Právě je 12 pro 2018 23:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 dub 2017 10:41 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1948
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
osiris píše:
No podle všemožných amerických fór co jsem pročetl by s mbc Nemel být problém a mám to nastavit na 16psi což bude cca 1.5baru a všem to tam funguje...

Aktuátor otočit o 0.5 nebo 1.5 otáčky?

16psi je cca 1,1bar, ne 1,5

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2017 10:52 
Offline

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 21
Na ten 1.5baru je to cca kolik psi?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2017 11:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3675
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
osiris píše:
Na ten 1.5baru je to cca kolik psi?


21,76

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2017 11:24 
Offline

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 21
Díky... Tak uvidíme jak se to bude s tím regulátorem chovat, vyndat se to dá vždycky :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 17:22 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1948
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Ví někdo kolik by mělo v sérii tlačit turbo u 2.0t 132kW? VIDA krom základního tlaku aktuátoru mlčí

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 2022
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Ahoj
Hledal jsem je to teda náročný něco o tom najít ,ale něco jsem našel :
T5 a R modely jsou vysoce výkonné modely. T5 byl vybaven sportovně laděným vysokotlakým turbodmychadlem o objemu 2,3 ​​litru s maximálním přírůstkovým tlakem nastaveným na 10,5 PSI a "turbínovými" hliníkovými koly, zatímco turbo modely měly nízkotlaký turbodmychadlový motor o objemu 2,4 litru s maximálním zvýšením tlaku v 7- 8 PSI.

Pokud vezmu v potaz nízkotlak sice 2,0T tak bych tipnul těch asi 0,6bar
Blbě se to tam hledá ,ale aspoň něco :wink:

http://www.vpcuk.org/forums/showthread. ... &styleid=8

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 21:47 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 337
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
pokud mas na mysli motor s oznacenim B5204T2 (1997–1998 Volvo C70 badged as C70 2.0T) tak je seriovy tlak 8psi (0.551580583 bar)

nicmene 132 kW meli i jine 2.0T = B5204T5,B5204T8 - tak to dyztak upresni pro jaky motor te to zajima

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 21:52 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1948
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Díky, myslel jsem B5204T2 :good:

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 21:54 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 337
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
tak to je td04-13g :) do tech 15psi by mohlo jeste podavat nake vykony... pak uz to bude tlacit teplej vzduch :)

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.085s | 18 Queries | GZIP : Off ]