V 70 nováček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#26 V 70 nováček
Viz podpis. Prumer za cca 17 000 km 8,3. Ve meste tak 9,5, dalky tak 7,5. Mereno dle tankovani. FWD je na tom o 1,5 l lepe. AWD si papne pri kazdem rozjezdu, akceleraci. Zere to i vykon. Ale zase je sranda v zime a vyjedes vse. Naposled se s Octavii chlap zahrabal i s rozjezdy ve snehu pri odjezdu z lyzovani. Ja cekal na parkovisti pod nim, pak se mi 200 m nechtelo jit, tak jsem za nim dojel, zastavil v kopci, pomohl jej vytlacit, chlap i s manzelkou vyleteli z auta, ze mi jdou taky na oplatku pomoci, ja se usmal a podekoval, sedl jsem a odjel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#27 V 70 nováček
Mě jezdí 4x4 v přepočtu za 7l/100 naturalu, ale je to "jen" benzínnuna píše:Za kolik ti jezdí 4x4?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#28 V 70 nováček
Verim, kdyz mas LPG a k tomu treba i nekopcovity teren, plynuly provoz. Nejmin jsem s tim jel za 6,9 dle tankovani, jinak mi PC napise klidne i 6,1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#29 V 70 nováček
Je to tak, sleduju to asi rok naprosto přesně podle tankování, a jsou v to zohledněny pohyby ceny benzinu i LPG a dlouhodobý průměr je 2,50, což odpovídá 7,5l. Na dlouhé trati není problém dostat se pod 7 s rychlostmi mezi 120-130. Pak to leze rychle nahoru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#30 V 70 nováček
Tak to je hlavně o pneumatikách,ale myslím že Haldex mají oba.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#31 V 70 nováček
Mám klasickou "zahrádku", ve střeše je na ní příprava. Hagusy prakticky nepotřebuješ. Zakoupíš ve Volvu kolem 3 tisíc.nuna píše:Další co mě napadlo zda jdou dodatečně dodělat střešní hagusy. Občas se dají koupit auta bez nich,ale pro mě jsou podstatné jak na kola tak na lyže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#32 V 70 nováček
Tento link jsem založil abych se dozvěděl něco více o Volvu V70 D5,ale ted jsem zjistil že mnoho rad jsem nedostal. Můžu ještě jednou poprosit o nějaké rady? Myslím tím čeho se u tohoto auta vyhnout a naopak co třeba vyhledat aby to mělo. Třeba motor: 96kW mě připadá málo na takové (monstrum). Hagusy na vrakovišti 2000kč a tažné to samé tak to při vyhledávání auta nebudu řešit a dodělat to ůžu vždy později. Mám rád střešní okna,ale třeba jsou poruchová bo do nich zatéká...poprosím vás o nějaké rady na toto téma.
Děkuji mnohokrát
Děkuji mnohokrát
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#33 V 70 nováček
Sepis konkretni dotazy a pokusime se dat dohromady nase postrehy. Do 96 kw klidne bez, je bez DPF, sily sice moc nema, ale chip od D5T5 ti z toho udela za par tisic klasickou D5 120 kw, ci chip na 149 kw. Komponenty motoru jsou stejne. Dynamika bude uplne jinde, spotreba temer stejna. Jen si to muze obcas zahulit. Tento proces si prosel uzivatel 3M3, tak se ho zeptej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#34 V 70 nováček
Jeste kdyz se divam na prvni prispevek, tak co te s D5 muze potkat. Vaha vzuchu, zaneseny EGR ventil (doporucuje se zaslepit, u chip stage 2 od D5T5 je to soucasti). Poruchy pristrojovky - potreba za par tisic prepajet. Zlobivy krouzek DSTC pod volantem, opet nekolik tisic. U facelift verze casem odchazejici hreben rizeni, sednouci plastova svetla. Vstrikovace, dvojhmota nema cenu zminovat, to te muzou nemusi potkat. No a u dieslu maly rejd. Vic zasadnich veci me ted nenapada.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#35 V 70 nováček
Chci auto do 150tis/kč ročník kol 2005
Díky,96kW je myslím jen 5kvalt a určitě bude mít menší turbo když má o dost nižší výkon. Váha a EGR je standartní problém všech moderních aut. Například u koncernu VW je motor 125kW PD vyloženě průserovej a tak jsem yslel že třeba i Volvo má něco průserového čemu se člověk musí vyhnout. nevadil by mě ani automat,ale představa drahé opravy mě táhne k manuálu.
Nemám žádné velké nároky,ale samozřelmě že budu vyhledávat auta které mají větší výbavu. Raději polokůži a vyhřívané sedáky na zimu jsou také fajn.
Díky
Díky,96kW je myslím jen 5kvalt a určitě bude mít menší turbo když má o dost nižší výkon. Váha a EGR je standartní problém všech moderních aut. Například u koncernu VW je motor 125kW PD vyloženě průserovej a tak jsem yslel že třeba i Volvo má něco průserového čemu se člověk musí vyhnout. nevadil by mě ani automat,ale představa drahé opravy mě táhne k manuálu.
Nemám žádné velké nároky,ale samozřelmě že budu vyhledávat auta které mají větší výbavu. Raději polokůži a vyhřívané sedáky na zimu jsou také fajn.
