850 2,5 20V nestartuje

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Vůz: V

#1 850 2,5 20V nestartuje

Příspěvek od hb11 »

Ahoj, mam problem s moji 850 (2,5 20V, rok 1994). Startovala vzdy bez problemu na poprve. Ted po cca tydnu stani nestartuje. Jen toci a nenaskoci. Benzin do valcu jde, svicky davaji jiskru, zkontroloval jsem vsechny pojistky.. Ma nekdo nejaky napad, cim by to mohlo byt? Diky..

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 850 2,5 20V nestartuje

Příspěvek od Petr.Chrpa »

hb11 píše:Ahoj, mam problem s moji 850 (2,5 20V, rok 1994). Startovala vzdy bez problemu na poprve. Ted po cca tydnu stani nestartuje. Jen toci a nenaskoci. Benzin do valcu jde, svicky davaji jiskru, zkontroloval jsem vsechny pojistky.. Ma nekdo nejaky napad, cim by to mohlo byt? Diky..
První udělej to,že si vyblikáš závady a potom dej vědět může to být mnoho věcí. :)
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 850 2,5 20V nestartuje

Příspěvek od Ondra. »

me se stalo ze nestartovala 850 protoze byla slaba civka. jiskru hazela ale bylo to malo. vyblikej chyby. casto to muze byt i cidlem vacky popr kliky ale to by asi jiskru nehazxela vubec. popr zmerit tlak paliva na liste. zkontrolovat palec rozdelovac kabely svicky.... regulator paliva mozna se to uchlasta
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Vůz: V

#4 850 2,5 20V nestartuje

Příspěvek od hb11 »

Diky za rady, bylo to zrejme zkondenzovanou vodou v benzinu (auto cca 14 dni stalo venku se skoro prazdnou nadrzi). Nakonec se mi ho podarilo nastartovat, po ohrati vsechno ok, dotankoval jsem benzin, pro jistotu nalil Velofobin a zatim se zda, ze je to vyresene..

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 96
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Havlíčkův Brod
Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
Bydliště: Havlíčkův Brod

#5 850 2,5 20V nestartuje

Příspěvek od strejka »

To co popisuješ se mi stalo u 850 20V dvakrát. Jednou v myčce, když se mi dostala voda pod ty špunty k fajfkám. Po vysušení v pohodě. A podruhý jako u Tebe po týdnu odstavení. Vlhký počasí, přes noc trochu mráz,ve dne trochu sluníčka a u svíček se voda nakondenzovala. Po vyfénování svíček a fajfek šla na škrtnutí.
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 15
Registrován: 14 roků
Bydliště: Zábřeh na Moravě

#6 850 2,5 20V nestartuje

Příspěvek od J.Elner »

(volvo 850,2,5l,20v,r.v.1995)Jsem velice rád, že Ti problém s nastartováním vozu rychle odpadl.Mě se stala jednou téměř stejná závada na volvu 740 s tím rozdílem, že mě vůz na dálnici ;(díky,že jen 50m od benz.pumpy)přestal jet.Měl jsem však poblíž "přítele na telefonu" (brášku), který rychle dorazil a odtáhl mě.Závadu jsem ještě před odtahem sice zjistil./motor se točil,světla svítila - vůz nestartoval./ale neměl šanci opravit.
Šlo o závadu o které jsem dříve ani neslyšel, ale stala se skutečně mě.Z indukční cívky nešlo napětí.Přesněji nikoli pro vadnou cívku, ale pro roztržený palec.Druhý den;/bylo to u Prahy/ jsem zajel s bráškou na vrakoviště pro palec(150.-Kč) a fičel k nám na Moravu.
Nevím, kdo z nás vozí s sebou palec od rozdělovače, ale já ani poté ne.Má chyba.Inu,to se stát v pralese..nebo alespoň mimo Prahu..
Nejen ve Tvém případě zde platí "konec dobrý, všechno dobrý" J.Elner
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“