co s podvozkem u T5 ??

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#26 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od GDPR_user »

Marten píše:Tak kola jsou doma, teď tedy vybrat vhodnější gumy. Když už se tam budou dávat tak ať to k něčemu je. Samozřejmě bych raději 215/45/17 ale v TP nejsou. Můžou být do budoucna s něčím problémy když tam dám 215?? Nebudou chytat o podběh a co na STK??

Kde seženu ten tužší stabilizátor dozadu??
Zkus 215/40R17 goodride,SV308 umím je za super cenu a budeš spokojen s jejím chováním.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#27 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od Marten »

Děkuji za nabídku, ale raději bych zůstal u toho profilu 45, přeci jenom 215/45/17 je obvodově nejvíc podobný 205/55/16.

A co ten stabilizátor??

GDPR_user

#28 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od GDPR_user »

Marten píše:Děkuji za nabídku, ale raději bych zůstal u toho profilu 45, přeci jenom 215/45/17 je obvodově nejvíc podobný 205/55/16.

A co ten stabilizátor??
215/45R17 umím taky,začni u gum a možná budeš překvapen.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#29 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od dali »

Marten píše:Kde seženu ten tužší stabilizátor dozadu??
Reference jsem našel jenom na IPD, ale to neznamená že Ultra Racing je špatnej.
U IPD je blbý že většina prodejců včetně IPD samotných prodává pouze sadu přední + zadní..
Přímo IPD:
http://www.ipdusa.com/products/4873/109445-anti-sway-bar-kit-850-70
V evropě to prodávaj holanďani:
http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1675_1792&product_id=5200
Pouhým přepočtem kurzu to ve státech vychází levnějc... ale poštovný a DPH to asi srovná

Jedinej u koho jsem viděl prodávat samotnej zadní stabilizátor je Don Norchi, Kalmar Union.... je o něm ale známý že moc nekomunikuje:
http://kalmar-union.com/parts/volvo-850_s70_v70_c70-suspension/
Samostatnej odkaz dát nejde, je to třetí odspoda za £213.91
Možná to bude umět eště někdo ve Švédsku, ale odsud bývá celkem drsná cena za poštovný

Ultra racing:
http://www.ultraracing.my/catalog/index.php?id_product=2799&controller=product
Mají i dealera v ČR, věci na Volvo nenabízí, ale na objednávku by to snad umět měl, ceníková cena 255Euro za ten zadní.
http://www.auto-ksport.cz/

S těma stabilizátorama zkušenost nemám, ale čet jsem celkem zuřivý ohlasy, že když dáš oba tak to z auta s polomrtvýma tlumičema udělá motokáru... Když s tím budeš jezdit trochu normálně, tak asi maj smysl i oba dva, ale jakmile budeš zkoušet limity tak díky tomu přednímu a prokluzu nezatíženýho kola budeš nakonec v zatáčce pomalejší, zvlášť pokud si nevypneš STC, jestli máš 99+ auto, jestli do 98 tak je to jedno, TRACS takovým situacím nerozumí, tak radši drží hubu :green:
Někdo zkoušel na nějakej sprint vyřadit přední stabilizátor odpojením tyček, a prej byla trakce úplně někde jinde, ale za cenu ještě většího naklánění se sériovým podvozkem, když s tím pak zkoušel jezdit v provozu.... pokud máš ale nějakej tužší podvozek, prej se tak dá bez problémů jezdit.
Já budu dávat zadní, sehnal jsem v anglii jetej ale musel jsem to koupit i s předním.

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#30 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od Sibr »

215/45 R17 drhnout nebudou, AWDčka je mají předepsané a kastle je stejná.
225/45 R17 už neplechu dělají a hlavně vzadu při propérovaní. Poškozuješ duplex, pak i hranu lemu a pneu samo také.
Problémy na STK klidně mít můžeš, mně naposledy rozměr kontroloval i na evidenčce.
A pak při nějaké pojistné události, hlavně pokud ty chceš vyplácet z hav. poj. po tom jdou hodně brutálně.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#31 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od Krystof P. »

Ty sway bary jsou poměrně drahý, nemyslíte, že by to šlo vyrobit samo domo, případně u někoho s dobrym toolsetem ? Přeci jen to je kus železný tyče a konkrétně ten zadek vypadá poměrně tvarově jednoduše...Pak by si tam mohl člověk dát třeba i dural a pořád by to asi vyšlo na lepší peníz, ne ?

GDPR_user

#32 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od GDPR_user »

Kr.P píše:Ty sway bary jsou poměrně drahý, nemyslíte, že by to šlo vyrobit samo domo, případně u někoho s dobrym toolsetem ? Přeci jen to je kus železný tyče a konkrétně ten zadek vypadá poměrně tvarově jednoduše...Pak by si tam mohl člověk dát třeba i dural a pořád by to asi vyšlo na lepší peníz, ne ?
To si opravdu myslíš,že vezmeš kus kulatiny,pozohýbáš ji a máš zkrutný stabilizátor?? :%) :shock:

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#33 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od Fíla »

Kr.P píše:Ty sway bary jsou poměrně drahý, nemyslíte, že by to šlo vyrobit samo domo, případně u někoho s dobrym toolsetem ? Přeci jen to je kus železný tyče a konkrétně ten zadek vypadá poměrně tvarově jednoduše...Pak by si tam mohl člověk dát třeba i dural a pořád by to asi vyšlo na lepší peníz, ne ?
Jenomže dural to nevydrží, potřebuješ kromě pevnosti i jistou dávku pružnosti jak podélně, tak v krutu a to ti slitina hliníku neumožní. Navíc tu tyč potřebuješ přeci jen trochu naohýbat, což u duralu taky moc nejde (v domácích podmínkách tedy). Takže potřebuješ ocel s určitou antikorozní úpravou, opatřenou nějakým vhodným nátěrem (asi nejlevnější položka), pokud nemáš vybavenou dílnu, tak někoho s ohýbačkou, nové silentbloky s větším otvorem, pravděpodobně nové držáky silentbloků a nakonec zjistíš, že i s tím časem, cos do toho investoval, tě to vyšlo na vlastně stejné peníze, co bys dal za hotový výrobek + poštovný.
A pokud nechceš vyloženě okruhový auto, které už bude do běžného provozu nepoužitelný, vydal bych se spíš cestou, kterou popsal dali - tlumiče, pneu + silenbloky ramen + tyčky stabilizátorů + brzdy!
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#34 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od Marten »

A nešel by ten stabilizátor zakalit (pokud už teda není kalenej)? Přeci jenom by byl tvrdší a tužší. Nekamenujte mě, to byl jenom takovej nápad. :jaj:

GDPR_user

#35 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od GDPR_user »

Marten píše:A nešel by ten stabilizátor zakalit (pokud už teda není kalenej)? Přeci jenom by byl tvrdší a tužší. Nekamenujte mě, to byl jenom takovej nápad. :jaj:
myslím,že správných vlastností se dosahuje kováním+ další zušlechťování.Při kusové výrobě bude cena neskutečně vysoká a bez znalostí metalurgie ti taky může vyjít něco co bude fungovat hůř,než seriový.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#36 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od Krystof P. »

To si už tady děláte prdel ne? To si fakt myslíte, že ten sway bar je něco jinyho než kus železa? Takže to někdo prodává za 200 éček jako charitu nebo co? No to snad ne :-D
Mimochodem Martine přesně to si myslím, jinak by stál litr a ne dvě kila :-)

GDPR_user

#37 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od GDPR_user »

Kr.P píše:To si už tady děláte prdel ne? To si fakt myslíte, že ten sway bar je něco jinyho než kus železa? Takže to někdo prodává za 200 éček jako charitu nebo co? No to snad ne :-D
Mimochodem Martine přesně to si myslím, jinak by stál litr a ne dvě kila :-)
Ono myslet znamená houby vědět.Nicméně si tedy ve Feroně kup kus železa a máš stabilizátor.Případně když si dáš rozměty mohu Ti jej vypálit na plasmě. :D

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#38 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od kwiko »

Zvarte si doma nejaku rurku vhodneho prierzu z nejakeho lepsieho (chromoly ocel bude stacit) a bude to OK.
Pre fajnsmekrov hlinikova zliatina, ale tu uz treba uvazovat s unavovym zlomom.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#39 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od dali »

Pokud by někde byly k dispozici přesný data o použitým materiálu a technologický postupy, určitě by nebyl problém to v ČR melouchem vyrobit levnějc. I někoho se znalostma metalurgie by to mohlo stát několik pokusů a omylů, než to bude ono... taky by nebylo špatný mít někoho, kdo to bude testovat na autě, a stejně neni nikde psaný že to třeba po roce nepraskne ve sváru.

GDPR_user

#40 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:Pokud by někde byly k dispozici přesný data o použitým materiálu a technologický postupy, určitě by nebyl problém to v ČR melouchem vyrobit levnějc. I někoho se znalostma metalurgie by to mohlo stát několik pokusů a omylů, než to bude ono... taky by nebylo špatný mít někoho, kdo to bude testovat na autě, a stejně neni nikde psaný že to třeba po roce nepraskne ve sváru.
Pokud je mi něco málo známo,pak se stabilizátory stejně jako zkrutné tyče vyrávějí kováním,neboť zde dojde ke zhutnění materiálu a jeho struktury.Proto pak stabilizátor je schopen jít do zkrutu.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#41 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od kwiko »

Jasne teraz kukam ze sa tu netoci o rozperach karoserie ale skutocne o priecnych stabilizatoroch.
Tie su kovane a tepelne upravovane. Treba na to poriadnu pec s kontrolovanym prostredim. to doma asi nikdo nezvlada.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#42 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od Marten »

Tak jsme se dívali na zadní tlumiče a zřejmě budou v háji. Mám tam dát zpátky Nivomaty nebo vyměnit za klasické?? To bude zřejmě hlavní příčina toho proč to tak tragicky nesedí v zatáčkách.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#43 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od MarekV »

Ja mam na aute prednu aj zadnu hornu rozpernu tyc Ultra Racing, viem, ze to neni stabilizator ale zhotovenie bolo velmi slusne, vzadu sadlo uplnre presne, vpredu to troska na jednej strane horsie dosadalo a mozno to bol zamer aby sa to viac stihalo a pruzilo. Kazdopadne na C70 I gen tato firma nic nevyraba ale pre ludi co by to chceli napriklad na S60 tak mozem doporucit, pripadne idelalny pomer cena/vykon je narvat silenbloky Black edition od PowerFlexu priamo do uz existujucich, ktore drzia povodnu rozpernu tyc. Tak som to mal aj ja a skok oproti povodnym vymlatenym bol znacne citelny.

Spolu s tym som vymenil aj kola z R17 45 na R18 40 a citim ako je najvacsi pruser na aute vymplateny podvozok, konkretne tlmice.
Az sa hecnem tak to vidim na nove 4C tlmice + Eibach pruziny a uz by to mohlo byt OK.

[img]https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/p180x540/10014636_629150237157421_2064300570_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/p180x540/10007524_629150263824085_1950070323_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/p180x540/10156120_632361843502927_412745762_n.jpg[/img]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#44 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od dali »

MarekV píše:Ja mam na aute prednu aj zadnu hornu rozpernu tyc Ultra Racing...... Kazdopadne na C70 I gen tato firma nic nevyraba
Dělá a celkem hafo věcí, jen to má zařazený pod 850.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#45 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od MarekV »

Ajo ... to som prehliadol, tak potom pohoda, kvalitovo su to dobre veci, ja som to riesil hladanim po zahranicnych forach kym som objednal.
Nevim jak na C70 ale na S60 to hodnotili len pozitivne a musim potvrdit. Aj znamemu co som prednu objednaval tiez si pochvaloval a banuje, ze nezobral rovno aj na zadok.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#46 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od Marten »

Já jsem si vždycky myslel že ty rozpěrný tyče je spíše tuningová záležitost než skutečně praktická. Netušil jsem že se může karoserie tak kroutit aby to mělo na něco vliv.

Jinak jsem volal do AVdíly ohledně zadních nivomatů a nabízeli mi použitý za 1200 ks. Což mi přijde rozumná cena pokud jsou funkční. Věřím, že se chování dá aspoň do normálu.

Kdyby jste někdo měl nějaký zánovní nivomaty na prodej tak dejte vědět. :good:

A ještě dotaz. Jsou ty nivomaty na všechny V70 I stejný??

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#47 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od Krystof P. »

Evogunit píše:Pokud se trochu vrátím ke srovnání jízdních vlastností, tak jsem na 850T5 (podvozek ready, až na tlumiče)
Mohl bys prosím specifikovat co v tomhle kontextu má znamenat ready ? Připravenej asi ne, co ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#48 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od dali »

Evogunit píše:musím smeknout nad tím, jak na venek neohrabaný kvádr oceli ze Švédska lepí v zatáčkách.
Dvojkový auto je proti tomuhle bohužel studená sprcha :( Ne že by se to snad nějak zrádně trhalo, ale pocit kontroly a zpětná vazba = 0, k tomu ty vražedný náklony.... Jak já se těším na mojí 850.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3093
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#49 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od eLzyx »

jo, taky jsem byl z přechodu z C70 na S60 trochu rozpačitý, ale už jsem se s tím naučil trochu jezdit. Resp. zestárly mi gumy natolik, že se limitům podvozku jen tak nepřiblížím :ROFL:

btw - hodně na podvozku dělá i uložení pomocného rámu pod motorem. Jel jsem s jednou S70, která to měla vykloktané až hrůza, to auto se chovalo na silnici jak žvejkačka. Takže doporučuju zkontrolovat.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#50 co s podvozkem u T5 ??

Příspěvek od mekky »

Já dál jen sportovní pružiny a Pneu goodyear f1 a ted mě baví víc zatáčky než zátah motoru a úplně nejvíc kruhace :D
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Odpovědět

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“