.
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#33 Motory 850, S/V70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Pepino33 píše:Ahojte.
Pročítám to tu,tam a zpět,ale nemůžu najít nic o motorizaci B 5204 T3-popis,problémy atd.
Znáte někdo??Napíše o ní někdo něco??
Díky moc. :good: :good:
Vlastně motor je v stejný jako motor 2.3, s výjimkou zdvihu 77 mm místo 90 mm .Do jakejch Volv se přesně dávali nevím zatím vím jen o V70 možná taky C70 ,jo tu má asi Doktor jestli se nepletu

Jinak motory 2,3 nemají problémy mám je rád :D a tím pádem i tento bude v pohodě pokud se o něj postaral předchozí majitel a ty budeš pokračovat . :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#34 Motory 850, S/V70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Krumpl píše:Zdravim, snazim se dopatrat jak je to s AWD u 850R. mely vsechny 850Rka AWD s VISCO spojkou a nebo se s tim zacalo az u 70R? zatim se mi nikde nepodarilo dopatrat jednoznacne odpovedi.
Ahoj 850R AWD nemělo ,ale existuje 850 AWD to ano .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#35 Motory 850, S/V70

Příspěvek od Krumpl »

Diky za odpove, ale je to pro mne docela zklamani. 70ky uz nemaj ten krasne rustikalni vnitrek, ted vazne vaham. ja snad zustanu u te silene kourici rakety
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Šaratice, okres Vyškov
Vůz: Volvo V70 I B5244S2 černá metla

#36 Motory 850, S/V70

Příspěvek od Herris123 »

Zdravím, píšu ohledně motoru B5244S2, ikdyz už tu byl dotaz tak jsem kdysi viděl graf charakteristiky motoru v porovnání 103 kW a 125 kW, ale nemohu najít. Netusite náhodou nekdo? Děkuji.
_________________
Volvo V70I B5244S2 r.v. 03/2000 černá metla M56 103kW - já
Renault Laguna II kombi 1.9 dci, 88kw F9Q, r.v. 04/2005 po face - manželka i já

Online
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

#37 Motory 850, S/V70

Příspěvek od 0ndro »

Ahojte, vedel by mi prosím niekto objasniť rozdiely motorov B5254s a motor B5244s z volva s60 125 kW ? Dočítal som sa že od roku 2000 sa montovali sacie vačky VVT.
Ide mi o náhradu motora v s60 a chcem zistiť ktoré motory by tam pasovali nakoľko sa mi nedarí zohnať presne motor B5244s.
Napr. motor z v70 B5254s má tuším ešte hydro zdvihátka, má saciu VVT ? Bude naňho pasovať prevodovka z s60? A kabeláž?
Ktoré motory by som tam mohol nahodiť bez akýchkoľvek úprav?
ďakujem

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#38 Motory 850, S/V70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
Tady si počti chtěl to obráceně:
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=74887
Asi do toho nepujdeš,ale zkus Švícka má tam na díly i 125kW auta s tvou motorizací:
https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=2746464&idphone=205317&jmeno=Petr
Nebo AV díly
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Online
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

#39 Motory 850, S/V70

Příspěvek od 0ndro »

Vďaka Petr.
Ak som pochopil tak zásadný problém je že B5254s nemá saciu vačku VVT. Myslel som že aj tie staršie 125 kW motory majú saciu VVT ale zrejme to tak nie je.
Ak to zhrniem tak na výmenu "kus za kus" bude vhodný motor jedine s rovnakým označením.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#40 Motory 850, S/V70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ono jde všechno,ale jednodušší je hodit tam co tam bude sedět , na netu najdeš hodně projektů ,ale je to všechno většinou na delší běh .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice

#41 Motory 850, S/V70

Příspěvek od RadoKE »

Chlapi ako veľmi sú B5252S/FS náchylné na zapečenie piestnych krúžkov ? Dá sa taký zapečený krúžok diagnostikovať bez rozobratia motora ? Napr. nejak endoskopom do válca cez dieru sviečky ?
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#42 Motory 850, S/V70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
Jde spíš o to jak se chovali majitelé k tomu motoru (pravidelné výměny oleje a typ oleje jako u všech jinejch automobilek)četl jsem třeba i tady názor ,že 10V je žrout oleje ,ale není mám ho a nebere ani kapku od výměny do výměny (provozovala ho manželka ta bohužel ještě dlouho nikam nepojede takže ho sem tam projedu momentálně já)najeto 332000km jen jsem udělal gufera na ventilech asi před pěti lety možná sedmi ani nevím,pokud máš podezření endoskopem asi kroužek neuvidíš takže ti zbývá jen test komprese změř všechny válce a uvidíš jaké budou hodnoty .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 17
Registrován: 3 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T5 B5204T3

#43 Motory 850, S/V70

Příspěvek od ondrej.h »

Zdravím pánové a dámy,
mám dotaz ohledně hlav benzínových motorů.

Jak je to s kompatibilitou, můžu mít třeba spodek B5204T a hlavu z B5204S ?

Jsou 20V hlavy stejné ? Třeba u 2.4 tak 2.3 ?

Můžu mít třeba blok z Volva V70 T5 první generace a dát tam hlavu z Volva V70 druhé generace, když se nebudou lišit blokem ?

Díky za rady nezkušenému :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“