Právě je 17 lis 2018 22:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 říj 2018 22:28 
Offline

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 66
Bydliště: ODRY
Bydliště: ODRY
Vůz: V70II 2,5TDI
Asi se ti to zavzdušňuje.Mi to dělalo špatné gufero na čerpadle. U řemenice.A zjistil jsem to tak, že jsem sundal naftovou hadici z filtru a foukl jsem do hadice.Kolem řemenice mi začla téct nafta,ale jen když jsem foukal.Mám sice r.v. 2000 ale motor je asi stejný.

_________________
V70 II 2,5TDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2018 18:55 
Offline

Registrován: listopad 2017
Příspěvky: 13
Bydliště: Púchov
Vůz: Volvo V70 2,5TDi 98'
Zaktra to vyskúšam, dnes som to mal na diagnostike a ukázala takéto hodnoty:

Voľnobežné otáčky: 855 ot/min
Teplota chlad. kvapaliny: 87 C
Teplota paliva: 29 C
Teplota nasávaného vzduchu: 41 C
Merač množstva vzduchu(vypočítaná hodnota): 610mg/H
Merač množstva vzduchu(skutočná hodnota): 464mg/H
serizeni časovania vstreku(vypočítaná hodnota): 0
serizeni časovania vstreku(skutočná hodnota): 0
Množstvo paliva v polohe spúšťania motoru: 4100mV
Regulátor paliva(skutočná hodnota): 1560mV
Regulačný ventil pomer Značka/Medzera: 81%
Vstrekované množstvo(skutočná hodnota): 10mg/H
Obmedzenie vstrekovaného množstva: 27mg/H
Vstrekované množstvo pri spúšťaní motora: 29mg/H
Vstrekované množstvo(riadenie momentu): 28mg/H
Vstrekované množstvo voľnobeh: 10mg/H
Vstrekované množstvo(rovnomerná regulácia volnobehu 1 valec: 0mg/H
Vstrekované množstvo(rovnomerná regulácia volnobehu 2 valec: 0mg/H
Vstrekované množstvo(rovnomerná regulácia volnobehu 3 valec: 0mg/H
Vstrekované množstvo(rovnomerná regulácia volnobehu 4 valec: 0mg/H
Vstrekované množstvo(rovnomerná regulácia volnobehu 5 valec: -1mg/H

Ďalej som skontroloval kabeláž od čerpadla a žiadnu chybu som nenašiel, ale všimol som si, že krátko po štarte motor ako keby dusilo a nechce ísť do otáčok, neskôr ide ale pri pridávaní mu kolíšu otáčky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2018 15:30 
Offline

Registrován: listopad 2017
Příspěvky: 13
Bydliště: Púchov
Vůz: Volvo V70 2,5TDi 98'
Tak dnes som sa s autom previezol a pri razantnejšom zrýchlovaní mi vypísalo chybu 718- regulácia vstreku/zážihu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2018 18:55 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1751
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Pokiaľ nezačneš používať Volvo diagnostiku tak tu budeš písať kadejaké hlásenia s čudesnými hodnotami (ako v minulom prípade) a asi Ti nepomôžeme.

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2018 19:13 
Offline

Registrován: červenec 2008
Příspěvky: 1122
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850w D5252T r.v.96
Ahoj chyby 716-718 jsou chyby kolem čerpadla zkontroluj konektory a jinak začni šetřit na repase čerpadla

_________________
LukinL
je:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor , C70 cabrio B5204T4, M56 r.v.00, Fenix
bylo:960II sedan B6254S,125kW,r.v.96,zelená, 850 kombi 155kW r.v.95 modrá
VOL FCR DIAG BRNO pro zájemce


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2018 20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3136
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Trochu bych se popídil po egru, jesli není seklý - viz. hodnoty nasávaného vzduchu naměřené vs. skutečné. A ta dávka nafty...

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 říj 2018 16:01 
Offline

Registrován: červenec 2008
Příspěvky: 1122
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850w D5252T r.v.96
Tady EFI-716 - to byl můj problém
popis blbě startovalo studený /teplý občas svítila lambda
hodnoty vstřikované nafty 6-9mg
Všechny chyby EFI - 716 - 718 podle googlení ve většině případů veřešila až repase čerpadla

řešení
výměna řídíciho vstřiku - žádná změna
repase čerpadla a prej dobrý
Příloha:
IMG_20180706_211423.jpg
IMG_20180706_211423.jpg [ 240.21 KiB | Zobrazeno 75 krát ]


Lukáš

_________________
LukinL
je:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor , C70 cabrio B5204T4, M56 r.v.00, Fenix
bylo:960II sedan B6254S,125kW,r.v.96,zelená, 850 kombi 155kW r.v.95 modrá
VOL FCR DIAG BRNO pro zájemce


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2018 23:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2013
Příspěvky: 592
Bydliště: Bánovce n/B, SR // Brno
Vůz: V70 2.5TDI '97
Skontroluj kabely od riadiaceho vstreku a čerpadla než sa pustíš do drahších opráv. Hodnota dávky paliva ukazuje správne? Nemože to byť regulátor v elektronicklej hlave čerpadla? Neviem presný popis tejto chybovej hlášky. Neverím ale tomu, že po odstavení auta by zrazu bolo čerpadlo na repas. Otázka teda v akom stave bolo auto pred odstavením.

_________________
Čmoud: V70 2,5TDI '97, D5252T 103kW, manuál


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.082s | 21 Queries | GZIP : Off ]