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#36 V 70 nováček
průserový? Tak mě napadá jedině T6 (benzín), ale to je v kombinaci s poddimenzovaným automatem, který se sype na povel. Jestli má 96 kw menší trubo nevím, někdo říkal že ano, jiný že ne. Jinak 5kvalt točí myslím při 130 km/h 2500 ot, můj 6 kvalt 2300 km/h, takže žádný extra rozdíl. S tím, že u 6 kvaltu je 1, 2 a 3 hodně krátká. NA 3 mohu max 110 km/h. Možná je ale u AWD jinak 6 kvalt poskládaný než u FWD. Nicméně nevím, zda 6kvalt u FWD není až s DPF filtrem, tedy 93 kw a 136 kw.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#37 V 70 nováček
Děkuji..a XC70 je asi uplně stejné jako V70 ,jen asi ty plasty kolem že?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#38 V 70 nováček
Ano, vyssi, plasty kolem, vzdy AWD, nejaky uchyt navic v kabine
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3355
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#39 V 70 nováček
Nema jinak posazeny kvalty?nuna píše:Děkuji..a XC70 je asi uplně stejné jako V70 ,jen asi ty plasty kolem že?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#40 V 70 nováček
Pokud je to 6kvalt, tak mozna jak na moji V70 AWD se 6 kvaltem. Kratka 1, 2, 3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#41 V 70 nováček
96kw je stejne jako 120 5tikvalt a euro 3,pokud koukas po autech z roku 2005 budou uz mit dpf,93kw 5kv,120 nevim ale 136 bude urcite 6st.Jinak z 93 se necha udelat v klidu 126kw.Zbytek co psal Haben,tj.dvouhmota,vstriky,turbo.Filtr jak na tom je atd...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#42 V 70 nováček
XC70 vs. V70 - kromě lehce vyššího podvozku jsou předepsané i vyšší profily pneu. Z toho plyne i trošku jiný charakter jízdy/auta.
Co se motorů týká: Euro 3 (bez DPF) jsou 120kW (D5244T) a podtůněná, ale jinak identická D5244T2 (96kW). To se montovalo do MY2005 včetně.
Od MY2006 pak už Euro 4 (s DPF), v základu 136kW (D5244T4), pak existují opět (kvůli daním/pojistkám) podladěné verze 120kW (D5244T5) nebo 93kW (D5244T7) . Opět identické železo. Naladit to na normální (136kW) lze snadno. Na vyšší (až 150 nebo 160kW) rovněž.
Pro tuning-skeptiky: do posledních XC90 se dávaly už z fabriky 150kW verze (D5244T18) - což je ale pořád to stejné železo.
Pavel
Co se motorů týká: Euro 3 (bez DPF) jsou 120kW (D5244T) a podtůněná, ale jinak identická D5244T2 (96kW). To se montovalo do MY2005 včetně.
Od MY2006 pak už Euro 4 (s DPF), v základu 136kW (D5244T4), pak existují opět (kvůli daním/pojistkám) podladěné verze 120kW (D5244T5) nebo 93kW (D5244T7) . Opět identické železo. Naladit to na normální (136kW) lze snadno. Na vyšší (až 150 nebo 160kW) rovněž.
Pro tuning-skeptiky: do posledních XC90 se dávaly už z fabriky 150kW verze (D5244T18) - což je ale pořád to stejné železo.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#43 V 70 nováček
Ještě bych připoměl, že je lepší se vyhnout 6-ti kvaltu u kterého odcházejí ložiska hřídele a pokud se zanedbá oprava tak je to na repasovanou skříň z autorizáku za 70 kKč (nebo tak nějak).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#44 V 70 nováček
6q manuální převodovka, abychom byli přesní.raolsa píše:Ještě bych připoměl, že je lepší se vyhnout 6-ti kvaltu u kterého odcházejí ložiska hřídele a pokud se zanedbá oprava tak je to na repasovanou skříň z autorizáku za 70 kKč (nebo tak nějak).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#45 V 70 nováček
To ajko vážně se vyhnout 6kvaltu? Léta jezdím se 6kvaltem a ted nedávno jsem měl půjčenou jen 5 a celou dobu jsem se tam snažil tu 6tku nacpat..ok2ucx píše:6q manuální převodovka, abychom byli přesní.raolsa píše:Ještě bych připoměl, že je lepší se vyhnout 6-ti kvaltu u kterého odcházejí ložiska hřídele a pokud se zanedbá oprava tak je to na repasovanou skříň z autorizáku za 70 kKč (nebo tak nějak).
P.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#46 V 70 nováček
A ja jsem prej strasic...uz to tady lita, sestikvalty nebrat, automaty nebrat...ja to myslel uprimnespiloun píše:Hajnej....ty ses strasic...
za 40000 bude delat generalku ne?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#47 V 70 nováček
Ja 6q mam, nalitano 247 tisic a zda se byt v klidu. Symptomy, ktere znaci spatna loziska nejsou. Tech zavad 6q prevodovek neni tolik, mozna to byla jen nejaka spatna serie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#48 V 70 nováček
Díky..5kvalt bych úplně nechtěl..tu šestku bych tam asi stále hledal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 72
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
#49 V 70 nováček
Ještě bych se zeptal v kolika km se na D5 120kW a té silnější mění rozvody?
Děkuji
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#50 V 70 nováček
Myslim, ze oboji po 160 tis
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek