850 2,5 20V nestartuje
- Autor
- Zpráva
#1 850 2,5 20V nestartuje
Ahoj, mam problem s moji 850 (2,5 20V, rok 1994). Startovala vzdy bez problemu na poprve. Ted po cca tydnu stani nestartuje. Jen toci a nenaskoci. Benzin do valcu jde, svicky davaji jiskru, zkontroloval jsem vsechny pojistky.. Ma nekdo nejaky napad, cim by to mohlo byt? Diky..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 850 2,5 20V nestartuje
První udělej to,že si vyblikáš závady a potom dej vědět může to být mnoho věcí.hb11 píše:Ahoj, mam problem s moji 850 (2,5 20V, rok 1994). Startovala vzdy bez problemu na poprve. Ted po cca tydnu stani nestartuje. Jen toci a nenaskoci. Benzin do valcu jde, svicky davaji jiskru, zkontroloval jsem vsechny pojistky.. Ma nekdo nejaky napad, cim by to mohlo byt? Diky..
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 850 2,5 20V nestartuje
me se stalo ze nestartovala 850 protoze byla slaba civka. jiskru hazela ale bylo to malo. vyblikej chyby. casto to muze byt i cidlem vacky popr kliky ale to by asi jiskru nehazxela vubec. popr zmerit tlak paliva na liste. zkontrolovat palec rozdelovac kabely svicky.... regulator paliva mozna se to uchlasta
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#4 850 2,5 20V nestartuje
Diky za rady, bylo to zrejme zkondenzovanou vodou v benzinu (auto cca 14 dni stalo venku se skoro prazdnou nadrzi). Nakonec se mi ho podarilo nastartovat, po ohrati vsechno ok, dotankoval jsem benzin, pro jistotu nalil Velofobin a zatim se zda, ze je to vyresene..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#5 850 2,5 20V nestartuje
To co popisuješ se mi stalo u 850 20V dvakrát. Jednou v myčce, když se mi dostala voda pod ty špunty k fajfkám. Po vysušení v pohodě. A podruhý jako u Tebe po týdnu odstavení. Vlhký počasí, přes noc trochu mráz,ve dne trochu sluníčka a u svíček se voda nakondenzovala. Po vyfénování svíček a fajfek šla na škrtnutí.
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
#6 850 2,5 20V nestartuje
(volvo 850,2,5l,20v,r.v.1995)Jsem velice rád, že Ti problém s nastartováním vozu rychle odpadl.Mě se stala jednou téměř stejná závada na volvu 740 s tím rozdílem, že mě vůz na dálnici ;(díky,že jen 50m od benz.pumpy)přestal jet.Měl jsem však poblíž "přítele na telefonu" (brášku), který rychle dorazil a odtáhl mě.Závadu jsem ještě před odtahem sice zjistil./motor se točil,světla svítila - vůz nestartoval./ale neměl šanci opravit.
Šlo o závadu o které jsem dříve ani neslyšel, ale stala se skutečně mě.Z indukční cívky nešlo napětí.Přesněji nikoli pro vadnou cívku, ale pro roztržený palec.Druhý den;/bylo to u Prahy/ jsem zajel s bráškou na vrakoviště pro palec(150.-Kč) a fičel k nám na Moravu.
Nevím, kdo z nás vozí s sebou palec od rozdělovače, ale já ani poté ne.Má chyba.Inu,to se stát v pralese..nebo alespoň mimo Prahu..
Nejen ve Tvém případě zde platí "konec dobrý, všechno dobrý" J.Elner
Šlo o závadu o které jsem dříve ani neslyšel, ale stala se skutečně mě.Z indukční cívky nešlo napětí.Přesněji nikoli pro vadnou cívku, ale pro roztržený palec.Druhý den;/bylo to u Prahy/ jsem zajel s bráškou na vrakoviště pro palec(150.-Kč) a fičel k nám na Moravu.
Nevím, kdo z nás vozí s sebou palec od rozdělovače, ale já ani poté ne.Má chyba.Inu,to se stát v pralese..nebo alespoň mimo Prahu..
Nejen ve Tvém případě zde platí "konec dobrý, všechno dobrý" J.Elner
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 2 Odpovědi
- 337 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 6 Odpovědi
- 584 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hb11
-
- 8 Odpovědi
- 1866 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 11 Odpovědi
- 525 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007